Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Bmw90 zei:
Ik wil heel graag deze club een keer bezoeken. Alleen vraag ik mij af, of ik als donkere jongen wel binnen kan komen in deze club. Weet iemand dat? Lopen er ook mannen rond met een kleurtje? Ik ga er niet zomaar naar toe, aangezien ik er dik 2 uurtjes voor moet rijden.

Alvast bedankt voor de info!

Bmw90, geen probleem. heb vaker een gekleurde medegenieter getroffen en ja af en toe zijn er ook dames met een mooie tint.
ga en geniet :D

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Meestal geen probleem als je alleen bent en er verzorgt uitziet en zeker als je al wat ouder bent.

Rotterdammer

Toogplakker
16 feb 2018
57
31
Ik ben benieuwd wat er gerenoveerd is. Prima club, maar de inrichting is wel toe aan een opknapbeurt. Zo lijken nieuwe banken me geen overbodige luxe. Een aantal was helemaal doorgezakt waardoor je in een kuil zat.
Ook de douches zouden wel een opknapbeurten kunnen krijgen. Dus ik ben benieuwd.
Hopelijk binnenkort weer in de gelegenheid weer eens langs te gaan.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ga er maar vanuit dat er niets is gedaan. Freude, venus etc zijn wel vaker even dicht als er veel dames vakantie hebben. Dan gaan de dames die overblijven zolang naar een andere club om daar wel bezetting en inkomsten te houden.

Renovatie wordt dan als drogreden gebruikt

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
kingwillem zei:
Vrijdag weer open.
Ik zit er als echte Hollander (Tageskarte €15-) ernstig te overwegen de villa te bezoeken.

Helaas werd ik zwaar verkouden en dan is het niet handig om heerlijk te zoenen met de dames.
Ik ben niet geweest.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Via een Duits forum vernomen dat good old Michaela weer terug zou zijn. Het is lang geleden dat ik haar heb bezocht en had niet meer verwacht dat ik haar ooit nog zou zijn. Voor alle zekerheid nog gebeld en gevraagd naar haar aanwezigheid en dat werd gelukkig bevestigd. Michaela heeft zeer mooie rondingen en goede kont maar bovenal haar tieten zijn geweldig groot. Helaas nog steeds geen vitrine met foto's en namen van de aanwezige dames. Toch handig als ze dit invoeren want je ziet in één oogopslag hoeveel en welke dames aanwezig zijn.

Een aantal dames nog op vakantie zoals Sonja, Lorena, Roxana en Ola. Vooral Ola mis ik zeer. Een zeer opvallende verschijning met haar brede voorkomen en enorme grote kont. Ook haar karakter vond ik geweldig. Als ze zich verveelde lag ze languit op haar bank en niet alleen op de kamer maar ook in het zitgedeelte tegenover de mannen spuwde ze vaak geile taal uit. Ik heb haar mijn nummer gegeven maar ik verwacht niet dat ze me terug zal bellen: teveel slechte ervaringen met mannen hiermee heeft ze destijds gezegd. Eind januari of begin februari zullen de meeste dames wel zijn teruggekeerd. Hoop dat dat ook voor Ola geldt maar het zou ook kunnen zijn dat ze naar een andere club is vertrokken. Ook de zusjes Emma en Andrea zijn vertrokken en keren waarschijnlijk niet meer terug. Erg jammer want vooral Andrea boeide mij zeer want ze was jong en knap en verleende prima service. Eva wist mij te vertellen dat Celena/Celina, de jonge Roemeense met de grootste tieten op die van Michaela na, zou zwanger zijn wist ze mij te vertellen. De laatste keer dat ik haar bezocht vertelde ze 3 weken op vakantie te gaan maar dat bleek dus niet waar te zijn.

Mijn eerste kamergang werd uiteraard MICHAELA. Ik hoefde niet lang op haar te wachten want ze zat al snel naast me op de bank. Al snel zaten we weer te tongzoenen en daarna namen we een kamer. Het werd kamernummer 3. Samen met nummer 4 de grootste kamers met een megagrote spiegel boven het hoofdeinde zodat je een perfect uitzicht hebt op het hele gebeuren. Heb haar eerst uitgebreid gebeft waarop ze goed reageerde. Ze maakte schokkende bewegingen en kreunde zachtjes. Daarna pijpte ze me maar dat had ze beter achterwege kunnen laten want ze deed het wat te ruw waardoor mijn pik wat geirriteerd/gevoelig raakte. Daarna klom ze boven op me. In het begin nog wat stroef maar al gauw ging het soepeler. In de missio heb ik haar goed door kunnen neuken en in de spiegel zag ik MIchalea wijdbeens en ik mezelf aan het werk. geil om te zien. Tussendoor zat ze met haar mond aan mijn tepels en heb ik haar getongzoend. Al snel pompte ik haar vol. Groot was mijn verbazing toen ze uit het niets 30 minuten zei. Ik hou altijd goed de tijd in de gaten en ik zei dat ik 11.20 uur op de kamer was en het was iets na 11.35 uur. Ze deed er verder niet moeilijker over maar vreemd vond ik haar reactie wel.

Mijn tweede kamergang was met ELENA. Er is nog een Elena werkzaam maar die is jonger en magerder. Deze is 31 jaar met normaal postuur en zwart haar. Ik wist dat ze goed was met uitstekende pijpwaliteiten. Op de bank nog wat onwennig naast haar maar al snel ook tongzoenen. Haar lichaam voelde warm aan. Ook met haar kamernummer 3. Pijpen kan ze diep en als de beste. Neuken was geweldig. Echt gfe. ZE klom bovenop en langzaam doorboorde mijn pik haar nauwe kutje. Ze leek wel in trance en genoot zichtbaar. In missio heb ik haar goed geneukt waarbij ze haar kutspieren goed gebruikte en regelmatig sloeg ze haar armen om me heen wat het nog intiemer maakte. Na afloop praatte ze nog met me over haar beweegredenen over haar terugkeer naar villa venus. Elena is echt een topper en zeer de moeite waard.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Je doet me watertanden Robbie :| ;)
Zoveel lekkers uitgestald in de bollenwinkel, hmmmmm.
Zoals steeds uitstekende recensie.
Cheers.

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
Na de deceptie bij lu4erl@nd naar de villa gereden

Daar zat Maria

Dat wijf wordt lekkerder met de week
Ze word alsmaar strakker en lekkere sili cup c
My kind of girl

Binnen 5 minuten dat ik binnenkwam zat mijn Johannes in haar mond

Daarna meteen vertrokken

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Petertje

Dat maakt mij wel nieuwsgierig over jouw deceptie bij die andere club. Kun je wat duidelijker zijn hierover? Kan natuurlijk ook via pb. Gr

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
@Petertje @Robbie hier is het villa venus, dus houd het daarbij. bedankt

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Het was vandaag eigenlijk extreem rustig qua mannen terwijl er 12 dames waren. Eva, Kati, baby, larissa, lorena, maria, nicole, dilara, michaela, rebecca en dan nog 2 waar ik de naam niet van weet.

Mijn eerste kamer met Rebecca gedaan en dat is een 21 jarig meisje met een beetje het figuur van Dilara. B cupje en best kontje alleen een net iets te dikke buik. Presales waren niet heel geweldig maar voor een eerste kamer is dat geen probleem. Op de kamer me eigen goed vermaakt alleen de druk was hoog dus eigenlijk veel te vroeg tot een hoogtepunt gekomen.

2e kamer was met Eva, was mijn eerste keer met haar maar ik denk ook de laatste keer. Het is een schat van een meid met een heerlijk lichaam maar de presales was eigenlijk helemaal niks, nog geen kusje. Opzich was de kamer wel aardig en het pijpen beheerst ze ook als een van de betere. Ondanks de vrij korte pauze stond er blijkbaar nog steeds vol druk op en was ik ook sneller klaar dan de bedoeling was.

Even pauze nemen in de sauna draaide nog bijna uit op een ziekenhuis bezoek aangezien ik tot halverwege mijn onderbeen door een latje van de zitting brak. Gelukkig geen letsel opgelopen want hoe ga je dat weer uitleggen hahaha.

3e kamer was met Larissa, wat een beest in bed is dat. Dat was een aanslag op me conditie maar wel geweldig en geen standje is haar te gek op anaal na dan.

4e kamer was met Baby, een klein schattig meisje. A cupje misschien net b maar wel lekker strak in het velletje. Presales waren ook best aardig en vervolgens op de kamer haar alle hoeken laten zien en zij mij. Haar ook even gebeft en had blijkbaar de goede knobbel te pakken want uiteindelijk 5 orgasmes gehad, of ze komt gewoon heel makkelijk klaar. Vervolgens kwam er een fles glijmiddel aan te pas en toen was mijn zin eigenlijk al over want over het algemeen komt dat het spel niet ten goede in mijn geval. Deze keer was het anders want ondanks dat het mijn 4e kamergang was en ik de conditie van een dood nijlpaard heb vlogen de vonken er van af. Ondanks dat ze niet echt mijn type is staat ze wel hoog op het favorietenlijstje. Ditzelfde geld voor Larissa, meestal ben ik meer van de types Eva, Dilara, Ola of Sonja. Toch heb ik met de dames die eigenlijk het tegenovergestelde zijn de beste kamergangen🙈

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Na mijn avontuur in de saunaclub te Bochum was ik iets na 19 uur in villa venus om te profiteren van de goedkope entree van 15€. Ik had vantevoren al gebeld naar de aanwezigheid van Michaela en dat werd gelukkig bevestigd. Eva en Elena waren vrij vandaag en Sonja nog steeds afwezig en Ola en Celena/Celina schitterden ook door afwezigheid. Aangezien ik niet veel tijd kon doorbrengen volstond één kamergang en dat werd weer Michaela. Erg mooie vrouw alleen communiceren op de bank gaat niet altijd vlekkeloos. Denk dat ze het Duits niet goed genoeg beheerst maar haar uiterlijk vergoedt alles. Alleen Dilara zag ik als concurrent maar ik vond haar wat afwezig en teveel gefixeerd op haar smartphone de laatste keer. Een poosje op de bank doorgebracht met Michaela met wat lichaamsverkenning en uiteraard weer tongzoenen.

Daarna een kamer opgezocht en dat werd kamernummer 4. Prima kamee met volop ruimte en megaspiegel. Michaela gehurkt op bed en haar borsten zag je zo lekker bungelen. Als een geile hond stak in mijn pik gelijk in haar kut. Wel met beleid want het voelde strak en mijn pik was nog steeds wat gevoelig. Michaela zei gelijk dat ik snel van bil wilde en dat klopte ook. Vervolgens nam ik haar plat doggy en neuken ging steeds soepeler en ze kreunde er lekker op los. Ik wilde afsluiten in de missio waarbij ze weer lekker aan mijn tepel zoog. Ben een poos door blijven stoten en toch weer heerlijk klaargekomen.

Nog even blijven hangen waarna ik rond 20.45 uur de club verliet en Barbara wenste me nog een fijne avond.
Wanneer ik villa venus weer zal bezoeken hangt af van de aanwezigheid van Sonja en vooral Ola en eventueel Celena/Celina want anders laat ik de villa voorlopig voor wat het is.

Rotterdammer

Toogplakker
16 feb 2018
57
31
Iemand recent nog geweest? De verbouwing nog een beetje de moeite waard? En zijn de meeste vrouwen weer terug van vakantie ? Ik zit eraan te denken morgen de reis van Rotterdam naar Duisburg weer te ondernemen.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Eind januari voor het laatst geweest bij VV. Die keer gekamerd met 2 dames (bankje nr 6 ....naam? en bankje 12 Nicol) De meeste dames waren volgens mij terug van vakantie.
Van de verbouwing eerder dit jaar is mij niet veel opgevallen. Misschien een paar kleine onopvallende verbouwingen. In maart maar een nieuw bezoekje plannen aan deze club. De lentekribbels komen weer, ondanks dat het geen winter is geweest. :lol:

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Yesterday (March 4th), I visit Villa Venus. I have been there from 10h30 untill 16h00 and during that period I have seen only 15 men.
12 girls were present. I have paid 20 € for the entrance.
The prices are : 20' for 30€, 30' for 40€, 40' for 50€ and 60' for 80€. Everything is included in the price (full service....)
Two sessions with Michaella (44 years old, 1m72, 70 kg, cup E), PZC, NZC and CIP.
One session with Paola (27 years old, 1m60, 50 kg, cup A), PZC, NZC and CIP.
2 nice girls, different style but good service.
What a nice day !

zon9990

Snuffelaar
18 aug 2015
6
0
Vandaag rond 18.30 hier geweest. Ik had niet veel tijd dus bij 1 x gebleven. Inkom 30 euro.

Heb met Nicole gekamerd. Lekker lijf, kleine borsten, slecht gebit. Half Bulgaars half Turks. Flink wat voorwerk op de bank, toen op de kamer vroeg ze naar een condoom. Ik hoefde maar even tegen te stribbelen of ze stak hem er blank in. Zei er verder niets meer over. Heb haar lekker volgespoten.

Ben van plan maandag weer te gaan.

Terug
Naar boven