Blanke sabel
Toogplakker
- 18 jul 2017
- 88
- 7
Het is waar. Er zijn nu 88 pagina's aan informatie beschikbaar over en van villa Venus. Het merendeel van deze informatie is afkomstig van jaren geleden. Klopt die info van toen nog? Zijn er zaken in of bij de villa veranderd. Werken de dames die in 2015 besproken zijn, nog steeds in de villa? Ik kan me voorstellen dat men geen 88 pagina's gaat lezen. Dat heb ik namelijk niet in een uurjte weggewerkt.
Dan is het niet zo gek dat men vragen in het topic plaatst. Dus meer geduld met mensen die in grote topics vragen plaatst die met (veel) zoekwerk in het topic terug te vinden is.
Zelf heb ik ook vragen over de villa. Maar ik zal eerst op het topic gaan kijken. Dan zal ik niet verder terug bladeren dan 1 jan 2017. Ik ga er van uiit dat eerdere info toch wel verouderd is.
Dan is het niet zo gek dat men vragen in het topic plaatst. Dus meer geduld met mensen die in grote topics vragen plaatst die met (veel) zoekwerk in het topic terug te vinden is.
Zelf heb ik ook vragen over de villa. Maar ik zal eerst op het topic gaan kijken. Dan zal ik niet verder terug bladeren dan 1 jan 2017. Ik ga er van uiit dat eerdere info toch wel verouderd is.