PAB789
Snuffelaar
- 25 feb 2024
- 12
- 14
1 = ja1) Klopt dat?
2) Nog tips voor klein maar fijn?
2 = Miruna
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 = ja1) Klopt dat?
2) Nog tips voor klein maar fijn?
Pffff...... Heb je hem (@MarkVoortman) weer. Eerst de review goed lezen en dan pas met kritiek komen, als die er überhaupt al moet zijn. @YRK geeft alleen maar aan dat de happy hour tijden in positieve zin zijn aangepast. Ook heeft hij gelijk dat vaak aan het einde van de dag het animo van de vrouwen een stuk minder is. Nergens schijft hij dat hij alleen komt als het verlaagde inkom tarief geldt.... Wanneer schrijf je eigenlijk weer eens een recensie ipv commentaar?Heerlijk die Nederlandse zuinigheid
Nu is het in de fkk s al zo goedkoop. Waar neuk je nog voor 40 euro zonder condoom en zie je een tent vol naakten dames?
En dan zit een bezoek vast op happy hour.
Meneer vind het nodig dat ze die tijden aanpassen. Een tientje entree wat je bespaart. Zo zo het is wat.
Nog even en we eisen gratis entree en neuken moet ook gratis.
Sorry moet dit even kwijt en begrijp echt niet dat een clubbezoeker zonder enige schaamte dit moet melden
Ik dacht dat ongesteld zijn alleen bij vrouwen voorkwam... blijkbaar niet. Ik probeer mijn ervaring simpelweg te delen, ja dat ik de namen ben vergeten is mijn fout, review heb ik telaat geschreven.Heerlijk die Nederlandse zuinigheid
Nu is het in de fkk s al zo goedkoop. Waar neuk je nog voor 40 euro zonder condoom en zie je een tent vol naakten dames?
En dan zit een bezoek vast op happy hour.
Meneer vind het nodig dat ze die tijden aanpassen. Een tientje entree wat je bespaart. Zo zo het is wat.
Nog even en we eisen gratis entree en neuken moet ook gratis.
Dus 10 euro bepaald of we wel of niet komen?
Sorry moet dit even kwijt en begrijp echt niet dat een clubbezoeker zonder enige schaamte dit moet melden