Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Mijn lange verhaal hierboven gag waarschijnlijk wel al aan, dat mijn voorkeur uitgaat naar de Bochum eo RTC's.

Alleen de belofte van meer toppers als Diana zouden mij kunnen overhalen tot herhalingsbezoek ?
Graag aanwijzing van ervaren bezoekers.

Ben ook wel benieuwd naar de Nigeriaanse dame (was dus niet aanwezig): type Nubische godin :p ?

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Loredana!!! Dat was het!! Ondanks dat ze qua lichaam niet mijn type was, fantastische sex met haar gehad. Beste dus tot nu toe.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
elmarco zei:
Toen kwam een melding van laatste ronde kort voor 22 uur. Wilde nog wel een 2e echte ronde dus snel afkoelen onder de douche en naar boven.
Op 1 hangbuik meisje na geen dame te bekennen dus ik pak wat te drinken in afwachting wat er terugkomt.
Begint de Theke te snauwen dat het NU de laatste ronde is of omkleden (was 5 over 10 !).
Ik leg uit dat de dames bezet zijn en ze draait zich boos om. Kort daarna komt een andere kerel binnen, wordt direct weggestuurd om om te kleden.
Dus ik heb de services van de dames bespreken met deze "gastvrouw" maar gelaten voor wat het is...

Krijg ik 5 minuten later een laatste waarschuwing: nu kameren of omkleden (was nog geen dame teruggekomen en zelfs hangbuikje was door een gast meegenomen naar boven). Dus ik zeg: "met wie dan ?", komt net een dame terug van kamergang.
Ik mocht met haar of wegwezen.

Dat is gebruikelijk in Villa Venus vanaf 22 uur zeker wanneer Barbara de wat oudere blonde dame theke is. Zelf ook al paar keer meegemaakt, dat opgejaagd gedoe is niet zo leuk daarom probeer ik te vermijden nog last minute een kamer te doen. Club sloot op die dagen dan ook telkens nog een stukje voor 23 uur.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Na de mislukte pogingen afgelopen week maar voor een zekere (bare) bank gekozen.
Ook weer ff lekker scheuren op de autobahn.

Bij binnenkomst was een overschot aan ijsberen en een tekort aan DVP's vast te stellen.
Bijna alle banken waren bezet met beren.
Gelukkig kwam Anna net terug en dook naast haar op haar bankje.

Lekker rustig vrijen en zoenen. Op de kamer achterin het afgemaakt.
Alle opgekropte spanning kwam eruit. Heerlijke meid met een uitstekende service.

De trip was het weer waard!

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Gisteren weer 3 uurtjes in Venus doorgebracht.

Bij binnenkomst een aantal bekende gezichten gezien, waaronder Bella een leuke gezellige spaanstalige dame.

Maar Samira was er ook weer en aangezien wij heel goed klikken ging ik meteen naar haar. Op de kamer veel gekletst, meer over haar persoonlijk te weten gekomen (haar echte naam wist ik al van eerder bezoek), en goede sex met haar gehad. Een uur gedaan, maar eigenlijk wilden we niet meer naar onder...

Toen lang gedoucht (let op: er doen het nog maar 2 douches... 1 is er kapot en 1 geeft alleen koud water), en toen een nieuw gezicht gezien: "eleida" (verstond het niet goed). Ze zat op nr 13 waar Maria normaal zit. Half uurtje met haar gedaan, maar was geen klik dus met moeite voor de 3e keer klaargekomen. Het lag niet aan haar, maar ik merk nu dat ik echt een klik moet voelen om goede sex te kunnen hebben.

Na het omkleden naar de kleine locker, daar stond Samira, nog gekletst, en spullen uit kleine locker gehaald. Toen kwam er nog een ander meisje bij staan. Ze vonden mijn telefoon interessant dus ff over gehad.

Tenslotte liet Samira me naar buiten, na nog ff geknuffeld en gezoend te hebben.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben gisteren iets voor 21 uur ook nog binnen gevallen in Villa Venus. Hoopte nog een kamer te kunnen maken met Diana. Na het omkleden en opfrissen zag ik haar terug van de kamer komen. Gelukkig ging ze zich ook nog wat opfrissen zodat ik nog een 10 tal minutjes op haar bankje kon uitrusten na de lange autorit.

Op het bankje rustig onze tijd genomen en heerlijk tongzoenen. Op de kamer een erg goeie en lange pijpbeurt zalig. Het neuken ook steeds lekker bij haar. De andere dames die er waren ook even bekeken, maar momenteel line up in mijn ogen optisch wat minder dan tijdje geleden.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Villa Venus Duisburg enkele jaren geleden ontdekt. Eerder bij andere RTC geweest. Binnenkort reis ik weer af voor een dagje vertier en plezier.
Al is het wel beperkt wat je kunt doen dan met de dames het bed delen. (sauna, krantje lezen en met andere bezoekers ervaringen delen).

Ik heb vanaf mijn eerste bezoek een leuke "band" met Maria. Ik zal haar zeker wederom bezoeken. Al heb ik vernomen dat ze even met "vakantie" is geweest en een cosmetische operatie heeft ondergaan. (wie heeft dit al ervaren).
Samira die op een bankje naast haar zit heb ik vorig jaar ook ontmoet. Beide dames staan op het "verlanglijstje". Verder wordt het even kijken.
Al ben ik geen liefhebber van de al te jonge snelle meiden die alleen maar lokken en dan gaan voor snelle bezoekjes op de kamer.

Wie heeft nog een tip!

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
marcel35 zei:
......
Ik heb vanaf mijn eerste bezoek een leuke "band" met Maria. Ik zal haar zeker wederom bezoeken. Al heb ik vernomen dat ze even met "vakantie" is geweest en een cosmetische operatie heeft ondergaan. (wie heeft dit al ervaren).
Samira die op een bankje naast haar zit heb ik vorig jaar ook ontmoet. Beide dames staan op het "verlanglijstje". Verder wordt het even kijken.
Al ben ik geen liefhebber van de al te jonge snelle meiden die alleen maar lokken en dan gaan voor snelle bezoekjes op de kamer.

Wie heeft nog een tip!

Ik ben er 25 januari geweest, toen was Maria nog niet terug. Wat heeft ze laten doen dan?

Als je van de lichaamsbouw van "Samira" houdt dan is Bella ook wel wat! Bella is een spaanstalige donkerharige. Qua lichaamsbouw hetzelfde als "Samira".
Volgens mij heeft ze niet echt een vaste plaats, ik heb haar op meerdere bankjes zien zitten.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
MikeRoss zei:
Ik ben er 25 januari geweest, toen was Maria nog niet terug. Wat heeft ze laten doen dan?

Als je van de lichaamsbouw van "Samira" houdt dan is Bella ook wel wat! Bella is een spaanstalige donkerharige. Qua lichaamsbouw hetzelfde als "Samira".
Volgens mij heeft ze niet echt een vaste plaats, ik heb haar op meerdere bankjes zien zitten.

Wat ik heb vernomen is ze begin februari terug gekomen van vakantie. Ze was enige tijd geleden al wat afgevallen. Ze zou nu haar borsten hebben laten vergroten. Ik zal binnenkort even kijken en ... oordelen.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
Maria heeft inderdaad haar borsten laten vergroten. Het verschil is duidelijk zichtbaar. Het is trouwens inmiddels 10 dagen geleden dat ik haar gespot heb, dus ze is al wel een tijdje terug. Ook terug was Michaëla, met wie ik toen een heerlijke kamergang heb beleefd. Ze is niet meer de jongste en/of mooiste, maar behoort zeker nog wel tot de lekkerste.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben van plan om eerdaags villa venus weer aan te doen. Had even een uitstapje gemaakt naar Arabella waar Sabrina en Flori mijn dames waren. Ben nieuwsgierig naar die spaanstalige Bella omdat ze qua figuur overeenkomt met Samira, wat MikeRoss zegt, en die zag ik gelijk al zitten. Alleen spreek ik geen spaans en ik spreek naast Nederlands alleen Duits en Engels dus als ze uitsluitend spaans spreekt zou dat wel wat lastig worden met communiceren. Hopelijk werken ook alle 4 de douches weer.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Volgende week wordt het weer tijd om richting Venus te gaan, en de nieuwe boobies van Maria te onderzoeken.

Maar heb eigenlijk nog 'n vraagje, wie weet of er ook dames in Venus zijn, die niet vies zijn van anaal,
Want sinds er geen setcards meer staan, waar je nog weleens kon lezen wie wat deed is het nu maar afwachten, en mijn duits is zo slecht dat het vragen aan de gastvrouw geen optie is.

Dus als iemand van de vaste gasten van Venus iets meer weet, hoor ik het graag.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
underkoffer zei:
Maar heb eigenlijk nog 'n vraagje, wie weet of er ook dames in Venus zijn, die niet vies zijn van anaal,
Want sinds er geen setcards meer staan, waar je nog weleens kon lezen wie wat deed is het nu maar afwachten, en mijn duits is zo slecht dat het vragen aan de gastvrouw geen optie is.

Michaëla sowieso. En er zijn nog wel een paar dames, maar daar weet ik de namen zo niet van.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Maedhros zei:
underkoffer zei:

Michaëla sowieso. En er zijn nog wel een paar dames, maar daar weet ik de namen zo niet van.

Maedhros,

Thx, dan wordt het sowieso Maria (voor een borsten onderzoek) en Michaela voor een anaal nummertje.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Als je toch vaak in Duitsland komt, wordt je duits toch beter?
:roll:
Of houdt je je mond dicht?
:lol:

Noorman

underkoffer zei:
Volgende week wordt het weer tijd om richting Venus te gaan, en de nieuwe boobies van Maria te onderzoeken.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
javaanlover zei:
Is Mine vertrokken?

Ja Mine is al een tijdje weg. En bezig aan een toertje tussen andere clubs, is de laatste weken/maanden gesignaleerd in Samya, Oceans en LivingRoom.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Ik ben er gisteren geweest.

Had me verheugd om Samira weer te zien, maar die was er niet (volgens Sonja was ze vrij). Bella en Michaela waren er ook niet.

Tieten van Maria zagen er wel mooi uit. Je ziet wel dat het silliconen zijn. Ik hou daar persoonlijk niet van, maar qua vorm enzo zag het er wel goed uit.

Bij afwezigheid van Samira maar gekozen voor Rebecca een uur. Beviel op zich wel goed maar zij maakt met keukenrol mijn jongeheer schoon en dat schuurt nogal. Zij maakte hm ook nog een keer halverwege schoon met papier. Beetje raar want in de tussentijd heb ik met geen ander meisje contact gehad natuurlijk.

Later nog half uurtje met Selena gedaan. Was eerste keer met haar, maar beviel echt super goed! Niks geen schoonmaken met keukenrol, sex met haar was heel goed.

Op naar volgende maand!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik was er ook gisteren rond 12.00 uur. Bij binnenkomst zag ik Samira op haar plek dus ze was er wel. Echter; niet veel later was ze opeens verdwenen. Ik vroeg aan de theke waar Samira was en ze zei dat ze zich niet lekker voelde en naar huis is gegaan. Toevallig eind vorig jaar deed zich precies hetzelfde voor met Samira en was ze opeens ook verdwenen. Aan de theke nog naar Michaela gevraagd maar die was vrij en zou vandaag (vrijdag) aanwezig zijn. Diana/Riana ook niet gezien.

Bank 14, 15 en 16 waren niet bezet met dames. Ik zat tegenover bank 15 op die kleine 2-zits en zag een beer in blauwe badjas zijn leeslectuur beschijnen met een zaklamp en dat gaf af en toe fel licht. Een andere gast was opeens aan het bellen en werd tot de orde geroepen door de theke want dat is niet toegestaan wat hem niet bekend was. Nog steeds 1 kapotte douche en de ander met alleen koud water.

Heb eerst gekamerd met Sonja. Lekkere meid en tongzoent super. Op de kamer aangekomen pleegde ze eerst een douche en na de sex ook. Heerlijk geneukt met haar en met haar mond regelmatig naar mijn tepels. Helaas is ze niet de strakste meer maar daardoor hou je het wel langer vol. Heb haar nog een tijdje gebeft waar ze goed op reageerde. Aardige meid en actief met de handdoeken.

Mijn tweede kamer was met Maria. Had niet echt een klik met haar. Haar borsten waren gevoelig dus niet aankomen. Op haar buik liggen ging dus niet. Pijpen deed ze prima en ook mijn ballen werden meegenomen. On top wilde ze niet. Zij had het werk gedaan en nu moest ik maar aan het werk kwam het op neer. Kwam wel klaar maar ging uiterst moeizaam omdat ik niet echt intiem kon zijn met haar want ik kon niet echt plat op haar liggen i.v.m. haar gevoelige borsten.

Terug
Naar boven