Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde ervaring met haar, irritant wijf, 0% sympathie, bemoeid zich overal mee en probeert je in diskrediet te brengen.Zara vertelt iedere dag wel dat ze gaat stoppen, en die trucjes heb ik vaker gehoord. Van mij krijgt ze geen aandacht meer. En als ze bijna geen kamers maakt, begin ze te roddelen over de mannen die lang zitten.
Dame is een beetje over de datum
Ik ken ze niet bij naam en het gezicht wat erbij hoort ook niet. Na mijn eerste bezoek vandaag ( had me er echt al heel lang op verheugd ) vond ik de bezetting maar magerJammer dat de 2 nieuwelingen (Isabel en Evelin) waarschijnlijk weer zijn vertrokken. Heb met beiden een trio gedaan en vooral Evelin maakte een zeer positieve indruk op mij. Vroeg haar ook of ze zou blijven maar uit haar antwoord maakte ik op dat ze niet lang zou blijven. Hoop dat ik Melissa van het weekend tref maar bij haar weet je helaas nooit wanneer ze komt. Verder wacht ik nog steeds op de terugkomst van Samira en Michaela en wellicht dat Lucy nog onverwacht opduikt. Nicoletta is ook een dame die er voor mij zeer aantrekkelijk uitziet en Bahar is een dame die nooit verveelt en haar huidige postuur; wellicht de mooiste van de villa.
Zara vertelt iedere dag wel dat ze gaat stoppen, en die trucjes heb ik vaker gehoord. Van mij krijgt ze geen aandacht meer. En als ze bijna geen kamers maakt, begin ze te roddelen over de mannen die lang zitten.
Dame is een beetje over de datum
Zelfde ervaring met haar, irritant wijf, 0% sympathie, bemoeid zich overal mee en probeert je in diskrediet te brengen.
Geen enkel probleem mee wanneer ze zou stoppen, is overigens totaal mijn type niet.