Volspuiten en kans op kinderen doen of niet?

koekelhoere

Toogplakker
11 okt 2016
27
0
Cerato zei:
Of het gaat alleen om aandacht en fantasie.

Da 's toch al lang duidelijk...
Ga er maar van uit dat hier veeeeeeeeeeeeel meer fantasten zitten dan je zou denken...
Eigen aan fora in 't algemeen, maakt zelfs of het nu om prostitutie of postzegels verzamelen gaat...
Je hebt mensen die "doen" en mensen die "erover schrijven".
Slechts een heel klein percentage doet de twee...

A

Anonymous

Guest
Cerato zei:
CWP zei:
Kom je toevallig uit Eindhoven en rijd je met een audi ?? :lol: :lol: :lol:

7 keer..

Goede reactie! haha
De berichten van pussyshooter worden per bericht kleurrijker en voor mij ongeloofwaardiger.
Eerst hele verhalen over zwanger maken en nu over harde paal en ganse dag 7 x volspuiten.
Lijkt meer op fantasie neerpennen dan werkelijkheid?
Verder is de schrijf- en denkwijze ook van een mijns inziens laag niveau.
Of het gaat alleen om aandacht en fantasie.
Komt vast commentaar op, geeft niet en dat mag.
Dit is gewoon mijn mening.
Als het allemaal serieus is, dan ben je al zeker van een laag niveau want zoals anderen al schreven:
dat komt je duur te staan als je idd de verwekker blijkt te zijn.

If you say so. Alle dames die ik heb bezocht krijgen een uitgebreide recensie inclusief plaats en discretiebeschrijving. Kan van velen hier niet gezegd worden. Ik heb dit, ik heb dat maar nooit gedetailleerde info over de prijs, nooit een werkende link tjah ...

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Beste Pussyshooter,

We weten niet hoe het precies zit. Je komt niet uit Eindhoven maar dan (volgens mij) vrijwel zeker uit Utrecht gezien je voorvarende handelen en die Audi. Een echte snelle A6.
Het is daar een hele bende die achter belangen aangaat in snelle audi's. Tot in Duitsland aan toe!! So pussyshooter alsomake a chose:
Of je audi of een baby. Aan jou de keuze.

Have fun and relax... :lol: :D ;)

Umma

A

Anonymous

Guest
NEP nieuws! dus

Misschien te lang in Hollywood gewoond en daar veel Maccie gegeten. Tja, dan wordt het vanzelf minder.

Terug
Naar boven