Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

tgameon

Snuffelaar
29 jul 2016
19
4
Ik was er toevalig eind van de middag, Erica is weer terug en zat op 5. Op 4 zat een replica van Maria qua posture maar met kort haar een minder mooie gezicht, ze is same me de dame op 9 waar normal gesproken Loredana zit. Op 6,7 (Jasmin) en 8 zat ook dune dames.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Klopt het dat er problemen zijn met de websites van diverse saunaclubs zoals villa venus en arabella want de sites zijn niet beschikbaar en ook de vraag of Selina weer aanwezig is bij venus? Bvd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Thnx, nou kom ik er wel in en bij venus staat weer een voordelige entree tussen 10 en 12 te wachten. Als mijn favo dames als Selina en Sabrina er ook zijn een goed moment voor een bezoek.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
begrijp je probleem niet Robbie. Kun je na al je bezoekjes de club zonder website niet meer vinden?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
voodoo1 zei:
begrijp je probleem niet Robbie. Kun je na al je bezoekjes de club zonder website niet meer vinden?

Nee; het ging mij erom of er weer eens een verlaagde entree was en dat is nu dus het geval.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb even gebeld met venus/theke met de vraag of Selina weer terug was maar helaas nog steeds met vakantie. Hoop wel dat ze terugkomt want ze is al een poos weg en ze ziet er lekker uit met die kont en tieten van haar.

A

Anonymous

Guest
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij villa venus kom met het o.v? Bedankt!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
ropak zei:
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij villa venus kom met het o.v? Bedankt!

Ik woon dicht bij Arnhem (Gelderland). Ik neem op Arnhem Centraal de trein (Abellio) en stap uit in Duisburg Hbf. Treinrit duurt 1 uur en 30 minuten. Vervolgens neem je de tram (STR 903) en uitstappen op de Amsterdamer Strasse. Tramrit duurt 15 minuten. Dan nog zo'n kleine 1500 meter (15 minuten) lopen en je bent er. Villa venus bevindt zich aan de linkerzijde van de weg.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
voodoo1 zei:
hoe was de bezetting gisteren in Venus Robbie?

Ik ben toch niet gegaan ondanks de verlaagde entree van 15€ De afwezigheid van vooral Selina en waarschijnlijk ook Samira waren daarvoor de aanleiding. Bij een volgend bezoek aan villa venus probeer ik ook arabella mee te nemen om afscheid te nemen van Sabrina die in oktober afzwaait.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@ropak

Graag gedaan

Zojuist gebeld en Samira is inmiddels weer terug; echter Selina nog steeds afwezig. Ben van plan om morgen venus weer te bezoeken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend gebruik gemaakt van de goedkope entree tussen 10 en 12 van 15€. Das toch mooi meegenomen.
Michaela was niet aanwezig evenmin als mooie jonge Selina en die laatste is nu toch zo'n 2 maanden afwezig en dat doet het ergste vrezen. Gelukkig was Samira sinds gisteren weer begonnen.

Heb eerst een kamergang gemaakt met Samira waarbij zij zich kwetsbaar opstelde toen zij zich uitlaatte over het werken bij zo'n saunaclub. Na de sex liet ze mij wat video's zien wat er plaatsvond in haar vakantie. De details zal ik niet beschrijven want dat is privé maar ik vond het leuk dat ze het mij wilde tonen. De sex was weer prima maar dit werk begint haar steeds meer tegen te staan en dan begin jezelf ook af te vragen waar je soms mee bezig bent want €30 met alles erop en eraan is leuk voor de man maar de dame moet het maar allemaal zien op te brengen met lang niet altijd schoon en aantrekkelijk volk en dat dag in dag uit. Dit heeft mij toch echt aan het denken gezet.

Nog een tweede kamergang met Monica gemaakt. Weinig op aan te merken. Deed haar werk goed en was prettig in de omgang.

Zo tegen 16.15 uur ging het opeens een beetje mis. Baby werd ter verantwoording geroepen door de theke en er ontstond een discussie. Ik hoorde de theke nog zeggen: es ist hier kein Kindergarten. Een andere meid bemoeide zich ook met Baby en begon te schreeuwen tegen haar en liep vervolgens boos en geïrriteerd weg. Later was ze aangekleed en zat op de rieten stoel bij de uit-/ingang. Ik weet niet wat er is voorgevallen maar het verpestte wel de sfeer en Baby waar ik op aasde trok zich ook ergens terug. De hele commotie duurde behoorlijk lang dus vond ik beter om niet wat langer te blijven.

Ik was iets voor 11.00 binnen en verliet iets voor 18.00 uur de club met maar 2 kamergangen. Had er nog wel een derde van willen maken maar door die heisa dacht ik dat het beter was om Baby maar met rust te laten. Ze was al genoeg aangevallen dacht ik zo.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Vrijdagochtend om kwart voor 12 kwam ik aan bij VV, dus nog net van de goedkope entree geprofiteerd. Blijkbaar hebben meer mannen dat ontdekt, want het was behoorlijk druk. Michaëla was er ook weer, dus mijn keuze was snel gemaakt. Eerst nog even een colaatje gedronken en de (voor mij) nieuwe dames bekeken. Daar zaten er toch wel één of twee bij die me aan het twijfelen maakten. Maar ik ben een creature of habit, dus mijn keuze viel toch weer op Michaëla. Met haar heb ik een heerlijk half uur beleefd, op en top GFE, met veel en diep tongzoenen en heerlijke sex. Bij het afrekenen heb ik haar de 15 euro cadeau gedaan die ik op de entree had bespaard, dat kon ze wel waarderen.
Toen ik na het douchen de sleutel in ging leveren, waren alle dames bezet. Ik werd dus door de theke buiten gelaten. De tongzoen aan de deur heb ik dus maar achterwege gelaten :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik werd dus door de theke buiten gelaten.....
Grappig...de balie liet je dus naar buiten gaan.
Het woord Theke wordt hier vaker gebruikt om de dame aan de balie aan te duiden.
In het Duits klopt deze aanduiding echter niet.
Theke is daar gewoon een toonbank, balie of dergelijks.
Geen woord voor een dame die er achter staat.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Cerato zei:
Theke is daar gewoon een toonbank, balie of dergelijks.

"of *iets* dergelijks." Als we dan toch aan het muggenziften zijn...
Maar zoals bobbeltje al aangeeft, is het woord 'theke' bij mijn weten een - op dit soort fora - algemeen geaccepteerd woord/afkorting voor de dame die de honneurs achter de balie waarneemt. Maar zullen we het weer over onze gezamenlijke hobby gaan hebben? I.p.v. semantiek? :D

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Goed ook weer duidelijk, en dan gaan we nu weer over tot de recensie's

Terug
Naar boven