Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
36
70
Vandaag wil ik hier voor het eerst naar toe! Wat kan ik verwachten en is het een goede da
@Nickniice We zijn erg benieuwd naar je ervaring van gisteren
Je bent nu inmiddels een jr bezig om er heen te gaan
Een korte samenvatting van wat je had kunnen lezen in de afgelopen maanden...

Banken zonder handdoek zijn vrij voor bezoekers. Je kan plaatsnemen om een bakkie te doen of roken, of een gesprek met een andere bezoeker te hebben of iets lezen. En natuurlijk de dames bekijken om een een keus te maken. Je hoeft niet te zitten, maar echt een plek om 'te hangen' is er ook niet. Ik heb wel mannen gezien die constant een rondje lopen door de kamer. Tis maar wat je wil.

Initiatief gaat van jou uit. De dames zullen je niet actief benaderen, zelfs niet als je een stamgast bent. Ze maken dan natuurlijk wel een praatje met je over ditjes/datjes.

Als je een keus hebt gemaakt ga je bij de dame zitten en begint het spel. Als ze net weg is, kan je op haar bank zitten tot ze weer terug is.
plus je hebt je tips van Shortnick gehad.

Zal nu hopelijk wel gelukt zijn om er heen te gaan

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
95
Ik was vandaag in Villa Venus. Zoals altijd is het op maandag het meest rustig in de week. Vele dames waren er niet maar ik kwam voor Lori en wist dat ze er zou zijn. Er waren ook nog 2 andere Nederlanders. Weer een geweldige kamer gehad met Lori. Ze heeft altijd een goed humeur, goede sex en daarna nog 10 min samen op bed gelegen en gepraat. Ben nu in de laatste weken al een paar keer bij Lori geweest en het is altijd goed. Andra was ook weer terug. Vind haar ook echt prachtig mooi (ze had ook mooie blonde krulharen) maar die doet het alleen met condoom dus dan valt ze helaas af. Anders zou ik zeker met haar naar boven gaan. Afgelopen zaterdag was ik met Medea die relatief nieuw is daar. Dat is echt een heel lief meisje met een heel goed karakter. Ze is naar mijn smaak wel iets te dik en met een hangbuikje maar omdat ze zo lief is en een heel aantrekkelijk gezicht heeft toch met haar naar boven gegaan. Ondanks dat ze pas 21 is was de sex geweldig met haar. Ze doet alles wat je wilt en geniet er zelf ook van. Een aanwinst voor Venus.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja; heb al tweemaal met Medea gekamerd en naar volle tevredenheid.
Erg lieve/leuke meid met heel mooi gezicht en voor mij aantrekkelijk lichaam. Ze geeft je echt gfe. Jammer dat ze geen Duits en amper Engels spreekt maar met google translate kom je een heel eind.

Ze heeft vriendin Alice meegenomen. Die heeft wat forsere bovenbenen en meer buik en daarom voor mij minder aantrekkelijk.

kareltje40

Snuffelaar
1 mei 2022
24
40
Was vandaag voor het werk vlakbij duisburg, dus hup ff naar de villa, had niet veel tijd dus maar een kamer gemaakt ( gabriela ) daarna nog ff buiten koffie gedronken en een sigaret gerookt, kwam ik met 2 duitser in gesprek en die vertelde mij dat bahar niet meer terug kwam??? Heeft iemand daar ook wat overgehoord of is het een roddel?

Terug
Naar boven