Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ja ze zouden tot 24.00 open zijn inderdaad maar heb eigenlijk nog nooit iemand gehoord of er over gelezen dat ze daadwerkelijk tot zo laat gebleven zijn. Over het algemeen is 22.00 toch wel echt de max.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Me eigen om 10.15 maar weer eens gemeld op de konrad-adenauer-ring en tot mijn verbazing zag ik buiten de kleine blonde geen enkel bekend gezicht. Desondanks toch me eigen gaan douchen en met een drankje op een bankje plaats genomen en eens goed rond gekeken. Op bankje 3 recht tegenover de "bar" zat een slank dametje genaamd alicia, kleine tietjes maar mijn intresse was gewekt. De presales waren eigenlijk slecht en toen had ik al beter moeten weten maar ik was er tenslotte niet voor niks. Na een paar kusjes naar boven en het pijpen was redelijk te noemen vervolgens kwam de pot nivea creme te voorschijn en dat spul werkt bij mij eerder negatief dan positief. Het was geen goede kamer maar ook geen slechte maar herhalingsgevaar zit er niet in.

Vanwege de hitte binnen een wat langer pauze genomen en in die tijd getwijfeld tussen 2 dames, Michaela of ina. Uiteindelijk bij micheala gaan zitten maar die had al in de gaten dat ik zat te twijfelen en die vroeg of ik intresse had in een trio samen met ina. Aangezien ik nog nooit een trio gedaan had en deze 2 dames toch op mijn to do lijstje stonden maar ingestemd. Na een geweldige presales op de bank met deze 2 geile dames naar de kamer gegaan. Zoenen, pijpen, beffen en vingeren het kon niet op bij deze dames voordat de kleine man daadwerkelijk bestegen werd, helaas was het op de kamer bloedheet en dan laat de kleine man het helaas snel afweten. Na een kleine pauze en wat drinken toch maar voor een uurtje gekozen want ik wou deze spetters zonder klaarkomen niet verlaten. Na dat er een raam werd open gezet aan de 2e ronde begonnen en dat was hemels. Uiteindelijk in cowgirl Ina volgespoten en daarna nog heerlijk zitten kletsen met beide dames tot de tijd er op zat. Al met al toch weer een geslaagde dag alleen jammer van die lege portemonee hahahaha.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Me eigen om 10.15 maar weer eens gemeld op de konrad-adenauer-ring en tot mijn verbazing zag ik buiten de kleine blonde geen enkel bekend gezicht. Desondanks toch me eigen gaan douchen en met een drankje op een bankje plaats genomen en eens goed rond gekeken. Op bankje 3 recht tegenover de "bar" zat een slank dametje genaamd alicia, kleine tietjes maar mijn intresse was gewekt. De presales waren eigenlijk slecht en toen had ik al beter moeten weten maar ik was er tenslotte niet voor niks. Na een paar kusjes naar boven en het pijpen was redelijk te noemen vervolgens kwam de pot nivea creme te voorschijn en dat spul werkt bij mij eerder negatief dan positief. Het was geen goede kamer maar ook geen slechte maar herhalingsgevaar zit er niet in.

Vanwege de hitte binnen een wat langer pauze genomen en in die tijd getwijfeld tussen 2 dames, Michaela of ina. Uiteindelijk bij micheala gaan zitten maar die had al in de gaten dat ik zat te twijfelen en die vroeg of ik intresse had in een trio samen met ina. Aangezien ik nog nooit een trio gedaan had en deze 2 dames toch op mijn to do lijstje stonden maar ingestemd. Na een geweldige presales op de bank met deze 2 geile dames naar de kamer gegaan. Zoenen, pijpen, beffen en vingeren het kon niet op bij deze dames voordat de kleine man daadwerkelijk bestegen werd, helaas was het op de kamer bloedheet en dan laat de kleine man het helaas snel afweten. Na een kleine pauze en wat drinken toch maar voor een uurtje gekozen want ik wou deze spetters zonder klaarkomen niet verlaten. Na dat er een raam werd open gezet aan de 2e ronde begonnen en dat was hemels. Uiteindelijk in cowgirl Ina volgespoten en daarna nog heerlijk zitten kletsen met beide dames tot de tijd er op zat. Al met al toch weer een geslaagde dag alleen jammer van die lege portemonee hahahaha.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
@schoenenreus
Maar één bekende. Heeft dit te maken met een vakantieperiode? Of zijn meerdere dames gestopt/bij een andere locatie gaan werken.
Heb je nog navraag gedaan?
Weet iemand anders de reden.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ik ben nog geen doorgewinterde Venus bezoeker dus waarschijnlijk ligt dit aan mij. Ik ben er nu volgens mij 4 of 5 keer geweest en eigenlijk elke keer wel andere gezichten gezien op enkele na. Dit bezoekje was een uitzondering en zag ik maar 1 bekende, michaela is bij iedereen eigenlijk bekend maar ik zag ze voor de eerste keer afgelopen bezoek.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Voor het eerst in lange tijd ben ik weer eens bij de villa langs gegaan. Weinig bekende gezichten, alleen Maria en Melli kwamen me bekend voor. Helaas geen Michaëla. En verder dus een hoop nieuwe gezichten. Het (in mijn ogen) mooiste gezichtje was dat van Emma, een slanke blonde meid met pronte tietjes. Zij zat op bankje 5 en ik besloot om ernaast te gaan zitten. Haar telefoon was de eerste minuut belangrijker dan ik. En toen de telefoon eenmaal aan de kant ging, was de presale niet heel best: nauwelijks zoenen en een beetje ongeïnspireerd over m'n handdoek wrijven. Een echte reactie bleef dan ook uit. Tegen beter weten in hoopte ik dan maar dat het op de kamer beter zou zijn en dat bleek nauwelijks het geval. Het zoenen werd ietsjes beter, maar dat mocht geen naam hebben. Pijpen was snel, zonder afwisseling en ongeïnspireerd. Neuken ging met een klodder glijmiddel. Maar goed, ik was geil en Emma is absoluut wel een mooie meid. Dus m'n plicht maar gedaan en in missio afgemaakt. Voor mij geen herhalingsgevaar, dit was puur een optikfick.

Ik had mijn zinnen gezet op een tweede ronde. En daarbij wilde ik geen risico lopen, dus mijn keuze viel op Maria. Haar eerste reactie was dat het wel heel lang geleden was dat ze mij gezien had. En dat klopt, volgens mij was ik rond oud en nieuw voor het laatst in Duisburg. Even gekletst, gezoend en al snel de kamer opgezocht. Daar gingen we verder met zoenen, waarna ze vroeg of ze me mocht blasen. Uiteraard! Terwijl zij m'n pik lekker verwende, maakte ik m'n vinger nat en zocht ik haar poesje op. Het duurde niet lang voor die vanzelf natter werd. Om dat proces nog wat verder te helpen stelde ik standje 69 voor waar zij gewillig gehoor aan gaf. Na elkaar op die manier grondig verwend te hebben was het tijd om te ficken. Ze kwam boven me staan en liet haar poesje langzaam over m'n pik zakken. Ze bereed me heerlijk en mijn tweede orgasme van de dag liet dan ook niet lang op zich wachten. Naderhand nog even gekletst en toen maar gaan douchen en naar huis gegaan.

Beetje gemengde gevoelens overgehouden aan dit bezoek: weinig bekende gezichten, één matige beurt en één lekkere beurt.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Sonja!
Zo heet ze, de nimph waar ik vorige keer mee kamerde.
Ik belandde weer in haar armen. Ze kende me nog en was blij me te zien. :D Had niet veel tijd, dus we hebben het bij een half uurtje gehouden. Inzet zoals voorheen, maar de leiding lag nu meer bij mij. Heeft ze geen problemen mee. Geen woorden vuil gemaakt over hinderlijke barriere's... Einlochen und Reinspritzen.

30 euro dienstverlening en 15 euro binnenkomst (er geldt een korting voor vroege vogels), maakte het een uitstekend wipje tegen een prima prijs.

Volgende keer een ander snoepje proberen, heeft ze ook geen probleem mee. "Vielleicht dreier?" kon ik optekenen. Klinkt leuk, maar verder niet op ingegaan. Zal niet echt een trio zijn...... zonder lesbische actie valt dit voor mij namelijk niet in die categorie. :cool:
Kost me teveel moeite om twee vrouwen tegelijk bezig te houden. :lol:

Eerst maar eens zien wanneer ik weer in de buurt ben, of gewoon zin heb in een ritje.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Emma een hele mooie jonge meid en met een top lichaam. Maar ze komt inderdaad ook ongeïnteresseerd als je haar voor het eerst ontmoet en heeft de neiging om snel af te werken op de kamer. Heb vaak met haar gekamerd de laatste maanden. De eerste kamers waren zeer wisselvalig van minder tot goed en dan weer minder. Dacht haar ook aan de kant te laten maar ik ben blijven volhouden omdat ik haar o zo lekker vind. Ondertussen zijn de kamers met haar goed, doet ze beter haar best en is minder gehaast. Er wat in te investeren heeft geloond.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Afgelopen zondagochtend naar VV-Duisburg gereden. Door vroeg aanwezig te zijn, kon ik verrassend gebruik maken van de "vroegevogel-actie".
15,-- ipv 30,-- voor de entree. Mooi meegenomen! Snel naar beneden om mij van de kleding te ontdoen en even een douche te nemen.
Boven zag ik snel geteld 12 naakte dames op de bankje zitten. Na een glaasje water heb ik aangeschoven bij Maria. Voor mij niet onbekend. Ze stelde haar standaard vraag: lang niet geweest. Gezien een eerder bericht is dit zeker een standaard vraag, die ze bij een ieder stelt die ze wel kent, maar al even niet heeft gezien. (denk ik).
Even leuk babbeltje gemaakt en al snel werd het zoenen en strelen. Ook onder de handdoek werd de kleine jongen gezocht die snel groter werd. :roll: :roll: Nog wat zoenen op de bank en toen kamer (4) boven op gezocht. Op het bed verder met zoenen, strelen en knuffelen. Maria is een heerlijke vrouw. Ze heeft mij heerlijk gepijpt en ik heb haar gebeft. Daarna een heerlijk standje. Uiteindelijk lekker klaar mogen komen in haar. Het was de eerste van de dag - dus veel :eek:
Na het douchen en nog wat gedronken te hebben de sauna beneden opgezocht. Voor een tweede ronde heb ik een tijdje vanaf een bankje de dames bekeken.... wie ... die of die, nee die.. lastige keuze. Wel leuk om te zien hoe ook anderen zoekende zijn.
Na nog maar een sauna gekozen om bij Katja plaats te nemen. Het bankje naast Maria. (die trouwens rond de middag plotsklaps weg was - volgens mij)
Met Katja op de bank. Ze gaf aan bij VV pas 2 weken te werken. Daarvoor had ze onder andere bij Freude 39 (Bochum) en Grimbergen (Gelsenkirchen) gewerkt.Na het gebruikelijke zoenen, kussen, strelen en voelen op de bank naar boven gegaan. Zitten op de rand van het bed haar heerlijk betast en gekust. Ze genoot er ook van. Vervolgens de rollen omgedraaid en haar mij laten pijpen. Tot slot op het bed een standje. Katja gaf aan dat ik niet in haar mocht klaar komen... oeps uitdaging. Condoom was er niet bij. Dus maar zien. Haar heerlijk geneukt en op tijd verlaten voor een mooie lading. Beide tevreden.
Nog even rond gekeken bij VV en uiteindelijk in de middag weer terug naar Nederland.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben ook nog eens Villa Venus geweest afgelopen weekend. Ook gekamerd met Katja, inderdaad ze vraagt om niet klaar te komen in de muschi. Kamer met haar was best ok maar ook niet meer dan dat. Ik had niet meteen een grote klink met haar.

Kamergangen met Alessia en Baby vond ik beter. Twee toch wel lekkere meiden en goeie service op de kamer

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Ik heb ook VV bezocht afgelopen zondag. Eerste kamergang met MILF MARIA. Goede professionnele dienst, zonder meer. Maar geen klik.
Twede kamergang met nieuweling BABY. Was prachtig. Mogen intern doneren zonder probleem. Een goede aanwinst voor VV. Ik zal zeker voor haar snel terugkomen.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Vanmorgen een bliksembezoekje gedaan bij Venus. Iets voor 11 was ik binnen, dus mooi het gereduceerde tarief van 20 euro meegepikt. Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden: geen Michaëla gezien, helaas. Op 'haar' bankje zat vandaag Andrea, niet de knapste meid, maar ook zeker niet de minst knappe in de Villa. Wel een lief gezichtje en ze kwam vrolijk over. Dat kon ik van de meeste andere meiden niet zeggen. Nog even getwijfeld of ik toch voor Maria zou kiezen, maar de speelse lach van Andrea gaf de doorslag. Plaatsgenomen op haar bankje, beleefd wat woordjes uitgewisseld en toen maar eens geprobeerd hoe ze zoende. Dat was niet heel bijzonder, ze draaide met haar tong wat standaard rondjes in mijn mond. Maar het was veelbelovend genoeg om de kamer op te zoeken. Daar ging het een beetje op dezelfde manier verder, terwijl ze met haar hand mijn pik op sterkte bracht. Nog voor zij aan pijpen toe kwam, had ik zin om haar te likken en daalde mijn tong naar beneden af. Het duurde even voor ze daar op reageerde, maar uiteindelijk hoorde ik toch wel wat kreuntjes van Andrea. Haar poesje werd iig lekker nat. En niet alleen van mijn speeksel :D Toen ik weer boven kwam om haar te zoenen, duwde mijn pik al tegen haar schaamlippen aan. Ik had graag gehad dat ze me nog eerst even had gepijpt, maar de verleiding van haar poesje kon ik niet weerstaan. Even in missionaris geneukt, waarbij ik lekker diep kon penetreren. Het zoenen werd ondertussen aanmerkelijk beter. Even later trok ik uit haar terug en ging ik op mijn rug liggen. Andrea was een beetje afwachtend, ik moest haar echt aansturen voor de volgende actie. Gevraagd of ze mij wilde pijpen en dat deed ze behoorlijk goed. Maar of ik niet wilde spritzen in haar mond. Geen probleem, ik was toch al van plan om in haar kutje te doneren. Dat heb ik uiteindelijk ook gedaan, toen zij cowgirl bovenop me zat.
Al met al geen super ervaring, maar wel ruim voldoende. En ik heb ook wel het gevoel dat er iets van een klik was en dat het de volgende keer wellicht wat vanzelfsprekender gaat. Dus Andrea gaat me nog wel een keer terugzien. Al was het maar voor de taalcursus Roemeens die ze me gaf nadat ik vertelde dat ik over een paar weken naar Roemenië ga.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Wil komende donderdag weer naar Venus gaan maar was benieuwd of er nog nieuwigheden zijn? Zomaar stil hier de laatste 1,5/2 weken dus we zijn niet echt up-to-date meer.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Op Duitse fora ook rustig qua berichten. Wel een paar aanwezigheidslijstjes, maar er worden weinig ervaringen gedeeld.
Er schijnen veel nieuwe vrouwen te zijn.

Ik las ook iets over auto's die opengebroken worden op de wat rustiger tijden dmv een ingetikt ruitje. Vanaf de vroege avond, met misschien ruimere tijden in het weekend. :( Ze schijnen gemeen te hebben dat er spullen zichtbaar (eventueel afgedekt met een jas o.i.d.) in de auto's lagen. Dus wees voorzichtig.
Gebeurd ook gewoon met auto's die voor de deur staan, dus de dieven weten waarschijnlijk dat de eigenaar enige tijd bezet zal zijn en niet heel snel terug zal keren naar zijn vierwieler.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Ik was er vrijdag, laat in de middag tot in de avond. Heeft mij 2,5 uur gekost voor de heenreis. Nederland was erg druk :D . Veel slanke Roemeense dames bij VV. Als je dat zoekt, net als ik, dan zit je goed. Verhouding m:v was wel 1:1 te noemen.
Eerst een nieuwe, Alexandra 21j of 24j (weet het niet meer zo goed), super slank met een knap gezicht en zwart lang haar. Ze zat op bankje 1. Ik geef het een 5,5. Ik had niet echt een klik. Bij het spuiten in haar kutje, sprong ze weg, daardoor spoot ik deels op het bed. Jammer van het zaad. :cry: Voor de rest wel oké, maar er zitten leukere dames in de zaal.
Tweede sessie met de blonde Emma (bankje 5). Het ongeïnteresseerde wat je leest klopt wel, maar ik geef haar toch een 8,5. Hoewel ze druk bezet is, heeft ze toch een lekkere strakke poes. :cool: Wat een lekkerding. Hiervoor kom ik altijd wel terug.
Derde sessie met een dacht ik 22 jarige dame. Ook uit Roemenie. Ze heet Ava (bankje 8), dacht ik. Ik heb een slecht gehoor, dus ik hoor slecht. Maar ze oogt in hoge hakken naar een lang slanke blonde dame. Ze had een zwarte kousenband en jarretels om. Geil om te zien. Was ook een goede sessie, zeker een 8 waard.
Hierna ging ik naar de sauna, bedoeling was om daarna naar huis te gaan. Ik voelde in de sauna dat ik wel nog een snelle sessie met Alicia (bankje 3) kon hebben. Alicia is mijn favoriet, omdat zij naar mijn ervaringen het beste kan pijpen. Hierna naar huis gereden in 1 uur en 8 minuten. :cool: Normaal rijd ik rustig terug, maar vrijdag vond ik het wel even leuk om met volle snelheid te rijden over de A3 te rijden.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Uiteindelijk niet op donderdag maar vandaag (zondag) naar Villa Venus geweest. Ik was er om 10.45 en het was al redelijk druk en volgens mij hadden alle dames hun eerste kamergang al op zitten of waren aan het afronden.

Vanwege de overweldigende reacties onder andere hier mijn eerste kamer met de kleine blonde Emma gedaan. Ik kan er eigenlijk heel kort over zijn, eens maar nooit meer. Op het moment dat ik naast haar ga zitten zegt ze iets en zie aan haar gezicht dat ze er absoluut geen zin in heeft, had meteen op moeten stappen. Een eerste kamergang id meestal toch vrij snel klaar dus vanwege het mooie lijfje toch maar blijven zitten, een echte optickfick. Na een moeizaam kusje en een aai over de kleine man maar naar boven gegaan. Ik was thuis al uitgebreid in de douche geweest en uiteraard in de Villa nog eens, volgens emma nog steeds niet zuiver dus op een afgeladen volle dames badkamer nog een keer gewassen. Terug op de kamer met dat lekkere zachte papier de eikel droog maken en ze ging dan na een uitgebreide inspectie er eindelijk aan beginnen. Na 3 keer heen en weer begon ze te kokhalzen en in het papier te spugen, dit had niet het gewenste effect want ze moest weer naar de badkamer. Nou toen ze terug kwam weer met dat fijne papier aan de gang en volgens haar was ik al klaar gekomen. Dit was nog zeker niet het geval maar moeten lullen als brugman om nog te neuken. Vervolgens een halve tube glijmiddel er in en over gesmeerd en daar ging ze dan eindelijk er boven op zitten. Het was al een flinke tijd geleden dus had ik gelukkig niet veel nodig om haar vol te spuiten wat haar gezicht ook alweer op standje onweer bracht. Aan haar hele uitstraling valt wat mij betreft af te lezen dat ze dit werk alles behalve vrijwillig doet.

Vervolgens even gepauzeerd en bij Maria gaan zitten en uiteindelijk lekker een uurtje met haar op de kamer geweest. Maria is gewoon een toppertje en vroeg ook hoe mijn eerste kamergang was want ze had gezien dat ik met Emma naar boven was geweest. Het hele verhaal vertelt en Maria was vrij kwaad omdat dat niet de service is die verlangd wordt van de dames.

Na een saunatje en een broodje met chocolade vulling bij Melli gaan zitten. Die vroeg ook al hoe de kamer met Emma was want ze had het gezien en vroeg zich af aangezien hun qua postuur compleet tegenover gesteld zijn. Het was niet de eerste keer dat ze klachten hoorde en zou het met de theke bespreken. Kamer met Melli was perfect, super piepertje en lekker eierlecken terwijl ol met mijn vingers haar poesje wn sterretje verwende.

Toen was mijn geld op en ben ik weer naar huis gegaan haha. Al met al toch een heerlijk geile middag gehad.

Terug
Naar boven