Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Ik zelf heb al meerdere malen aangegeven bij de Theke dames dat ze absoluut niet geschikt is voor deze toch wel mooie job.
Ze zou het met haar bespreken..... en nu lees ik weer dat ze beneden peil is.
ik ga er morgen heen, zal weer theke aanspreken en nu om haar te laten …. weggaan.
Maria.... ja altijd topperdetop. vooral als je haar ene uurtje wil verwennen krijg je het dubbel terug.
….. was het maar morgen avond......

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Elke keer als in in VV kom, dan bezoek ik altijd wel Emma. Gewoon omdat het een lekkertje is. Het ongeïnteresseerde is wel zo, maar ja voor de rest is er niks mis met haar. Het zou zonde zijn als ze weg zou gaan vind ik. Overigens het kokhalzen wegens hygiëne heb ik nooit eerder bij een dame meegemaakt, ook niet bij Emma.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
ik heb het ook nog nooit meegemaakt en zowel Melli als Maria zeiden ook dat de hygiëne bij mij altijd super in orde was dus ook geen idee hadden waarom Emma zo raar deed.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik heb zondag 28/4 ook Villa Venus bezocht ik was speciaal voor Emma gegaan. Heb het hier al vaker gezegd ze is onvoorspelbaar maar eens je haar kent betert het toch wel, althans dat was toch bij mij het geval. Dan kan er best ook wel gepraat en al eens gelachen worden. Heb er serieus wat moeite voor moeten doen.

Ze blijft toch wel populair. Ik zelf was pas erg laat toegekomen daar ik pas zondag middag terug thuis was van een zwaar avondje op stap zaterdagavond. Hierdoor pas zondag late namiddag terug wakker. Was rond 21 uur bij Villa Venus. Ik zag dat er iemand op het bankje zat bij Emma.

Rond 21u10 ging Emma op kamer met deze heer en 22u10 was ze terug. Het werd dus kamer van 1 uur waardoor ik dus moest wachten. Deze persoon zal dus ook wel een klik gehad hebben want anders stop je er wel mee na 25 minuten. Hierdoor pas rond 22u15 met Emma op kamer kunnen gaan. Alles moest dus wat sneller gaan maar in dit geval kon ik dat wel begrijpen. Ik moet eerlijk toegeven het was niet mijn beste kamergang met haar, het pijpen trok op niet veel maar het neuken was wel erg lekker. Ze blijft strak en lekker om te neuken. Mijn vorige kamergang met haar van 1 uur was vele malen beter, maar nu was er geen tijd voor een langere kamergang. Je moet haar soms wel wat bijsturen, maar dat laat ze wel toe.

Dat Emma de job onder dwang zou doen daar kan ik mij niet over uitspreken. Het zou mij straf lijken maar uitsluiten kunnen wij dat natuurlijk ook niet. Het wil echter niet zeggen dat als je ongeïnteresseerd bent of niet zo gemakkelijk bent dat het onder dwang is. Ze zal dit zeker niet voor haar plezier doen maar gewoon omdat ze er veel geld mee kan verdienen. Persoonlijk vind ik ook wel dat je dit toch wel moet proberen te verbergen, de klant betaalt immers en dan mag je als dame toch wel wat moeite doen. Zeker bij respectvolle klanten. Andere dames zijn inderdaad vlotter in de omgang, maar hoe knapper-populairder hoe groter de kans dat de dame in kwestie wat minder joviaal is.

Moet wel zeggen dat toen ik Villa Venus verliet om 22u45 er nog dames op de bankjes zaten. Barbara nog achter haar toog stond, precies toch wat chiller dan dat ik gewoon ben van uit het verleden geen aanmaningen om snel te vertrekken. Ook eerder geen gejaag om 22 u om nog een laatste kamergang te maken. Dat vind ik als late bezoeker toch al wat aangenamer.

Barbara vroeg mij bij het weg gaan nog of de kamergang in orde was. Dat gebeurd wel eens vaker, maar gelet op de klachten over Emma zal het zeker deze keer heel bewust geweest om feedback te krijgen. Ik gaf echter aan dat het in orde was. Voor het beperkte bedrag wat het gekost heeft, gelet op service op andere plaatsen waar alles duurder is en niet noodzakelijk beter ben ik nog altijd tevreden buiten gegaan.

PS ik zag zondag een grote slanke blonde dame, perfect lichaam en best knap koppie ze zat aan de handdoeken. Alé niet lang want werd vlot geboekt.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Vanmiddag een bliksembezoek gebracht aan de villa. Er waren zo'n 10 dames aanwezig, maar de mannen waren ruim in de meerderheid. Gevolg: de bankjes die gevuld waren, waren voornamelijk met mannen gevuld. Het tijdstip van mijn bezoek hielp ook niet mee: ik nam om 16:30 plaats in de huiskamer. Even later gingen drie dames eten, waardoor er ineens alleen maar mannen zaten. Mijn favoriete, Michaëla, lijkt echt te zijn vertrokken. Ook mijn date van de vorige keer (Andrea) heb ik niet gespot, dus bleven Maria, Melli en Emma over wat bekende dames betreft. De rest was voor mij onbekend. Met Emma had ik niet zo'n beste ervaring. Melli was beter, maar ook niet super. Dus de keuze was tussen Maria, of een nog onbekende dame. Die keuze werd voor me gemaakt. Er waren twee (voor mij) nieuwe dames die ik wel zag zitten, maar die werden voor mijn neus weggekaapt. Maria was wel nog beschikbaar. En Maria is een zekerheidje. Wat kan zij geweldig pijpen! Dat heb ik haar dus ook extra lang laten doen, ook nog in standje 69. Daarna heb ik haar doggy genomen. In drie stoten had ik klaar kunnen zijn, zo geil en lekker was het. Maar ik deed het rustig aan en wist het te rekken tot misschien wel 10 stoten, haha! Anyway, veel sneller dan ik had gewild gaf ik Maria een dosis van mijn losse flodders. Ik denk dat ik 20 minuten op de kamer ben geweest, maar het was de autorit van 2 uur meer dan waard.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Vanmiddag/vanavond een afspraak in Rheinberg en van te voren een lege agenda dus op naar villa Venus. Het was zeker voor een zaterdagmiddag heel rustig met beren. Ik telde 12 handoeken dus een forse bezetting vergeleken met het aantal beren. Een aantal vaste dames maar ook enkele voor mij nieuwe dames aanwezig, ik ging op de bank bij de beneden kamer zitten en aan de andere kant van de deur zat de kleine Danilla. Het was zo rustig dus ze zat er lekker op los te flirten om maar een kamergang te versieren. Uiteindelijk kon ik de verleiding niet weerstaan en ben ik naast haar gaan zitten en daar heb ik geen spijt van gekregen. Na een vrij heftige knuffel,zoen,lik,streel en vingersessie naar boven gegaan. 1 stap de hal in en mijn handdoek werd van mijn lijf getrokken door deze kleine geile donder en werd ik aan mijn kleine vriend mee naar boven gesleurd. Op het laatste stuk van de trap bleef ze ineens stil staan en schoof haar muschi over mijn kleine man, helaas werden we gestoord dus snel naar de kamer maar ze meteen in doggy positie op de rand van het bed ging zitten en ik haar na volgens zeggen 2,5 minuut heerlijk vol spoot. Ze ging even wassen en kwam terug en begon heerlijk te pijpen, gevraagd voor 69 en geen probleem en haar vervolgens 2 keer laten komen. Toen de finale ronde, de halve kamasutra afgewerkt en nogmaals vol gespoten en toen waren de 25 minuten om.

Na een iets langer dan gebruikelijke pauze naast de dunne Angela gaan zitten en die liet er op de bank al geen gras over groeien. Een super kamergang met haar gehad en nadat we beide klaar waren gekomen vroeg ze of ik intresse had in een massage, dat sla ik niet af. Tijdens de massage een aantal keer in de spiegel gekeken omdat ik niet kon geloven dat dit kleine prinsesje zo kon masseren. Het leek wel een massage door king kong bij wijze van spreken en die kleine handjes voelde als handen van een reus, alleen daar zou ik al spontaan klaar van kunnen komen.

Al met al heb ik er weer 2 favorietjes bij en kan niet wachten tot de volgende lege plek in mijn agenda.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ze is vrij klein maar een behoorlijke kont en een B-cupje, boven die heerlijke kont staat een tramp stamp oftewel tatoeage.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Laatste tijd toch goeie line ups in Villa Venus, ik bedoel dan optisch want dames die goeie service verlenen zijn er altijd wel geweest.

Mijn eerste bezoek Villa Venus was ik bijna vertrokken om dat er echt geen dame was die mij aansprak

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
vraagje, wat is de naam van de dame welke altijd wollige kousen aan heeft, zit meestal op bank tegen wand van kantoortjes begane grond en kamer begane grond.
thx all

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Om onze Duitse vriend bij te staan, Elena is al jaren in de clubs actief. Begin in Venus, later in Verena en Neby, nu weer in Venus. Laatste keren dat ik haar zag op de bank achterin, naast de deur naar de enige kamer op de begane grond.

Service is altijd prima geweest.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik zou graag weer eens naar deze club willen gaan maar is MILF Michaela weer terug want zij was één van mij favorieten en is Selina nog gesignaleerd? Bvd

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Michaëla heb ik de laatste paar keer helaas niet gezien. Van Selina weet ik niet zeker wie zij ook alweer is.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Michaëla helaas niet meer aanwezig. ik heb van enkele dames vernomen dat ze samen is met een duitse man. hij onderhoud haar en haar kids in homeland. Voor ons zou fijn zijn als dit niks wordt maar voor haar de lieve schat hoop ik dat ze rust heeft in haar leven.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Onlangs was ik op terugweg naar huis van een klant in Duitsland. Het was nog vroeg op de dag, dus ik had nog ruim de tijd voor tussenstop. Na wat lezen op internet, besloten om te stoppen bij Villa Venus. Het was de eerste keer voor mij dat ik hier kwam.
De deur werd voor me geopend door een leuke poedelnaakte meid, die me naar de balie begeleide. Binnen liepen alle meiden naakt, erg leuk om daar te vertoeven.
Eerst even de tent verkend, een douche genomen, een sauna gedaan, iets gedronken, genoten het mooie vrouwelijk schoon. Maar uiteindelijk kom je om te neuken, dus ik nam plaats bij de dame op de bank naast de uitgang naar het terras. Het bleek Larissa te zijn. Al snel zat ze met haar tong in mijn mond, en met haar handen rond mijn pik. De handdoek werd opzij gelegd, en daar zat ik met een stijve lat en een naakte dame die er niet af kon blijven in het midden van de kamer.
Pijpen of seks in het openbaar mocht niet. Best wel jammer, want dat leek me wel geil.
Maar we zijn dan maar naar een kamer verhuisd. Daar kreeg ik onmiddellijk een pijpbeurt zoals ik er al lang geen meer gehad heb. Man, wat kan Larissa heerlijk zuigen. Ik heb haar verschillende keren moeten laten stoppen of ik spoot mijn witte sap al in haar mondje.
Uiteindelijk heb ik haar op de bank gaan laten zitten, met haar voeten op de bank en haar benen wijd gespreid. Wat een prachtig kutje. Dat nodigde echt uit om er eens een kusje op te geven. En een zalige befbeurt volgde automatisch. Af en toe onderbrak ik het beffen om haar te tongen, en dan ging ik weer verder met beffen.
Terwijl ik haar tongde, kwam mijn stijve pik steeds dichter en dichter bij haar kutje. En na een tijdje schoof ik mijn pik steeds harder tegen haar kutje. Ze leek dit geil te vinden en gaf geen opmerking. Daarom probeerde ik nog een stapje verder te gaan, en ik was verwonderd van haar geile reactie toen ik hem voorzichtig een klein beetje tussen haar lipjes stak. Ze keek me zo ontzettend geil aan, dat ik hem er volledig in duwde en haar neukte zonder condoom. Dit was voor mij de eerste maal bij een dame van plezier.
Maar wat was dit lekker. Wanneer ik bijna klaarkwam, stopte ik en ging weer even beffen. En zo wisselden we een tijdje tussen neuken en beffen.
Tenslotte zei ik haar toen ik nog steeds blanco in haar kutje zat dat ik het niet lang meer hield. Ik verwachtte te moeten stoppen, maar integendeel. Ze trok me dichter tegen haar aan zodat ik nog dieper naar binnen kon stoten. Ik vroeg nog: mag ik spuiten? Een antwoord kwam niet, maar haar geile blik zei genoeg. En ik spoot haar kutje vol met mijn warme witte zaad. Wat was dat heerlijk. En toen ik me terugtrok uit haar kutje, kwam er golfje zaad mee naar buiten, bleef aan haar kutje hangen en droop op de zetel. Wat een geil zicht.
We zijn dan samen naar de badkamer gegaan om ons op te frissen. Daar was nog een andere naakte meid bezig, en het was duidelijk dat die wist wat er gebeurd was.
Achteraf heb ik hier op het forum gelezen dat neuken zonder condoom daar heel normaal is. Nochtans hangt er uit dat onveilige seksuele handelingen verboden zijn.
Maar het was wel fijn. Heb wel een beetje angst voor een soa, maar ik denk toch dat ik snel nog eens terug ga 😁.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ga vandaag naar villa venus (Duisburg). Ben er al een poosje niet meer geweest. Zag laatst in saunaclub Arabella (Bochum) en de grimbergsauna (Gelsenkirchen) dat er weer foto's (met naam) waren van de aanwezige dames in een vitrine.

Mijn vraag is dan óók of ik bij villa venus ook foto's van aanwezige dames kan aantreffen? Wel zo makkelijk zodat je weet welke dames er zijn.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Hey Robbie, Ik was er donderdag! Geen vitrine gezien hoor.
Overigens had ik drie goede sessies gehad met Emma, Mishayla (nieuw, was er vorig jaar ook blijkbaar 29j) en nog een Roemeense waar ik de naam altijd van vergeet. De dames hadden het rustig verhouding was 1 man : 2 dames.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nu je toch reageert; waarom geen verslag(je) van je bezoek afgelopen donderdag? Hebben we allemaal wat aan. De mannen en de dames (goede reclame)

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Heey Robbie, je hebt gelijk. Ik was het wel van plan, maar een kort verslagje misschien al voldoende. Nu komt het dan:
Afgelopen donderdag ben ik rond 19 u aangekomen bij de villa. Netjes 30 euro betaald. Gelijk gedoucht, omgekleed en op de bank van Emma gezeten.
Terwijl ik op de bankje van Emma zat zag ik Mishayla rond lopen. Knapperd, slanke lichaam en speels. Maar goed ik dacht eerst even Emma, want die wil ik vandaag wel goed ....
Emma kennen jullie nou inmiddels wel. Ze was vandaag wel in een goede bui. Best bijzonder, meestal niet. :lol: Even later naar de kamer. Ik wilde gelijk m'n energie kwijt, dus geen spel en geen oraal. Gelijk d'r in! Lekkere sessie! Na de gebruikelijke reiniging, kwam ze terug. Ze zei dat ik nog 5 minuten had. Ik denk vreemd :?: , maar ze wilde dus gemasseerd worden :lol: (ik kan het best goed). Vandaar...
Nou daarna betalen (40 EUR, ik ben gul), douchen, drogen en gelijk bij Mishayla aangesloten.
Mishayla is dus slank, buikje niet helemaal plat, maar zij is klein. zwart haar. Gypsy looks. Roemeens uiteraard. Leeftijd begin ik over te twijfelen, zij is 27j of 29j. Mishayla was behoorlijk aangeschoten, kwam ik wel later achter. Ze is namelijk super relaxed. Ik kon bij standje 69, mijn ding-dong helemaal in haar mond schuiven. Mijn vingers hebben ook in alle gaatjes gezeten. Ik kon haar wel lekker nemen. Eindigend van achteren (vaginaal, anaal bah!), tegen het raam aan.
Betaald (50 EUR), gedoucht, drogen en boven even relaxen. Tot m'n hartslag weer op normaal tempo is.
M'n derde sessie was met een bekende dame. Alleen de naam ontschoten. Ze zat op bankje 3, niet Alecia, want die was vandaag vrij. Roemeens 25-30j. In ieder geval een goede sessie gehad. M'n laatste kruid geschoten.
Betaald (50 EUR), gedoucht en daarna naar de sauna. Na 10 min weer gedoucht, aangekleed en het pand weer verlaten.

Terug
Naar boven