Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil deze week ook eens voor eerste keer gaan en hoor ook graag tips, welke vrouwen best zijn voor onze hobbyNog nooit in een FKK-club geweest, dus dacht: laat ik dat maar eens fixen. Volgens de reviews is Villa Venus wel een goeie plek voor een eerste keer, dus volgende week effe richting Duisburg.
Iemand nog tips welke vrouwen ik moet doen of dingen waar ik op moet letten?
Dus zijn er betere opties als Venus?Alle vragen die je stelt zijn al ruimhartig beantwoord. Je hoeft maar een paar pagina's terug te lezen.
Schroef je verwachtingspatroon een beetje terug of bereid je voor op een teleurstelling.
Fooi?Waarom heb je 50 betaald? 40 is de norm.
4fun
Inderdaad fooi. Had ook alleen maar briefjes van 50 bij.Fooi?
Dus Melissa ook in der kont genomen of enkel der kutje afgeroomd?Vrijdagochtend naar de villa gegaaan, na een rit van dik 2 uur aangekomen om 10:00.
Er waren om 10:00 maar 2 dames aanwezig, madalina en anka, madalina had ik in het verleden al eens een kamergang mee gemaakt,maar viel toen tegen, anka is niet echt mijn type,, dus moest ik geduld hebben en wachten op de andere dames, de voordeurbel bleef maar gaan, maar geen dames, alleen mannen, op een gegeven moment zaten er 6 mannen en 2 dames, en het leek wel of iedereen aan het wachten was ,wat er nog zou komen.
Om 10:30 kwam een derde dame, volgens mij sibel, maar na het leggen van de handdoek is ze weggelopen om zich om te kleden, maar heel lang niet meer gezien.
Om 11:00 hoorde ik Barbara (thekenvrouw) op een schreeuwerige toon bellen met iemand , en riep dat het al 11:00 uur was en de villa om 10:00 opengaat. 5 minuten later kwamen er 5 dames de woonkamer inlopen, waaronder sibel,bahar,Melissa ,Sandrina en Gaby, ik denk dat de dames boven overnacht hadden want de voordeurbel was niet meer gegaan,of ze waren al vroeg binnen maar boven lekker een theekransje aan het houden.
Melissa kwam op een bank zitten dicht waar ik zat , ondanks dat ze wat voller is (maar toch een goed figuur heeft), sprak ze me wel aan en had ik het idee dat ze wel goede service zou verlenen , Gaby heeft en mooi slank figuur, maar ben bang dat de service op de kamer tegenvalt.
Ik ben naast Melissa gaan zitten en na een kennismakingsgesprekje begon ze met zoenen en haar hand onder de handdoek te stoppen,, ze vroeg of ze me mocht pijpen op de bank, ik zei liever op de kamer.
We zijn naar de kamer gegaan waar we heerlijk gezoend hebben, pijpen doet ze goed met veel gevoel.
Ze vertelde me dat ze zelf ontzettend kan genieten van anaal, dus……, we hebben een goed vrijpartij gehad.
Toen we klaar waren en de kamer uitliepen zei ze dat ze nog niet klaar met me was, ik dacht: OK?
Na het afrekenen bij de kluisjes ben ik gaan douchen, waarna ik een bak koffie ben gaan halen en weer plaats heb genomen op de bank. Melissa had zich opgefrist en kwam gelijk weer naar me toe, en ging mij hevig tongzoenen en kwam bovenop me zitten, na een paar minuten begon ze me te berijden op de bank, ik stelde voor om toch maar weer naar de kamer te gaan, en zo gezegd zo gedaan, een tweede kamergang met Melissa ,die wederom goed is bevallen, haar inzet is goed en je kunt ook nog een leuk praatje met haar maken ( als je een beetje Duits spreekt).
Na de tweede kamergang ben ik in de sauna gaan zitten, deze was kin de ochtend al aangezet en nu goed warm,.na mijn saunagang ben ik weer naar boven gelopen, maar zag niet echt een dame waarvan ik dacht, dat is mijn type, en/of die geeft een goede service, ik had aan een Duitser gevraagd die een kamergang had gemaakt hoe zijn ervaring was met de dame, en kreeg te horen dat het tegenviel.
Ik ben me gaan aankleden en om 12:30 het pand verlaten.
Omdat ik tijd had en in de buurt was ,dacht ik, ik rij nog even door naar Grimbergen ,kijken hoe het daar is..
Rond 13:00 kwam ik aan in Grimbergen , en bij binnenkomst viel mij al meteen de "matte" sfeeer op. Maar goed ,afgerekend en naar beneden omkleden.
Toen ik terug boven kwam zag ik dat alle banken en stoelen bezet waren, op de ene helft van de banken de dames en op de andere helft de mannen, de dames zijn een stuk jonger dan in de villa, maar ik vraag me af waar de service beter is, ik persoonlijk denk in de villa,
Ik weet niet of het door het tijdstip kwam, maar echt alle dames waren erg druk met hun mobieltje ( iets wat je in de villa ook niet ziet) en toonden geen interesse in de mannen, aangezien ik nergens kon zitten en ik de sfeer nou niet bepaald uitnodigend vond, ben ik na 5 keer de tenen van boven naar onder rondgelopen te hebben, ongedane zaken maar weer vertrokken en richting huiswaarts gereden.
In de villa was het ondanks de magere opkomst en late start ,toch nog een geslaagde ochtend geworden
Dat is inderdaad een verschil.Rond 13:00 kwam ik aan in Grimbergen , en bij binnenkomst viel mij al meteen de "matte" sfeeer op
Dus Melissa ook in der kont genomen of enkel der kutje afgeroomd?