Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Thanks!
Langs de ene kant misschien een rare vraag. Ik heb Larissa ook nog nooit met condoom geneukt. Maar wel altijd op de kamer.
Langs de andere kant, onlangs was ik in #### 39. Daar werd ook openbaar geneukt, maar daar gebeurde het wel met rubbertje. Terwijl op de kamer alle dames bare toelieten.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
In de huiskamer is het vaak met condoom vanwege de wetgeving al heb ik het in villa Venus nog niet gezien dus of ze daar er überhaupt voor open staan weet ik niet.

Ik heb wel eens met Sonja en de sauna sex gehad ook gewoon zonder condoom terwijl de dames daar eigenlijk niet in mogen volgens het bordje aan de deur.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Allen fijne feestdagen en een mooi 2020

Wie weet welke dames het komende weekend nog bij VV-D zijn. Of is de vakantie voor de vaste dames al begonnen.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Ik heb gisteren van een van de dames vernomen:
op 24 december sluiten ze eerder.
op 25 december (1e Kerstdag) gesloten
op 26 december (2e Kerstdag) geopend
op 31 december (oudjaarsdag) gesloten
op 1 januari (nieuwjaarsdag) gesloten
Een aantal dames zullen vandaag/morgen nog werken en dan voor enkele dagen op vakantie gaan (Roemenië/Bulgarije)

Rotterdammer

Toogplakker
16 feb 2018
57
31
Gisteren zeiden een aantal van de dames dat ze vandaag (24 dec) en morgen (25 dec) de hele dag dicht zijn.
Daarnaast vertrekt een aantal dames eind deze week naar het thuisland in verband met vakantie.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ben van plan om volgende week zondag weer eens villa venus aan te doen. Hopelijk is de bezetting dan wat beter. Wel zal ik eerst bellen en vragen naar de aanwezigheid van Lucy want heb haar foto gezien op een Duits forum en daar word ik zeker vrolijk van.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Op het freiercafe vind ik veel informatie over dames en er staan soms staan er ook wat foto's. Echter; openlijk recenseren over neuken zonder wordt niet toegestaan. Dat mag wel op een ander duits forum namelijk ao-bordell.com

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
die foto van die dame is niet van Lucy.
Lucy is een donkere meid uit Nigeria en neukt bovendien NIET zonder condoom

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dus wasmachine. Je hebt gekeken op freiercafe villa venus onder het kopje "rapportage onderwerp" en de laatste foto van getoonde dame met flink grote tieten is geen Lucy?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Heren jullie weten nu waar je moet zoeken, we gaan hier geen "concurrerende" forum behandelen.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
schoenenreus zei:
Een kleine opfris beurt kon de club ook wel gebruiken....

Er gaat helemaal niks gebeuren... elk jaar gaan de RTC om de beurt dicht. Net als de sluiting van F39 omdat de kachel stuk zou zijn, elk jaar weer een nieuwe leugen. Niet genoeg vrouwen beschikbaar om alle filialen open te houden. Gisteren en vandaag de heel crew inclusief theke in F39 getroffen. De club wordt weer opgestart en als volgende de week de vrouwen weer terug van vakantie zijn kan Venus weer open.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Als ze de kosten maar niet op de klant verhalen want bijvoorbeeld in Arabella hebben ze de tarieven helaas flink opgeschroefd en is een kamergang voor 30€ niet meer mogelijk.

A

Anonymous

Guest
Ik wil heel graag deze club een keer bezoeken. Alleen vraag ik mij af, of ik als donkere jongen wel binnen kan komen in deze club. Weet iemand dat? Lopen er ook mannen rond met een kleurtje? Ik ga er niet zomaar naar toe, aangezien ik er dik 2 uurtjes voor moet rijden.

Alvast bedankt voor de info!

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ja hoor, ik zal niet zeggen dat er continu mensen met een kleurtje lopen maar ik heb er al verschillende gezien. Er zit zelfs af en toe een dame met een kleurtje dus geen enkel probleem.

Terug
Naar boven