Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Alexandra weer gewoon aanwezig, nu nog even wachten wanneer Cansu weer terugkeert van Urlaub,, recentelijk heerlijke sessie met deze Bulgaarse gehad, enig minpuntje spreekt geen woord Duits/Engels, kniesoor die daar op let.

Zal vandaag wel behoorlijk druk zijn in de clubs i.v.m. 'Tag der Arbeit' nationale vrije dag.
Welke bank zit Alexandra

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
, nu nog even wachten wanneer Cansu weer terugkeert van Urlaub,, recentelijk heerlijke sessie met deze Bulgaarse gehad, enig minpuntje spreekt geen woord Duits/Engels, kniesoor die daar op let.
Ik had vorige week een groot cadeau van haar gehad. Als ze de regels volgt voor nzc, dan is ze na drie max 4 weken terug van Urlaub. Geniet er van, het is een fantastisch plaatje

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
398
Ik had vorige week een groot cadeau van haar gehad. Als ze de regels volgt voor nzc, dan is ze na drie max 4 weken terug van Urlaub. Geniet er van, het is een fantastisch plaatje
Oef da's balen Grote XXX, goed dat ik een weekje daarvoor geweest ben, heb in ieder geval geen klachten.
Sterkte met herstel.

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Inderdaad, ga ik verder niet op in. Maar een kenner die het tijdsbestek analyseert en dat er wel signalen moeten zijn heeft niet meer info nodig. Jammer dat velen niet durven te reageren, weet zeker dat ik niet de enigste ben.
Nu graag alleen maar weer info over de grote groep meiden in de VV

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Ik heb vorige week ook even naast haar gezeten, maar doordat ze geen woord over de grens spreekt wat ik al vreemd vindt, want je mag toch verwachten dat zo'n jong meisje tegenwoordig wel Engels op school leert maar weer afgetaaid , Voor jou Grote XXX vervelend man beterschap gewenst.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik denk niet dat die jonge Roemeense/bulgaarse veel scholing hebben gehad😂😂. Die kunnen alleen maar geld verdienen met de verkoop van hun lichaam.

4fun

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Ik denk niet dat die jonge Roemeense/bulgaarse veel scholing hebben gehad😂😂. Die kunnen alleen maar geld verdienen met de verkoop van hun lichaam.

4fun
Ja maar landen als bv. Roemenie en Bulgarije horen bij de EU dan mag je er toch wel van uitgaan dat ze dan ook Engels op school krijgen lijkt me haast dat zoiets een verplicht vak hoort te zijn

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
398
Vandaag rond 11:30 20 euronen afgetikt bij Barbara

Afgedaald naar de dungeon uitgekleed, douchen, handdoekje om en naar boven.

Club was druk bezocht met mannen, meeste vrouwen hadden voldoende te doen.
Kort gesproken met 2 Engelssprekende Fransen, kwamen uit de omgeving van Reims (champagne bubbels)

Na de nodige koffie naast Gabriella geploft, mooi 21 jaar moedertje, met een aantrekkelijk lichaam.
Kort even op de bank gesproken en samen naar boven, heerlijke sessie met haar beleefd met licht TZ en in missio haar volgespoten.
Nog een korte AST en moet zeggen Gabriella heeft wel de nodige humor.
Bij de kluisjes haar het geld overhandigd en met een dikke kus afscheid genomen, herhaling is zeker niet uitgesloten.

Kwam me ter ore, dat Alexandra vertelde een Termin met een klant te hebben van 13:00 tot 21:00, heb haar na enen ook niet meer gezien.

Franse bezoeker kwam naar mij toe en vroeg hoe de sessie met Gabriella was geweest en aangegeven dat het voor mij een prima kamertjes was.
Zag hem een halfuurtje later met een grote grijns terugkeren met Gabriella en hij stak een duim naar mij op.

Rond 15:30 de club verlaten en richting NL gereden.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie was vandaag ook van de partij in de villa. Precies 12 uur binnen en had op freiercafe de AWL bestudeerd en helaas ontbrak Nicoletta die vandaag helaas in Recklinghausen vertoefde.

Ik zag Bahar vrij op de bank dus naast haar neergeploft. Leuk gekletst en ze was in een goede stemming. Kamernummer 8 zou ons ten deel vallen maar toen we net boven waren kwam Sonja langs die even daarvoor in kamernummer 3 vertoefde dus Bahar kreeg haar sleutel dus zodoende liepen we door naar kamernummer 3.

Geweldige seks met Bahar en haar service is geweldig. Fantastisch pijpen en de boel opwarmen en vervolgens lekker haar strakke kut geneukt en volgespoten.

Lang pauze genomen en ik was er nog niet uit welke dame ik vervolgens zou nemen. Het werd uiteindelijk Gaby. Ik zat op haar bank en Milfaddict zat naast mij en toen ze bij haar bank stond vroeg hij haar voor de gein om een trio mmf maar ze zag ze dit niet zo zitten dus trio mmf niet aan Gaby besteed. Nooit met haar gekamerd maar ze is wel ondeugend en daar hou ik van en ze maakt vaak contact met me. Ze heeft beslist een goede kont en hoewel niet helemaal mijn type qua lichaam ziet ze er best goed uit. Kamergang was prima en haar blaaswerk was dik voormekaar. Zoenen kwam niet ter sprake maar tijdens de seks zei ze wel herhaaldelijk "kom" wat ik wat vreemd vond overkomen. Haar in missio uiteindelijk goed volgespoten.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Ik zou vandaag met de Flixbus van Rotterdam naar Duisburg reizen en daarna voor een paar dagen een Airbnb boeken om alleen VV te bezoeken. Echter zijn Alexandra, Gabriela, Delia, Cansu, Mira(al 2 maanden lang gewacht) en Cosmina er niet meer. Wat is de kans dat ze deze week nog terugkomen?

Laatst bewerkt:

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Inderdaad, ga ik verder niet op in. Maar een kenner die het tijdsbestek analyseert en dat er wel signalen moeten zijn heeft niet meer info nodig. Jammer dat velen niet durven te reageren, weet zeker dat ik niet de enigste ben.
Nu graag alleen maar weer info over de grote groep meiden in de VV
Wat erg! Mag ik je een advies geven (een oud Chinees geheim 😉)? Ik heb in China gewoon PrEP en antibiotica tegen soa's gekocht zonder recept. Voordat ik seks heb met deze dames, slik ik twee uur van tevoren een PrEP-pil. Na de seks moet je direct je piemel wassen, veel drinken en gaan plassen. Gebruik daarnaast een antibioticakuur van twee weken tegen de meest voorkomende soa's, zoals chlamydia, gonorroe en herpes

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
Ik zou vandaag met de Flixbus van Rotterdam naar Duisburg reizen en daarna voor een paar dagen een Airbnb boeken om alleen VV te bezoeken. Echter zijn Alexandra, Gabriela, Delia, Cansu, Mira(al 2 maanden lang gewacht) en Cosmina er niet meer. Wat is de kans dat ze deze week nog terugkomen?
Als je een beetje oplet op Freiercafe zie je toch wel een trend dat de dames op bepaalde dagen hun dagje vrij hebben. :unsure: ;)

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Wat erg! Mag ik je een advies geven (een oud Chinees geheim 😉)? Ik heb in China gewoon PrEP en antibiotica tegen soa's gekocht zonder recept. Voordat ik seks heb met deze dames, slik ik twee uur van tevoren een PrEP-pil. Na de seks moet je direct je piemel wassen, veel drinken en gaan plassen. Gebruik daarnaast een antibioticakuur van twee weken tegen de meest voorkomende soa's, zoals chlamydia, gonorroe en herpes
Heel slecht advies; op deze manier profylactisch antibitotica gebruiken. Zo ontstaan dus resistente bacteriën waar we straks helemaal geen werkende antibiotica meer voor hebben……. Als je een soa oploopt gewoon bij je huisarts of andere arts, je laten behandelen. ( herpes is een virus waar geen antibiotica tegen helpt). En nu terug naar de reviews van VV.

Meescum

Snuffelaar
18 sep 2025
8
19
Maar denk niet dat Bahar altijd openstaat voor anaal want dat hangt af van haar gemoedstoestand en uiteraard je pikformaat want grootgeschapen is meestal de reden dat je niet in haar kleine gaatje mag en dat geldt voor veel dames die anaal aanbieden.
Bedankt Robbie... ik heb haar sowieso op het oog vanwege de vele berichten over haar. Anaal kan bij haar gewoon bare?

Terug
Naar boven