Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xxlbare zei:Een incubatietijd van twee dagen?
tim zei:Wellens. Heb je al bij VV gebeld en verteld dat je een "Geschlechtskrankeit" bij Riana hebt opgelopen ?
Of anders dat van plan bent nadat je weet wat je precies hebt ? Een druiper heet in duits een "Tripper".
Dat zal de bardame dan meteen snappen. Beterschap.
xxlbare zei:Hallo Wellens,
Misschien moet je nog eens nadenken met wie je wat hebt gedaan.
Een incubatietijd van twee dagen?
Incubatietijd SOA's
Om duidelijkheid te verschaffen over het testmoment, worden de incubatietijden van de verschillende SOA's hier neergezet. Het heeft weinig zin om te testen als de incubatietijd nog niet verstreken is. Je loopt dan het risico om een verkeerde diagnose te stellen. Wacht tot de incubatietijd verstreken is voordat je je test.
Chlamydia – 10 dagen
Gonorroe – 10 dagen
Trichomonas – 21 dagen
Syfilis – 28 dagen
HIV – 90 dagen
Bacteriële vaginose (Candida) – 21 dagen
Hepatitis B – 90 dagen
Schaamluis – 2 tot 14 dagen
Als je een SOA heb, heb je deze in ieder geval overgedragen.![]()
Succes en sterkte!
Deze beschrijving wijst duidelijk op gonorroe. De keren dat ik dat opliep, traden deze verschijnselen net als bij jou meteen al de 2e dag na de besmetting op. De incubatietijden die xxlbare opsomt, gaan niet over de tijdspanne dat er verschijnselen optreden (je kan bijvoorbeeld ook geheel geen klachten hebben), maar zoals hij erboven toelicht over het juiste testmoment voor een correcte diagnose.Wellens zei:Deze morgen een witte afscheiding (wit schuimachtig brei over mijn eikel) voor het plassen en dit ook elke keer bij het urineren. Beetje druiperig lijkt het, afscheiding is helemaal wit melkachtig.
Is dat Azitromycine dat de arts je voorschreef? Het verbaast me hoe gemakkelijk blijkbaar in België alvast een antibioticum wordt gegeven, zonder dat de uitslag bekend is. Eerlijk gezegd vind ik het onverstandig van de arts om je nu al een antibioticum te laten slikken tegen chlamydia terwijl de verschijnselen eerder wijzen op gonorroe. Dan zit je dus een verkeerd antibioticum te slikken. De geijkte behandelwijze voor gonorroe is Ceftriaxon via een injectie, waarna je er een paar dagen later van genezen bent.Wellens zei:Ik heb 3 antibiotica pillen voorgeschreven gekregen. Waar ik er nu twee van moest nemen en morgenvroeg nog 1. De dokter kon uiteraard nog niets zeggen, maar de pilletjes die ik gehad heb zijn voor Chlamydia/Trichomonas/urinebuisinfecties staat in de bijsluiter.
Op maandag 6 februari heb ik ook Villa Venus bezocht en toen alleen gekamerd met Riana (om vervolgens door te reizen naar Freude39 dat wat langer open is dan Villa Venus). Vooralsnog heb ik daarvan geen vervelende gevolgen ontdekt. Al zegt dan niet alles (zie ook deze post).Wellens zei:Het is ofwel van zondag 5 februari 2017 met Marianna of zaterdag 11 februari 2017 met Riana.