Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
dank voor je plattegrondje Underkoffer :D
Ik was er gisteren, na hele lange tijd niet te zijn geweest.
Ik was maar aan rond kijken en hoe dames zijn met de beren.
was best wel druk vondt ik, maar 2 banken vrij voor beren en rest met dames en het liep lekker door zodat alle dames wel een beren kregen om te verwennen :lol:
toen ik weer even keek op dit forum om te lezen welke dame ook alweer lekker zijn zag ik het plattegrondje ,,,,, toppie is dit.
@ Samira werdt mijn eerste keus, leuke goedlachse dame, wel iets te vol voor mij maar one. kusjes met puntje van de hond niet echt vol waar ik van hou. op naar de kamer, verder kusjes en strelen, niet pijpen wilde ze niet... jammer wel wilde ze lekker neuken.... Nat werd ze niet dus maar even likken dan. ze is lekker strak, nat uit haar zelf werdt ze echter niet. wel natuurlijk mijn nakomelingetjes in haar achter gelaten.... ze wilde namelijk toch nog een kindje zij ze, dus wie ben ik om niet aan haar verzoek te voldoen :mrgreen:
@ dame 2..... ben haat naam kwijt zat op bankje 4. heel slank mooie kleine borstjes met leuke knopjes erop. ze streelde me bij het koffie inschenken.... voelde goed dus bij har gaan zitten. vel rode lippenstift had ze op, kleine kusjes kreeg ik. Op naar de kamer dan, zij even muchie wassen, duurde bijna 10 min :!: Kwam terug, ze ging eerst ff pijpen want pielemans was weer omlaag gegaan, wel met rug naar me toe, toen zij op haar rug en zij, nu jij mij verwennen maar wel zachtjes. nu ben ik dol op beffen en kan dit volgens mij ook heel goed haha, maar deze dame blijft ijskoud, wel steeds zeggen zachtjes! Uiteindelijk maar haar gaan neuken maar hard was pielemans niet echt en werd ook niet, hoe mogelijk is weet ik niet maar kon wel nog klaarkomen. absoluut niet voor herhaling vatbaar, ook niet voor gratis :|
Hierna steeds kijken hoe Sonja (bankje 14) en Maria (bankje 13) zich gedragen en hoe ze omgaan met een beer.
@ Sonja geworden om als 3e dame te gaan vergezellen op haar bankje. mmmmm wat kan ze heerlijk zoenen en tongen, wel soms iets te hard maar oke. heerlijk tijdens tongen haar borsten masseren en tepels rollen tussen me vingers en zachtjes aan trekken, ze spinde zalig van genot. zeker 10 min aan waren we aan het tongen op haar bankje voordat ze lief vroeg of we naar een kamer zouden gaan :D
Op naar kamer boven meteen om hoek met een ventilator, heerlijk omdat toch best nog wel benauwd was. zalig liggen vrijen, en ooooo wat kan ze heerlijk pijpen wat ze dan ook heel lang heeft gedaan.
Daarna wilde ze gepakt worden.... ze vroeg nog wel of ik een condoom wilde haha maar ik zag in haar ogen van liever niet. Ze opende haar benen en vroeg me lief om haar te neuken. Was een heerlijke rollebollende neuk partij en spoot dan ook mijn warme melk in haar. Niet meteen eruit maar nog heerlijk liggen zoenen :p Ik heb haar 40 gegeven omdat ik het zo fijn heb gehad en we veel langer dan de 25 min op kamer waren en tel daar de 10 min heerlijk zoenen op bankje bij op.
Heerlijk bijkomen op terras buiten en weer nodig vocht tot me genomen. Toen zitten dubben of ik Maria nog wilde proberen, mmm ze heeft best wel een lekker lijf met mooie borsten. werd dan ook weer geil en kreeg een harde.... maar toen zag ik Sonja weer en dacht aan onze super lekkere vrij partij en kon haar niet weerstaan om toch naar haar te gaan.
@ 4e dame.... Sonja nogmaals. was weer super :roll:

Wat een top dagje ook al was dame 2 het echt niet!
Volgende week terug en dan zekers Maria vergezellen op haar bankje.
Op bankje 10 zat een vrouw best lang en stevig, niet al te grote borsten en een buikje, niet de knapste maar ze heeft iets, weet niet of het Anna was.... misschien volgende week toch proberen.
Op bankje 8 een dame met echt dikke borsten, wat een bolle en volgens mij echt. is dit dan Michaele? heb haar niet gekozen ook al bel ik dol op dikke borsten... dit omdat ze steeds binnen 10 min terug was na kamer gang! Klopt dit dat zij het wel is en iemand ervaring meer dat haar kamer gangen kort zijn? of is ze zo lekker dat de meeste binnen 5 min spuiten haha

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@ggd

Op bankje 8 zit altijd Michaela. Grote borsten en qua leeftijd 40+. Heb er al een paar maal mee gekamerd. Ik was altijd meer als 20 minuten binnen want je kan goed met haar praten en verder voorafgaand aan de kamergang prima voorspel op de bank met veel zoenen.

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Ik was er de 29ste, zie mijn verslag. Goede ervaring met Michaela, opwindend en ze neemt rustig de tijd. Zowel vooraf met vrijen op het bankje als tijdens het kameren. Die dag zat Alicia op bankje 3, Larissa op bankje 6. Op 4 zat lange slanke vrouw, mooi figuur, weet geen naam.
Kan iemand mij zeggen wat de drukste dag(en) zijn? Door de week? Weekend? Ik geil op schlammschieben, vandaar. Dames zijn daar graag toe bereid. Ga binnenkort voor de tweede keer, paar dames op herhaling en paar nieuwe ontdekken.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Gisteren een werkelijk top dag bij de Villa gehad.
was er een paar minuten na 10, toen al 4 beren binnen..... ik verwachte dat het een drukke dag zou worden met aantal mannen maar dat viel voor de dames dan echt tegen, een paar oude knakkers welke veel buiten zaten te roken en te kletsen.
Dus de maandag is een fijne dag als je van rust houd en niet te lang hoeft te wachten als je een bepaalde dame wil verwennen :D
Douchen en snel naar boven...... zag de 2 dames welke ik graag wilde ontmoeten al zitten........Michaela en Maria :)
Koffie pakken en toen dubbel, welke eerst.
Het werd Maria, naast haar gaan zitten gevraagd of het mocht.... natuurlijk was haar antwoord, waar was je zo lang :lol: was nog nooit bij haar geweest!
Ze keek me aan en begon meteen vol overgave te zoenen en tongen,,,, who precies wat ik had gehoopt.... zo lekker. ik heb haar afgelopen vrijdag dat niet zo vol overgave zien doen, nu is dat echt mijn din g en ze zegge haha dat ik het best wel kan :mrgreen:
Ik ga niet in details, ze vroeg me dit niet te schrijven en andere beren te vertellen en zo ook niet collega's van haar, dus respecteer dit. Het is in een paar woorden een van de beste kamer gangen van dit jaar geweest WHOUW :roll: Een uur hebben we er van gemaakt, moest me steeds inhouden om niet te spuiten... doe je dit te vaak dan wordt het zelfs uit eindelijk ff moeilijk om wel klaar te komen, dus ook al was het een van de beste van dit jaar... heb niet gespoten. Dt zou laten wel goed komen :lol:

Hierna heelijk uurtje liggen zonnen, zalig weertje, niet te warm.

Michaele was de dame waar ik mijn 2e kamer gang mee gi ng inzetten, of ze heeft me zien zoenen met Maris of ik rook zo lekker (klopt wel heb altijd een uurtje op) want te kroop in me en zoende me zeker 10 mijn op het bankje en hierbij natuurljk mijn kleine vriend niet te vergeten.
Op kamer wat ene pret, weer lang zoenen en werd zalig gepijpt, moest bijna spuiten maar wilde toch liever haar heerlijk neuken.
Wat is ze nog heerlijk strak, op haar liggend, haar borsten knedend haar klaar geneukt en ik spoot er direct na haar warme grotje vol :p
Zo een tijdje nagenietend in elkaar ogen kijkende en zoenend totdat mijn kleine vriend uit haar kutje floepte.
wat een heerlijke vrouw.

3e dame werd Larissa, super dun met mini AA maar heerlijk zuig tepels, ben dol op groten lange tepels, ze werden zeer 2 cm lang na om beurten ze lang gezogen te hebben, ze genoot van omdat ik heer teder en liefdevol weet zei ze. Dus heen ga er niet te hard op zuigen want dan haakt te al!
Lekker liggen vrijen en zalig neuken mat haar, lekker strak is ze en beweegt prima mee tijdens het neuken in vele standjes.
ze bedankte me meermaals voor deze vrij partij :D

Ik wilde Jasmin graag nemen, mooi meisje ook al zijn haar borsten slap... jammer echt jammer ze zou ze moeten laten corrigeren. maar ja ze is pas 20 jaar en wil nog een kindje zei ze me later.
Ik las dat ze passief is en met andere beren kwam er ook niet echt veel uit, dus heb haar niet gevraagd of ze wilde vrijen met me.
Toen ik met Maria en haar later in eet ruimte wat zat te kletsen kwam ze wel wat los en lachte ze zelfs.... dus wie weet een volgende keer toch eens proberen of ze wel lekker is, misschien als ik Maria vraag hoe ze is en wel echt wil vrijen zoals als ik met Mari

4e kamer gang weer Maria
5e kamer gang weet Michaela
zat met de 2 dames op een bankje omdat er een Duitser binnen kwam welke privé wilde en Maria echt geen zin in deze man had kwam ze snel bij mij en Michaela zitten om niet te hoeven voorstellen! Hij was niet echt leuk op de kamer, zal details besparen.
Wel heerlijk hoor zo met de 2 dames op een bankje, ze praten wat en giechelde er op los en keken me aan en knikte... ik keek verbaast en vroeg, hebben jullie over mij.... ja was haar antwoord, we hadden over dat je zo heerlijk kan vrijen, zo hartstochtelijk kan zoenen en dol bent op onze borsten :)
Herlijk hoor, wilde ze eerst allebei mee naar kamer nemen maar dat kon ik niet meer aan de 5e ronde. Dus alleen Michaela.

Een heerlijk dag, 5 kamer gangen waarvan de 1e een uur.
Wordt snel weer vervolgt na mijn vakantie.
Saludos GGD

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Tja tussen door heb ik Melli nog een gratis massage gegeven. ja Gratis want normaal gesproken moeten ze betalen hoor :lol:
Ruim een half uur op de bank haar rug gemasseerd, ze zat helemaal vast. ik zag haar de theke dame masseren en zei gekscherend dat ik beter kon :)
daarom zei ze me, mag je zo laten zien of dat zo is.... dus kon niet anders toch :mrgreen:
Ze is niet mijn ding om mee te Kameren maar zo masseren was wel prettig, zeker omdat ik haar tietjes ook even moest masseren, ze dacht zeer dat ik geil zou worden en haar mee zou nemen voor een kamer gang.
Het is me meermaals gebeurd dat ik na een uitgebreide massage van de dame (min 30 minuten) een zalige pijpbeurt of zelf gratis neuk beurt heb gehad :p
Dus heren beren, handen uit de mouwen en verwen de dames ook eens met niet allen junior maar ook op deze mannier, je zal zien je krijgt er vele voor terug :D

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Nogmaals mijn vraag: wat zijn de drukke dagen met veel klanten? Of is daar geen pijl op te trekken?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Edward412 zei:
Nogmaals mijn vraag: wat zijn de drukke dagen met veel klanten? Of is daar geen pijl op te trekken?

Ik ga ervan uit dat het weekend drukker is qua beren dan doordeweeks en het ligt natuurlijk ook asn het tijdstip dat je komt.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Edward412 zei:

Ik ga meestal op donderdagmiddag en dan is het best druk. Vorige week donderdag ook geweest alleen toen was het een Duitse vrije dag. Was het heel rustig.

Hoe het in de weekenden is: geen idee, dan heb ik andere verplichtingen :cool:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Iemand een idee wanneer Selina weer present zal zijn?
Theke dame kon niets zeggen!
Ben best wel benieuwd naar haar..... :cool:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
ggd zei:
Iemand een idee wanneer Selina weer present zal zijn?
Theke dame kon niets zeggen!
Ben best wel benieuwd naar haar..... :cool:

Vorige week woensdag heb ik haar nog bezocht. Ze neemt wel vaker een paar daagjes vrij. Bovendien kreeg ik mee dat het erg rustig is de laatste tijd en dat vele wachten levert voor de dames ook niet veel op en is best vermoeiend. Het slimste is op de dag zelf de theke te bellen met de vraag of Selina aanwezig is.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Vandaag toch weer even naar Venus geweest.... kon toch niet laten om me favorietjes te bezoeken en heerlijk mee te vrijen.
Kwam binnen en meteen op bankje 1 een wat vollere jonge meid met mooie dikke borsten..... who lekker.
na douchen aan deze dame gevraagd of ze ook een iets langere handboek voor me had, ik had echt een mimietje haha
Ik vroeg haar naam en Yes Selina :D Haar wilde ik dan ook meteen hebben.... ma ja de 2 dames waarin voor kwam en me meteen lachend aankeken daar ik had gezegd niet meer langs te komen voor me vakantie moest ik echt eest aandacht geven toch :lol:
Allebei een heerlijk tongzoen gegeven..... en toen de vraag of keuze wie eest.... :?:
Het werd Maria, mede omdat ik weer wilde beleven wat ze laatst bij me deed, zo lekker.
Dus snel naar kamer links boven (met groot hart kussen), ik raam open gezet en zij poesje wassen, ze was snel terug en vlogen in elkaars armen om echt de liefde te bedrijven, een super GFE van een dikke 10+ :)
Uit eindelijk met een harde schreeuw haar poesje vol gepomp met wit goud... waar ze dan ook van genoot, mmmmm zei ze zo veel melk schatje,,,,, en dat na 2 dagen al :mrgreen:
Toen we naar beneden liepen steeds stoppen om weer te zoenen.... zo lekker is ze.... ben best wel een beetje gek op haar.

FF in buitenplaats zitten, koffie erbij, watertje en een heerlijk choko broodje van super top kwaliteit van de Aldi haha, maar ja ik had trek. Ff wat werken, bellen dus. Lekker bijkomen op ligbedje. Niet echt de rust vinden want ik moest om 13:00 weer terug rijden naar NL voor een meeting.... grrrr jammer hoor zou daar zo een hele dag kunnen vertoeven.

FF kleie vriend wassen had ik nog niet gedaan na vrijpartij met Maria, heb naar boven en naast Michaele op het bankje geploft.
Zij dook op me om weet een dikke 10 min heerlijk te tonden en gelijk elkaar lichaam voelen en verwennen. Wat heeft ze toch een heerlijke dikke borsten, ze bood ze me ook aan om hard te zuigen, ze genood met haar ogen dicht en zei zacht mmmm wat kan je dat toch heerlijk :D
Kamer gang was dan weer een zaligheid en duurde nu zelfs 35 min..... klaar komen al vrijende lukte me ff niet zo snel na Maria, dus je begon me zalig af te trekken en toen ik bijna kwam nam ze kleine GGD in haar mond en zoog me klaar.... pffffff kwam uit me tenen. Zij een grote glimlach en toen dacht ik even dat ze zou slikken..... maar nee dat deed ze toch niet :roll: jammer want is altijd een geil gezicht als dame je aankijkt en slikt.
Toen we naar beneden liepen heerlijk in elkaars armen keek ze me zo geil en lief aan dat ik het liefst terug naar de kamer wilde om weer te gaan zoenen en spelen met haar mooie dames.

Toen ik betaald had en terug liep naar entree om naar kelder te gaan om te douchen kwam ik Celina tegen, ze gaf me spontaan een heerlijke lange tongzoen, mijn kleine vriend reageerde meteen :eek: , ik zei meteen, kom zo bij je zitten geef me 5 min.
Het waren er hooguit 3 toen ik al naast haar kwam zitten.
Ze is lekker, tongt prima, mooie dikke ballen om te kneden wat ze ook fijn vind als je doet.
Pijpen doet ze echt zalig, neuken minder, ze ligt er maar wat bij, niet echt actief ook al kijkt ze wel geil uit haar ogen.
Spoot dan ook uiteindelijk in haar, wel fijn dat ze niet meteen wil opstaan en schoonmaken.
Ze is 20 jaar en wordt volgende week 21! Ze viert haar verjaardag dan ook in Villa Venus, dus heren beren, wie heeft tijd om haar te vereren met een verjaardag bezoekje? Ff bellen met de Theke welke dag het is volgende week heb ik niet gevraagd!!! Stom stom.
Voor herhaling, zekers ik verwacht namelijk dat het steeds beter en lekkerder met haar gaat worden als we elkaar beter leren kennen haha.
Zo dat was het weer, nu pas 10 juli weer terug in de Villa.... ff vakantie.
Saldo's ggd

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
Edward412 zei:
Ik ga ervan uit dat het weekend drukker is qua beren dan doordeweeks en het ligt natuurlijk ook asn het tijdstip dat je komt.

Daar ik in de week niet kan (uitgezonderd verlofperiodes) ben ik bijna altijd in het weekend gegaan. Meestal ook op zaterdagavond. Na 20 uur is het er niet meer zo druk. Het grote nadeel is wel dat er rond 22 uur aangegeven word een laatste kamergang te maken en dat je om 22 uur 30 al moet vertrekken. Daarom misschien ook dat deze club s avonds wat minder aantrekt heeft. Ik spreek dan over 2017 ben er sinds januari(begin februari) niet meer geweest. Denk dat de club meer aantrekt heeft in de namiddag dan s avonds. Ben er een paar keer geweest zondag in de namiddag en toen was het drukker dan zaterdag s avonds. In vakantieperiodes ben ik er een aantal keer geweest door de week, ook eerder in de avond nooit super druk en als je tijdig op het bankje gaat zitten van je favoriete moet je niet te lang wachten.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
ggd zei:
Vandaag toch weer even naar Venus geweest.... kon toch niet laten om me favorietjes te bezoeken en heerlijk mee te vrijen.
Kwam binnen en meteen op bankje 1 een wat vollere jonge meid met mooie dikke borsten..... who lekker.
na douchen aan deze dame gevraagd of ze ook een iets langere handboek voor me had, ik had echt een mimietje haha
Ik vroeg haar naam en Yes Selina :D Haar wilde ik dan ook meteen hebben.... ma ja de 2 dames waarin voor kwam en me meteen lachend aankeken daar ik had gezegd niet meer langs te komen voor me vakantie moest ik echt eest aandacht geven toch :lol:
Allebei een heerlijk tongzoen gegeven..... en toen de vraag of keuze wie eest.... :?:
Het werd Maria, mede omdat ik weer wilde beleven wat ze laatst bij me deed, zo lekker.
Dus snel naar kamer links boven (met groot hart kussen), ik raam open gezet en zij poesje wassen, ze was snel terug en vlogen in elkaars armen om echt de liefde te bedrijven, een super GFE van een dikke 10+ :)
Uit eindelijk met een harde schreeuw haar poesje vol gepomp met wit goud... waar ze dan ook van genoot, mmmmm zei ze zo veel melk schatje,,,,, en dat na 2 dagen al :mrgreen:
Toen we naar beneden liepen steeds stoppen om weer te zoenen.... zo lekker is ze.... ben best wel een beetje gek op haar.

FF in buitenplaats zitten, koffie erbij, watertje en een heerlijk choko broodje van super top kwaliteit van de Aldi haha, maar ja ik had trek. Ff wat werken, bellen dus. Lekker bijkomen op ligbedje. Niet echt de rust vinden want ik moest om 13:00 weer terug rijden naar NL voor een meeting.... grrrr jammer hoor zou daar zo een hele dag kunnen vertoeven.

FF kleine vriend wassen had ik nog niet gedaan na vrijpartij met Maria, hub naar boven en naast Michaele op het bankje geploft.
Zij dook op me om weer een dikke 10 min heerlijk te tongen en gelijk elkaar lichaam voelen en verwennen. Wat heeft ze toch een heerlijke dikke borsten, ze bood ze me ook aan om hard te zuigen, ze genood met haar ogen dicht en zei zacht mmmm wat kan je dat toch heerlijk :D
Kamer gang was dan weer een zaligheid en duurde nu zelfs 35 min..... klaar komen al vrijende lukte me ff niet zo snel na Maria, dus je begon me zalig af te trekken en toen ik bijna kwam nam ze kleine GGD in haar mond en zoog me klaar.... pffffff kwam uit me tenen. Zij een grote glimlach en toen dacht ik even dat ze zou slikken..... maar nee dat deed ze toch niet :roll: jammer want is altijd een geil gezicht als dame je aankijkt en slikt.
Toen we naar beneden liepen heerlijk in elkaars armen keek ze me zo geil en lief aan dat ik het liefst terug naar de kamer wilde om weer te gaan zoenen en spelen met haar mooie dames.

Toen ik betaald had en terug liep naar entree om naar kelder te gaan om te douchen kwam ik Celina tegen, ze gaf me spontaan een heerlijke lange tongzoen, mijn kleine vriend reageerde meteen :eek: , ik zei meteen, kom zo bij je zitten geef me 5 min.
Het waren er hooguit 3 toen ik al naast haar kwam zitten.
Ze is lekker, tongt prima, mooie dikke ballen om te kneden wat ze ook fijn vind als je doet.
Pijpen doet ze echt zalig, neuken minder, ze ligt er maar wat bij, niet echt actief ook al kijkt ze wel geil uit haar ogen.
Spoot dan ook uiteindelijk in haar, wel fijn dat ze niet meteen wil opstaan en schoonmaken.
Ze is 20 jaar en wordt volgende week 21! Ze viert haar verjaardag dan ook in Villa Venus, dus heren beren, wie heeft tijd om haar te vereren met een verjaardag bezoekje? Ff bellen met de Theke welke dag het is volgende week is, heb ik niet gevraagd!!! Stom stom.
Voor herhaling, zekers ik verwacht namelijk dat het steeds beter en lekkerder met haar gaat worden als we elkaar beter leren kennen haha.
Zo dat was het weer, nu pas 10 juli weer terug in de Villa.... ff vakantie.
Saldo's ggd

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Excuus, ik zag wat spel fouten en wilde coorigeren! Maar blijkbaar maakte ik een copy... was niet de bedoeling :|

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Weer even hier kunnen vertoeven.
Heel veel beren en nauwelijks dames.
Met sonja gekamerd, was goed maar niet intern spuiten!?
Wordt dus niet herhaald.
Daarna met Alicia (geloof ik)..
Zeer slank,kleine zachte borstjes, met zeer grote tepelhoven.
Leuk gezichtje, pretoogjes.
Kwam goed klaar van mijn beffen.Zeer lekker in haar kunnen spuiten! Top!!

Noorman

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Dag Noorman, raar ik mag altijd in Sonja haar kutje spuiten :!:
Alle dames eigenlijk.... nou ja de dames waar ik mee kamer dan :D

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Was ook erg verbaasd!
Heb nog nooit eerder in VV mee gemaakt.
Ik denk ook dat ik een vorige keer haar ook vol gespoten heb.
Ze mompelde iets van iets vergeten in de club oid. Ik weet het niet. Of dat ze de pil vergeten was...

Nu vergeet ik haar niet meer.

Ik had haar wel extra lang en zeer langzaam verder geneukt tot de tijd vol was.
Zonder klaarkomen dus. Dat kreeg de volgende dus.

Noorman

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nog vrij vroeg in de middag aangebeld bij fkk venus en liep ik naar binnen en zag ik Samira de handen in de lucht steken en ik zwaaide uiteraard terug. Selina en Michaela bleken op vakantie te zijn. Na wat gedronken te hebben zag ik nog Sonja. Leuke meid en nog kort mee gesproken. Kwam natuurlijk voor Samira maar die liet zich even nog niet zien. Ik zat op de bank vlakbij haar maar waarschijnlijk had ze net een beer aan de haak geslagen. Niet veel later kwam ze dan toch tevoorschijn. Vindt haar woest aantrekkelijk en gezellig met haar gekletst en gezoend op de bank. Uiteraard volgde er een kamergang met Samira en die was helemaal perfect. Gelukkig was ik al een keer klaargekomen dus ik kon het nu wat langer volgehouden. Verschillende standjes met haar gedaan en ook tijdens de sex met mekaar gepraat
Uiteindelijk lekker klaargekomen alleen geen keukenrol aanwezig en Samira zei: doe maar in de handdoek. Vond dat eigenlijk vies om daarvoor een handdoek te gebruiken maar een andere optie was er niet.

Nog een tijdje gebleven en zitten denken of ik nog een kamergang zou doen en die kwam er. Zag een nieuwe dame en een forse ook. Flinke billen maar de tieten waren niet zo groot. Ze zat links achterin vlakbij de kamer. Het bleek een Roemeense te zijn, Elly genaamd en spreekt het liefst Engels want Duits kan ze niet goed. Helemaal verschoond van tattoeages. Leuk gesprek met haar op de bank. Ze vroeg gelijk of ik een massage wilde. Maar niet gedaan want ik dacht een derde kamergang daar heb ik mijn handen vol aan en klaarkomen gaat dan niet zo snel maar ik was blijkbaar zo geil van haar aantrekkelijke lichaam dat mijn pik al snel op oorlogssterkte was gepijpt. Vele standjes met haar gedaan. Alleen plat doggy kwam niet helemaal uit de verf want ze hield haar benen gespreid. Bij plat doggy wil ik dat de dame haar benen gestrekt houdt zodat ik lekker over haar billen kan schuren. Nu dus maar tussen haar gespreide benen geneukt. In de missio flink door blijven stoten en alsnog klaargekomenen dat al na 15 minuten. Had ik mij toch maar laten masseren.

Oja Elly is nou zo'n 3 weken werkzaam en is van plan hier te blijven. Wel heeft ze een beetje een buikje maar het stoorde mij niet echt.

Terug
Naar boven