Vooraf betalen

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Zo dat zijn nog eens berichten. Vooral zo doorgaan om een topic te openen en lezers hier als kleuters waarschuwen.
Zie dat je 1 van de mensen bent die overal op reageert en vooral standaard kreten waar geen mens wat aan heeft. Vooral zo doorgaan met vervuiling forum

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Lijkt mij logisch, als je een beetje nadenkt betaal je nooit vooraf.
Als je het toch doet ben je een klein beetje dom.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Er wordt al zo vaak op dit forum gewaarschuwd om NOOIT vooraf te betalen.
In diverse topics komt dit al terug, er zijn meerdere varianten van vooraf betalen.
En er is meer oplichting zoals even geld naar chauffeur brengen, even sigaretten
halen, ben zo terug.
Dus apart om een nieuw topic hierover te openen en dan met zo`n opmerking.
En hoe vaak je ook waarschuwt: er trappen toch steeds weer mensen in, ook niks nieuws.

Voormalig lid 48761

Snuffelaar
27 dec 2024
4
0
Ik doe dat alleen als ik de dame langer ken en ook weet wat haar echte naam en adres is.
Rekeningnummer klopt ook.
Tot nu toe goed gegaan, je moet echt op je gevoel af gaan.
Maar mijn voorkeur gaat uit naar boter bij de vis.

brazilputalover

Toogplakker
23 apr 2025
91
55
Waarom is het niet mogelijk om achteraf te betalen na de seks dus. Ik heb al eens met een Colombiaanse die pas haar diensten aanbood in
België, geneukt en gewoon na een uur betaald. Ze zei me in Colombia doen we dat zo en er wordt niet direct en prijs afgesproken mr je betaald gewoon en fooi
Voor heel de nacht meestal 140 tot 200 euro
Nu ik verwacht niet dat wij 200 voor heel de nacht betalen
Mr wel achteraf.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als je voor een uurtje sex hebt is het normaal meteen te betalen en dat snap ik ook wel.
Ze zal er maar achter komen dat je na de daad ineens merkt dat je geld op is of je je
portemonnee bent vergeten.
Als je andere afspraken maakt zoals hele nacht dan zou ik een deel vooraf betalen en de rest
de andere ochtend.
Weinig dames zullen achteraf alles willen afrekenen, omdat ze dan risico lopen dat klant niet
wil of kan betalen. Dat snap ik best, genoeg "fijne heren" die dat doen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Haha mooie praatjes verkopen is één, ze nakomen is twee en dat gebeurd natuurlijk nooit.
Dus: nooit intrappen, al is dat aan dovemansoren gericht want genoeg die het doen anders
zouden de dames dit soort trucjes niet blijven herhalen.

Thijs

Toogplakker
15 mei 2021
35
19
Dit zijn vaak kan gerust beweren nooit dvp maar pure oplichters bendes en mannen

Terug
Naar boven