Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Gister onderweg naar Venus, toch nog ff bellen of onze kleine lekkere meid Selina er wel was.
en wat kreeg ik te horen,,,,, nein urlaub!!!
was, wieder, ja wieder und fur immer!!!
Heren het zal toch niet, en ik heb haar niet eens meer kunnen zien en beminnen, pffffff wat had ik daar zin in.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Das wel heel raar dat Selina weer weg is. Ze vertelde mij 5 maanden vakantie te hebben genoten en na een paar weken villa venus weer met vakantie? Ben benieuwd naar de reden. Ik heb nog het geluk gehad haar na haar vakantie te hebben bezocht. Zou jammer zijn als ze niet meer terugkwam want Selina was voor mij het aantrekkelijkste meisje. Wellicht dat één van haar collega's weet wat er precies aan de hand is.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Vorige week weer naar VV in Duisburg geweest. Vroeg op zondag op pad om een tijdje te relaxen en te genieten van de dames.
De eerste ronde gekozen voor Danielle (bankje 6) net naast de deur die naar "buitenruimte" gaat. Een mooie jonge dame en op de bank al gewillig. Kussen en strelen. Samen besloten om naar de kamer te gaan. Nu worden de kamersleutels door de Theke uitgereikt en hangen ze niet meer naast de bar. Wij kregen kamer 4.
Wij waren er klaar voor en begonnen op de bank die in deze kamer stond. We hebben elkaar ontdekt/gesteeld. Pijpen en beffen. Daarna het bed opgezocht. Ik heb er niet om gevraagd :idea: en zij vroeg het ook niet. Als snel ging het "ohne" verder. Nadat ik heerlijk in haar ben klaargekomen nam ze nog de tijd om de ~25 minuten vol te maken. Dit maak je niet altijd mee.
Na het douchen even een tijd genomen om een krantje te lezen en nog wat rond te kijken. Maria stond op mijn lijstje, maar Samira was een optie.
Uiteindelijk een tweede ronde met Maria, die na een 'uitstapje' in een andere club weer terug is op haar plekje (12). Het was van ouds... eerst op de bank en dan wederom naar kamer 4. Met Maria is het altijd heerlijk :oops:
Na de sauna nog even in de "kamer" rond gekeken. Samira was met regelmaat even weg, maar volgens mij niet met een andere gast naar de kamer. Ik heb haar niet meer gezien en ook niet meer gewacht. Jammer, Samira is zeker ook een leuke dame om de kamer mee te delen.
Rond een uur of 2 weer richting Nederland.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Misschien "vreemde" vraag, maar hoe neem je het geld mee naar/voor de dames?
Want je betaalt toch de standaard entree en daarna per dame?

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Amigo1 zei:
Misschien "vreemde" vraag, maar hoe neem je het geld mee naar/voor de dames?
Want je betaalt toch de standaard entree en daarna per dame?

Bij binnenkomst betaal je de entree. Daarna krijg je een sleutel voor een `kluisje` voor de kleding beneden. De sleutel is tevens voor een `vakje` nabij de bar waar je bijvoorbeeld je portemonnee etc in kunt opbergen. De sleutel houd je tijdens je verblijf bij je en zit aan een bandje die je om je pols kunt doen.

Sanook1

Toogplakker
2 mrt 2017
61
4
ben een regelmatige bezoeker van villa Venus,
alleen moet ik me antennen om wat vaker een recensie te schrijven.
afgelopen zondag maar weer eens 230 km gereden om bij de villa uit te komen, ik heb er regelmatig gekamerd met Anna zat altijd achterin op het bankje, maar was er nu niet, met Anna was het altijd gezellig op de kamer zonder moeilijk doen, maar nu viel mijn oog op Elisa.
Elisa is een petite verschijning met een ondeugend brilletje op en niet te vergeten veel tatoo's maar dat vind ik we geil lijken, ze heeft een hele grote tatoo op haar rug met in het midden een mannenhoofd, ik heb hier gelezen dat er iemand ws die schreef dat hij het niet leuk vond dat het gezicht hem aankeek tijdens doggy, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar naar kijkt als je zo'n superlijfje met een hemels mooi kontje voor je hebt :lol:
ze doet wat ze beloofd en kan heerlijk pijpen, ik kan niet wachten om volgende week weer eens te gaan en met haar te kameren

verder valt mij de iets oudere met lang haar en siliconen altijd op volgens mij moet dat Maria zijn ze ziet er volmaakt uit en trekt altijd mijn aandacht moet haar toch maar eens proberen

Sanook1

Toogplakker
2 mrt 2017
61
4
gewoon even bellen naar villa Venus en dan kun je vragen of degene die je graag wil ontmoeten er die dag ook is

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Maar als je er nou voor het eerst komt, zoals ik, is er dan wel een overzicht van alle dames die werken?

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
kingwillem zei:
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=157&t=366&start=470
Door scrollen naar het bericht van 1 juni 2018
Allemaal voor jouw uitgezocht. En alle anderen.

Het wordt niet door Villa Venus verzorgt. Bellen kan maar dan heb je te maken met het humeur van de Theke.

Ofwel gewoon heen gaan en heerlijk uitzoeken in de snoepwinkel.

Bedankt!
Ik had alleen gehoopt dat er ergens foto's zouden staan van de dames, die in Villa Venus zitten. Net zoals bij de meeste clubs.

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
Ik ga nu vrijdag naar Venus, zal er rond 11u30 zijn. Iemand zin in trio (of meer :) ) met Schlammschieben ?

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Tja, daar betaal je veel meer dan € 30.- entree en voor 25 minuten ook € 30.-
Over het algemeen zijn het jonge dunne meisjes met kleine tietjes, uitzonderingen daargelaten en afkomstig uit het voormalig oostblok.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Is het ook bekend hoe deze dagen (net voor Kerst) de bezetting is?
Ik las van voorgaande jaren dat de bezetting rond de feestdagen tegenviel :?

En hoe is het tegenwoordig gesteld met de hygiëne in de douches?
Krijg je bij de prijs inbegrepen nog steeds van die kleine zwarte wormpjes in de douches? ;)

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Douches weet ik niet. Maar in de toiletten beneden had je smerige vliegjes.

Toiletten beneden?????
Alleen op de begane grond en op de verdieping zijn toiletten.
Bij het douchen zet ik mijn bril af, dus nooit extra dingen gezien.

Terug
Naar boven