Visu

Visu

Toogplakker
17 jun 2015
29
9
Hey jongens,

Na er al die jaren het zwijgen toe te hebben gedaan, wordt het nu hoog tijd om zelf eens wat te posten en niet alleen te profiteren van wat anderen hier neerpennen.

Ik ben een veertiger en kick op MILFs en GILFs, liefst met een behaarde kut. Ik kan er ook niets aan doen. In die categorieën heb ik al eens mogen proeven van Karin in Mechelen, Coquine (ook wel Caliente) in Brussel en Bieke in Heist-op-den-Berg. Ik zal deze dames ook nog recenseren, al is Karin al wel weer van even geleden en weet ik al niet eens meer wat ik toen heb betaald. Ook nog op de radar: Jessy in Heist-op-den-Berg, Mia in Roeselare, Daisy in De Klinge en Joyce in Zelzate, al zitten die wel wat ver weg voor me. Tips over andere dames zijn altijd welkom.

Soms loer ik ook naar de jongere meiden, maar ik vertrouw die advertenties nooit zo. Te vaak lees ik hier ook dat zo'n bezoekje op een teleurstelling uitloopt. Maar ook hier: tips welkom.

Neuken trouwens altijd zonder condoom. Mét is het gewoon niet voor mij. En bij zo'n bare date verwacht ik altijd lekker intern klaar te mogen komen. Niet iedereen deelt die verwachting, heb ik elders op deze site gezien.

Hoe heb ik een vrouw het liefst? Op haar rug en met de benen wijd. Klinkt cru, maar zo is het nu eenmaal.

Mijn ultieme fantasie: een vriendin of echtgenote die zich door andere mannen laat neuken en volspuiten. Bij mijn huidige vriendin kan ik dat wel vergeten. Meerdere keren ter sprake gebracht, maar no way. Ze weet trouwens niet van mijn stiekeme hobby.

Andere fantasie: meedoen aan een bare gangbang, maar de onzekerheid houdt me tegen. Hopelijk komt het er nog eens van.

En nog een fantasie: met een andere man naar een DVP, hen bezig zien, zijn zaad uit haar kut likken en haar dan zelf volspuiten.

Dat was het wel. Op naar de recensies, nu. Ik beloof in de toekomst ook bij te blijven dragen.

Terug
Naar boven