Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
@bang40

Had je nou wel of niet gekamerd met Bahar en hoe ging het op de kamer als dat van toepassing is?
@Robbie ja ik was direct met Bahar naar kamer 4 gegaan. De wandeling naar de kamer deed ze al wat vreemd met te hard lachen om mijn naam. Vervolgens op de kamer ging zij eerst nog even 'opfrissen' en dat duurde vrij lang. Bij terugkomst was duidelijk dat ze zich niet alleen met water had opgefrist en was ze in hogere sferen. Zonder verder contact te maken ging ze pijpen en dat was wel ok maar niet zoals bij eerdere kamers. Meer afwezig en in trance. Haar gedrag was voor mij wel een afknapper dat ik het neuken maar heb laten zitten.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Was er gisteren weer eens. Weinig dames, maar gelukkig was Andrea er en me beperkt tot twee keer een half uur met haar. De eerste ronde is altijd lastig. Ik word altijd zo geil van haar dat ik het lastig vind om niet te snel klaar te komen. Ook dit keer weer; na een kwartier was het gebeurd. Lekker in haar kut (wat is ze toch zalig). Beetje napraten. Ze vroeg me nog: waarom neem je mij toch altijd als eerste? Neem me een keer als tweede of derde, dan hebben we langer. Afgesproken om haar deze keer ook als tweede te nemen. Die sessie (na half uur rust en zij met een andere klant) duurde het volle half uur. Heerlijk
Hoi De Denker, Leuk om te lezen dat Andrea jou vraagt om een keer haar als tweede of derde te kiezen. Ik vind Andrea super lief en het is heerljik met haar om te kameren. De afgelopen maanden heb ik vaak als eerste gekozen voor Michaela. Andrea als tweede na een korte pauze. Voor haar vakantie vroeg Andrea om haar een keer als eerste te kiezen. Binnenkort even tijd maken voor VV in Duisburg. Het aantal dames is beperkt (beperkter dan in het verleden) maar er is nog steeds voldoende keuze.
Naast Andrea en Michaela maar eens bekijken of en zo ja wie de derde kan zijn. Tips mogen, maar heb zeker voldoende gelezen om eventueel zelf een goede keuze te maken.

Kees-61

Toogplakker
7 okt 2020
152
35
Laatste weken de awl bijgehouden. Zie dat er een wat kleinere groep meiden aanwezig is. Maar wel steeds dezelfde kern
Andrea
Anka
Michael
Jasmin
Maria
Sonja.
Nu zijn dit prima dames om mee te kameren, maar zou ook graag wat verse dames zien.
Oja Bahar vergeten, niet mijn type, schreeuwt teveel en is te arrogant.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Laatste weken de awl bijgehouden. Zie dat er een wat kleinere groep meiden aanwezig is. Maar wel steeds dezelfde kern
Andrea
Anka
Michael
Jasmin
Maria
Sonja.
Nu zijn dit prima dames om mee te kameren, maar zou ook graag wat verse dames zien.
Oja Bahar vergeten, niet mijn type, schreeuwt teveel en is te arrogant.
Inderdaad het is bijna altijd dezelfde kern , het blijft moeilijk om nieuwe meiden aan te trekken voor dit beroep , de laatste tijd zijn er 3 nieuwe begonnen maar na korte tijd al weer weg .

Ik ge morgen hier nog eens mijn 2 wekelijks bezoekje brengen en hoop vooral dat Amanda aanwezig is , hiermee heb ik een perfect seksuele match , maar ze is spijtig genoeg op zeer wisselende dagen aanwezig in de villa .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
De bezetting is de laatste tijd inderdaad niet ruim. Evelyn, Melissa, Natascha, Deria en Monika vertrokken en Larissa is al een poos weg en Andra, Madalina, Samira, Zara en Sonja zijn er ook niet altijd. Vanessa was er maar heel kort en Gabriela gaat inmiddels prive. Veronika en Elena weggestuurd door Barbara en Edda en Alexa ook weer een poos van de radar en nieuwelingen (Rosalinda, Anatea, Gaby) die maar kort zijn gebleven en naar elders zijn vertrokken.

Kees-61

Toogplakker
7 okt 2020
152
35
Bahar is soms wat luidruchtig maar dat is iets van de laatste tijd en heeft een oorzaak maar van nature is ze rustig en arrogant in welk opzicht?
Hoe ze soms mannen negeert, en hoe ze zich gedraagt tegen andere dames.
Niet mijn favoriet.
Amanda ken ik niet, lees wel leuke dingen over haar.
Is ze mooi, leuk. Hoe ziet ze eruit.?

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Evelyn, Melissa, Natascha, Deria Monika Larissa Andra, Madalina, Samira, Zara Sonja Vanessa Gabriela Veronika Elena Edda Alexa Rosalinda Anatea Gaby
Dat is nogal een opsomming en daartussen zitten zo'n beetje alle namen van dames die ik op basis van recensies wel eens zou willen ontmoeten voor een "fijn onderhoud".

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Kees-61

Amanda; een latina met een groot nadeel voor mij althans want ze heeft geen rondingen en big ass zoals ik graag bij latina's zie ik als kontenman dus qua lichaam windt ze me totaal niet op hoewel aan haar service niks mankeert en ze is zeker leuk en geniet ook van de seks en anaal is een optie.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Bij mij vroeg ze EUR 10 extra. Dus zonder kosten geldt niet voor iedereen. Nog steeds geen geld overigens en gezien haar overall service haar zeker gegund.
Dan is Amanda selectief, ik deel alleen mijn ervaring, dus voor mij geen extra om mijn sperma in haar dikke darm te spuiten

Laatst bewerkt:

Kees-61

Toogplakker
7 okt 2020
152
35
Mooie reacties over Amanda, snel een keer naar Duisburg als ze weer op awl staat.
Overigens.....deze is al een paar dagen afwezig.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Gisteren nog eens op bezoek geweest in de villa , ik hoopte dat Amanda er was , maar spijtig genoeg was ze niet aanwezig .

Omdat ik om 10 uur al aanwezig was waren er nog maar 3 dames daar en ik wilde eigenlijk nog wel eens met Michaëla naar de kamer gaan , maar eerst wilde ik nog een koffie nuttigen op mijn gemak en was er al een andere beer bij Michaela gaan zitten en het duurde niet lang dat hij haar penetreerde op de bank onder het toeziend oog van theke Carmen , na een tijdje gingen ze kameren en omdat alles me zo geil gemaakt had van het schouwspel vroeg ik aan M. of ik mee mocht doen en zo waren we met 3 op de kamer , de andere beer nam haar in doggy terwijl M. mij pijpte en na een tijdje merkte ik dat mijn collega beer een fetisch had voor de voeten van M. , terwijl hij zich met zijn lid aan M.'s voeten amuseerde begon ik haar te likken , toen haar in missio genomen en in haar klaargekomen , en de andere beer was op M. voeten klaargekomen .

Toen een verdiende pauze op een willekeurige bank , na een tijdje komt Andrea er aan en bleek ik op haar bank te zitten , ze begroette me met een zoen en zei dat ze wel met me wilde gaan kameren als ze ontkleed was , na 5 minuten was ze terug en had ze mijn jongeheer op sterkte gebracht , nadat dit was gebeurd was de vraag 'zimmer' , natuurlijk zei ik geen nee , eerst 69 en en toen kwam ze reverse cowboy op mij zitten , na een tijdje in cowboy positie , ook doggy positie en uiteindelijk missio , ik kwam echter niet klaar in haar wegens te wrinig pauze tussen de 2 dames en we besloten de kamer te verlaten .

Omdat ik toch nog wel wilde klaarkomen na een lange pauzewilde ik wel een 3 de keer met Zara naar boven , ze was echter bezet en besloot mijn kans nog eens te wagen bij Andrea , eenmaal op sterkte trokken we naar boven , waarbij Andrea me eerst pijpte , toen werd het tijd voor actie langs mijn kant en nam ik haar in missio positie en na een tijdje kwam ik ook in haar klaar en waren we dus beide tevreden .

Gisteren waren er een 7 tl dames aanwezig ,

Maria , Andrea , Anka , Michaëla , Bahar , Zara en Madalina .

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
65
101
Jammer dat we elkaar gisteren niet hebben gesproken rickske123. Ik kwam zelf om kwart over 10 aan. Ik nestelde me eerst op de bank van Anka, maar later bleek dat ze was verkast naar de oude bank van Maria tegen de achterzijde. Daar kwam ik pas bij mijn vertrek achter, dus maar met dit schatje afgesproken voor de volgende keer. Madalina was mijn eerste kamer. Eerste keer met haar en ik was een beetje argwanend omdat ze niet op de bank wilde pijpen, maar het tongzoenen deed ze aardig. Op de kamer bleek mijn argwaan onterecht. Nette milieubewuste rtc standaard en alleen omdat ik zelf niet wilde niet gespoten. Direct na haar snel douchen en naar Michaela die nog Tagesjungfrau was en me met open benen ontving. Eerst dat heerlijke diepe gulzige pijpen van haar, eventjes op mijn pik zitten op de bank en op naar een grote kamer boven waar we lekker zijn bezig geweest met een goede ontlading. Top, daarna de terugreis waarbij ik na het douchen pas Anka tegenkwam. Tja, volgende keer starten met haar en beter uitkijken waar ze zit. Conform verwachting is Sybel afgehaakt. Ben benieuwd of er ervaringen met Zara zijn die de clubstandaard garanderen.

Terug
Naar boven