leonplofstra
Snuffelaar
- 19 nov 2023
- 8
- 2
Nog iemand die nu even iemand in groningen vol wil spuiten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK!!!!Er begint zich een idee te vormen. Een soort van GB waar elke man het sperma van zijn voorganger uit mijn kutje likt en daarna -geil en hard als hij dan is - een nieuwe lading bijspuit. Mijn partner zal zorgen voor de eerste lading maar likt die niet uit. Interesse ?
Ik ook , laat maar weten wanneer.Er begint zich een idee te vormen. Een soort van GB waar elke man het sperma van zijn voorganger uit mijn kutje likt en daarna -geil en hard als hij dan is - een nieuwe lading bijspuit. Mijn partner zal zorgen voor de eerste lading maar likt die niet uit. Interesse ?
Ik vermoed dat het niet gaat om het sperma maar om de kut. De kick die men er dan bij heeft dat de dame net is volgespoten is denk de aanleiding om het te doen. Althans dat is dan mijn gedachte. Ieder ander kan natuurlijk zijn eigen invulling hieraan geven.De mannen die hier van houden, kunnen elkaar ook pijpen. Dan heb je het vers uit de bron![]()
Ik vind het zaaaaaalig om doen .... ooit eens een trio (MVM) gedaan met een vriendin waarbij ik haar fucklickte en na afloop kreeg ik haar vol op de snoet ... daarna zelf ook nog even bijgetankt en verder geliktHoi mannen ! Krijgen jullie daar een harde van ? Komen jullie daar op klaar ? Begint je pik dan vochtig te worden ? Ik ben al een paar keer "uitgelikt" maar nooit zo op gelet...en wil ik eigelijk wel eens zien. Sabine
Ik lees hier ook van alles wat ik dan weer nooit zou doen, zo heeft iedereen wel iets wat ie geil vindt....Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers
Je kan me niet genoeg betalen om sperma in mijn bek te krijgen echt te goor!
Maar ja blijkbaar zijn er heren die er wel pap van lusten![]()