Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Zondag het maar eens gewaagd om hier weer eens langs te gaan. Weinig veranderd, verbeterde douches viel nog het meest op en geen ranzige geur aldaar. In de ontvangstruimte wat consternatie. Nogal een waterballet bij de koffie en frisdrank hoek.

Veel dames, telde er een stuk of 12. Veelal slank tot normaal postuur met wisselende borstpartijen. Een bank (11) met handdoek bleef de gehele tijd leeg. Goed verloop van klandizie, hoewel dat niet evenredig verdeeld was over de dames. Niettemin leek de stemming er goed in te zitten.

Qua namen heb ik Sara/Zara (?) en Gaby/Gabi (9) gehoord. Verder Sonja (10) en ik denk ook Maria (1) gezien te hebben, maar ze zag er anders uit t.o.v. mijn herinnering. Ze had een rood visnetachtig topje aan. En ze was niet de enige die wat kleding aan had... Kousen, lange beenwarmers, losse jarretels.. het nieuwe normaal?

Op bank 14/15 werd een klant geneukt. Uit het zicht van Frau Barbara, maar ik denk dat ze ervoor koos om het te negeren, want het was wel degelijk hoorbaar boven de radio uit (Engelse zender met veelal golden oldies en erg veel reclame).

Vooral Sonja was erg populair en ook ik maakte gebruik van haar diensten. Na wat gefriemel en een pijpje op de bank, zijn we op een kamer verder gegaan. Als doorgewinterde DVP had ze niet veel tijd nodig om me van de nodige sappen te ontdoen. Daarna nog lekker kroelen, kussen en bijkletsen.

30 min => 40 euro.

Een 4-tal Nederlanders ontwaart die elkaar allemaal leken te kennen.

En de Nederlander die voor de deur stond geparkeerd (misschien leest die mee)... volgende keer beter niet tegen de rijrichting in parkeren. De beambten die daarover gaan zullen niet schromen om vlijtig te schrijven, maar misschien is die kans klein op een later zondagmiddag.

richard94

Snuffelaar
15 jun 2023
4
20
Ik heb eindelijk morgen weer tijd om naar Duitsland af te reizen, maar nu vraag ik mij af of iemand weet wanneer Anka weer terug is? Want ik dacht ergens te lezen dat ze op vakantie was?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Anka was dinsdag 17 februari voor het laatst aanwezig dus nu iets meer als 2 weken weg dus het kan nog even duren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie was vanmorgen aan het wachten op de AWL op het freiercafe. De villa kwam als eerste en gelukkig Melissa was aanwezig maar de grote, aangename verrassing voor mij was wel de terugkeer van Samira dus op naar de Konrad-Adenauer-Ring 17. 11 dames gaf de AWL maar Anka stond er niet bij wat me enigzins bevreemdde want gisteren was haar eerste werkdag na haar (korte) vakantie. Blijf het erg jammer vinden dat Evelyn niet meer aanwezig is en de afwezigheid van Mira valt ook op aangezien haar vriendin Gaby wel aanwezig is of ze is gewoon op vakantie of toch een andere club? Even afwachten dus en anders weet Gaby vast wel waar ze uithangt

Was ongeveer 11 uur binnen en Anja (vh Ola) deed open en ze ziet er gewoon erg aantrekkelijk uit. Haar kont mag er ook zijn maar haar service is zeer beperkt of ze heeft haar service inmiddels aangepast cq verbeterd maar ik had al 2 dames met wie ik wilde kameren dus Anja misschien voor de volgende keer mocht ze onze hobby uitoefenen. Trouwens bij binnenkomst zag ik toch Anka dus in totaal 12 dames met Melissa, Bahar, Sandrina, Maria, Andra, Anja, Anka, Sibel, Monika, Sonja, Gaby en Samira. Bahar, Melissa en Sandrina zaten in het rechter zitgedeelte en Sibel verkaste later van bank 5 naar bank 9 want met Gaby en Sonja kon ze het goed vinden. Samira zat weer op bank 12 en hield zich een beetje afzijdig maar dat kon ook te maken met de (rug)pijn die ze ondervond.

Ik nam eerst wat te drinken en vervolgens ging ik naast Melissa zitten. Ze had even niks te doen en sowiezo waren er niet echt veel mannen en dat vond ik wel prima want die drukte gisteren in Dortmund daar zit ik niet op te wachten. Melissa was blij dat ik voor haar koos en ze kuste me en ik was blij met haar want ze heeft een geweldig lichaam en dito kont. We hebben wat gekletst en liepen vervolgens naar boven naar kamer 3. Ze heeft me lekker gepijpt en kwam vervolgens op me zitten waarna ze plat op me kwam liggen. Vervolgens doggy en plat doggy en toch weer de opmerking niet in haar te spuiten maar toen ik liet blijken dat jammer te vinden stemde ze toch toe. In missio nog lekker doorgeneukt en vervolgens haar volgespoten en volgens Melissa een flinke lading wat me verwonderde aangezien ik gisteren al tweemaal heb gespoten of die zinktabletten van de kruidvat werken wel heel effectief.

Ik wilde vandaag niet te lang blijven ivm het mooie weer dus na voldoende pauze te hebben genomen naast Samira gaan zitten zoals beloofd. Heb haar niet veel kamergangen zien maken en ze was blij dat ik voor haar koos. Ze is wat aangekomen maar nog steeds heel aantrekkelijk. Een neuspiercing is nieuw bij haar en haar haren en haarkleur was ook wat anders en ze was mooi opgemaakt. Ik schrok echter toen ze zei dat ze best veel pijn had aan haar onderrug waardoor een kamer met haar niet zeker was. Ze wilde het toch proberen. Seks was erg goed met zoenen en veel intimiteit. We kennen elkaar al lang en ze is altijd vrolijk tegen mij. Na de kamergang wilde ze vertrekken want ze had te veel pijn en ik wenste haar dan ook veel sterkte en hoop dat ze snel zal herstellen. Heb het best met haar te doen want uitgerekend op haar eerste werkdag na een lange vakantie laat haar rug haar in de steek en wie weet hoelang het gaat duren?

Heb trouwens ook een poos in het rechter zitgedeelte gezeten vlakbij Melissa en ze gooide op een gegeven moment haar benen omhoog en zei uit het niets dat ze ook aan "Arschficken" deed. Dat had ik nooit geweten maar ze zei er wel bij dat ik niet mocht. Alleen met kleine en normale pikken gaat ze anaal dus ik had niet de behoefte te vragen wat dat extra zou gaan kosten maar voor anaalliefhebbers Melissa staat er voor open mits je niet (te) groot geschapen bent.

Anka werd veel geboekt. Niet verwonderlijk zo vlak na haar vakantie maar als ik aanwezig ben zit ze nooit lang op de bank dus ze doet haar werk goed en heeft veel schare fans. Vooral Samira, Melissa en Bahar hadden het aanmerkelijk rustiger tijdens mijn aanwezigheid van 11 tot 14 uur.

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
65
101
Ik zat tegenover je Robbie, anaconda, toen Melissa haar benen spreidde. Ik zei dat er te weinig licht was om het goed te zien. Heb vandaag zelf twee keer een fijn trio met Anka en Monika gehad.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
We waren vandaag bij deze tent om ongeveer 15:00. We werden binnen gelaten door Bahar. Ze zag zoals altijd goed uit. Er waren redelijk wat mannen in de tent. Na de douche, zochten we de beste bank om op te zitten voor een goede strategische uitzicht. Het werd de bank naast de neukkamer op de begane grond.

Ik zag een bloedmooie dame op bank nr 3, het bleek Anja (vh Ola) leeftijd 26 jaar oud. Ze werkt voornamelijk bij Verena, maar werkt de laatste tijd af en toe bij Venus. In ieder geval nam ik plek naast haar op de bank en ze zei dat vandaag was haar laatste dag bij Venus. Ze vond Venus als club te oubollig en ze gaat weer terug naar Verena. Seks met haar was geweldig. De klik was er tussen ons. Ze zei dat ze niet op kamer wilde met bepaalde type mannen. Anja bekend als Ola in Verena heeft best veel mannen afgewimpeld. In totaal was ik met haar 4 uur op kamer geweest. Zo goed was de seks. Andra was chagrijn dat ik niet met haar op kamer was. Dat liet ze ook blijken, toen ik en Anja om 20:30 bij de kluis stonden.

Mijn maat was op kamer met Bahar, Anka, en Sibel. Alleen met Sibel was de seks minder. Hij mocht niet in haar klaarkomen. Om 20:40 besloten we om de club te verlaten.

Tinto91

Snuffelaar
16 jan 2026
5
16
Nog nooit in een FKK-club geweest, dus dacht: laat ik dat maar eens fixen. Volgens de reviews is Villa Venus wel een goeie plek voor een eerste keer, dus volgende week effe richting Duisburg.

Iemand nog tips welke vrouwen ik moet doen of dingen waar ik op moet letten?

Kellystafford1080

Toogplakker
15 sep 2023
71
98
Hallo allemaal, hierbij weer een verslag van mij en mijn alter ego Kelly 🤭

We vertrokken vandaag wat later dan normaal op een zaterdag en waren zo tegen 11:15u met de bolide bij de VV. Buiten was het haast moeilijk parkeren en bij binnenkomst scande ik aan de balie veel lege bankjes met witte handdoeken. Nadat ik 10euro had overhandigd aan de generaal op leeftijd, Barbera, werd het tijd om de trap ri de kluisjes en de douches te nemen. Na wat warm water over onze lijfjes te hebben gegooid, het gereedschap te hebben gepoetst lopen we bijna tegen Anka op. Deze had de sauna net opgestart en groette ons uitbundig. Op de vraag of ze vrij was zei ze nee en dat was voor dat moment wel jammer.

Eenmaal weer boven ga ik op een bankje naast Maria zitten en al gauw raak ik dan ook met Maria in gesprek en besluit ik ook maar mijn eerste kamergang met haar te maken deze dag. Het was alweer een tijdje terug dat ik met deze vrouw had gekamerd en bij deze keer zal het dan ook niet blijven vrees ik. Deze vrouw verstaat haar vak en weet wat een man wil. Nadat ze me eerst vakkundig en met soms hele diepe halen had gepijpt werd het tijd om een kamer te zoeken. Na wat gepijp en gebef haar maar in missio gezet en daar gingen we dan. Toen we nog wat standjes hadden doorlopen ging ze toch nog weer even pijpen en ja, daar spoten mijn visjes dan toch tegen haar gehemelte …. Met een haast zuur gezicht deponeert ze iets later dan ook mijn goud vermengd met wat speeksel op een stuk keukenpapier. Dit alles had niet gehoeven en waarom niet alles in haar welwillende grotje gestort zo vroeg ze mij haast dwingend.

Nadat ik weer even wat water over mijn weelderige lichaampje had laten kletteren en mij weer had gewassen bewoog ik mij weer omhoog om mij op het zelfde bankje als toen ik net binnen was te storten. Nu had ik tijdens de heenreis bij de bakker al gekeken naar de line up van vandaag op Freiercafe en ik zag veel vrouwen staan, echter niet diegene die dan net bovenkomt met een verse lading handdoeken. Ik heb het dan over Amanda. Deze dame had ik tijdens mijn laatste bezoek aan de VV ook al onder handen genomen en dat was mij zo goed bevallen dat ik haar vandaag maar moeilijk kon weigeren, maar is het niet wat te vroeg en moest ik niet eerst even pauzeren?

Van het woord pauze wou onze Amanda niks weten en voor dat ik het wist zit ik dan ook alweer naast haar op een bankje. Ze vertelde me met grote pretoogjes dat ze de vorige keer wel 3 keer was klaargekomen (dat ze dat nog wist!) en dat ze niet kon wachten om mijn schwanz in haar grotje te mogen parkeren. Ik vertelde haar dat ik net had gekamerd met Maria maar dat was tegen dovemansoren … We moesten naar boven, en wel snel! Daar aangekomen heb ik haar vooral veel laten pijpen, maar en was ook genoeg ruimte voor het betere neukwerk. Ze genoot zichtbaar van alles wat we samen deden en vertelde mij naderhand dat ze vandaag 2 keer was gekomen.

Toen was het alweer tijd om weer richting Nederland te gaan. Met dank aan de verrotte hoge brandstofprijzen was het bijna rustig te noemen op het zwarte asfalt , en ik was dan ook zonder files en of knipperende matrixborden weer veilig thuis aangekomen. Dank voor het lezen en vergeet vooral niet om te liken 😉

Tot de volgende keer maar weer

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie onderweg een lastige keuze moeten maken voor welke saunaclub te gaan. Wilde eigenlijk naar Arabella maar Emilia voor de tweede opeenvolgende dag afwezig dus die viel af. De Grim met Sarah en Mona had ik voor kunnen gaan maar koos uiteindelijk weer voor de villa want Samira en Nicoletta aanwezig maar helaas geen Melissa maar aan eerste tweegenoemden had ik genoeg.

Was ongeveer 12 uur in de villa en hoefde maar 10€ af fe rekenen. 10 dames aanwezig volgens freiercafe maar in werkelijkheid 9 want Monika was niet aanwezig maar wel Maria, Anka, Dilara, Nicoletta, Gaby, Samira, Bahar, Sandrina en Sibel.

Bij het betreden van het zitgedeelte keek ik gelijk naar rechts en zag ik Maria, die er erg lekker uitzag, een gast op haar bank pijpen. Liep vervolgens verder en zag Samira net met een gast weglopen voor een kamer dus gelijk op haar bank plaatsgenomen. Had helemaal niet in de gaten dat "schoenenreus" een bank rechts van me zat dus hij sprak me aan met: zeggen we niks meer😁 Was wel leuk dat hij er was zodat we wat over de dames konden kletsen. Een andere Duitser die ik regelmatig tegenkom was er ook en had ook best wel even met hem willen optrekken maar hij is vroeg vertrokken.

Al vrij snel zag ik Samira maar moest toch nog een poosje wachten eer ze naast me zat want na het douchen ging ze naar het eetgedeelte. Uiteindelijk zat ze naast me en even kort bijgepraat waarna ze me op de bank lekker pijpte. Vervolgens een kamer opgezocht. Helaas geen 3 of 4 met spiegels want die waren bezet. Seks was weer prima en ik moest haar nu wel volspuiten voor 2 babies en ze sloeg nog meer geile taal uit als "du geile Sau". Dat spuiten lukte deze keer gelukkig wel. Vond het wel wat vreemd dat ze beffen niet toeliet en on top wilde ze ook niet maar voor de rest geen klagen.

Nicoletta had me bij binnenkomst uiteraard al opgemerkt maar ik wilde eerst met Samira. Na een lange pauze wilde ik voor Nicoletta gaan maar uitgerekend op dat moment bleef ze best wel lang weg. Gelukkig zag ik haar weer want wilde het niet te laat maken. Ze was weer blij dat ik voor haar koos. De kamers 3 en 4 ook nu weer bezet en namen we kamer 7. Best wel donker die kamer want weinig verlichting en geblindeerde ramen. Seks was erg goed en pijpen doet ze prima. In plat doggy haar uiteindelijk best vlot volgespoten. Na afloop liet ze me nog foto's zien van haar familie en hoe ze er vroeger uitzag. Was wel leuk dat ze zei dat ze mijn parfum lekker vond ruiken en dat hoor ik van veel dames dus ik zal deze parfum/eau de toilette maar blijven aanhouden.

Was op een gegeven moment herrie in het zitgedeelte. Sibel was boos en liet zich goed horen maar op welke dame en waar het over ging ontging mij en vervolgens ging ze het eetgedeelte in waar ze nog aan het tieren was en Barbara kwam er ook bij om de boel tot bedaren te brengen.

Dames hadden genoeg te doen en alleen Gaby, Dilara en Zara draaiden minder. Denk dat Anka in mijn aanwezigheid de meeste kamers maakte. Sandrina heeft denk ik een hele lange kamergang gemaakt want heb haar weinig gezien. Mocht ik de villa weer aandoen dan zal ik zeker weer met haar willen kameren want lichamelijk zeer aantrekkelijk en ook die (hang) borsten vind ik best sexy en verder komt ze vriendelijk over.

Rond 15.45 uur vertrokken en schoenenreus was nog steeds present en heeft nadien nog twee kamergangen gemaakt.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
439
187
Bij trio betaal je gewoon per dame die 30/40 euro of werkt het anders
Staan er ook ergens foto's van de dames?

Terug
Naar boven