Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

kittynygel

Snuffelaar
24 apr 2017
14
15
Gisteren een bezoekje gebracht aan VV

Enkele bekende dames waren blijkbaar op verlof maar toch goed geamuseerd.
Sorry dat ik de namen niet ken want ze lijken allemaal op elkaar.

Eerste bezoekje met dame die aan de uitgang zit van het terras. Ze is een vaste waarde voor mij en ben dan ook bij haar begonnen.
Ze vertelde me dat er een klant was geweest die 3 meisjes had meegenomen en ze vond het wel grappig.
Ik begon al direct te fantaseren...

Ik had mijn zinnen al gezet op een trio maar alles wat aanwezig was, was iets te groot van maat. Ben meer voor het ultraslanke type.
Omdat ik al vaker met haar een trio had gedaan vroeg ze of ik samen met x (weet niet wie) een trio wou.
Ze was zich boven nog aan het opmaken.
Dat begon al goed en heb meteen ingestemd.

Boven op de kamer even met 3e meisje (had haarband in) kennis gemaakt en lekker met kussen en pijpwerk begonnen, netjes afgewisseld.
Beetje orale bevrediging en ondertussen haar naar beneden geduwd zodat ze er lekker overschoof net terwijl de ander me nog aan het pijpen was.

Lekker afgewisseld en afgewerkt in doggy met een mooie finish inside.

Douche, sauna, rustje, drankje en 45 minuten later toch maar weer eens een poging wagen.

Plaatsgenomen bij x (meest linkse bankje voor de toog) en toen kreeg ik het idee om toch ook eens 3 meisjes te nemen.
Zou mijn eerste keer zijn.
Dus de dame van voorheen en nog 1 extra bijgenomen. Deze laatste dame was nieuw en was een bekende in een andere FKK club van dezelfde keten.

Op de kamer al een hoop gegiechel en de vraag of ik nu niet nerveus was?
Dacht het niet.
Man man man, wat een ervaring.
Afwisselend pijpen, beffen, allerlei standjes terwijl ik de andere kuste. Je kon het zo gek niet bedenken.
Geeindigt met 3 vrouwen in doggy naast elkaar, gezicht naar de spiegel van 1 naar 2 naar 3 om te eindigen met 2 terwijl 1 mij likte over mijn lichaam en ik 3 aan het vingeren was.
Ik kon niet stoppen met in de spiegel te kijken.

Dit was niet de laatste keer dat ik dit zal doen!!!

Ik dacht eigenlijk dat het genoeg was na deze rit maar toch nog even een wasje en sauna en toen kwam er plots een nieuw meisje binnen.
Ze was nog een rondleiding aan het krijgen terwijl ik op adem kwam en beneden hadden we reeds even een gesprekje.

Een tijdje later wou ik het er toch op wagen.
Terug naar boven en ze zat klaar op het allereerste bankje bij de inkom rechts naast de handdoeken.
Vroeg of ik naast haar mocht komen zitten en dat was geen probleem.

Ik was dus haar 1e klant.
Ze heet (en die heb ik wel onthouden) Elysee, eigenlijk Elisa of Elise maar dat zou te verwarrend zijn blijkbaar.

26 jaar dacht ik, slank, roemeens en lange zwarte of toch hele donkere haren.
Redelijk wat tattoos met vleugels op de rug en een tekening van haar ex.

Ze had reeds in VV gewerkt maar was 4 jaar gestopt en ze zat in financiele problemen.

Op de kamer vol overgave kussen en ze zei dat ze alles doet behalve anaal.
Deep throat pijpen en lekker zacht!
Tijdens de seks friemelt ze zich in allerlij bochten om het lekker voor jou en haar te maken.
Ik had het na de hele rit wel een stuk moeilijker en de tattoo op haar rug stoorde me toen wel met die kerel die staat aan te kijken!
Uiteindelijk is het met een strakke platte doggy toch gelukt.

Ze zei achteraf dat ze niet van fake hijgen houdt en dat was ook wel te merken.
Geen overacting!

Een ontspannen intensief dagje!

Tot de volgende!

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Met die Elysee heb ik een ong een maand geleden in Arabella mogen kennismaken.
Op zich ook een goede ervaring (hoewel die kerel op haar rug je wel strak aankijkt bij doggie :? ).
Voor de franstaligen onder ons: is een pluspuntje bij haar als je met haar in het Frans praat.
Wat ik wel minder vond, was haar poging achteraf om € 35 te ontvangen.
Bij mijn duidelijke reactie, dat het echt € 30 was, accepteerde ze dat overigens wel gelijk.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Wordt meestal Alizee gespeld (ongeveer). Heeft redelijk lang in de RTC vestiging in Dietzenbach gezeten (enige plek waar ik haar zelf gezien heb, maar niet geboekt). Stond geloof ik als goed te boek.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik heb gisteren nogmaals gebeld met venus en de theke gevraagd naar de aanwezigheid van Selina maar ze zei dat zij al lang niet meer gezien is. Erg jammer want ik vond haar de aantrekkelijkste meid.

Mocht iemand haar weer treffen, wellicht elders, dan verneem ik dat graag. Alvast bedankt.

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Deze week hier ook geweest. De Roemeense slanke en lange benen jasmina en later een Bulgaarse samira volle dame geneukt. Het waren allebei vluggertjes. Spuiten en wegwezen.
Zal hier niet meer komen. Dames te doorsnee. Ik moet een nieuwe goede plek gaan vinden

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Maedhros zei:
Afgelopen vrijdag heb ik Maria niet gezien. Haar bankje werd door een andere dame bezet gehouden.

Maria werkt in Arabella onder de naam Monica. Heb haar daar zaterdag 6 en 13 oktober gezien. Wellicht is ze vertrokken vanwege onenigheid met een andere meid.

tgameon

Snuffelaar
29 jul 2016
19
4
Toen ik er was, een maand of twee geleiden kreeg ze knallende ruzie met een andere dame (wie, weet ik niet) en de teke grep in en ze kreep een op haar donder. Je kon zien dat ze niet blij was en liep machteloos terug naar haar stoer. zelfs Michaela bleef zitten. De theke heeft alles onder controle.
Het was ff stite in het huis, ik had bijna medelijden met haar, het leek erop dat ze respecteert werd door de meeste dames.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Op zondag afgereisd naar Villa Venus. Veel nieuwe gezichten. Enerzijds spannend, maar anderzijds had ik toch graag enkele bekende gezichten gezien. Van de ~8 dames kende ik er één: Monica (bank 1).
Met twee dames die dag gekamerd. De namen ben ik vergeten (iets van Lisa en Suze ?). Twee mooie kamergangen. Verder nog even van de sauna gebruikgemaakt en even buiten gezeten omdat het nog kon.
De derde keer kameren heb ik maar overgeslagen. Dus na een paar uurtjes Duisburg weer terug naar Nederland.

Wigglejb

Snuffelaar
16 sep 2017
3
0
Afgelopen maandag op bezoek geweest bij onze oosterburen om voor het eerste keer een FKK te bezoeken, aangezien ik niet een grote fan van het rubbertje ben heb ik speciaal naar wat onderzoek Villa Venus uitgekozen hiervoor.

Ik ben via de OV gegaan, FlixBus vanuit NL, tram 903 vanuit duisburg HBF uitstappen bij Theodor - Heuss strasse en van daar uit ongeveer 15 - 20 minuten lopen.

Bij aankomst naar het indrukken van de bel wordt je binnen gelaten en verwelkomt door de theke die jou 2 sleutels geeft en 2 handdoeken naar het betalen van 20 euros (Voor 12 uur)

De plan was om eerste te beginnen met een snelle wip om de druk ervan af te halen, dan het hoofdgerecht met een lekere massage en op het einde de mooiste meid uit te kiezen voor het dessert.

Hier volgen de sessies:

Eerste sessie - Elizee (Bank 3) - 30 minuten

Onzettend mooie slanke lichaam, precies waar ik van houd samen met een stout brilletje op en tatoo's over het hele lichaam. Wat zei ook deed was het schoonmaken van het buffet en ik hou wel van dat soort zorgzame types.

Naast haar plaats genomen en meteen beentjes er over heen en wat voorzichtig tong zoenen, ik denk dat dit iets te maken heeft met de baard waar zij waanschijnlijk niet door geprikt wil worden.

Naar wat verkening naar de kamer gegaan, heerlijke sessie waar meerdere standjes gedaan werden waaronder ik zittend en zij staand voor de spiegel, geweldig uitzicht en heerlijk om zo kleine zachte kont in bijde handen te voelen tijdens het rijden. Interne donatie geen probleem.

Naar de sessie 30 euros afgerekent

Naar Elizee een rust momentje met douchen waar ik mijn eigen zeep heb meegenomen om kans op SOA's te verkleinen.

Tweede sessie - Monica (Bank 1) - 1 uur

Monica is niet helemaal mijn type, maar een erg leuk gezicht met haar die tot onder de billen loopt. Op hoge hakken is het een erg mooie dame om te zien en aangezien ik de dame op bank 4 de mooiste van allemaal vond wou ik haar graag bewaren voor het toetje. Naast plaats te nemen naast deze donkerharige dame ging zij meteen haar sigaret uitdoen en water weg zetten en meteen de lul vast pakken en diep tongzoenen. Bij haar kon de baard niks schelen.

Gevraagd of het een mogelijkheid is om te masseren en zij zegt ja, dus meteen voor 1 uur geboekt en naar boven.

Naar het begeleiden naar de kamer ging Monica de benodigheden halen voor de massage + schone handoeken. Massage zelf was prima en ze heeft het zeker wel vaker gedaan, enige tip wat ik haar zal geven om toch was harder te wrijven maar ik was te afgeleid om die mooie naakte lichaam op mijn rug te zien in de spiegel.

Daarna omgekeerd waar Monica een Kondoom pakte, ze vroeg of ik het graag gebruikte en ik zei zeker niet. Dus ze legde hem weer weg en begon met een voorzichtige blow job.

Ik zelf wordt altijd geil als een dame mijn lul pijpt en daarna met alle sappen een lekkere tongzoen doet met mij en dat vond monica zelf ook geil dus gebruikte veel spuug en daarna pussy sliden terwijl zij mij tongzoent.

Uiteindelijke Cowgirl en afgemaakt in Doggy waarbij interne donatie geen probleem was.

Naar de sessie 70 euros afgerekent en dan meteen weer naar de douche en genieten van de sauna

Derde sessie - Emma (bank 4) - 30 minuten

Naardat ik weer wat bloed voelde pompen in mijn gelid was het eindelijk tijd voor het desert, al de hele dag heb ik gezien hoe de blonde dame op bank 4 constant werd meegenomen door de andere beren. Ik neem hun zeker niet kwalijk, onzettend mooie lichaam met een tatoo op de rechter dijbeen, perfect peergevormde borstjes, slank in elke manier. In mijn ogen zal ik haar lichaam zeker een 10 geven, gezicht zeker wat minder maar nog steeds erg jeugdig. 100% lolita.

Emma moet zeker nog wat leren in het vak, kijkt jou niet aan maar kijkt strak voor zich als je bijvoorbeeld oog contact zoekt als je iets van het buffet haalt, maar wij zijn hier niet om te versieren maar om te neuken dus ik nam plaats naast haar.

Als ik eenmaal zit kijkt zij mij eerst analyseerend aan, stop sigaret weg en doet de beentjes over mij heen. Deze dame doen niet aan tongzoenen maar wel aan een handjob over de handoek heeft.

Het is onzettend bijzonder om zo jong lichaam in de handen te hebben met de geweldige borsten en het duurde ook niet lang of de lul stond in volle paraatheid waarmee wij dus naar de kamer gingen.

Op de kamer deed Emma haar best om meteen met het pijpen zo snel mogelijk mijn jongetjes te laten schieten maar naar de 2 eerdere sessies van vandaag krijgt ze helaas voor haar geen geluk hiermee, dat beseft zij ook en je kon zien in haar ogen dat ze met tegen zin haarzelf klaar maakte om geneukt te worden.

Ik zelf wou eigenlijk beginnen met Cowgirl maar nee, op de oude manier moet het mee beginnen. Prima, voorzichtig naar een klodder glij middel ging mijn knots er in en ze was inderdaad erg strak. Naar wat door te neuken toch haar omgedraaid om doggy te doen en ze is zeker niet gewend om service te verlenen aangezien zij dit met tegenzin deed.

Het duurde eventjes maar naar het doorpompen op deze geweldige lolita lichaam haar toch weer terug op haar rug gedraaid en gevraagd of ik op haar borsten mocht klaar komen, dat mocht niet dus maar mocht wel op haar buik. Ik dacht bijna te komen en trekte mijzelf af zonder hulp van mevrouw maar was nog niet bij het einde dus stak hem weer bij haar in. Naar wat tijd begon het echt te komen en ik moest mevrouw wijs maken dat ze toch echt moet helpen met haar handen als zij wilt dat ik moet komen en ze heeft toen ook mijn ballen gestreeld tot ik eindelijk over haar kleine buikje kwam.

Alhoewel Emma een geweldig lichaam heeft zal ik niet iemand aanraden om speciaal voor haar hiernaartoe te komen en net zoals ik haar later op de dag te kiezen. Ik vrees jammer genoeg dat dit vak niet haar keuze is en dus niet uit haarzelf doet.

Al met al, bijzondere eerste keer voor mij en het herhalings gevaar is hoog dat ik zeker weer een FKK ga bezoeken. Weten jullie mischien welke FKK meer keuze heeft met betreft aantal vrouwen? Dan zal ik daar ook een rapportje maken waneer het kan.

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Ben ook maar eens in Villa Venus beland. Moest in de buurt zijn en had tijd genoeg om een bezoekje te brengen.
Mijn indruk was leuk. Mooi dat alle dames naakt en alleen op high heels rondlopen.
1e kamergang was met Jasmina, eigenlijk een misser omdat ze geen affectie toonde. Kan aan mij liggen maar ik vond haar heel erg afstandelijk.
Ik had daarom geen zin m'n kruid te verschieten en vond het na een kwartiertje wel mooi geweest.
Beneden een kop koffie gepakt en ben op het bankje van Danielle terecht gekomen. Een mooi meisje met een voor mijn in ieder geval erg mooi figuur en een heel leuk kopie. Helaas spreekt ze alleen Spaans en Roemeens. Vertalen gaat met de telefoon. Ze komt wat guitig en ondeugend over en dat bleek in het volgende uur ook zo te zijn.
Op de kamer haar eerst gevingerd waarna ze erg nat werd en ik haar kloppende clitoris voelde. Ze kwam klaar en dat zonder faken. Een kloppende clitoris kan je niet faken. (voor zover ik weet en ik loop al even mee)
Even rust gegeven en daarna in misio rustig naar binnen en begonnen te pompen. Ze greep me om mijn borst en drukte haar kut omhoog zodat ik haar diep kon penetreren. Ik kwam veel te snel klaar en bleef in haar zitten ook naar haar genoegen. Ben daarna weer begonnen omdat mijn vriend aangaf nog meer te willen en heb haar zonder mijn lul eruit te halen nog een keer vol gespoten.
Daarna rust en ze kwam tegen me aanliggen en na een poosje begon ze weer aan mijn lul te friemelen. Wederom haar in misio gelegd en geneukt. Het duurde wel even maar ben voor de 3e keer in een uur met en in haar klaar gekomen. Werkelijk super hoe deze vrouw me wist te verleiden. Amazing!!
Conclusie:
Algemeen voldoende voor een entree van 30 euro. Wat verse broodje en 5 euro meer entree zou meerwaarde bieden. Droge oude koeken is ook niet alles en die 5 euro ben je alweer vergeten als je de dames in hun nakie ziet lopen.
Jasmina, een hoog afwerkgehalte, zoals ik heb ervaren, maar goed, wat kan je verwachten voor 30 euro.
Danielle, een erg lief meisje die bij mij heel wat teweeg heeft gebracht en die 70 euro meer dan waard was.
Totaal voor het uitstapje 130 euro en wat betreft Danielle zeker de moeite waard.
Herhalingsgevaar: Ja, toch wel om de lekkere ervaring met Danielle. Ongetwijfeld zullen er meer dames zijn met betrokken inzet maar dat zoek ik wel uit als ik daar weer eens in de buurt ben.

Doe je ding ermee en de groeten uit Rotjeknor.
Umma G.

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
63
41
Hallo Wigglejb,

Je schrijft: 'Naar Elizee een rust momentje met douchen waar ik mijn eigen zeep heb meegenomen om kans op SOA's te verkleinen.'

Kun jij dat toelichten? En welke zeep gebruik je dan?

Dank je wel.

Wigglejb

Snuffelaar
16 sep 2017
3
0
Beste Johan,

Natuurlijk is de kans om SOA altijd aanwezig, maar naar een narige geval van Chlaymdia/gonorroe (Heb mezelf gemidcieerd met azithromycin oftewel zithormax daar) in Thailand heb ik de wijze woorden van John Tron gevolgd (Asiansexdiary) die een medewandelaar van ons is en al sinds 2012 bare neukt met dames over the hele wereld en dat ook filmpt(In het geheim soms).

http://www.betadine.nl/betadine-scrub
Door de piemel te wassen met povidone iodine samen met wat zeep direct naar de geslachtsverkeer zal volgens hem de kans of SOA's verkleinen. Heb nog wel een nare schimmel infectie uit de filipijnen overgehouden omdat ik puur povidone iodine op mijn leuter smeerde maar dat was gelukkig geen SOA en ook snel verholpen.

Ben uiteindelijk op de betadine scrub uitgekomen en sindsdien nog geen SOA te bespuren naar meerdere malen bare te gaan sinds die keer in Thailand.

Ik hoop dat dit antwoord geeft op jou vraag!

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Geen idee of je een medische achtergrond heb , maar indien je die niet hebt en dan jezelf met bepaalde stoffen om bepaalde soa's te behandelen lijkt me nu niet echt slim aangezien je nooit weet of je er ook daadwerkelijk vanaf bent .

Tevens is het gebruik van betadine niet voor iedereen geschikt en lijkt het meer op een schijn veiligheid dan dat het echt werkt .
Een soa krijg je namelijk meestal door open wondjes en betadine moet je nu juist niet op open wondjes smeren .
NA een geslachtdaad is het zeker goed om je te wassen met water en zeep dit desinfecteerd al meer dan voldoende geld ook voor
de dame/heer waarmee je sex gehad hebt .

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ik vermoed dat Peterke1999 bedoelt dat Amigo1 er na eeuwen ook eindelijk achter komt dat in Villa Venus zonder condoom geneukt kan worden...
(duh, is dit soms het neuken MET condoom forum?).

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
indien je bereid bent betadine ver genoeg in je plasbuis te spuiten en je gehele lolly in te smeren. Daarna de bruine smurrie er niet afspoelen om het voldoende tijd te geven de bacteriën te doden, dan is dat een kans verkleining voor soa besmetting. let wel alle bacteriën worden gedood dus de kans op een schimmel infectie naderhand tsja schillers zijn overal aanwezig en die belanden op een steriele voedingsbodem.

Voordat er penicilline was, was de enige mogelijkheid op genezing van goneroe of chlamydia , een injectie van zilvernitraat in je plasbuis en daarna de hele lolly insmeren met het goedje. (Ja staat in de literatuur der medische wetenschap beschreven) 😭pijnlijk en zeker niet altijd doeltreffend. Het element Jood loste men vroeger op in pure alcohol (jood lost niet op in water), die zou ik ook niet injecteren in je plasbuis 😩. Tegenwoordige betadine waarbij jood geboden zit aan kaliumjodide welke wil oplossen in water, verwacht ik dat deze een eenzelfde effect heeft als zilvernitraat.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Wil morgen aan het eind van de middag/begin van de avond een kijkje gaan nemen in villa Venus. Nog dingen waar ik in het bijzonder rekening mee moet houden of wat ik vooral niet moet of mag missen?

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Zo voor de eerste keer een prima middagje gehad. De dames klaagde dat er vandaag heel weinig klandizie was. Aan t eind van de middag begon het drukker te worden en werden er de nodige kamergangen gemaakt. Na dat ik eerst even de kat uit de boom gekeken had naast Sara gaan zitten. Uiteindelijk naar boven gegaan en ik stond zo onder spanning dat ik eigenlijk na 5 minuten al klaar was maar uiteindelijk even rustig gelegen en Sara een massage gegeven en toen was de kleine man ook weer wakker en hebben we meteen de 2e ronde erachter aan gedaan. Vervolgens even in de sauna bij liggen komen en me lekker gedoucht en terug naar boven, daar lekker op het gemak wat gegeten en gedronken en eens goed rond gekeken maar ik zag eigenlijk niks zitten wat de vonk deed overslaan zeg maar. Tot ik ineens Lilly zag zitten doe vanaf mijn bank precies verstopt zat en ik dus compleet over het hoofd gezien had. Samen met Lilly nog een keertje gekamerd en toen moe maar voldaan gedoucht en aangekleed. Ik kom nogal regelmatig in get ruhr gebied vanwege mijn andere hobby's en zodoende zat ik vaak op de vulkanstrasse maar de kans dat ze mij daar nog terug zien na deze ervaring is heel erg klein wat mij betreft.

Terug
Naar boven