Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
700
532
Maria is wat humeurig de laatste tijd, komt omdat ze is afgevallen.
Haar tieten zijn super nep, niet te veel aan zitten doet pijn de protégés!
Doet geen knal, absoluut niet.
Als ze je mag komt ze je wel helemaal gek.

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Jammer van de gevoelige tieten. Ik hou wel van op zn Russisch wat d1n allicht geen optie is?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gisteren villa venus weer aangedaan om zeker weer te genieten van mooie Ola. Bij binnenkomst zag ik haar al zitten op bank 14. Ik wist niet hoe snel ik mij moest uitkleden en douchen om zo gauw mogelijk naast haar plaats te nemen. Echter toen ik terugkwam was ze foetsie maar lang duurde het niet voor ze terug was. Toen ik naast haar zat weer fijn geknuffeld en gekletst. Ik zei tegen haar of het klopt dat ze in Dietzenbach had gewerkt en dat bleek zo te zijn. Ze gaf wel aan dat ze het niet zo op prijs stelde dat er over haar geschreven werd maar ik zei dat alleen haar naam werd genoemd op de site van freiercafe. Ik ga dus niet teveel in details treden en bovendien heb ik haar in mijn vorige recensie al kort beschreven. Nogmaals haar uiterlijk met breed postuur en flinke kont oefent op mij een enorme aantrekkingskracht uit. Heel erg spraakzaam is ze niet maar ik kom voor de sex en daar is weinig mis mee en met haar looks is ze voor mij de ware.

Heb ook nog gekamerd met Dilara want haar service was prima de eerste keer met haar en ze ziet er lekker uit met haar gedrongen lichaam en beste kont en ze is een pratert maar soms overdrijft ze een beetje om als we op de kamer zijn me dat ze even een minuutje moet bellen wat uiteraard uitloopt maar na afloop hoef ik niet gelijk weg en krijg ik nog een massage.

Overigens was de bezetting niet optimaal met 10 dames. Ik wist dat omdat iemand belde met een vraag over het aantal dames waarop de theke 10 zei en ze noemde daarbij de namen op. Ik zag nog een nieuwe dame die rechts van Magdalena zat. Ze zag er prima uit en ik had gaar kunnen nemen maar ik speelde op safe en koos voor Dilara. Zeynep heb ik weer niet gezien. Of ze was weer vrij, met vakantie of naar een andere club. Mijn glijmiddel kon ik dus weer onaangeroerd laten. Ik hield het bij 2 maal kameren met in gedachte dat ik vandaag dus zaterdag naar Leverkusen zou afreizen om Andrea in Luderland te verwelkomen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
real_person zei:
Emma weg? :? Dat vind ik dan weer serieus jammer. Kon het wel goed met haar vinden en ze had een lekkere snoepgrot :mrgreen: Enig idee waar ze heen is?

Ik was eigenlijk van plan om in het weekend langs te gaan, speciaal om Emma weer te voorzien.

Zeer spijtig ik had deze week nog eens willen gaan voor Emma. Ik kon het ook wel met haar vinden, dat ze wat grillig is dat nam ik er wel bij. Maar echt een lekker lichaam en erg strak. Hopelijk duikt ze elders op als ze niet meer naar terug naar Venus komt.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Ze zit inderdaad in heaven 7, ben er geweest en heb heerlijk van haar tengere lijfje kunnen genieten.
Sinds kort biedt ze tegen meerprijs ook anaal en rimming aan.

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Wat is zo de gemiddelde leeftijd van de mannen? Jonge gasten, eerder 30-40? Of nog ouder? Vraag die ik mij al dikwijls stelde...

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Vanmiddag even een bliksembezoekje gebracht, leven van een vrachtwagenchauffeur is zwaar. Door de spits moest ik nog een keer extra pauzeren en dat was ongeveer ter hoogte van dit luxe speelparadijs. 9 dames aanwezig en een 5 tal mannen maar wel 4,5 nieuwe dames en eigenlijk weinig vaste dames. Alleen inna, Larissa en ola gezien verder geen bekende volgens mij. Even snel met inna gekamerd en normaal eigenlijk altijd wel een goede kamer maar vandaag was het hem gewoon even niet, het was zeker niet slecht maar de klik was er vandaag niet helemaal. Wellicht omdat ik toch wat haast had omdat ik maar 45 min tijd had voor ik weer verder moest rijden.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Die heb ik inderdaad niet gezien, bankje van meli en Maria was leeg. Bankje van Sonja was in gebruik door inna.

Zo goed heb ik eerlijk gezegd niet gekeken, 1 dame deed de deur open en die had al een blik op der gezicht waar ik lichtjes bang van werd. Nog een nieuwe kleine slanke negerin met een b cupje en de rest heb ik niet zo goed bekeken.

Het negerinnetje was opzich het proberen wel waard maar gezien ik weinig tijd had en een kamer gang dus €60,- zou kostte maar voor safe gekozen en Inna mee genomen naar boven.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ga morgen naar venus en ga in ieder geval voor Ola. Hoop ook dat er meer vaste dames aanwezig zijn want de laatste keer had ik niet te klagen met zo'n 13 dames.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Daar word ik niet vrolijk van dat Elena net als Andrea naar Luderland is verkast en nu lees ik ook dat Melli daar werkt.

Hoop niet dat villa venus leegstroomt met vaste dames want Duisburg is met het openbaar vervoer sneller te bereiken vanuit Arnhem dan Leverkusen. Het is zo'n uur langer reizen en daat zit ik niet echt op te wachten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanmorgen was ik al rond 10.00 uur binnen dus geprofiteerd van maar 20€ entree. Er waren 10 dames aanwezig. Sonja, Melli en Elena niet gezien. Die laatste twee zouden in club Luderland werken. Wel een nieuwe donkere meid maar niks voor mij. Op bank 14 zag ik twee handdoeken over de bank dus dat kon duiden op de aanwezigheid van Ola maar haar bank bleef een poos onbezet of ze had al een hele snelle kamer of ze was nog bezig met het opmaken. Ik ging op haar plek zitten en iets voor 10.30 uur kwam ze eindelijk. Ze deed nog wat voorbereidingen en al gauw had ik met haar mijn eerste kamer te pakken. Overigens valt me wel op dat Ola niet echt in is voor een gesprek. Ik zeg wat dingen en er volgt geen interactie. Nou ja je kunt niet alles hebben. Ik heb haar flink genomen en ze zei dat ik een sexmachine was maar of dat nu positief bedoeld is? Ik bleef maar gaan en na afloop was ik dan ook kapot en bezweet. Hopelijk heb ik Ola niet teveel vermoeid. Op het eind gebruikte ze haar kutspieren. Ik denk om de zaadlozing te bevorderen. Ze vroeg nog wel welke service ik wilde. Vond ik wat raar want ik had al tweemaal eerder met haar gekamerd en toen stelde ze die vraag niet. Ze zei dat ze veel Hollanders krijgt. Ja ze heeft een breed postuur en een werkelijk geweldige kont en daar houden veel Hollanders nu eenmaal van.

Er kwamen best veel mannen binnen dus de dames hadden weinig te klagen. Ik wist nu wie Larissa was. Ze zit op bank 6 en is slank met lang zwart haar. Het viel me op dat ze erg in trek was. Op een gegeven moment wilde een man naast haar op de bank zitten maar ze gaf aan al bezet te zijn dus droop hij af.

Ik wilde mijn tweede kamergang met Nicoletta maken. Ze zei al tweemaal Olanda tegen me dus ik dacht dat het wel oké zat met haar humeur maar dat bleek anders. Ik ging naar haar bank en nam plaats. Ze had net gekamerd en vroeg aan mij een pauze te willen nemen van 10 minuten. Uiteraard geen probleem maar ze zei verder niets tegen me en ze gaf aan even alleen te willen zitten. Dit was een ongemakkelijke situatie. Ik ging dus ergens anders zitten en na 10 minuten zat ik weer op haar bank. Maar wat er toen gebeurde. Ze kwam er weer aan en pakte haar tas van de bank en verdween zonder wat te zeggen. Ik dacht wat krijgen we nou. Het is graag of niet en dus besloot ik haar te negeren en voor Dilara te gaan.

Ik zit nog steeds te bedenken wat de reden was dat Nicoletta mij negeerde. Wellicht dat Ola haar gezegd heeft dat ik over veel energie beschik waardoor ik haar wat heb vermoeid en zag Nicoletta dat niet zo zitten. Misschien een verkeerde bewering maar het zou zomaar kunnen want ik heb al tweemaal met haar gekamerd zonder problemen.

Dilara was bezet dus ik keek om me heen en Nicoletta was al een poos uit zicht. Ik hoefde niet lang op Dilara te wachten. Het is een leuke meid en haar service is prima. Ze is met Ola mijn favoriet. Het opmerkelijke is wel dat toen ik bezig was met Dilara ik meende dat Nicoletta stevig werd genomen aan haar gekreun te horen en dat ging nog eventjes door. Daarbij laat Dilara zich minder horen want van gekreun mits het niet fake is raak ik wel opgewonden. Rond 15.00 uur de club weer verlaten.

Terug
Naar boven