Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
eerste instantie naar de vulkanstrasse gereden maar kon er niet wat naar mijn zin vinden.
Dus dacht laat ik dan maar eens kijken bij Villa Venus.

Vulkanstrasse bruist alleen 's avonds en 's nachts. Overdag heb je daar niks te zoeken.

Zij er meer van dit concepten in duitsland of belgie?

Dezelfde eigenaar hanteert hetzelfde concept elders in het Ruhrgebiet: Arabella, Grimberg, Romantica, Verena en Lunderland.

Romantica heeft een klein aanbod waarvan een deel ook nog last heeft van overgewicht. Toch zijn er pareltjes uit de andere clubs hier ooit begonnen. Villa Venus is momenteel het afvoerputje van de keten dus als je het daar al naar je zin hebt gehad dan werkt Romantica ook wel.

Deze aanbieder heeft met Salome ook nog een club die een soort kruising tussen een RTC en een gewone saunaclub is. De vaste prijslijst hangt er wel maar de dames hanteren hun eigen (hogere) prijzen en NZC alleen bij de ex-RTC werkneemsters. De openingstijden wijken ook af van de rest.

Daarnaast is er de buurt van Münster nog M-exclusiv, een soort slap aftreksel van bovengenoemde RTC's.

De overige clubs uit de link van ShortNick op nog enige beschaafde afstand van de grens zijn normale saunaclubs waar je kunt zoeken naar een speld in een hooiberg voor de juiste service.

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Twee maanden geleden nog niet maar blijkbaar leren ze snel bij in een club met weinig klanten. Ook tegen het 40 euro tarief of hangt er nog wel bonus aan vast?

Op zich wel verrassend want in de meeste RTC's kan ik zo een dame aanwijzen die geen bare doet.

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Goed punt, is het mogelijk om de laatste berichten naar dat topic te verplaatsen? Samen met een quote van de aanleiding uit bericht #4501. Dank U.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie na een halve werkdag rond 14.30 uur bij de villa. Maria deed open en bij binnenkomst het getal 70 bij de thekebalie en versieringen. Barbara gisteren het 70e levensjaar bereikt en haar uiteraard gefeliciteerd.

De villa is 24 en 25 december gesloten en 26 december t/m 30 december gewoon open staat aangegeven op de thekebalie.

10 dames aanwezig: Maria (1), Andra (2), Amanda (3), Anka (4), Madalina (5), Monika (6), Sandrina (7), Veronica (9), Zara (10) en Bahar (14).

Bij binnenkomst gelijk aangesproken door Amanda. Wat een aardige/lieve dame is het toch maar deze keer niet voor haar gekozen.

Qua mannen een stuk drukker dan bij mijn laatste bezoek ook op een vrijdagmiddag. Tijdens mijn aanwezigheid tot ongeveer 18.30 uur werd vooral Monika goed geboekt maar ook Sandrina, Maria, Bahar en Anka hadden genoeg te doen. Andra is echt een blikvanger maar neuken met in een RTC club is niet aan mij besteed al maakte ik zo'n 2 weken geleden een grote uitzondering hierop met een kamergang met Cleo in de Grim waarbij zelfs pijpen met condoom ging.

Ging eerst naar boven om wellicht wat spannends te ervaren maar helaas er was niets te zien of te horen. Ben daarna weer het zotgedeelte ingegaan en plaatsgenomen naast Maria. Ze had van die sexy witte beenwarmers aan en meer dames droegen dit. We namen kamernummer 4 dus met volop uitzicht dankzij de grote spiegel. Ze heeft me echt goed gepijpt en ik heb haar een poosje gebeft. Daarna bracht ze een beetje gel aan voor mijn anaconda zei ze erbij. Missio, lepeltje lepeltje en afgesloten in plat doggy en haar kutje volgespoten. Vond het wel wat raar dat ze vroeg of het mijn tweede kamergang was wat doet overkomen dat het moeizaam ging maar ik denk zo ik heb een half uur dus waarom zou ik binnen een kwartier al klaarkomen. Bovendien is haar kutje zeker niet strak dus dan kun je het makkelijker uitstellen.

Ik zag een man al een hele poos op de bank van Monika zitten. Op een gegeven moment liep ik naar boven en nam ik plaats op de rechterbank. Op de linkerbank hoorde ik gekreun en warempel Monika werd flink onder handen genomen. In missio lag ze op de bank met haar benen wijd met ook weer die geile beenwarmers aan. Ik stond op en ging erbij kijken. Kreeg er een stijve van maar hij hield het lang vol en spoot haar nog niet vol. Als dat wel was gebeurt had ik haar daarna graag ook van een lading willen voorzien. Ik liep weer naar beneden en zag die gast weer die met Monika bezig was maar hij was nog niet klaar met haar want Monika vroeg nu om een sleutel om met diezelfde gast een kamer op te zoeken.

Op een gegeven moment besloten om naast Zara te gaan zitten. Ze heeft een lekker lichaam en goede kont. Pijpen is niet echt haar ding dus vroeg haar of ik haar mocht beffen en spelend met mijn pik werd ie snel stijf waarna ik voorzichtig haar kutje binnendrong. In missio door blijven pompen en haar vrij strakke kutje best snel volgespoten.

Morgen denk ik weer de villa en voor Bahar wil ik zeker gaan want ze ziet er lekker uit en is inderdaad nog wat aangekomen maar zeker nog aantrekkelijk genoeg. Monika heeft ook mijn aandacht net als Anka die trouwens morgenavond pas vertrekt. Hoop dat Andrea weer aanwezig is want haar vrouwelijke rondingen bevallen me zeer. Jammer dat Michaela nog afwezig is. Deze milf vind ik bijzonder aantrekkelijk en ik kan altijd met haar kameren want ze is geen dame dat mannen zomaar uitsluit zoals bij sommige dames wel het geval is.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Was gisteren in VV. Ook lekker met Monica gesexed. Ze is een topper en lekker strak. Ze krijgt van mij 8/10 voor haar gfe bediening.
Wel grappig dat Zara vandaag aanwezig was. Gisteren vertelde ze in de sauna dat het haar laatste werkdag in de prostitutie was en dat ze dus vanaf vandaag zou stoppen. Ik dacht dat zal wel. Ze had geen kamer gangen, terwijl de buurmeisje Monica en Sandrina geen tijd hadden om even op de bank uit te rusten. Monica gaat de 21 dec even lekker naar huis, je bent op tijd Robbie.

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
65
101
Ik was afgelopen woensdag in VV. Een uur gekamerd met Anka. Een zekerheidje die er echt op is gericht je het helemaal naar je zin te maken. Was dus een fijne kamer. Ze gaat voor de kerst een tijdje terug naar huis en weet niet of het twee weken of een maand wordt. Na een paar koffies Amanda gekamerd. Hele professionele dame, maar wel gehaast om je snel klaar te maken. Maar een ouwe vos, die net een lange kamer heeft gehad, ontfutsel je niet makkelijk zijn sap. Toen het er van kwam haar heerlijk over buik, borsten en gezicht gespoten, wat zij lachend in dank aanvaarde. Ze vertelde veel over haar privéleven en toonde behoorlijk wat foto's van haar op haar andere werk en haar kinderen. Kennelijk haar manier om aan klantenbinding te doen.

Neptunus

Snuffelaar
18 nov 2025
6
6
Ben daarna weer het zotgedeelte ingegaan en plaatsgenomen naast Maria.
Afgelopen week vroeg ik aan haar of het bare kon zij ze nee, moet je dit dan op de kamer vragen ipv op de bank?

10 dames aanwezig: Maria (1), Andra (2), Amanda (3), Anka (4), Madalina (5), Monika (6), Sandrina (7), Veronica (9), Zara (10) en Bahar (14).
Hebben deze dames altijd hun vaste bank?

Was gisteren in VV. Ook lekker met Monica gesexed. Ze is een topper en lekker strak. Ze krijgt van mij 8/10 voor haar gfe bediening.
Is Monica de bruin getinte dame? Mocht jij haar intern doneren? Ik helaas niet.

Laatst bewerkt door een moderator:

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Afgelopen donderdag was ik ook naar VV afgereisd. Laatste keer dit jaar denk ik.

Bij binnenkomst alles versierd inderdaad, Barbara was jarig (70 jaar).

Was aan het twijfelen wie ik als eerste zou nemen, dus eerst even rondkijken. Zara vind ik een lekkere dame, maar ze kwam onder bij de lockers al vloekend en tierend voorbij. Op haar bank zat ze ook al o geïnteresseerd erbij met haar gezicht op onweer. Dus een no go voor mij.

Anka zat op haar bank, dan is de keuze voor mij snel gemaakt. Ik vind haar een top dame, altijd een goede kamer en een gezellig praatje. Op de kamer een zalige uitgebreide pijpbeurt en daarna haar poesje verwend. Op een gegeven moment trok ze mij omhoog en zei dat ik haar geil had gemaakt en dat ze geneukt wilde worden. Wie ben ik om dan nee te zeggen. 😉
Lekker in doggy en missio geneukt en uiteraard haar poesje volgespoten. Ze gaat zaterdag naar huis en komt ergens in januari weer terug. Larissa kwam dan ook terug vertelde ze. 😃

Na deze kamer ff lekker de sauna in. Al snel genoeg kwam Zara binnen. Heel negatief en vertelde dat ze na vandaag zou stoppen met de prostitutie. @De Grote XXX , dan was jij dat donderdag in de sauna?

Na een 2 uurtjes relaxen, lunchen, sauna diverse keren maar weer naar de ruimte met de dames. Ik wilde wel eens met Bahar kamperen, maar die was op de bank bezet en dat duurde al een hele poos, dus dan maar een andere keuze maken. Was aan het twijfelen tussen Monika en Sandrina. Allebei mooie jonge dames. Uiteindelijk gekozen voor de mooie donkere Monika. Ik vind de taalbarrière wel een dingetje, maar verder wel vol lof over deze jonge dame. Echt een beauty en ook een volle inzet!
Op de bank al tongzoenen en op de kamer ook waarna ze staand naar onder zakte en mij een fijne pijpbeurt gaf. Ik gaf met gebaren aan om het rustig aan te doen waar ze meteen gehoor aan gaf. Daarna haar op bed lekker gebeft en geneukt. Mijn eerste keer met zo'n jonge dame (22 jaar dacht ik). Heerlijk zo'n strak, mooi donker lijf en dan zien hoe je paal daar lekker in schuift. Werd er zo geil van dat ik het half uur niet volhield, haha. Ze is echt een aanwinst voor VV!

Na deze kamer vond ik het wel welletjes en ben ik weer voldaan huiswaarts gegaan.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ha ha Roykewinkel, gelukkig een getuige die reageert dat Zara ging stoppen en dat het echt haar laatste dag was. Ze kwam ook later binnen, en inderdaad, ze zat er niet uitnodigend bij. Ik vind haar ook teveel praatjes hebben, dus reageer niet op haar.
Wat betreft Monica, heb ze een paar keer gehad, ben iedere keer met lege zak en grote smile van de kamer gekomen.
Roykewinkel, dan heb jij 'Robert' ook wel gezien in kamer 11. Hij had toch wel een tijdje Monica en Sandrina op de kamer, zo'n uurtje of twee. Had mij ook uitgenodigd, maar ik ga liever 1 op 1, of toch een grotere gb zoals in de Grim.

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
@De Grote XXX
Ja, wat Zara betreft heb je gelijk. Als ze in een goede bui is wel een leuke dame, maar als ze zo negatief is reageer ik er ook liever niet (te veel) op.

Haha, ik heb 'Robert' nog gesproken in de sauna. Toen Sandrina in de sauna erbij kwam ging hij vertellen over zijn kamer met haar en Monica. Dat hij ze 1,5 of 2 uur beide op de kamer had. Hij kon mij alle 2 de dames aanbevelen zei hij.
Volgende keer Sandrina eens proberen als ze er is. Ze zag er wel goed uit vond ik. Monica 100% voor herhaling vatbaar! En wellicht alle 2 voor een trio. 😉

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Goed idee een trio de volgende keer met deze twee knappe dames en ze zitten toevallig naast elkaar maar waarom in hemelsnaam 1,5 of 2 uur met ze op de kamer als je niet of nauwelijks met ze kan communiceren want Monika geen Duits en Engels machtig en Sandrina een beetje Duits en Engels en die ganse tijd ze bezighouden kost me toch echt teveel energie waardoor een kamergang erna wellicht een zware beproeving wordt😁?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Robbie, die man lag echt niet twee urr te pompen. Hij lag wel te genieten dat er twee knappe jonge dames met zijn wortel aan het spelen waren. Iedere half uur ging ie toch tussendoor een drankje halen. Ook genoot hij er van om de deur een beetje open te laten en mannen te laten zien dat ie genoot.
Je hoeft niet altijd te pompen en spuiten, deze man genoot giga tussen de oren 👍.
Robbie, jouw focus ligt anders

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Ach, ieder geniet op zijn eigen manier. Zo kan het ook inderdaad.

Ik hoef ook geen 2 uur te pompen, hou ik niet eens vol man, haha. Ik zou dan een praatje tussendoor fijn vinden, maar dat zou dan niet echt gaan met Monica en Sandrina. Dan zou voor mij een half uur tot een uur met deze 2 dames prima zijn.

Terug
Naar boven