Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik wil er morgen heen gaan. Ik reis met openbaar vervoer dus mijn vraag is of ik mijn waardevolle spullen in een kluisje kan doen en hoelaat kan ik er het beste zijn om de meeste dames aan te treffen? Graag zou ik Diana willen bezoeken en hopelijk is ze aanwezig.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Heb, je krijgt een kluisje in de ruimte bij teke. Bel ff met club of ze er is zou ik zeggen

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
Hoe zit het met de entreeprijzen van fkk Venus en wat betaal je voor een kamergang en is NZC nog mogelijk en zo ja; hoeveel moet daarvoor worden bijbetaald? Bvd

30 euro inkom en dan 30 euro per kamergang van 25 minuten. Wil je 1 uur kameren met een dame dan is het 70 euro.

Bij Villa Venus moet je niet bijbetalen voor nzc (ook niet voor andere extra's als de dames in kwestie die aanbieden)

Voor 1/7 was nzc standaard. Hier en daar wel een dame die vraagt voor niet in haar kutje klaar te komen, maar de meeste staan het wel toe.

Na 1/7 nog paar keer geweest. Bij een dame die ik niet kende Maya werd meteen een condoom door haar bovengehaald, ik drong evenwel niet aan misschien dat het zonder ook wel kon als ik er naar vroeg. Bij dames die ik wel al kende voor 1/7 was het nog altijd mogelijk zonder condoom. En afgaande op andere reacties van andere Villa Venus gangers is nzc hier nog vrijwel standaard.

Villa Venus is een club die je best niet te laat bezoekt. Want rond 22 u wordt je aangemaand om nog rap een kamergang te maken of te vertrekken. 22u30 gaat de club in principe dicht.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag voor het eerst villa venus bezocht. Ik was er iets na 12.30 uur en belde aan en een blote jongemeid deed open. Bij de receptie 30€ entree betaald en kreeg 2 handdoeken en een bandje met 2 sleutels. Één voor de kleine kluis links van de receptie en één voor de grote kluis beneden waar zich ook de douches bevinden en een saunaruimte.

Op de begane grond; dus rondom de receptie veel 2-zitsbanken en wat verder rechtsachterin twee 3-zitsbanken waarop je ook kon liggen. Iedere dame heeft een eigen plek op de 2-zitsbank en dat is aangegeven
door een witte handdoek. Vaak heeft zo'n meid haar tas op de bank. Als ik nog geen keuze wil maken en eerst wil kijken kies ik een bank zonder handdoek want die is dan geheel vrij. Pas als ik een leuke dame zie schuif ik naast haar aan en maak ik een praatje en uiteraard al wat voorspel wat je vaker zag in de vorm van kussen, (tong) zoenen, wat knuffelen etc.

Ik vond het binnen behoorlijk warm. Uiteraard loop je er bijna bloot rond maar voor mij had het wat minder gemogen want op het laatst kreeg ik wat last van hoofdpijn. Als je net een kamergang hebt gedaan is het gewoon niet lekker om in een warme ruimte te vertoeven. Bovendien werd er behoorlijk gerookt binnen en dat is ook niet bevorderlijk voor de leefomgeving. Toch raar dat er binnen gerookt word. Er kan toch wel een aparte ruimte gecreëerd worden waar alleen gerookt mag worden want zo zit iedereen in de rooklucht. Ik was blij als er weer eens werd aangebeld want dan ging de deur open en voelde je de frisse lucht even binnenkomen.

Las links van de receptie de opschrift "Kondompflicht". Na deze dag kan ik er wel om lachen want heb geen condoom gezien. Heb 3 kamergangen gedaan namelijk eerst met Michaela. Een 40 jarige dame met heerlijke grote tieten, een lekker lijf en beste kont. Qua gezicht was het wat minder maar op de bank was het heftig tongzoenen van haar kant en ze rook lekker fris uit de mond. Op de kamer heb ik haar een likbeurt gegeven en uiteraard ook met haar lekkere grote borsten gespeeld. Ook weer heftig tongzoenen. Dit deed ze erg lekker. Relaxte dsme met een prima service. Pijpen deed ze goed en toen ik bijna bovenop haar lag was mijn pik al zo stijf dat ie vanzelf in haar poes gleed. Heb nog cow-girl met haar gedaan en weer missio. Ze zat lekker aan mijn tepels en vervolgens haar poes volgespoten. Prima sessie en Michaela zal ik beslist nog eens nemen als ik er weer kom.

Dan was er nog de Roemeense Selina. Een jonge zwartharige meid met een curvy lichaamsbouw met grote tieten en beste kont. Ik vroeg aan haar over Diana en laat die nou net rechts van haar zitten. Ik had goede verhalen gelezen over haar maar ik vond haar te klein en te slank. Ik hou meer van curvy en dan is Selina een prachtmeid. Heerlijke kont en knap jong gezicht. Op de bank ook met haar gekust maar het was lang zo heftig niet als met Michaela. Had al een zeer goede sessie gehad en ik wilde deze knappe meid wel proberen. Overigens zei ze of ik Engels kon praten want haar Duits is wat minder. Het is niet zo'n spraakzaam meisje maar ik denk als je vaker met haar kamert wordt ze wat losser want op de bank zag ik haar best wel intiem zijn met een bekende voor haar en ze is best in voor een geintje merkte ik.
De sex was best kort omdat we niet lang geknuffeld hebben. Het pijpen was vrij kort maar wel lekker want ze gebruikte haar tong goed en het praten tijdens de kamergang was ook niet veel wat de tijd natuurlijk ook bekort. Ze zei nog wel dat ik een grote penis had en das fijn te horen. Toch wel genoten van haar want ze keek me geil aan tijdens het pijpen. Ze kwam lekker bovenop me en ze voelde lekker zacht en ook nu weer zonder condoom. Heb haar nog (plat) doggy genomen en in de missio ben ik nog even flink door gaan stoten en vanuit die megagrote spiegel was het geil om te zien hoe ik bezig was met haar. Ook weer lekker mijn zaad in haar mogen spuiten.

Als laatste de Bulgaarse zwartharige Samira genomen. Ze zei al 3 jaar hier te werken. Ook met haar op de bank geknuffeld en gezoend. Zij was gelukkig veel spraakzamer als Selina. Vond haar ook aantrekkelijk want ook zij was vrij stevig en een goed achterwerk. Zij vroeg op de kamer als enige met of zonder condoom. Heb met haar ook de gebruikelijke standjes gedaan maar de cow-girl was ze niet zo voor in dus dat maar overgeslagen. Had wat moeite om klaar te komen maar ze werkte goed mee en zat lekker aan mijn tepels. Ook haar heb ik kunnen volspuiten maar veel kwam er niet meer uit.

Een geslaagde dag derhalve. Iets na 18.30 uur vertrok ik weer dus zo'n 6 uur gebleven. Veel slanke dames die ik met rust heb gelaten. De drie dames die ik heb genomen waren denk ik de volste maar zeker niet minder aantrekkelijk en een paar dames die daar tussenin zaten qua postuur.
.
Een beetje vreemd vond ik wel dat de theke tegen mij zei op een gegeven moment dat ik mijn telefoon niet mocht gebruiken maar ik zei dat ik even aan het internetten was maar blijkbaar wordt dat niet op prijs gesteld.

Bij het vertrek deed Samira mij begeleiden naar de uitgang en kreeg ik nog een lekkere zoen van haar.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ik vind Michaela helemaal juist van postuur.
Ze is gewoon slank maar niet mager.
Ik geloof wel dat ze iets is afgevallen (ik ken haar al lang!)
Ook zijn haar heupen heel leuk en aardig slank.
Voor haar leeftijd een ZEER goed figuur.
Nog aardig ook!!
Gisteren ook weer ouderwets met haar gekletst en gekamerd.

Noorman

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Ik ben vorige maand hier ook geweest en de Roemeense Irina en Bulgaarse Mine genomen. Mine is de dame met het mooiste figuur, echt een poppetje. Zelfs op de vulkanstrasse heb ik niet zo een leuke dame gezien.

Roemeense Irina was afwerken en weer naar beneden. Wel nzc. Maar in tegenstelling tot alle negatieve recensies op hookers heb ik een hele goede klik met Mine. Bij haar blijf ik ook altijd een uur.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Gisteren was er nog een veel mooiere dame dan Mine.
Slanker en veel mooier gezicht.
Weet geen naam en geen tijd voor gehad! :oops:

Noorman

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Interessant blijkbaar toch weer wat nieuwe aanvoer volgende week ga ik ook nog eens bij Villa Venus binnen springen. Is ondertussen alweer even geleden dat ik er geweest ben.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Vandaag even binnen gesprongen te Villa Venus. Gekamerd met Diana. hele goeie kamergang. Eerst lange presales op de bank waar ze zeker niet gehaast is om naar boven te trekken. Met haar kan je echt lekker tongzoenen. Ook hele goeie pijpbeurt. Ook het neuken in diverse standjes lekker.

Meer dan ooit slankere dames in Villa Venus momenteel. De zwarte dame Anita ook gezien maar zij niet echt mijn ding, een donkere parel kan voor mij maar vind haar toch niet zo aantrekkelijk en ook iets te fors voor mij.

Wel een knappe jonge slanke dame met tattoo's op de billen gezien en nog andere. Zag haar binnen wandelen vanuit de eetruimte van de dames, dacht die ga ik nemen maar er zat helaas al een beer te wachten op haar bankje. Dan maar blijven wachten op Diana waar ik dus mee gekamerd had. Op het bankje van Mina zat ook een jonge slanke dame met mooie borsten, kwa gezicht/haar iets minder knap dan de jonge dames met de tattoo's. Op het bankje waar je eerst passeert bij het verlaten van de WC ruimte zat een zwarharige jonge dame, mocht er ook nog zijn kleinere maar toch nog leuke borstjes niet graatmager maar toch nog vrij slank. Bij het binnen komen een grote blonde dame, ook niet echt lelijk maar toch iets minder mijn ding dan sommige andere. Er is ooit minder keuze geweest bij Venus, dat er bijvoorbeeld maar 3 slanke dames waren op 12 vrouwen. In 2016 aantal keren geweest dat er maar 1 tot 2 dames bij konden bekoren kwa looks

Wou nog kameren met de jonge dame met de tattoo's maar het is er niet van gekomen spijtig genoeg. Toen ik aangekleed was en ging vertrekken was ze plots terug beschikbaar :? Zal voor andere keer zijn

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik was er vandaag ook weer voor de 2e keer en kwam rond 13.30 uur binnen. Had nog eerst gebeld met de theke en vroeg of nieuwe aanwinst Elena genaamd; een 18-jarige Roemeense met een tattoo van een wietblaadje op rechterbil en 2 grote vleugels boven haar borsten en nog meer tattoos er was en dat bleek zo. Ze heeft een cup C en spreekt nagenoeg geen Duits en zeer weinig Engels dus converseren was er nauwelijks bij. Haar plek was rechts van Diana dus ging er alvast zitten. Niet echt knap maar wel lekker jong dus en niet te mager/slank. Het was pas haar 4e of 5e dag bij venus.

Ging met haar naar kamernummer 11 die zich op de begane grond bevind; helemaal links van het zitgedeelte. Heb haar eerst ge(tong)zoend en daarna uitgebreid gelikt. Zo te horen genoot ze er wel van. Beetje spuug en blank erin in missio en voelde behoorlijk strak. Tijdje blijven stoten en daarna ging ze reverse cow-girl. Geil uitzicht zo en daarna vroeg ik haar voor gewoon cow- girl. In missio teruggegaan en flink dootgegaan en uiteindelijk volgespoten. Tijdens het hele gebeuren kreunde ze er lekker bij. Leuk voor 1 keer maar ik hou van wat voller en meer communicatie.

Zag nog een voor mij nieuwe donkere meid helemaal rechts achterin. Zag er goed uit qua postuur maar ik houd eenmaal niet van donker dus heb ik haar niet aangesproken.

Theke gaf mij telefonisch nog een nieuwe dame door en dat was Vanessa; ook een Roemeense en voor de 2e dag werkzaam. Een mooie lsnge slanke meid die Engels spreekt. Ze zat helemaal achteraan (2e bank van rechts). Ze had lange zwarte haren en ze had witte veters die haar hele benen bedekten. Ik zag haar na een kamergang van amper 10 minuten weer op de bank dus dat vertrouwde ik niet helemaal en ze was vaker best wel snel terug na een kamergang dus mijn 2e kamergang was weer met Michaela. Ze pijpt erg lekker en is erg aardig en heeft een lekker lichaam. Tot ongeveer 17.15 uur gebleven en mijn middagje venus beperkt tot 2 kamergangen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nog een aanvulling op mijn kamergang met Elena is dat ze onervaren overkomt dus dat is wel spannend als je dit niet gewend bent. Het nadeel is wel dat ze bepaalde vaardigheden nog niet beheerst. Het pijpen stelde weinig voor. Het was meer trekwerk maar desondanks was mijn pik snel wakker zodat ik haar alsnog snel kon neuken.

Heb haar nog een beetje gevingerd en gevraagd of ik er wat dieper inmocht maar dat begreep ze niet helemaal volgens mij maar ze protesteerde niet. Ze is het proberen waard en zoalsgezegd ze kreunde lekker mee.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Vandaag opnieuw naar Duisburg getrokken. In de namiddag gegaan, veel vertraging gehad onderweg met files. Dat begon al niet goed. Ik was vandaag gekomen voor het nieuwe meisje Elena met het prachtige lichaam.

Vandaag zat ze op een andere plek. Nu zat Elena achteraan rechts in de hoek. Het bankje naast de plaats waar Marianna vroeger altijd zat. Op de plek waar Marianna vroeger zat nam nu ook een hele knappe slanke zwartharige jonge dame plaats, met een mooi gezichtje ook. Ik had ze nog niet eerder gezien.

Toen ik binnen kwam had ik Elena nog niet opgemerkt. Ik zag dus wel dat er een andere dame op haar bankje zat. Maar toen ze op stond samen met haar klant herkende ik haar meteen aan haar tattoos. Ik had haar eerst niet herkend.

Ik besloot op het bankje van Elena te gaan zitten en wachten. Het wachten duurde niet lang, opeens was ze terug. Ik denk dat het nog geen 10 minuten duurde.

Toen ze naast me kwam zitten begon ze mij meteen te tongzoenen. Wij hebben eigenlijk niet gesproken, op de kamer wel gevraagd naar haar naam en leeftijd maar dat wist ik natuurlijk al. Ik wou eens kijken of er enige vorm van communicatie mogelijk was maar heb verder geen andere vragen gesteld. Presales waren best ok en de Kamervraag kwam niet te snel. Maar op de kamer leek ze er toch wel wat vaart achter te willen zetten. Het tongzoenen is best goed. Het pijpen zoals Robbie al aanhaalt niet te schitterend en met te veel trekwerk. Volgens mij heeft het niets met onervarenheid te maken en moet ze toch beter kunnen. Ze had zich ook zo geplaatst zodat ik niet aan haar borsten kon. Na een tijdje neuken in verschillende standjes, dat voelde op zich wel lekker aan. Maar ik miste wat intimiteit hierbij wat je met Diana of Marianna bijvoorbeeld wel meer hebt. De kamergang met haar heeft eigenlijk ook niet zo lang geduurd, ze is in mijn ogen eerder een afwerkertje. Waar Diana en andere dames zich nog even gaan opfrissen voor de kamer was het met Elena meteen over gaan tot actie. Voor mij zal het met 1 keertje blijven met Elena. Ik vind dat zelfs Mina een betere service heeft.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Deze week weer eens lang en binnen geweest hier.
Erg veel mannen maar toch snel met mijn favo Michaela op de bank gekomen.
Weer lekker bijgepraat en ze vond het fijn dat mijn belofte snel terug te komen gestald had gehouden.
Natuurlijk weer een spetterende kamer waarbij zij ook schudden van genot.
Toen mocht ik even inhouden en pas later kwam de 2de helft.
Hier mocht ik uiteindelijk ook schudden! :roll:
Het uurtje was weer veel te snel voorbij. :oops:

Wat bij gekomen met douchen en wat drinks.
Voor een snel afmakertje Ina gekozen.
Wordt nog 21 jaar, Bulgarije, slank maar goede stevige tieten met vaak ingetrokken tepels.
Zoent goed op de bank.
Naar kamer wat langer weg om te douchen.
Goed klaar gebeft en toen mocht ik na een paar minuten wachten erin.
Bij het inschuiven de opmerking niet erin spuiten.
Had ik al een beetje verwacht maar was niet erg.
Ik was nog maar pas herstellende en ik moest snel weg en had dit al ingecalculeerd! ;)
Mijn tijd dus vol op gym-stand doorgestoten.
Afrekenen zonder enige poespas en douchen en snel verder.

Vrij kort bezoek voor mijn doen. Een sessie perfect pannekoek en een ingecalculeerd afmakertje.
Toch goed ondanks de vele conculega's! :)

Noorman

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Ina ook een keer heerlijk vernomen.
Maar zij kwam uit Roemenië.
Heb haar wel in doggie style volgespoten.
Zag nog hoe mijn sperma eruit kwam toen ik mijn penis eruit trok.
Mooie knappe slanke meid met een prachtige lichaam.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Kom nou, Ina is een mooie meid, maar behoorlijk vaak heeft ze er op de kamer weinig zin in. Roxana, elena, diana, alice en zelfs mine (als ze er weer eens is) zijn toch een betere keuze als je voor strak en jong gaat.

Als Ina wel in een goede bui is, dan is het best leuk... maar dat gebeurt niet speciaal vaak. Dat spaart ze op voor stamklantjes.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Op die manier krijgt ze niet zoveel stammies!
Ze was vrij aardig, kwam klaar en had goed gepijpt.
Dat was mijn ervaring met haar en mijn bedenkingen heb ik ook geuit.
Dus mijn ervaring kan iets anders zijn dan de jouwe en ik heb niet gezegd dat ze erg goed is.

Noorman

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben van plan om op mijn verjaardag deze club weer aan te doen. Weet iemand of er een korting wordt gegeven of iets dergelijks?

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Robbie zei:
Ben van plan om op mijn verjaardag deze club weer aan te doen. Weet iemand of er een korting wordt gegeven of iets dergelijks?
Nee, bij Villa Venus krijg je met je verjaardag geen korting of iets dergelijks. Heb dat ik het verleden ook eens geprobeerd, maar kreeg nul op het rekest. Joh, voor die 30 euro entree hoef je het echt niet te laten.

Als je dan toch een voordeeltje uit je verjaardag wilt halen, ga dan naar Babylon waar de inkom ruim 2 keer hoger ligt dan Villa Venus en je wel gratis naar binnen kan met je verjaardag. Alleen is in Babylon een kamergang wel weer duurder, de kans op nzc klein en dan ook nog eens met flink bijbetalen (doorgaans 50 euro extra). Uiteindelijk ben je dan toch duurder uit dan bij Villa Venus zonder gratis inkom. Maar Babylon is wel een fraaie club met uitstekend eten en altijd wel prima bezetting (zie de aanwezigheidslijst met foto's op hun website).

-

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
146
Vorige week nog eens tot in Duisburg geraakt en met Diana 2 uur op de kamer geweest. Voor mij is zij de beste : heerlijk en lief meisje : she is the best

Terug
Naar boven