Violetta (vh Natasjah) - Arnhem

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
In de advertentie staat dat ze Aziatisch is maar dat is ze niet. Ook dat ze in Arnhem ontvangt maar uit mijn app sessie blijkt ze in Ede te zijn.
Firma List en Bedrog

Goede Pasen allemaal!
Violetta is wel degelijk van Aziatische afkomt, zelf gezien en dat is ook duidelijk te zien op haar foto's, die ook verder precies kloppen. Ze is een mooie en lieve meid.
Omdat ik haar niet geneukt heb door toevallige omstandigheden doe ik ook geen verdere recensie of toelichting.

Bernaldo

Toogplakker
22 aug 2022
34
23
Ze heeft me zelf bericht dat ze niet Aziatisch is. Maar ik vind het prima, voor mij teveel tegenstrijdigheden om af te spreken

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Grappig, kennelijk gaat het om een misverstand over de tegenstelling "Aziatisch komaf" tov "Aziatische".
Misschien wilde het meisje of haar partner wel duidelijk maken dat ze gewoon Nederlandse is (en Nederlands spreekt) en niet de een of andere Thaise of Chinese waar je misschien geen woord mee zou kunnen wisselen.
Ze spreekt dus inderdaad gewoon nederlands.

Bereid je er maar op voor dat er in deze hobby veel leuke dames en afspraakjes aan je neus voorbij gaan als je overal "firma's list en bedrog" in ziet. Waarmee ik niet wil goedpraten als er plotseling andere (hogere) bedragen of handelingen(minder) worden voorgesteld of geeist dan in eerste instantie genoemd zijn. Mocht dat hier gebeurd zijn. Dat is op zijn minst reden nog eens goed duidelijkheid te vragen en -indien app- vast te leggen. Ook dan hoeft het niet altijd meteen opzet en bedrog te zijn, maar wel attent blijven....

Terug
Naar boven