Vochtige afscheiding?

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
56
20
Sinds vandaag opgemerkt dat er afscheiding komt uit mijn penis. Uit voorzorg heb ik geen seks met mijn vrouw. Ze heeft wel naast mij geslapen. Maar slapen kan geen eventueel soa overdragen.

Ik zie doorzicht vloeibare vloeistof langzaam uit mijn penis.
Ik heb maandag in de massagesalon wel sex gehad. Wat is jullie advies? Kan ik morgen ergens anoniem terecht?

Ik heb verder geen pijn of merk niks. Voorlopig geen seks dus met mijn eigen vrouw?

Kan mijn onderbroeken wel samen in de wasmachine/wasmand en als ik een soa heb, kan dit op 30 graden of moet ik op 60-graden?

A

Anonymous

Guest
huisarts en geen advies vragen op een internet forum!

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Paul1155, kan chlamydia of gonnoroe zijn. Zeker geen geen sex met je vrouw !!!
Ga naar dokter om je te laten testen, (bloedafname en urinetest) dan weet je het 100% met zekerheid wat het is.
En ja, je onderbroeken op 60 C° wassen.

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Onedayclinic.nl
Volledig annoniem, en direct afrekenen.
Maandag test gedaan, dinsdag laat uitslag,. Gelukkig goed.
Bij een positieve test is medicatie ook mogelijk.,

En dan kan je altijd nog kiezen voor je huisarts..
bij de huisarts gaat alles de molen in en wordt op naam geregistreerd. Heb je een gezamenlijke verzekering dan staat de rekening voor iedereen met wie je die verzekering hebt zichtbaar.

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
56
20
Ik heb mij laten testen uitgebreid op alle soorten van soa. Alles is negatief en heb geen soa volgens de uitslag. Is dit betrouwbaar. Ik heb geen sex meer gehad na 30 mei tot heden

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
56
20
De arts begon dat ik voortaan veilig moet doen enzo :) u heeft een vrouw. Ik voel me nu wel veiliger. En ben blij dat ik het ergste achter me heb. Ik was in heel onzekerheid. Ik heb uit voorzorg geen contact gehad zelfs met mijn vrouw

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.692
1.101
denk dat iemand die pillen tegen ghonnoroe en chlamydia hier kan bezorgen aan de forumleden wel gouden zaken kan doen.

TheKid

Toogplakker
1 jul 2021
51
6
Paul1155 zei:
Sinds vandaag opgemerkt dat er afscheiding komt uit mijn penis. Uit voorzorg heb ik geen seks met mijn vrouw. Ze heeft wel naast mij geslapen. Maar slapen kan geen eventueel soa overdragen.

Ik heb maandag in de massagesalon wel sex gehad. Wat is jullie advies? Kan ik morgen ergens anoniem terecht?

Ik heb verder geen pijn of merk niks. Voorlopig geen seks dus met mijn eigen vrouw?

Kan mijn onderbroeken wel samen in de wasmachine/wasmand en als ik een soa heb, kan dit op 30 graden of moet ik op 60-graden?

Wel al gehoord van VOORVOCHT?

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Paul1155 zei:

Is dit een bericht van een volwassen man die ze alle vijf op een rijtje heeft?

Stoere Jan gaat buiten de deur neuken, zonder condoom, en krijgt de daver op het lijf als hij wel eens een soa zou opgelopen hebben... Schrik voor zijn vrouw natuurlijk, dus moet hij zijn eigen onderbroeken gaan wassen om de vlekken te verbergen. Die vrouw gaat dan denken dat haar ventje voortaan geen onderbroeken meer draagt, want er zijn er geen meer in de wasmand.

Dan gaat Stoere Jan zich laten testen, waar hij van de dokter heeft mee gekregen dat hij voortaan veilig zou moeten neuken. Gelukkig is er een forum, om te vragen of die dokter wel gelijk zou kunnen hebben. :D :D :D :D :D

Zou de toelichting, dat je van naast elkaar te slapen geen soa kan oplopen, ook van die dokter komen? :mrgreen:

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Heb je je ook laten testen op trichomas? Ik had toen ook last van afscheiding uit mijn penis. Alle andere soa testen waren negatief. Maar heb me naderhand nog laten testen op trichomas en Mycoplasma.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.692
1.101
Paul1155 zei:
De arts begon dat ik voortaan veilig moet doen enzo :) u heeft een vrouw. Ik voel me nu wel veiliger. En ben blij dat ik het ergste achter me heb. Ik was in heel onzekerheid. Ik heb uit voorzorg geen contact gehad zelfs met mijn vrouw

Hoe is het ondertussen met je piemel cocksucker1155 ?

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
TheKid zei:
Paul1155 zei:

Wel al gehoord van VOORVOCHT?

Wat is VOORVOCHT?

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Ik weet niet hoor, maar wetende dat nzc altijd een 'berekend' risico is, vraag ik me toch af hoe sommige mannen dat risico dan in schatten. Hier worden zo'n verschrikkelijk domme vragen gesteld, dat duidelijk de elementaire kennis ontbreekt bij sommigen, om iets over risico's te kunnen schatten. En als er dan een paddestoel op hun fluit groeit, komen ze raad vragen op een forum, ipv gewoon een arts te raadplegen.

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Ik dacht dat biologie en seksuele voorlichting verplichte vakken waren. Wat is de leeftijdsgrens van dit forum??

Snap al die oost Blokker dames ook niet.
Wel neuken zonder maar niet klaarkomen in de muts ivm zwangerschap. Bullshit.

Terug
Naar boven