Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
Bekijk bijlage 25236
Op het freiercafe lees ik dan de entree tijdens de happy hour weer is aangepast naar 20€ maar hier lees ik nog steecs 10€.

Ik twijfelde om naar de villa te gaan vandaag want voelde me niet echt happy maar toch gegaan want was toch in Duisburg. Kwam pas iets na 12 uur aan en op de AWL die deze keer laat verscheen maar 7 dames te weten: Maria, Andra, Anka, Madalina, Monika, Bahar en Evelin.

Ik wilde maar één kamergang doen aangezien ik zeker niet fit was. Monika of Evelin. Tussen die twee wilde ik kiezen. Het was best druk met mannen en met maar 7 dames hadden de dames geen klagen.
.
Een Duitser deed nog een trio met Evelin en Andra in het zitgedeelte op de bank in het rechter zitgedeelte uit het zicht van theke Barbara en dat zag er zeker geil uit met uiteraard het nodige gekreun. Dit werd boven verder voortgezet gelijk rechts na de bovenste trede op de kleine bank/poef waar hij met Evelin en Andra aan het seksen was. Uiteraard wat omstanders die toekeken. Aangezien Andra met condoom neukt toch iets om rekening mee te houden of ze doet het bij een trio wel zonder?

Monika werd vaak geboekt; zat eerst op bank 6 maar ging daarna naar het rechter zitgedeelte met bank 14. Hield het een beetje in de gaten en zag er wel geil uit met volop zoenen. Het eerste uur heb ik alleen geobserveerd en toen Monika met een gast naar een kamer ging op de bgg ging ik op haar bank zitten. Hoefde niet lang te wachten en ze kwam naast me zitten en gelijk haar tong in mijn mond. Jammer dat ze maar heel weinig Duits spreekt/begrijpt maar de seks was prima. Op de kamer staand pijpen en daarna heb ik haar gelikt. In de missio haar flink genomen en ze liet zich goed horen en gelukkig geen opmerking van haar zijde van nicht reinspritzen. Ging niet vanzelf want echt strak is ze niet maar zo'n mooie meid neuken en volspuiten die gedachte al deed mij uiteindelijk toch klaarkomen in haar Musschi.

Iets voor 14 uur vertrokken want gisteren driemaal en vandaag eenmaal gekamerd en zeker niet fit deed mij besluiten de villa vroegtijdig te verlaten.

En nu maar hopen dat Melissa, Michaela, Samira en Lucy spoedig weer terugkeren want 7 dames voor vandaag is weinig alhoewel er gisteren 10 dames aanwezig waren met Nicoletta, Sandrina en Sonja erbij.
Entree is ook op de site aangepast. ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Klopt; maar wel een dag later en gisteren was het nog niet aangepast maar moest ik wel 20€ afrekenen.

Melkboer69

Toogplakker
14 mrt 2017
25
28
Ondanks dat Robbie 10 euro meer heeft betaald, hoop ik dat je alsnog een leuke dag hebt gehad....De hele dag kun je daar dus zitten lekker warm/beetje loeren en nog gratis drinken ook. 20 euro waar praten we over!

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Als je bijna een dagelijkse neuker bent dan is die tien euro meer per x toch 120 euro in de maand a 1300-1500 per jaar meer. Voor dit geld kan je ook weer een paar keer een dame volspuiten. Of zie ik het zo verkeerd Robbie? Ik let er niet op een tientje meer of minder.

art1989

Snuffelaar
25 okt 2024
4
2
Hé daar Lee veel hier over van te voren afspraken maken met de dame
Gebeurd dat op de bank of op de kamer
En wat moet je dan wel of niet vragen
Al vast bedankt cbm

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Gebeurd dat op de bank of op de kamer
De voorkeur is dat je op de bank al afspraken maakt. Zo hoef jij (en de dame) niet voor niets naar de kamer te lopen. Mocht je een 'oneerbaar' voorstel hebben waarvan je denkt dat niemand anders dan de dame het zou mogen horen, dan kan je dat juist beter op de kamer pas vragen.

En wat moet je dan wel of niet vragen
Dat vragen wat jij zou willen. Welke dienst, met of zonder (condoom, glijmiddel, tong, hand-inzet), welke ingangen van de dame er voor je beschikbaar zijn en tegen welke prijzen, enz. , enz. ....... Laat je fantasie de vrije loop.
Al vast bedankt cbm
Heel graag gedaan. Met een beetje nadenken en lezen hier had je zelf trouwens best een eind kunnen komen.

Ander kan je eens aan Chat-GPT vragen hoe je het aan moet pakken in een gelegenheid als deze. Deel de uitkomst maar eens met ons!

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
De voorkeur is dat je op de bank al afspraken maakt. Zo hoef jij (en de dame) niet voor niets naar de kamer te lopen. Mocht je een 'oneerbaar' voorstel hebben waarvan je denkt dat niemand anders dan de dame het zou mogen horen, dan kan je dat juist beter op de kamer pas vragen.

Dat vragen wat jij zou willen. Welke dienst, met of zonder (condoom, glijmiddel, tong, hand-inzet), welke ingangen van de dame er voor je beschikbaar zijn en tegen welke prijzen, enz. , enz. ....... Laat je fantasie de vrije loop.

Heel graag gedaan. Met een beetje nadenken en lezen hier had je zelf trouwens best een eind kunnen komen.

Ander kan je eens aan Chat-GPT vragen hoe je het aan moet pakken in een gelegenheid als deze. Deel de uitkomst maar eens met ons!
Dat je het op de bank je wensen van te voren bespreek lijkt mij logisch maar als je geen woord Duits spreekt is dat wel een heel lastig.
Dan wordt het mis communicatie

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het kan wellicht ook tegen je werken als je je wensen van tevoren bespreekt. Ruim een jaar geleden een nieuwe dame in vv en vroeg ik op de bank naar haar service waarop ze zei neuken zonder maar "nicht reinspritzen" maar op de kamer tijdens de seks mocht het opeens wel omdat ze me aardig vond en een andere landgenoot had niks gevraagd over de service en kon haar kutje gewoon "reinspritzen".

In een andere club vroeg ik een nieuwe dame op de bank naar de service waar geen duidelijk antwoord op kwam en op de kamer was het neuken met condoom. Een andere dame vond dat vreemd omdat ze wist dat ze zonder condoom neukte dus toen had ik beter mijn mond kunnen houden en je kunt het ook zo stellen dat als ze met condoom zou neuken ze dit zeker vooraf (op de bank) had moeten melden en niet pas op de kamer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Robbie weet je zeker dat Andra het zonder deed?
mij is het nooit gelukt bij haar
Denk dat een enkeling het lukt. Iemand op dit forum heeft erover geschreven en zei dat ze een vriendje heeft en daarom niet zonder neukt en dat hij wel mocht.

Afgelopen zondag zag ik dat Andra boven werd geneukt (trio met Evelin) maar kon niet goed zien of dit condoomloos ging ook omdat er meer mannen bij stonden.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Dat je het op de bank je wensen van te voren bespreek lijkt mij logisch maar als je geen woord Duits spreekt is dat wel een heel lastig.
Dan wordt het mis communicatie
Als je de taal van de liefde niet spreekt (niet kan neuken) dan kan het ook lastig worden. Als ze geen lift hebben en je bent niet goed ter been ook trouwens als de kamer boven is waar je het mag proberen.

Er zijn natuurlijk gevallen waarbij je gewoon beter thuis kan blijven ;) .

En anders gewoon Duits leren! Soms moet je niet in moeilijkheden denken maar in mogelijkheden.

Het kan wellicht ook tegen je werken als je je wensen van tevoren bespreekt.
Natuurlijk Robbie!

Als een dame gewoon niet veel zin heeft om op voorhand 'veel toezeggingen te doen' waar de klant denkt 'rechten aan te kunnen ontlenen' dan zal ze weinig toezeggen. Dikke kans dat als je akkoord gaat met dat weinige dat je dan op de kamer niet zomaar meer krijgt.

Als een dame niet weet 'hoe groot die is', dan zal ze mogelijk anaal niet aanbieden bij het maken van de afspraken op de bank. Als ze nog niet weet of je een beetje rekening met haar houdt (onbenullig hard en lang neuken, of juist een beetje prettig met haar omgaan als ze ongemak heeft of totdat ze lekker nat is), nog niet weet of iemand een frisse adem heeft maar wel tongzoenen moet toezeggen, dan kan juist niets afspreken een voordeel zijn.

Je hebt dan geen rechten (als je die al had) maar het kan ook heel erg veel leuker worden als ze je wel leuk en prettig op de kamer vindt (y)

art1989

Snuffelaar
25 okt 2024
4
2
Van de week langs geweest
En ja geen foto modellen
Maar ik vind ze stuk voor stuk mooi
3 keer kamer een uur met anka geweldige vrouw volgende keer ga ik zeker weer naar haar ook zoek
Verder een half uur met Sandrina
En nog een dame haar naam weet ik.niet
Die maakte van dat half uur gauw een kwartier

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Ik ben nog nooit naar een FKK club geweest en besloten dat het er nu maar eens van moet komen. Gezien de recensies lijkt Villa Venus een goede club voor de eerste keer, dus morgen staat er een ritje naar Duisburg op de agenda.

Weet een van jullie toevallig of je hier een Umweltsticker nodig hebt? En wellicht nog adviezen voor een first timer in een FKK club?

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
sticker is nodig in heel duitslands grote steden.
anders risico op boete
eerste keer,gewoon gaan met de flow en niet zeggen dat het je eerste keer is.
veel plezier

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
Ik ben nog nooit naar een FKK club geweest en besloten dat het er nu maar eens van moet komen. Gezien de recensies lijkt Villa Venus een goede club voor de eerste keer, dus morgen staat er een ritje naar Duisburg op de agenda.

Weet een van jullie toevallig of je hier een Umweltsticker nodig hebt? En wellicht nog adviezen voor een first timer in een FKK club?
Ja daar is een umweltsticker (verplicht) daar is ook een item over op het forum.
Voor de rest veel plezier.

Terug
Naar boven