Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Maedhros

Als dames steeds worden weggekaapt moet je anders tewerk gaan. Als je weet waar betreffende dame zit en ze zit niet op haar plek omdat ze een klant heeft ga je alvast op haar bank zitten. Weet je zeker dat jij de eerstvolgende klant bent.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Maedhros zei:
..... En ook al hebben wat vollere dames normaal gesproken mijn voorkeur...... ik heb me prima vermaakt en Anna komt zeker op mijn shortlist voor een volgend bezoek.

Ik had dat ook.... alleen dan met Loredana een keer. Niet mijn type omdat ik ook meer van het vollere ben, maar sex met haar was toen echt top!!

Ik ga denk ik volgende week weer.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Robbie zei:
@Maedhros

Als dames steeds worden weggekaapt moet je anders tewerk gaan. Als je weet waar betreffende dame zit en ze zit niet op haar plek omdat ze een klant heeft ga je alvast op haar bank zitten. Weet je zeker dat jij de eerstvolgende klant bent.

Die tactiek pas ik ook al regelmatig toe ;)

Maar toch bedankt voor de tip!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ben van plan om a.s. zondag weer te gaan op voorwaarde dat Selina aanwezig is.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Dochterlief moest woensdag naar een concert in Duitsland, dus ik had wat tijd te verdrijven. Waar beter dan in de Villa? Het was er niet bepaald druk, zowel qua vrouwen als qua klanten. Selina heb ik niet gezien, Michaëla was er wel, dus mijn keuze was snel gemaakt. Een heerlijk geil uurtje met haar beleefd, twee keer klaargekomen. Dat gebeurt me niet zo vaak meer :D Ze is misschien niet de mooiste dame in de Villa, maar haar service is ongeëvenaard: heerlijk tongzoenen, diep en langdurig pijpen en de sex is van de bovenste plank. Missio, doggy, cowgirl en nog wel wat meer standjes zijn voorbij gekomen. Het was weer geweldig!

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Maedhros zei:
Dochterlief moest woensdag naar een concert in Duitsland,

"Maar pap? Vind je het niet vervelend als je zo lang moet wachten"
"Och dat heb ik graag voor je over lieverd"
"Papa , je bent de beste, daarom heb ik voor jou ook maar meteen een kaartje besteld"..

:? :roll: :cry:

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
bobbeltje2 zei:
Maedhros zei:
Dochterlief moest woensdag naar een concert in Duitsland,

"Maar pap? Vind je het niet vervelend als je zo lang moet wachten"
"Och dat heb ik graag voor je over lieverd"
"Papa , je bent de beste, daarom heb ik voor jou ook maar meteen een kaartje besteld"..

:? :roll: :cry:

Hahaha! :lol: Had gekund, maar gelukkig niet!

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Het gaat hier weer kriebelen, dus wil ik volgende week weer even langsgaan.

Maar nu mijn vraagje, heeft iemand Samira de laatste dagen nog gespot, want wil nu weer eens iets anders proberen dan Maria

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
underkoffer zei:

Maar nu mijn vraagje, heeft iemand Samira de laatste dagen nog gespot, want wil nu weer eens iets anders proberen dan Maria

Ik was 23 februari in venus en heb toen gekamerd met Samira. Ze deelde me mee dat ze toen over enkele dagen er tussenuit zou gaan. Voor alle zekerheid zou ik eerst gaan informeren bij de theke.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Robbie zei:
underkoffer zei:

Ik was 23 februari in venus en heb toen gekamerd met Samira. Ze deelde me mee dat ze toen over enkele dagen er tussenuit zou gaan. Voor alle zekerheid zou ik eerst gaan informeren bij de theke.

Robbie,
ik was daar ook op 23 Feb. Ik denk zelfs jou gezien te hebben, in je bericht schreef je dat ze op vakantie ging.
Maar deze meiden passen hun vakanties nog wel eens aan, zodoende ook mijn vraag hier op het forum.

Hahaha, bellen voor info, met mijn Duits, Nee dat gaat echt niet lukken.
Ik ga anders wel gewoon, Maria is voor mij ook 'n toppertje

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
underkoffer zei:

Samira heb ik tijdens mijn laatste paar bezoekjes niet gezien.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag iets voor 12.00 uur was ik er. Zag gelijk Selina zitten maar dat moest ook wel want ik belde nog met de theke of ze er was. Melli, Samira en Diana/Rianna niet gezien. Gelijk naast Selina gaan zitten en heerlijk tongzoenen en ze greep mijn lul die snel stijver werd. Niet al te lang op de bank want wilde met haar kameren. Selina ziet er top uit. Zelf is ze niet tevreden over haar buik want die vindt ze te dik. Ik zie dit probleem niet want een hangbuik heeft ze niet maar probeer zo'n meid maar te overtuigen dat er niks mis is met haar buik. Was weer een lekker bezoekje. Alleen bij het pijpen positioneerde zij zich zodanig dat ik er weinig van kon zien. Ze zei trouwens weer dat mijn lul een anaconda was en dat doet goed. Neuken on top, missio en (plat) doggy en heerlijk in haar klaargekomen.

Overigens ze ging zich eerst wassen en onderwijl kwam een beer naast onze kamer hard en luidruchtig klaar en toen Selina op de kamer was kwam ie weer klaar.

2e kamergang met Denisa die geheel vooraan zat. Kort op de bank getongzoend en wat gepraat. Op de kamer zei ze een paar keer skelet omdat ze me mager vond. Vond ik overdreven want ik ben niet te licht maar in vergelijking met andere beren ben ik natuurlijk slank.
Denisa pijpte me net als Selina zo dat ik er niks van kon zien. On top wilde ze niet. Missio moest ik rustig beginnen want ze vond hem groot. Heb haar nog plat doggy geneukt en dat was erg lekker en kwam ook heerlijk klaar. Ze heeft pikzwart haar en heeft geen tattoos maar wel 2 piercings.

Zag Maria en Michaela nog even van achter naast elkaar staan bij de koffieautomaat. Lekkere body's en kont hebben ze. Die van Maria is eigenlijk nog mooier.

Ging uiteindelijk om 15.00 uur weer weg. Waren niet veel beren en de 5 banken rechts achter waren onbezet.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Thnx voor het verslag Robbie!

Als ik de volgende keer weer ga, zal ik ook van tevoren bellen.

De vorige keer, in februari, waren er ook een paar niet.
Als ik deze maand ga, en Samira is nog op vakantie, wil ik ook wel zeker weten dat Selina er dan wel is.

Die spaanstalige Bella is er ook meer niet dan wel.

En die nieuwe Andereea ofzoiets (kleine slanke donkerharige meisje die eruit ziet als 16) is niet mijn ding.

Michaela staat nog op mijn twijfellijst omdat de keren dat ik haar gezien heb ze niet zo aardig deed tegen de andere dames.

soulcharger

Toogplakker
2 mei 2015
83
3
Ik ga morgen naar Venus vanuit Antwerpen. Gaat er nog iemand? Het is al dik 2 jaar geleden bij mij dus ben benieuwd hoe het daar is nu en welke dames ik het best kan nemen. Kga voor een stuk of 3 normaal gezien

Lbboek

Snuffelaar
26 jun 2015
2
0
Vandaag een aantal voor mij nieuwe dames aanwezig. Heb niet alle namen mee gekregen. Het was rond 14.00 flink afgeladen met mannelijke gasten, de dames hadden het lekker druk.

Ik was zelf rond 10.15 binnen en de deur werd opengedaan door een slanke, licht getinte Roemeense van 20. Lang zwart haar tot op de kont en een strakke a-cup. Heerlijke verschijning deze Erika.
Toen ze na het omkleden nog alleen op het bankje zat er meteen maar naast geploft. Vriendelijk, zachte lippen. Van dichtbij iets minder mooi gezicht, maar zeker een heerlijke meid om te zien. De rest van de dag zat er ook telkens een beer op haar bankje te wachten tot ze er weer was. Ze is duidelijk onervaren, maar daar houd ik persoonlijk wel van. Pijpen was niet overweldigend, maar ze ddeed wel haar best. Bij het penetreren geeft ze af en toe aan dat ze maar een klein gaatje heeft en dat ik rustig aan moet beginnen. Dat is geen probleem lieverd, anders spuit ik toch binnen 3 minuten, zo strak was ze inderdaad. Nadat ze flink lang kreunend en giechelend on-top heeft gezeten, waarbij ze steeds iets meer hoogte begon te pakken heb ik haar uiteindelijk in doggy gezet en kon mijn gang goed gaan. Duurde toen niet meer lang tot ik een lekker hoogtepunt bereikte. Daarna bleef ze lief en knuffelig, dus zeker een ruime voldoende, naast de heerlijke optische illusie. Had nog wel een keer gewild later op de dag, maar er werd echt op haar gejaagd, dus maar gelaten.

Nummer twee was Alicia, hangende borstjes van 2 kindjes, maar beide met de keizersnee ter wereld gekomen, dus haar onderstel in nog zgan ;-) Zat op bankje 3, bij afwezigheid Diana.

Nog lekkerdere mond en duidelijk meer ervaren, maar nog wel jong (20) en strak. Had met haar een leuke klik. Heeft ook een heerlijk geil bekkie en fantastische zachte huid. Sessie met haar was nog een paar tandjes geiler dan met Erika. Ook zij werd vervolgens telkens opgewacht.

Andreea gezien, ook druk bezet en nèt té klein voor mij. Paar keer overwogen er voor te gaan, maar uiteindelijk niet.

Er was nog een nieuwe blonde, ook slank en halverwege of begin 20 schat ik. Grote dikke moedervlek op haar rug, maar verder ook een heerlijk lichaampje. Uscha meende ik te verstaan toen de dames haar riepen. Ze zat op bankje 2.

Dan zat er links naast Anna nog een voor mij nieuwe meid, leek ergens wel wat op Alicia, ook slank met 2 hangtietjes, maar met tatoos en iets minder lichaam op t oog. Maar zeker een optie als er verder niet zoveel lekkers was geweest.

Na een paar voor mij iets mindere bezoeken qua lekkere dames met goede service, was dit weer een ouderwets lekkere line-up en twee goede sessies. Voor mij wat jammer van de drukte, voor de dames goed.

Niet al te lang wachten met weer eens gaan denk ik zo.

Groet Lbboek

Lbboek

Snuffelaar
26 jun 2015
2
0
Ter aanvulling, de blonde die ik beschrijf met flinke moedervlek moet Baby zijn denk ik nu. Was voor mij nieuw. Dan weet ik niet de naam van de dame met lang haar, rond 1,70 en mooie A/B cup die gisteren op bankje 1 zat, maar ook al weleens op bankje 3 gezien. Heeft ergens wel iets weg van Antonia die tegenwoordig in Grimberg zit, maar heeft mij ooit geweigerd toen ik naast haar wilde gaan zitten met "ich bin besetzt, andere man beneden." en er was niet eens iemand beneden zag ik toen ik me dan maar ging omkleden. Wie t weet mag t zeggen!

Behemoth

Toogplakker
23 mei 2017
35
0
Iemand hier wel eens een trio met 2 meiden gedaan in Villa Venus? Hoe was dat? Ik neem aan qua kosten het gebruikelijke 2 x € 30. Neem aan dat je met beide dames dan intiem kunt zijn/vol kunt spuiten?

Hoor het wel!
Gr. Behemoth

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Zijn de douches hier weer eens in orde of is het nog steeds puinhoop?
Wil mss gaan maar douche graag een beetje.

Noorman

Terug
Naar boven