Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Behemoth zei:
Iemand hier wel eens een trio met 2 meiden gedaan in Villa Venus? Hoe was dat? Ik neem aan qua kosten het gebruikelijke 2 x € 30. Neem aan dat je met beide dames dan intiem kunt zijn/vol kunt spuiten?

Hoor het wel!
Gr. Behemoth

Heb 2 weken geleden een trio gehad met Sonja ( met de gouden tanden) en twintigjarige Selina. Na Michaela de grootste 2 paar borsten van de villa. Een tittentrio zou ik zeggen.
Je gaat van de ene kut naar de andere zo dikwijls als je wil. Ik vind het heerlijk één meid te neuken en de andere te tongzoenen en dan weer te wisdelen. Het gezamelijk zuig- en likwerk was ook meer dan aangenaam. Sonja kust heel gulzig en is dan ook een meesterlijke ballenlikster. Selina heeft nog een nauw meisjeskutje.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Noorman zei:
Zijn de douches hier weer eens in orde of is het nog steeds puinhoop?
Wil mss gaan maar douche graag een beetje.

Noorman

De twee achterste douches zijn prima te gebruiken. Sta je er met z'n tweeën onder, dan is het alleen wel even zoeken naar je de meest aangename afstelling. Als de één meer warm water pakt, krijgt de ander het kouder en andersom.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Douches deden het alle 3 vandaag.

Het viel me tegen vandaag eigenlijk...
Veel mannen en mijn faorieten waren er niet.

Samira nog met vakantie en Selina was een paar dagen geleden van de trap gevallen daar.

Voor de liefhebbers van slank en cup a/b was de line-up prima. Maar voor mij als liefhebber van de vollere, was het dus minder.

Voor het eerst met Michaela gedaan. Ze deed het prima, maar is wel erg oud vergeleken met mij. Na het douchen echt lang op bankjes gezeten, rondgelopen en me verveeld. Vrouwen constant bezet en weinig keus voor mij.
Toen maar voor Alicia gegaan.. leuke roemeense, slappe tietjes niet echt mijn type maar gezicht was goed en was leuk met haar. Wat iemand anders hier zei over haar dat hij niet in haar mocht komen herken ik trouwens niet...

Vooraf gerekend op 2x een uur, maar is maar 2x een half uur geworden. Geld over dus :cool:

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Met de paasdagen in aantocht zullen waarschijnlijk meerdere vaste dames voor korte tijd met vakantie gaan. Iemand een idee of dit ook zo is en hoelang de vaste dames ongeveer met vakantie zijn.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Iemand post op het ijsberenforum dat Diana(Riana) nu werkt te FKK Dietzenbach. Zou wel spijtig zijn moest het kloppen dat ze Villa Venus verlaten heeft. Dat er iets aan de hand was leek me wel duidelijk als je zo kort na vakantie opnieuw een poos weg bent dan betekend dat meestal ziekte of de club verlaten hebben. Met Minne en vooral Marianna al eerder weg zijn mijn favorietjes allemaal weg getrokken.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Nadat ik vorige week al een solo kamer met Maria had gemaakt (zeer de moeite waard, overigens), had ik vandaag andere plannen. Op het moment dat Michaëla de kamer binnenkwam, nam ik plaats op het bankje van Maria en vroeg ik of ze interesse had in een trio met Michaëla. Nou, daar hadden ze beide wel oren naar. En dat heb ik geweten!

Nadat de dames gedoucht hadden, begon Michaëla meteen aan mijn paal te likken terwijl Maria me hartstochtelijk zoende. Ze zat er zo bij dat ik lekker met haar poesje kon spelen en ik merkte aan de vochtigheidsgraad dat ze dit wel kon waarderen. Even later wisselden de dames af en gingen Maria's lippen om mijn pik en Michaëla's tong in mijn mond. Heerlijk diep tongzoenen, terwijl ik heerlijk diep gepijpt werd. Daarna ging Michaëla Maria helpen en gaven ze om beurten mijn pik en ballen een likbeurt. Ik had ondertussen vrij spel met hun poesjes en dirigeerde die van Maria boven mijn gezicht. Gewillig liet ze zich likken. Ik had daardoor geen zicht meer op wat er allemaal met mijn pik gebeurde, maar merkte dat ze nog steeds beurtelings mijn harde paal in hun mond namen. Tot op een gegeven moment Michaëla's lekkere natte poes over mijn pik schoof. Met mijn tong nog steeds in Maria's poes begon Michaëla mij te neuken. Ik moest haar al gauw afremmen, want ik wilde nog helemaal niet klaarkomen. Weer begonnen ze beurtelings mijn pik en ballen te verwennen met hun tongen, maar ik kon m'n orgasme al niet meer bedwingen. Ik wist eerlijk niet wiens mond ik vol spoot, tot ik even later Michaëla mijn zaad in een tissue zag spugen. Wat een heerlijke belevenis!

Nog even met z'n drietjes nagenoten op bed. Michaëla gaf aan dat ze alleen met Maria zo'n klik heeft. Bij een trio met een andere vrouw staat de ander vaak toe te kijken, zei ze. Ik heb voorlopig ook niet de behoefte om dat uit te proberen, dit trio beviel me prima!

Wel grappig: vrijdag nog een MMV trio met m'n ex en haar vriend gedaan en vandaag een VVM trio met Maria en Michaëla. Ik heb wel eens slechtere weekends gehad! :D

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Voordat ik weer afreis naar de Villa, wil ik graag weten of Samira al weer terug is, zij staat momenteel bovenaan op mijn lijstje.
Dus mocht iemand Samira gespot hebben, hoor ik het graag.

macarena

Toogplakker
10 apr 2015
101
16
Op H-forum is sprake van een nieuwe, duits uitziende boerin met krulletjes... Weet iemand iets meer over deze dame?

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
underkoffer zei:
Voordat ik weer afreis naar de Villa, wil ik graag weten of Samira al weer terug is, zij staat momenteel bovenaan op mijn lijstje.

macarena zei:
Op H-forum is sprake van een nieuwe, duits uitziende boerin met krulletjes... Weet iemand iets meer over deze dame?

Ik rij zometeen die kant in, ik zal m'n ogen open houden :shock: :mrgreen:

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Maedhros zei:
underkoffer zei:

macarena zei:

Ik rij zometeen die kant in, ik zal m'n ogen open houden :shock: :mrgreen:

Hi Maedhros,

Dat is super om ff te kijken of Samira alweer aanwezig is, Hoor graag van je.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Helaas, underkoffer... Samira niet gezien. Haar vaste bankje was ook leeg. Tenminste, een ijsbeer tel ik niet mee.

De boerin met krulletjes is Andrea. D'r haar is wat blonder en in de krullers gezet. Staat haar niet verkeerd, moet ik zeggen. Verder een hoop nieuwe meiden, van wie ik de namen helaas niet weet. Qua looks spraken ze mij iig niet enorm aan. Ook Selina, Maria en Loredana, die alle drie op m'n to-do list staan. Maar uiteindelijk viel de keuze toch op good old Michaëla. Bij haar weet ik vooraf al dat het sowieso genieten wordt.

We hebben een klik, zo bleek ook vandaag weer. Ik had nl. zin in anaal (dus ook daarom de keuze voor Michaëla), maar dat heb ik haar niet hoeven zeggen/vragen. Op de bank elkaar uitgebreid begroet, met tong uiteraard. En op de kamer gingen we daar vrolijk mee verder, zij ondertussen pussy-slidend over mijn harde pik. Ik voelde haar poesje natter worden en bijna gleed hij zo naar binnen. Maar dat wilde ik nog niet en dat voelde Michaëla prima aan. Ze daalde af naar beneden en mijn inmiddels ook natte pik kwam tussen haar enorme jetsers terecht. Daar heb ik even gebruik van gemaakt, maar zij wilde toch echt mijn pik proeven. Dus niet veel later verdween hij in haar gulzige mondje. Heerlijk, diep en vol variatie... wat wil een man meer? Even later kwam ze weer terug naar boven en gleed ze met kletsnatte poes over mijn pik. Na een paar minuutjes cowgirl, rolden we om en nam ik haar in missio, waarvan ze zichtbaar genoot. Ze draaide zich vervolgens om naar doggy position en geleidde mijn pik naar haar heerlijke kontgaatje. Mijn pik is normale grootte, dus zonder al te veel moeite gleed hij binnen. Wat lekker strak! Na een paar minuten stevig doorstoten, ging ik op mijn rug liggen. Cowgirl anal, mijn favoriete standje, volgde, maar dat leek geen favoriet van Michaëla te zijn. Dit standje duurde niet heel lang toen ze weer van gaatje wisselde. Maakte ook niet uit, ik stond toch al op knappen. Ze begon me steeds wilder te berijden totdat ze zelf tot een hoogtepunt kwam. Niet heel veel later kwam ik zelf ook heerlijk klaar. Met nog 10 minuten op de klok had ik genoegen genomen met nog even zoenen en/of knuffel, maar Michaëla was nog niet klaar met me! Na een kort badkamer-stop kwam ze terug en deed ze er alles aan om me tot een tweede hoogtepunt te brengen. Dat is helaas niet gelukt, maar dat lag niet aan haar. Ondertussen hadden we alle meubelstukken in de kamer wel gebruikt en was het tijd om weer te gaan. Zolang het serviceniveau van Michaëla zo hoog is, zal ik niet heel gauw voor een ander kiezen.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Excuses, de blonde 'boerin' met krulletjes is Monika, niet Andrea. Ik kan m'n berichtje alleen niet meer aanpassen, dus daarom zo.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Samira is echt lang weg deze keer! Hoop dat ze nog terugkomt!
Was Selina er wel weer? Ik kon het niet echt opmaken toen je het had over Maria, Loredana en Selina.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Selina heb ik inderdaad wel gezien.

Boerinnetje zou ik niet zeggen. Best een behoorlijke boerin, zeker als ze haar hakken aan heeft. Ze heeft een wat voller postuur, niet al te stevige tieten, cup B/C. Niet heel knap, maar zeker ook niet lelijk. Maar ze is niet nieuw hoor, alleen haar kapsel is nieuw. Ze zit normaal op bankje 14 of 15. En volgens mij (maar pin me daar niet op vast, want ik ben rampzalig slecht met namen) heet ze Monika.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Net heel even snel geweest. Was van plan langer te blijven, maar door de vele files helaas maar een half uurtje kunnen blijven.

Snel een ronde met Melli gedaan, was wel goed bevallen!

Melli zei dat Samira naar Dortmund is gegaan (Verena), dus die komt helaas niet meer terug van vakantie.

Maria, Michaela, Andreea, Alicia, Erika, Sonja en een blonde met een grote moedervlek/bultje op haar rug, wek gezien.

Op het bankje van Rebecca en Selina zaten beren te wachten, dus niet gezien mqar zouden er wel geweest kunnen zijn.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Mogelijk volgende week tijd om een bezoek aan VV te brengen. Naast een aantal vaste meiden spreekt mij op de een of andere manier de Duitse dame (Monika) mij wel aan. Een Duitse dame tussen voor Oost-Europese dames. Ik hoop dat ze er volgende week is, aan haar krullen, beschreven uiterlijk en plaats (14/15). zou ik haar moeten herkennen. Eerst even zien wie ze is alvorens er op af te stappen.

Volgens H-forum had ze weinig klandizie. Wie heeft AO-ervaring met Monika. In welke leeftijdsklasse zit ze.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Ben er vandaag geweest..

Vanmorgen gebeld om te vragen of Selina er was: "ja die is er" de hele dag? "Ja klar".. okeee

Dus ik kom daar aan: geen Selina... hmm misschien op de kamer met iemand. Ik half uur gewacht, geen Selina.

Aan Michaela gevraagd: nee Selina heeft 2 dagen vrij... wtf!?

Toen maar een uur met Michaela gedaan. Daarna gegaan.

Zag trouwens 2 nieuwe meisjes.. zagen er wel aardig uit, beetje bruin getint, slank en cup b (beetje hangend).

Maar geen type Selina :|

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Even over die Samira. Iemand beschrijft op AO-bordell dat ie Samira heeft bezocht zeer onlangs of het gaat om een andere Samira?

Terug
Naar boven