Volgespoten kutje likken - help each other out

nylonmanivo

Toogplakker
1 apr 2015
73
9
Wie gaat er deze middag een sletje volpompen in het Antwerpse? Ik zou haar daarna dan willen uitlikken

Wurmpie3

Toogplakker
15 jan 2022
55
17
Iemand zin om deze avond ergens in het Antwerpse een trio mmv te doen bij een dame die er voor te vinden is natuurlijk. In de raambuurt of prive

livingwild94

Toogplakker
27 sep 2021
31
19
Iemand die vandaag een kutje wil volspuiten om daarna te likken? Eventueel trio :) Ik kan regio antwerpen, Vlaams Brabant Limburg of Nederland in de buurt van de Belgische grens

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Het is vast al vaker gezegd in dit topic, maar op gangbangs vind ik dat leegslobberen vooral jammer. Uit eigenbelang. Sta je op het punt een volgespoten kutje te gaan neuken voor een mooie sloppy seconds beleving, heeft een ander alles al weer opgeslobberd…. als de echtgenoot/partner dat nou doet, ok, daarvoor mogen we dannook meegenieten van zijn dame.!
Maar ja ieder zijn kick, je kunt ook moeilijk roepen ' laat je nog wat over', want dan mag je zelf aan het likken slaan. Dat hoeft nou ook weer niet….
Gelukkig roept de dame soms ook wel dat ze het lekkerder vindt als het een beetje "cumuleert".
Er zijn ook likkers die het netjes aan het begin vragen of er iemand bezwaar heeft. maar ja wie zegt dan ja ik, want je moet elkaar ook een keer wat gunnen. Blijkt hij geen lading over te slaan…

Laatst bewerkt:

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ik pas me vaak aan.
Ik merk snel genoeg of het wel of niet gewaardeerd wordt op een feestje.
Zo niet vind ik het ook geen probleem, pas ik mij aan en heeft iedereen een mooie tijd.

En daar bij wacht ik juist tot dat iedereen is geweest.
Snap je helemaal.
Lig ook liever te neuken in een sloppy second.

Heb wel ook al een paar keer liggen likken terwijl de één na de ander aan het neuken was.
En dan dus achteraf alles op lappen. Blijft altijd wel een kick voor mij.

JosNL

Toogplakker
17 mrt 2022
64
34
Er begint zich een idee te vormen. Een soort van GB waar elke man het sperma van zijn voorganger uit mijn kutje likt en daarna -geil en hard als hij dan is - een nieuwe lading bijspuit. Mijn partner zal zorgen voor de eerste lading maar likt die niet uit. Interesse ?
Ik heb zeker interesse maar ik lik niet uit. Vind het juist geil als een ander mijn lading eruit likt. Er zijn vast genoeg vrijwilligers voor een extra schoonmaak ronde.

zandloper

Toogplakker
28 jun 2015
41
10
Er begint zich een idee te vormen. Een soort van GB waar elke man het sperma van zijn voorganger uit mijn kutje likt en daarna -geil en hard als hij dan is - een nieuwe lading bijspuit. Mijn partner zal zorgen voor de eerste lading maar likt die niet uit. Interesse ?
Klinkt als een lekker vochtig avontuur, leuk! 💦

• Like
Waarderingen: Babs

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Stuur mij een pb voor omgeving Doetinchem. Ik kan een dame voor jullie volspuiten. Ze zou het super geil vinden om uitgelikt te worden.

Terug
Naar boven