Robbie zei:Ik was er ook gisteren rond 12.00 uur.
Dan heb ik jou gezien gisteren! Jij had een boekje mee of niet?
Heb jij een tattoo op je rechter bovenarm?
Ik zat links van jou in de hoek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Robbie zei:Ik was er ook gisteren rond 12.00 uur.
MikeRoss zei:Robbie zei:Ik was er ook gisteren rond 12.00 uur.
Robbie zei:MikeRoss zei:Robbie zei:Ik was er ook gisteren rond 12.00 uur.
Klopt; tattoo op rechter bovenarm en ik had mijn sudoku bij me.
Wellens zei:javaanlover zei:Is Mine vertrokken?
Ja Mine is al een tijdje weg. En bezig aan een toertje tussen andere clubs, is de laatste weken/maanden gesignaleerd in Samya, Oceans en LivingRoom.
Justask zei:Zijn er ondertussen ook wat nieuwe dames? Ik val op slank en niet te oud. Een dikke maand geleden was de lineup maar matig voor mij op dat gebied.
Was meen ik overgekomen uit Freude toen het daar dicht was, nu weer terug naar FBehemoth zei:@underkoffer: ik weet niet of zij er nog werkt, maar Patricia doet ook anaal.
Behemoth zei:ff een nieuwsgierige vraag, moeten jullie extra betalen voor anaal of andere zaken? en geven jullie de dames wel eens meer dan € 30?
Behemoth zei:ff een nieuwsgierige vraag, moeten jullie extra betalen voor anaal of andere zaken? en geven jullie de dames wel eens meer dan € 30?
Gr. Behemoth
Behemoth zei:Prima sex gehad, ze gaf wel gelijk aan dat er geen interne donatie mogelijk was, nog niet eerder meegemaakt. Maar op zich voor een keer geen ramp.