Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Prijzen zijn een beetje aangepast cq verhoogd
Niet voor de standaard 25 minuten want dat blijft 30€.
40 minuten is 50€ en
60 minuten is verhoogd van 70€ naar 75€.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag naar villa venus afgereisd op deze 2e Pinksterdag. Februari was mijn laatste bezoek aan deze club dus bij binnenkomst een hoop nieuwe gezichten. Had op bepaalde sites al wat voorwerk gedaan door te lezen over bepaalde dames met hun uiterlijke kenmerken.

Ik was al om 10.00 bij het hek maat toch zag ik al een beer op de bank zitten. Helaas geen foto's van de aanwezige dames in een vitrine zoals dat wel bij Arabella en de grimbergsauna het geval is. Barbara de theke is de constante factor en is veel in gesprek met de telefoon. Het aantal dames was niet gering met zo'n 12 of 13 dames. Alleen Maria die normaliter op bank 12 zit ontbrak. Wat opvalt is dat vooraan de slanke dames zitten en daarachter worden de dames voller zonder dik te zijn.

Voor mij een hoop aantrekkelijke dames qua postuur want best veel dames met een normaal tot stevig postuur en een aantal ook voorzien met beste kont (Elena, Andrea, Nicoletta, Sonja, Ina, Melli en nog twee voor mij onbekende dames rechtsachterin bij kamer 11). Ik had Andrea en Nicoletta al uitgekozen en voor een derde kamergang twijfelde ik over Ina en Elena. Het was wel even zoeken naar deze laatste want ze zat niet op de bank tegen de wand bij de enige kamer op de bgg. Elena zat tegenover Nicoletta op een bank die niet eens een nummer heeft maar een andere dame eiste haar plek op; vandaar.

Douches zijn een stuk beter dan bij Arabella want je hoeft niet constant de knop in te drukken om de waterstraal te blijven behouden. Ook de temperatuur is prima en goed warm wat bij Arabella niet het geval is. En ook is er meer te eten (bifi worstjes, koekjes, cake, fruit etc.) dan bij Arabella waar de keuze wel heel beperkt is.

Heb gekamerd, op deze volgorde, met Nicoletta, Andrea en toch Ina omdat ze er zo lekker uitziet en ik als kontenman vind haar achterwerk geweldig. Bovendien een mooie kop en de laatste keer met haar zeer goed bevallen. Elena viel mij uiterlijk toch iets tegen omdat ik haar niet stevig genoeg vind maar wellicht de volgende keer.

Rond 10.40 uur mijn eerste kamergang met Nicoletta. Heeft wel iets weg van Sabrina (Arabella). Prima kamergang in kamer 4 (ruime kamer met grote spiegel) Eerst uitgebreid gelikt en daarna een redelijke blowjob. De eerste kamergang is altijd lastig want je komt vaak veels te snel klaar en je moet je dus goed inhouden. In de cowgirl moest ik haar vragen te stoppen want ik hield het bijna niet meer. Tijdens de sex kijkt ze erg geil en kreunt lekker mee. Nog missio en doggy gedaan en na 20 minuten was het klaar.

Rond 12.30 uur mijn tweede kamergang met Andrea. Erg aantrekkelijke dame met mooie rondingen en kont en opvallend korte benen in verhouding tot haar lichaam. Ze droeg sexy zwarte kousen. Ook prima kamergang in kamer 11 waarbij ook nu weer mijn verzoek aan haar te stoppen met cowgirl anders was het voorbij. Haar reactie was leuk en ze moest erom lachen. Heb haar als eerst ook uitgebreid gelikt om de tijd ook wat te verlengen. Je hoorde haar veel minder dan Nicoletta maar vond haar lichaam eigenlijk nog aantrekkelijker omdat ze wat meer gedrongen is. Ze heeft een buikje maar dat vind ik wel sexy. Leuk was dat toen ik klaar was ze me nog 5 minuten gaf om te relaxen. Net als Nicoletta werkt ze hier al zo'n half jaar maar heb haar nog nooit gezien. Zeker een favoriete dame voor mij vanwege haar looks.

Rond 15.30 uur een laatste kamergang in kamer 3 met Ina. Ze ziet er heerlijk uit met haar volle lichaam met kont en mooi lang haar en ze is erg aardig en ze voelt best strak aan. Ik las nog even mijn recensie over haar en toen wist ik zeker dat Ina het zou worden. Ook nu weer begonnen met een likbeurt. In tegenstelling tot de eerste 2 kamergangen werd het deze keer geen gevecht om klaarkomen uit te stellen maar juist om klaarkomen te voltooien. Heb haar diep en lang geneukt in missio en plat doggy en onderwijl tongzoenen en het lukte bijna ook om voor een derde maal klaar te komen maar de vermoeidheid en warmte sloeg toe en ik gaf het uiteindelijk op. Ze wilde me nog aftrekken maar ik vond her prima zo.

Ben zo'n 6 uur binnengeweest en heb me prima vermaakt met 3 geslaagde kamergangen. Genoeg (voor mij aantrekkelijke) dames en de verhouding dames en beren was ook goed te noemen. Bij het verlaten van de club liep Ina met me mee en gaf ze me nog twee zoenen op de mond.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
zaterdag om 10 binnen en na snel douchen boven een slanke kleine blonde meid gezien die tegenover
de frisdrank automaat zit. (het bleek veel later Emma te zijn)
Daarnaast tegen de muur zit Larissa. Ik moest even nadenken. Zal ik Larissa als eerste nemen
of die kleine slanke meid met heerlijke B cups ? Even gedaan als of ik Larissa niet gezien heb en
achter de bank van de kleine meid gelopen en keek naar Larissa en ze volgde mij al.
OK, dan eerst naar haar want ken haar al vele jaren en geniet er altijd van als ze de trap naar boven loopt als
ik achter haar aanloop. Waar was je al die tijd ? Uitgelegd en met haar veranderde prive leven denk ik dat we
de komende jaren van haar in VV mogen genieten. In de kamer vroeg ze nog netjes met of zonder.
Pijpen vond ik haar nooit de expert maar deze keer leek het wel een machinegeweer die op en neer ging en
ze straks een nekblessure over zou houden. Neuken ging beter maar dit weekend ben ik oververmoeid van werk.
Kon mijn druk niet kwijt.
Beneden haar het geld overhandigd en bijna meteen door om naast Maria te gaan zitten.
Jeetje. Flinke borsten. Wat ik al dacht, het zijn nieuwe (300g) D cups (ipv B) die ze al een jaar heeft.
Ieder zijn ding en ik kan voelen dat ze niet echt aanvoelen.
Snel een kamer een paar meter ernaast en geniet van haar pijptechniek. Lekker zacht met haar grote mond en
met een rustig ritme. Zij vraagde ook netjes met of zonder en niet veel later kon ik eindelijk komen.

Zou nu eigenlijk klaar voor mij moeten zijn maar Emma wilde na haar eerste klant steeds niet terug komen op
haar bankje. Uiteindlijk na lang wachten ging Emma op haar bankje plaats nemen en smeerde haar hele lichaam in
met een body lotion. Ging naast haar zitten en ze geeft geen kik. Praat iets in roemeens.
Ik had al een idee dat ze een koude kikker lijkt maar haar killer body laat mijn instinct alles vergeten.
Zij schuift niet aan mij aan. Ze zegt of ik nog dichter bij haar ga zitten.
Kwam er nog net een kusje van af. Sigaret opsteken en weer wachten.
Ik had al bijna geen zin meer want wist dat het mij op die dag niet meer gaat lukken maar ... haar
killerbody (Optikfick).... Toch maar boven en benieuwd wat gaat gebeuren.
Ze had alleen de kamersleutel, handoek en gel mee. Dus mijn (onze) hobby kan ook bij haar.
Mooi zo maar met pijpen moet ze nog veel leren maar mag niet klagen omdat ze mij katholiek naar binnenlaat.
Ze maakte zich zorgen omdat ik niet kon komen. Achteraf aardige meid die heel koel lijkt en
het dan toch meevalt maar gfe is ze helaas niet. Hoop dat ze daar nog lang in VV blijft en
ons met haar killer body gekt maakt.
Was niet druk. 12 dames geteld en een paar heren.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Leuk om te lezen dat Larissa er was. Ik ga morgen, en hoop om haar weer te treffen.
Ik zou graag eens mijn eigen creampie uit haar poesje likken nadat ik erin ben klaargekomen. Weet iemand als Larissa dat toelaat? Vorige keer was ikzelf een beetje overdonderd dat ik in haar mocht spuiten, en dat is er toen niet van gekomen.
Of hebben jullie tips voor me over welke meid daarvoor in is?
Verslag volgt.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Hi B Effer... live vanuit Venus... ja ze laat dat absoluut toe. Niet echt mijn ding maar zij vindt super geil.
Viel Spass morgen

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
82
48
Ik wil morgen ook eens voor de eerst keer gaan alhoewel ik angst heb voor soa in zulke grote ketens. Ben in verleden enkel in sixsens in vaals (nl) geweest. Weet iemand of hier ook dames van 18-22j rondlopen in ville venus?

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Emma is 20 jaar oud. Zeer slanke kleine meid met blond haar. Zit tegenover de frisdrankautomaat.
Veel plezier "lifeisagamex"

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Vanavond, eerste ronde Nicoletta.... wat een heerlijke mooie volle borsten heeft ze toch. Heb haar tepels lekker lang gezogen... ze klets nat toen ze me vroeg haar te ficken... haar nog nooit uit haar zelf zo nat gevoeld.
Nadat ik mijn zaad in haar gepomt had vroeg ze me nogmaals haar tepels te zuigen brrrrrrrr graag hoor lekker ding 😜
2e ronde mijn schat en pijp koningin Elena... wat kan ze toch heerlijk zuigen. Nog beter als Maria... die is al top 😛. Maar ja Maria likt je ook nog lager dan je ballen🤪
(Mits je super clean bent)
Heb Elena dan ook niet geneukt... ze heeft me heerlijk klaar gezogen.... slikken had ze geen zin in... volgende keer zou ze wel doen beloofde ze😉
Hierna gezellig naast Nicoletta gaan zitten om bij te komen.... ff kletsen... fluisterde ze in me oor... zuig me tepels, deed je zo lekker... ik kon haar natuurlijk biet weigeren😃
Na lekker buuten gezeten te hebben... denkende aan de natte mond van Elena... kreeg ik een kei hard... ik naar binnen en Elena gevraagd om een vluggertje... wilde haar hard en diep nemen... zo geschieden... na weer een top pijpbeurt haar plat doggi genomen... ze kreunde lekker en vroeg haar vol te spuiten.... uit me tenen kwam het... zo lekker deze 3e ronde😋
Wat een top avond was het weer....
Saludos Amigo's

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Behemoth

Melli deed voorheen wel anaal maar ik had ergens gelezen dat ze het niet meer deed. Bij Arabella en de Grimbergsauna hebben ze foto's van de aanwezige dames in vitrine bij de balie.

Een tijdje terug was ik bij beide clubs (Arabella kort geleden) en stond ook vermeld welke dames anaal doen. Vergde bij een dame een meerprijs van 20€ maar beter is misschien vooraf te bellen en ernaar te vragen.

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
Vandaag was ik bij VV

5 dames, aanbod was dunnetjes
Gekamerd met Maria

Lekker vrouwtje is het zeker, tz pzc nzc interne donatie
Goed nummertje, Ze vertelde dat ze 38 jaar is en al zeven jaar dit werk doet. Voor herhaling valt baar

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Deze week ook sinds lange tijd hier weer eens geweest.
Als eerste met Elena gekamerd. Zij is al weer een tijdje terug nadat ze in Dortmund vertoefde. Ze is wel iets aangekomen maar blijft een heerlijke vrouw met prima service.

Daarna Alicia of Alessia. Wordt hier weinig besproken. Prachtige meid om te zien. Was ook veel bezet. Heerlijke sessie met echte deeptroath en daarnaast ook heerlijk je ballen likkend. Neuken was niet top maar oke.

Beiden uiteraard bare geneukt. Vind het hier wel leuk. In de algemene ruimte groot aangeplakt condoomplicht. Maar beide dames nu ook weer niet eens over condoom gesproken

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
weet trouwens iemand of er vrouwen hier zijn die echt bi zijn en een trio willen? En dan ook echt met elkaar willen spelen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het kan raar lopen. Ben je 4 maanden voor het laatst in venus geweest en na afgelopen maandag vandaag (dus 5 dagen later) weer deze club aangedaan en eigenlijk was Andrea de reden om weer te gaan. Ik ben lyrisch over haar. Ik vond haar voorkomen heel aantrekkelijk en ook de kamergang smaakte naar meer. Heb dus onderweg gebeld en de theke gevraagd naar de aanwezigheid van Andrea en Nicoletta. Die laatste was er maar ik was erg teleurgesteld toen bleek dat Andrea er niet was. Ik kreeg nog te horen dat er 14 dames aanwezig waren dus full house. Ik was rond 11.30 uur gearriveerd en zag een voor mij onbekende theke. Ik vroeg haar over Andrea maar ze zei dat ik beter morgen kan bellen want dan is Barbara er weer en die weet meer aangezien die voor mij onbekende theke maar 2 dagen in de week aanwezig is. Over Andrea sowiezo tegenstrijdige info over haar afwezigheid. Nicoletta vertelde me dat ze 1 maand op vakantie zou zijn en Elena vertelde dat ze niet meer terug zou komen. Ben dus benieuwd wat Barbara morgen als reden opgeeft. Wellicht was het slim geweest om Andrea afgelopen maandag te vragen over eventuele vakantieplannen en/of haar aanwezigheid de konende tijd maar ja je verwacht niet dat ze 5 dagen later misschien voorgoed weg is.

Ik kwam dus rond 11.30 uur en het viel mij op dat het erg rustig was met mannen. Dames dus genoeg en alleen Sonja, Melli en dus Andrea waren er niet. Ik ging zitten tegenover bank 16 en Nicoletta zat nu op de bank van Andrea dus nummer 14 en wenkte mij en ook Elena, Ina en nog een voor mij onbekende dame zaten bij Nicoletta te praten. Ik keek het aan en dronk wat. Toen Nicoletta wwer alleen was ging ik naast haar zitten. Ze vertelde dat er 4 nieuwe dames waren. 1 was een wat vollere meid met enorme tieten en een andere zat vooraan op bank 4 en was ook aan de stevige kant maar met minder grote borsten.

Vlak voor het middaguur ging ik kameren met Nicoletta. Wat een lekker figuur heeft ze toch. Mooie kont en borsten en die zwarte onderbeenwarmers en jarretelles vind ik wel geil. Heb haar weer lekker gepakt en ze greep met beide handen mijn kont vast om mijn pik nog verder in haar kut te duwen. Heb nog even aan haar tepels gezogen en hoopte op een goede respons zoals mijn vorige schrijver die dat deed bij haar dat wel kreeg maar helaas liet mijn techniek klaarblijkelijk te wensen over. Heb haar diep geneukt en flink liggen stoten dus na afloop was ik behoorlijk vermoeid en Nicoletta had ik ook een beetje gesloopt. Tegen mij zegt ze overigens altijd jongeman. Moet wel zeggen dat ze best veel rookt en tijdens de sex moet ze dan ook een aantal malen hoesten wat niet natuurlijk niet echt opwindend is.

In tegenstelling tot afgelopen maandag nam ik wat langere pauzes tussen de kamergangen. Rond 15.00 uur ging ik naast Elena zitten. Ze zat op bank 8. Ze zei dat ik vast schreef over mijn bezoek aan de club. Ik zei tegen haar dat ik gelezen had dat ze geen tattoos zou hebben maar dat bleek niet te kloppen. Ze heeft op haar onderarm de namen van haar kinderen. Je kunt leuk met deze meid kletsen en ze vertelde ook dat ik een grote pik had. Ik zei hoe weet je dat en ze zei dat haar vriendin dat haar vertelde. Op de kamer werd ik niet teleurgesteld. Vooral haar blaaswerk was bovengemiddeld want gevarieerd en ook de ballen werden meegenomen maar ook haar techniek van pijpen is uitstekend waarbij ze af en op mijn pik spuugt en ze pijpt ook lekker diep. Na het pijpen draaide zij zich om en langzaam gleed mijn pik in haar kut in reverse cowgirl. Geil standje is dit toch en daarna deed ik het werk en in missio heb ik haar flink genomen terwijl ze af en toe aan mijn tepel zuigt en ze laat zich ook lekker horen wat ik geil vind. Na de sex nog wat gekletst tot de tijd voorbij was. Prima kamergang derhalve.

Voor de derde kamergang moest ik even goed nadenken. Op bank 16 zat een nieuwe dame met vol postuur en flinke tieten maar alleen had ze niet zoveel belangstelling van de mannen maar dat wil natuurlijk niks over haat kwaliteiten zeggen en op bank 4 zat ook een nieuwe maar vond haar lichaam nou ook weer niet zo bijzonder. Op een gegeven moment zag ik een dame lopen met lekkere kont en een lekker lichaam. Was ook een nieuwe dame voor mij en ze zat op bank 1. Iets voor 17.45 uur ging ik naast haar zitten en vroeg haar naam. Ik verstond Sinai/Zeneb want ze noemde 2 namen. Het bleek haar 2e dag te zijn. Groot probleem was dat ze geen woord Engels of Duits sprak. Ze had zwart haar en ook weer op haar onderarm namen getattoeerd. De 2 dames naast haar op de bank zeiden nog tegen me dat ze geen Duits of Engels sprak. Ze bleek Italiaanse te zijn en dat kon ik ook wel uit haar gezicht opmaken. Wel jammer want op de bank is het dan wel wat ongemakkelijk als je niet met elkaar kunt communiceren dus niet lang naast haar op de bank gezeten. Op de kamer was (tong) zoenen geen probleem. Pijpen was een stuk minder aangenaam dan wat Elena presteerde dus dat maar kort gehouden. Haar wel gelikt en wat lichaamsverkenning met wat zoenen. Wat wel een probleem was; haar nauwe of droge kut. Ik vroeg of ze geen glijmiddel had maar ze begreep me niet of ze had het daadwerkelijk niet. Ik ging heel voorzichtig bij haar naar binnen en na een tijdje ging het wat soepeler. Ik sloeg het standje cowgirl maar over met zo'n nauw kutje want dat zal denk ik niet makkelijk gaan. Daarna nog doggy gedaan en langzaam het tempo opgevoerd. In plat doggy door blijven stoten en ondanks de derde kamergang voelde ik dat ik klaar ging komen. Haar als laatste kamergang nemen is best slim want door de wrijving wordt zaadlozing bespoedigt maar als eerste kamergang minder geschikt want door krappe kut is het vechten en welhaast een onmogelijke opgave om vroegtijdige zaadlozing uit te stellen.

Rond 18.15 uur de club verlaten en benieuwd wat Barbara morgen over Andrea te vertellen heeft.

Zoals ik al zei was het nog rustig met mannen bij aankomst maar in de middag werd het toch wat drukker. Vlak voor de klok van 2 gingen veel dames lunchen. Een jongeman kwam binnen met eten waarna op de banken bijna alleen nog maar mannen bleven zitten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zojuist gebeld en gevraagd naar de reden van afwezigheid van Andrea. Barbara zou ik aan de telefoon moeten krijgen want de theke van gisteren zei dat zij zondag de theke zou zijn maar zo te horen leek het mij Barbara niet. Vakantie kreeg ik te horen dus over 3 tot 4 weken weten we hopelijk meer.

Mocht iemand Andrea al weer zien tegen die tijd dan graag even een reactie? Bvd

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Heey, ik kom er wel eens. Maar nu nog niet in de planning. Als ik ben zal ik het laten weten. Heb jij een beschrijving van Andrea? Of welke bank zij meestal zit. Ik ken alle namen niet zo goed, meer een fotografisch geheugen. :)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Andrea is Roemeense en 28 jaar. Haar borsten (cup c) hangen wat en ze heeft lang zwart haar. Qua postuur is ze wat gedrongen. Ze heeft rondingen en beste kont. In verhouding tot haar lichaam heeft ze korte benen. Ze droeg sexy zwarte kousen. Haar zitbank was nummer 14 dus als je binnenkomt in het zitgedeelte gelijk rechts achterin.

Terug
Naar boven