Vlaanderen overspoeld door Chineesjes

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Als je tegenwoordig door de website Redlights scrollt valt het me op dat er ineens enorm veel Aziatische meisjes hun diensten aanbieden. En (bijna) allemaal doen ze aan neuken zonder condoom. Vroeger vond je amper Aziatische meisjes (tenzij je naar een massagesalon ging en vaak stond je dan oog in oog met een oudere Thaïse) en nu staan er bijna evenveel Chineesachtige grieten op als oostblokdames. Opvallend is dat ze ook allemaal vrij jong zijn (18-27) en dat ze echt in alle uithoeken van het land ontvangen. Vermoedelijk zit hier een hele organisatie achter. Het valt echt op dat 95% aan nzc doet. Maar er zitten alleszins echt lekkere meisjes tussen. Misschien binnenkort toch eens mijn eerste Chineesje scoren!

Worstenbroodje

Toogplakker
9 feb 2017
193
29
Er zijn al minstens 4 topics over de Chinese dames, misschien eerst eens het forum doorbladeren vooraleer je iets post?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Let op met die foto's op RL en QR.... in 98 pct van de gevallen: 'What you see is NOT what you get !' :twisted:

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Inderdaad, het is me al opgevallen dat dezelfde foto telkens maar opnieuw opduikt, zowel in België, Nederland als Duitsland.
chineesje.jpg

Deket

Toogplakker
16 nov 2018
115
2
Niet telkens wel frequent
Heb goede ervaringen gehad met leeftijd dat zowat klopt zoals Azian Anna
laatsto ok eens een mindere gehad,die helemaal niet leek op de foto;s en een pak ouder bleek,ik had onmiddellijk moeten terugkeren,daar in Brussel waar het vaak wel goed is ivm die Chineesjes
Sterker nog ,gevaar voor verslaving,door hun extreem zachte huid

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
In Duitsland wordt er sinds begin 2021 hard opgetreden tegen mensensmokkelaars die Vietnamnese dames naar Duitsland smokkelen.
Er zijn invallen geweest in meerdere lokaties en circa 300 mensen gearresteerd. Er zijn hele netwerken opgepakt die Vietnamnese dames naar Duitsland smokkelden. In het nieuws werd verteld dat de dames 20,000 Euro voor de reis moesten betalen, tegen een rente van 10% per MAAND!!! Het moge duidelijk zijn, dat dat niet met werken in een restaurant of in de schoonmaak kan worden afbetaald.

Nagenoeg alle dames die adverteerden in Duitsland als Chinese/Japanse dame - maar eigenlijk uit Vietnam komen - zijn nu weg in Duitsland.
Uitzonderingen zijn degene die een legale status hebben, getrouwd met een Duitser of een kind hebben gekregen in Duitsland.

Ben in Berlijn tweemaal benaderd of ik geen club/lokatie wist in NL of BE waar ze naartoe konden uitwijken. Antwerpen, Brussel, Amsterdam had de voorkeur.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Interresante feedback ;)

Idd, die bendes volgen de weg van de minste weerstand en.... die leidt dikwijls naar België :eek:

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Je kunt beter overspoeld worden door Chinese meisjes dan door Duitse kerels, zoals een hele tijd geleden het geval was

Bertvandiepen

Toogplakker
5 mei 2021
25
1
Wat wel opvalt is dat ze de prijs enorm verhogen als je vraagt om je ook in ze mag klaarkomen. Dat is bijna nooit standaard bij de chinese dames.

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Bertvandiepen zei:
Wat wel opvalt is dat ze de prijs enorm verhogen als je vraagt om je ook in ze mag klaarkomen. Dat is bijna nooit standaard bij de chinese dames.

Dat is net zoals bij de Roemeense, of je nu 15min 30 of 60min betaald 1x klaarkomen en buiten :lol:
Die praktijk van 1x en buiten snap ik niet echt je betaald voor je tijd niet voor het klaarkomen.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
0o0 zei:
Die praktijk van 1x en buiten snap ik niet echt je betaald voor je tijd niet voor het klaarkomen.

Nochtans heel simpel te begrijpen...
Het gaat om betaalde sex.
Zou dat nu voor het plezier van de klant zijn of voor de bankrekening van diegene die de diensten aanbiedt?

Terug
Naar boven