Vingerlingstraat 1(1), Darrin (Thai)

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Darrin is een thais MILFje. Er was over haar gerecenseerd op de vorige nzcfora en er is een topic over haar op "hookers"
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=264439Ze zit, na een lange periode van weggeweest, terug achter een vitrine. Ik merkte haar vandaag op. Ze herkende me direct en zei dat ik haar 3 jaar niet meer had opgezocht (maar was eigenlijk 1,5 jaar). Ze stelde geen massage voor maar nodigde me direct uit op op bed in mekaars armen te gaan liggen. Het werd een heel tof vrijpartijtje.

Na afloop vroeg ik haar hoeveel ze wou en ze zei 100 €. Ik meen me te herinneren dat ik destijds 150 € betaalde, maar toen was haar tarief 50 €/halfuur + 50 € extra als ge behalve massage ook sex wilt. Ze gaat "bare" met oude klanten en ik meen te weten dat ze het ook met nieuwe doet als het "klikt" en het soms zelf voorstelt. Nog te vermelden is dat ze een gediplomeerde masseuse is en als ge dat wilt een echte harde massage kan geven.

gertje

Toogplakker
28 apr 2015
62
4
Daarjuist darrin bezocht. Was weer een tijdje geleden dat ik haar had bezocht. Een zalige massage gehad en daarna nog een zalige vrijpartij. Ze geniet er zelf ook van.
Het enigste nadeel vind ik haar roken. Bij het zoenen is dat minder aangenaam.
Maar ze is enorm goed in masseren !

sanderk_

Toogplakker
20 nov 2015
115
5
Dit is een toppertje. Ook een goede lieve meid. Ze vertelde dat ze destijds 2013 geen werkvergunnig had daarom is ze een tijd van de radar geweest.

A

Anonymous

Guest
Is Darrin er nog? Ik wil graag een keer een echt goede massage. Met of zonder happy ending.

Terug
Naar boven