Vlaamse milf's die nzc aanbieden

Voormalig lid 31166

Toogplakker
25 jul 2022
32
7
Wie suggesties voor Vlaamse moeders die nzc aanbieden?
Leeftijd 20-35
Er zijn voldoende mama's te vinden op RL maar volgens mij zeer weinig die bare gaan.
Ook zie je het (zeker op foto's) niet altijd. Dus voor degene die suggesties hebben :)
Graag regio Antwerpen, Limburg.
Thx !

Geilegast

Snuffelaar
3 jan 2020
13
0
Ik snap de link ook niet echt en benieuwd of er iets uit de bus komt, ik geil ook op jonge mama's of milfs int algemeen

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
'k Vond het gewoon raar, vandaar ook het vraagteken.

Op chatsites komt ge ook dikwijls 'vrouwen' tegen die expliciet vermelden dat ze kinderen hebben van bepaalde leeftijden terwijl ze daar zitten om 'erotisch' te chatten of te daten. Meestal zijn dat veel te rare kwieten, op zoek naar...

Of iemand kinderen heeft of niet heeft toch geen enkel belang als't het om sexdates of -chats gaat...

Het woord 'mama' komt veel verkeerder over dan 'milf'.

Indien effectief geen interesse in die kant, des te beter.
Misschien enkel eens denken hoe ge de vraag stelt in 't vervolg...

Voormalig lid 31166

Toogplakker
25 jul 2022
32
7
Met de vraag is gewoon niks mis.
Het punt dat bepaalde individuen op chats expliciet de leeftijd van hun kinderen vermelden heb je volkomen gelijk, dat is om reacties uit te lokken..

Maar verder on topic dan maar, en dat heeft 0,0 met pedo praktijken te maken

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
deedydude zei:
Ne pedo die 'op mama's geilen' als excuus gebruikt?

Jij suggereert dus dat iemand die naar 'mamas' zoekt dit eigenlijk doet om haar kinderen te misbruiken? Het feit dat je dat al gelijk denkt vind ik in principe al een zieke denkwijze. Er zijn genoeg moedertjes die zichzelf aanbieden omdat ze a) alleen zijn en de sex missen en b) het geld als alleenstaande moeder goed kunnen gebruiken.

A

Anonymous

Guest
Bestiez zei:
Wie suggesties voor Vlaamse moeders die nzc aanbieden?
Leeftijd 20-35

Denk dat elke dame die in dit vak zit en NZC doet ook wel kids heeft. Dus zoek gewoon een dame 20-35jr die NZC doet ... voila ;)

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Mama, moeder, milf, soccer mom, enz. we weten wel wat Bestiez bedoelt hoor. 'Mama' komt nul komma nul verkeerd over, belachelijk om te vragen om de vraag anders te stellen, LOL.

Deedydude, als jij er van uitgaat dat daar dan een pedo bedoeling bij zit dan moet je eens Freud gaan lezen :cool:

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
De meeste dames die hun diensten aanbieden zijn milf's, althans dat is wel mijn ervaring.
Zeker bij de thuisontvangers staan nogal eens de foto's van de kinderen en het speelgoed gewoon in huis.
Als je op dames zoekt boven de 35 dan geef ik bijna 100% zekerheid dat je een "mama" aan het neuken bent..

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Wat een topic is dit, er zijn tientallen lekkere milfs die zich aanbieden, iedereen moet maar een beetje zoeken ik ga hier geen hapklare brokken neerzetten kom op

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Maakt het eigenlijk voor de seks wat uit of een dame kinderen heeft of niet?

Je kan dat bij een date vragen (alhoewel dat jouw zaken niet zijn) en de dame kan er al dan niet correct op antwoorden als zij dat wil. In elk geval kan het niet de bedoeling zijn om op een openbaar forum over de kinderen van een dame te gaan praten. Bij een date ga je niet babysitten, maar neuken. Respecteer de privacy en jaag dit forum niet de weg op van Hookers zaliger.

Terug
Naar boven