Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zeker een mooi kaartje van underkoffer maar dit wil niet zeggen dat dit altijd vaste plekken zijn want ik was er vanochtend om 10.00 uur en Selina was nu 1 plek naar links opgeschoven dus nummer 5. Ina die hier zat is vertrokken naar een andere club en ook tattoo-girl Elena op nummer 2 is naar een andere club gegaan werd mij verteld door Selina. Diana/Riana op nummer 3 was vandaag vrij. Bij binnenkomst gelijk een goed begin want entree voor het 1e uur slechts 15€. Ben tot ongeveer 13.30 uur gebleven en hield het beperkt tot 2 kamergangen.

Heb op de bank eerst wat gekletst met Samira, ge(tong)zoend en wat geknuffeld terwijl ze mij een beetje aftrok. Na zo'n kleine 10 minuten met haar gekamerd. Prima sessie maar alleen wilde ze niet on top want ze was wat moe. Ze kan wel wat klanten gebruiken want ze vertelde vaak en lang te moeten wachten. Daarom ook tussentijds even een overstap naar een andere club gemaakt. Aantrekkelijke meid dus aan haar uiterlijk kan het niet liggen maar ze is niet bepaald slank en ik denk dat veel mannen daar toch op vallen. 20 december gaat ze voor 1 maand met vakantie. Ik was een tijd met haar bezig en ze vroeg of ik niet klaar kon komen. Zeker wel zei ik maar ik wil zo lang mogelijk van je genieten en de 25 minuten waren nog lang niet voorbij :D Overigens geen tijdsdruk ondervonden hoor. Heb haar in missio en doggy genomen en lekker haar volgespoten. Uiteraard nog tussentijds een befbeurt waar ze goed op reageert en wat met mekaar gepraat en gezoend.

Selina was de 1e keer niet zo spraakzaam maar nu was ze een stuk opener. Ze had nu sexy witte kousen aan net tot boven haar knie. Ik als kousenfreak zie dat graag. Lekker (tong)zoenen op de bank en na wat social talk en geknuffel met haar gekamerd. Toen ik op de kamer was ging ze eerst nog douchen. Daarna lekker gesexed. Mijn lul werd weer goed gepijpt en af en toe een geile blik. Daarna wilde ik haar neuken. Ze zei nog dat ze een nauwe poes had dus ik begon rustig. Ze klom bovenop bovenop en speelde eerst een beetje met mijn lul. Eerst plagend mijn lul vasthoudend en deze af en toe bijna in haar poes positionerend en uiteindelijk gleed ie er lekker in. Heerlijk in haar nauwe poesje en mijn tepels nam ze ook met haar mond. Op een gegeven moment ging ze gehurkt. Geil gezicht om te zien hoe je lul langzaam in haar kut verdwijnt. Op een gegeven moment kostte het haar teveel inspanning maar ze was ook al een tijd bezig. Ook nog even haar gebeft waar ze goed op reageerde. daarna het neuken hervat in standje missio en dicht tegen haar aan wezen pompen en ik kon het lang volhouden want het was immers mijn 2e wip. Ik vond het lekker gaan en met die spiegel recht voor je neus is het geil om te zien hoe je zo'n lekkere meid neukt. Wilde niet meer switchen naar doggy en uiteindelijk ook Selina volgespoten. Zoalsgezegd een knappe meid.

Die Alice op nummer 6 is trouwens ook niet te versmaden maar ik kende haar nog niet en wilde op safe spelen dus de volgende neem ik haar. Ze had over klandizie overigens weinig te klagen want er zat regelmatig een beer op haar bank. Overigens veel nieuwe dames sinds ik 1 maand geleden daar was. Leuk natuurlijk om wat nieuw aanbod te krijgen maar dat betekent ook dat andere meiden waar je misschien graag kwam weg zijn. Je kunt het positief danwel negatief bekijken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag weer afgereist naar villa venus. Had vantevoren niet gebeld om te vragen of bepaalde dames wel of niet aanwezig waren. Ik wist al dat Samira en Maria op vakantie waren maar ook potentieële dames als Michaela en Alice waren er niet. Alice heb ik nog nooit geprobeerd maar de laatste keer dat ik haar zag dacht ik: "jou krijg ik nog wel" maar helaas.

Ik had mijn zinnen gezet op Selina dus ging ik op haar bank (nummer 4) zitten. Echter op een gegeven moment kwam een zekere Sonja naast me zitten. Ik bekeek haar even goed en ze zag er prima uit. Wat voller dan normaal met een leuk koppie, blondbruin haar, lekkere kont en een mooie volle C-cup. Ze was bijzonder klein. Ik schat zo'n 1.5m. Puur naturel dus geen piercings of tattoos. Ze is Bulgaars en 25 jaar en werkt al zo'n 2 jaar bij de club. Alleen haar gebit is wat minder qua aanzien i.v.m. haar gouden tand. Dit laatste heb ik van KanariePiet die deze dame in maart van dit jaar heeft bezocht en beschreven op het ijsberenforum. Dacht niet dat ze die gouden tand nu nog had maar volgens mij was het nu gewoon wit maar je kon wel zien dat het niet bij haar gebit hoorde.

We raakten aan de praat en deden wat tongzoenen wat ze met overgave en bijzonder diep doet. Je kunt goed met deze meid praten. Niet al te lang op bank gezeten want ik wilde gelijk een kamergang met haar. Deze is uiterst plezierig verlopen. Ze ging op bed staan en we tongzoenden elkaar diep. Vervolgens pijpte ze me prima. Neuken eerst on top. Ging prima en voelde lekker aan. Daarna heb ik haar gebeft waar ze goed op reageerde. Daarna lepeltje lepeltje, missio waarna (plat) doggy volgde. Ze heeft een beste kont dus dat wil wel. In de missio afgesloten en heerlijk klaargekomen. Tussendoor regelmatig tongzoenen en mijn tepels nam ze ook lekker mee. Tijdens de sex laat ze zich best horen met de nodige kreuntjes maar wel lekker geil. Deze meid is absoluut aan te bevelen want ze is niet passief en doet lekker mee.

Mijn 2e kamergang was weer met Selina. Dit was nu mijn derde keer met haar. Ze was wat minder spraakzaam en haar energielevel was niet al te hoog. Ze vertelde veel te werken waardoor ze bijvoorbeeld on top niet al te lang kan volhouden. Plat doggy wilde ze helaas vanwege mijn pik die ze daarvoor wat te groot vond. Selina is een aantrekkelijke meid om te zien met volle lippen. Alleen als ik een vergelijking mag maken met Sonja gaat haar tongzoenen minder heftig en diep dan eerstgenoemde maar ik mag niet klagen want voor de rest kon ik lang genoeg mijn gang gaan. Ook klemde ze haar benen om mijn rug tijdens de missio wat ik wel geil vond en sloeg ze haar armen dicht om me heen; lekker intiem. Na afloop gaf ik haar nog een korte massage wat ze wel kon waarderen.

Kort samengevat: weer een aantal nieuwe dames omdat er ook wat met vakantie zijn. Zag naast Sonja en Selina nog 1 of 2 aantrekkelijke dames maar de meesten waren voor mij te slank (dus weinig kont) of eentje die wat voller is maar niet aantrekkelijk. 1 prima en 1 uitstekende kamergang dus weer een geslaagd middagje van 10.45 tot iets na 15.00 uur.

Nb: voor het bijwerken van het plattegrond van het zitgedeelte de vermelding dat Sonja op 4 zat en Selina nu op 7.

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
Net gebeld, geen Rihannah of Patricia vandaag. Er zouden wel 10 andere dames aanwezig zijn. Ik pas toch en ga straks naar La Luna.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Ik ben er gisteren geweest. Was erg druk.. veel beren. Ik was er tegen 14:30, wilde eigenlijk 3x kameren maar is maar bij 2 gebleven doordat de lekkerste dames steeds bezet waren.

Eerste kamergang met Sonja, qua lichaam wel goed, maar die gouden tanden maakte het wel apart. Niet echt mee gekletst, op de kamer ging ze eerst douchen en na de sex ging ze meteen douchen (de 25min waren nog niet om) ze kwam na het douchen wel weer terug. Sex op zich was wel prima, maar herhalingsgevaar: niet echt tenzij de druk eraf moet en mijn andere toppertjes bezet zijn.

Het donkerblondje die ik al vanaf mijn eerste bezoek heb gezien, was steeds weer bezet, dus nog steeds niet kunnen doen! Zij heeft echt een strak lichaam met goede stevige borsten.

Selina wilde ik ook proberen maar die was ook bezet. Toen ging ik op get bankje van dat slanke blondje zitten, maar die kwam ook maar niet terug.

Op een gegeven moment liep er een meisje langs die oogcontact maakte en een beweging met dr hoofd maakte van: "kom mee". Ze was eigenlijk niet mijn type (slank, cup a, wel donker haar), ik kon haar naam niet verstaan, maar op de bank was het wel gezellig en op de kamer: holyyyy shit wat was zij goed. Beste sex gehad tot nu toe daar! Toen ik haar vol had gespoten bleef ik hard en we bleven in missio doorneuken terwijl zij met dr benen het tempo aangaf. Totaal niet verwacht gezien haar lichaam, maar was zoo geil met haar.. niet normaal!

Op naar volgend jaar!

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Slechts een vraagje, gaat om een detail. Naam gehoord? Vergeten te vragen? Off stiekem...?

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
bobbeltje2 zei:
Slechts een vraagje, gaat om een detail. Naam gehoord? Vergeten te vragen? Off stiekem...?

Wel gevraagd maar kon het niet goed verstaan... was geen korte naam in ieder geval. (Meer dan 2 lettergrepen haha). Ook geen naam die ik voorbij zag komen op de kaart of in laatste reacties. Volgens mij zei ze het al 2x dus wilde het niet nog een derde keer vragen ;)

Ps wat je met "of stiekum.... " bedoelt weet ik niet

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
En Mike waar was haar zitplek want ben nu toch wel benieuwd? Vast weer een nieuwe meid want het verloop is de laatste tijd best groot met veel dames die deze maand op vakantie zijn.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Robbie zei:
En Mike waar was haar zitplek want ben nu toch wel benieuwd? Vast weer een nieuwe meid want het verloop is de laatste tijd best groot met veel dames die deze maand op vakantie zijn.

De eerste keer dat ik er was (1 dec) zat ze op 16. Maar nu op 9. Maar omdat michaela er niet was zat dat donkerblondje op 8, dus weet niet of 9 wel haar vaste plaats is.

Slank meisje (26, ze liet me nog zo'n pasje zien waar dr leeftijd op stond omdat ik zei dat ik dacht dat ze ouder was dan ik haha), blanke huid en kleine borsten dus.
Kijk maar of jullie kunnen achterhalen wie ze is.

Maar we matchen in ieder geval goed in bed!

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
bobbeltje2 zei:
MikeRoss zei:
Ps wat je met "of stiekum.... " bedoelt weet ik niet
voor jezelf houden, in een doosje stoppen en meenemen :p

Dat heeft bij een club als Villa Venus toch helemaal geen zin ;) Een dame die meer dan gemiddeld haar best doet heeft meteen veel klanten en dat is dan ook snel bekend onder alle bezoekers en op allerlei fora.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Als iemand villa venus weer aandoet en Michaela en Alice (voor de vakantie op bank 6) weer aanwezig zijn graag even een seintje en nu ik toch aan het schrijven ben wens ik een ieder veel neukplezier maar bovenal een gezond 2018 toe. Bvd

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Wellens zei:
@ MikeRoss
Gebruikelijk is gewoon een handdoek rond je middel. Als je u daar beter bij voelt kan je uw onderbroek/boxer aanhouden onder de handdoek, denk evenwel niet dat dit vaak gedaan word. Je kan uw portefeuille/geldbeugel in een klein kluisje aan de inkom opbergen. Uw tweede handdoek bij uw kledij in uw locker in de kleedruimte onderin. Er zijn slippers beschikbaar in de kleedruimte onderin.

Ik wil hier toch even op reageren.
Na een lange reis naar Duisburg, onderweg nog even een plas stop, windje laten, en je gaat dan niet lekker douchen voordat je op een fris gewassen dame kruipt?
Ik denk dat je dan alleen slechte recensies kunt maken.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
kingwillem zei:
Wellens zei:
@ MikeRoss
Gebruikelijk is gewoon een handdoek rond je middel. Als je u daar beter bij voelt kan je uw onderbroek/boxer aanhouden onder de handdoek, denk evenwel niet dat dit vaak gedaan word. Je kan uw portefeuille/geldbeugel in een klein kluisje aan de inkom opbergen. Uw tweede handdoek bij uw kledij in uw locker in de kleedruimte onderin. Er zijn slippers beschikbaar in de kleedruimte onderin.

Ik wil hier toch even op reageren.
Na een lange reis naar Duisburg, onderweg nog even een plas stop, windje laten, en je gaat dan niet lekker douchen voordat je op een fris gewassen dame kruipt?
Ik denk dat je dan alleen slechte recensies kunt maken.

Je moet zeker zorgen dat je fris voor de dag komt.

Wat mijzelf betreft: Vanuit mijn werk naar daar is ong 40 minuten, na binnenkomst doe ik alleen ff handdoek om, even deo op en nieuwe eau de toilette en een smintje voor de frisse adem and i'm good to go. De dames vinden altijd dat ik heerlijk ruik. Na de eerste keer ga ik meteen douchen, en dan weer nieuwe deo, eau de toilette en smintje.

Er zijn echter mannen daar die wat muffig ruiken hoor.. jeetje.. geen pretje voor de dames

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ben een keer echt gevlucht!
De man aan de andere kant van de kleedhokken: DIE STONK ZO ERG!!!
PS: Hij kwam net uit de douche.
Wat een beroep voor die meiden!!!

Noorman

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Robbie zei:
Als iemand villa venus weer aandoet en Michaela en Alice (voor de vakantie op bank 6) weer aanwezig zijn graag even een seintje en nu ik toch aan het schrijven ben wens ik een ieder veel neukplezier maar bovenal een gezond 2018 toe. Bvd

Er zat de 29ste wel iemand op nr 6.
Dat was een blank, blond meisje met cup a/b.
Ik weet niet hoe Alice eruit ziet.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
MikeRoss zei:
Niet alle dames houden van teveel verfrissing. Sommige mannen lopen als axe bussen rond, ruiken alsof ze een rolletje KING op hebben.
Een mij bekende Theke zei me dat dat allemaal niet nodig was, gewoon douchen na elke beurt en , mits je voor je bezoek je tanden gepoetst hebt (en even je mond schoon gepoetst en -spoeld) niet aan de koffie, bier of uiensoep (en nog wat van die geurige zaken, pinda's zouden ook een rotbek veroorzaken) is in principe voldoende. Veel geurwatertjes, mondverfrissers en dat soort dingen zijn verwarrend voor de neus van de dames.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
bobbeltje2 zei:
MikeRoss zei:
Niet alle dames houden van teveel verfrissing. Sommige mannen lopen als axe bussen rond, ruiken alsof ze een rolletje KING op hebben.
Een mij bekende Theke zei me dat dat allemaal niet nodig was, gewoon douchen na elke beurt en , mits je voor je bezoek je tanden gepoetst hebt (en even je mond schoon gepoetst en -spoeld) niet aan de koffie, bier of uiensoep (en nog wat van die geurige zaken, pinda's zouden ook een rotbek veroorzaken) is in principe voldoende. Veel geurwatertjes, mondverfrissers en dat soort dingen zijn verwarrend voor de neus van de dames.

Axe is sowieso smerig... maar dat is, offtopic, mijn mening.

Ach iedereen snapt het wel mag ik hopen (uitzondering daar gelaten). Het is niet zo heel ingewikkeld.
Zolang de vrouwelijk letterlijk in mn nek gaan ruiken omdat ze het zo lekker vinden, vind ik het allemaal prima.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
MikeRoss zei:
bobbeltje2 zei:
MikeRoss zei:

Ach iedereen snapt het wel mag ik hopen (uitzondering daar gelaten). Het is niet zo heel ingewikkeld.
Zolang de vrouwen letterlijk in mn nek gaan ruiken omdat ze het zo lekker vinden, vind ik het allemaal prima.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
MikeRoss zei:
MikeRoss zei:
bobbeltje2 zei:

Zolang de vrouwen letterlijk in mn nek gaan ruiken omdat ze het zo lekker vinden, vind ik het allemaal prima.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Was er vorige week vrijdagavond. Eerste bezoek daar, tot nu toe de vestigingen in/rond Bochum bezocht.

Algemeen:
Het was er vrij rustig, dames naar mijn idee iets in de minderheid.
Naar ik begrijp nogal wat met vakantie en nu aangevuld met Freude 39 dames.
Dat vaste banken systeem niet echt mijn ding (hoewel praktisch om een dame te "reserveren"), zeker omdat het nogal onoverzichtelijk is. Als je ergens gaat zitten, zijn er veel banken niet in beeld.
Informele stijl van Arabella (direct na kerst geweest) en Grim bevalt mij beter.

1e date was met Patrizia/Patricia (irritant dat gemis van de naamkaartjes) op bank 2. Turkse (als ik het goed begreep) dame met zeer slank / gespierd lichaam, zou turnster kunnen zijn.
Komt van Freude en volgens haar opent die weer 20 januari.
Op de bank vrolijk, actief en stout (een paar keer snel pijpen. Schoof hem in één keer tot in haar keel.
Onderweg naar de kamer nog een paar keer aangevuld met wat standjes op de trap een professionele turnster waardig.
Direct op de kamer nog een acrobatisch standje en daar stond ik plotseling in de deuropening met mijn neus in een poes.
Beloofde een bijzondere ervaring te worden.
Werd het ook, helaas...
Ze stopte regelmatig met actie en ging dan even weg liggen, klaagde over vermoeidheid en hoofdpijn, zeurde over pijnlijke poes van buiten (pukkel met ingegroeide haar ?) en binnen, jammerde over pijnlijke mond vanwege een kies die moet worden getrokken en mijn stoten of grote lul (haha) zou haar buik "breken". Beroerde service en continu onderbroken door dat gejammer, waardoor ik steeds mijn concentratie verloor.
Vervolgens gaan roepen dat er nog maar een paar minuten over waren (helpt ook niet bepaald met de stemming) en ging ten slotte chagrijnig mijn lul vasthouden voor haar poes. Ja, voor aftrekken ga ik niet naar Duitsland om geld aan een dame te geven, kan ik vrij eenvoudig zelf wel...
Dus maar mee gestopt Eigenlijk zo verbijsterd, dat ik met haar naar beneden ben gegaan en gewoon hebafgerekend. Zij trouwens weer de vrolijke vriendelijkheid als vooraf.

Had een heel cute spinnertje gezien op bank 3, maar toen bezet.
Slank, klein, beeldschone borstjes en cute koppie.
Dus voor de 2e ronde wel gebruik gemaakt van het reserveringssysteem".
Bleek Diana te zijn.
Uitstekende kamergang en voelde zich zelfs nog bezwaard omdat ik het meeste werk had gedaan.
Begon bij nakameren héééél subtiel te vragen over of het mijn eerste bezoek was en eerste ronde (ja / nee) en hoe het beviel....
Wist natuurlijk al dat ik met haar buurvrouw had gekamerd. Goed, ik vertel haar dat dat niet bepaald een goede ervaring was geweest en zij vervolgens boos op Patrizia/Patricia (slechte collega's jagen klanten weg) en op mij....
Want ik had niet geklaagd bij de Theke en zo blijven de collega's die "haar club" verpesten.
En naar ik van Diana begreep kwam dat gedrag bij haar vaker voor, klanten lokken met acrobatiek.
Ik ga naar zo'n club voor mijn plezier en zit niet te wachten op stennis met welles/nietes verhalen en kan mijn Belgische en Nederlandse mede hobbyisten hier waarschuwen.
Maar goed, Diana was zo cute in haar serieuze felheid in onprofessioneel gedrag van andere dames en het bewaren van de reputatie van haar club, dat ik beloofde wat aan de Theke te zeggen.

Maar bij betalen zat Patrizia/Patricia op de bank voor de bar, en op een rel zat ik niet te wachten.

eerst sauna dus...
Toen kwam een melding van laatste ronde kort voor 22 uur.

Wilde nog wel een 2e echte ronde dus snel afkoelen onder de douche en naar boven.
Op 1 hangbuik meisje na geen dame te bekennen dus ik pak wat te drinken in afwachting wat er terugkomt.
Begint de Theke te snauwen dat het NU de laatste ronde is of omkleden (was 5 over 10 !).
Ik leg uit dat de dames bezet zijn en ze draait zich boos om. Kort daarna komt een andere kerel binnen, wordt direct weggestuurd om om te kleden.
Dus ik heb de services van de dames bespreken met deze "gastvrouw" maar gelaten voor wat het is...

Krijg ik 5 minuten later een laatste waarschuwing: nu kameren of omkleden (was nog geen dame teruggekomen en zelfs hangbuikje was door een gast meegenomen naar boven). Dus ik zeg: "met wie dan ?", komt net een dame terug van kamergang.
Ik mocht met haar of wegwezen.

Anyway, dame had niet echt knap gezichtje (ja, ik ben oppervlakkig) maar wel vriendelijk en aardig lichaam.
Heette Loredana volgens mij en haar plek was bank 9.
Ook op de kamer vriendelijk en voor de rest ook gewoon goede service zonder echt gfe te zijn.

Samenvattend 1 slechte ervaring, 1 topper en 1 goed, beiden zeker herhalingsgevaar.
Verder weinig/geen sfeer versterkt door chagrijnige Theke die de tent vervroegd liet sluiten.

NB. alle dames spoelden hun mond met mondwater direct bij kennismaking. Beviel mij wel, heb je iig niet het gevoel te tongen met de schwanz van je voorganger...

Terug
Naar boven