Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Erik1

Toogplakker
26 jan 2016
67
84
Gisteren naar de villa geweest
Om iets over 10 binnen ,
20 Europese dollars aan Barbara overhandigd
Lokker sleutel 7 ( Lucky number7 of tewel Kevin Schwarnz )
Even een frisdrank uit den automaat ,
Op het bankje van Bahar gaan zitten zij was er niet ,
Dus dan zit je naast het bankje van Larissa ,
Op een gegeven moment begon Larissa te geeuwen , ik vroeg verveel je u ?
Antwoord ze met een beetje
Heb dan maar gezegd ga de sleutel halen we gaan naar boven druk aflaten

Op het kamertje aangekomen
Pijpen likken neuken alle standjes hadden de revue gepasseerd
Tot ze plots in misio begon te vragen om " die muchi vol te spritsen"
En wie ben ik dan om niet te gehoorzamen ,
Ze moest nog lachen achteraf dat er zoveel baby pap uit liep
Aja ik had 5 dagen gespaard
Beneden de 40 eu dollars gegeven

Ik naar beneden douche nemen en de wortel kuisen

Nog wat op het bankje van Bahar gezeten tot ze binnen kwam
Dat was ondertussen al kwart voor twaalf

Ze wat tijd gegund om te kletsen met Michaela en Larissa ,

Daarna met Bahar de kamer op het gelijkvloers binnen ,
Het was mijn eerste keer met Bahar
Jezus almachtig wat kan die pijpen zeg
Ik heb haar op een gegeven moment moeten laten stoppen , anders hing haar snoetje vol met baby pap weliswaar niet meer zoveel als de eerste maar toch
Dan even de wortel wat rust gegund.
Om haar dan te neuken in misio , revers cowgirl , om dan in doggy style haar poes vol te blaffen , even laten zitten tot hij er zèèr slap uitgleed ,
Om vervolgens haar kut wat open te trekken met beide handen om haar dan te vragen " druk mijn pap er uit "
Wat een geil zicht was me dat
Naar het lokkertje om de 40 eu dollars te overhandigen

Terug naar beneden om te gaan douchen de wortel te kuisen ( begon op een echte wortel te lijken ( rood aangeschoten )).

Dan nog even naast madelina gaan zitten ,
Ook met haar naar boven maar geen verslag hier over daar zijn met rubber wippeld

Erik had zich weer goed geamuseerd en was moe , zeer moe ,
Volgende keer ga ik toch Michaela eens doen , ook een pracht wijf

Groetjes

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
65
101
Vandaag naar VV geweest voordat Larissa vanavond de minibus pakt voor haar welverdiende vakantie. Ze had er nog meer zin in dan anders om haar beurs goed gevuld te krijgen. Eerst maar eens een trio met Larissa en Maria. Beiden hoeven natuurlijk geen toelichting en ik denk eindelijk eens begrepen te hebben waarom ik, ondanks haar goede service, nooit een echt goede klik met Maria heb gekregen. Haar onzekerheid jegens mij en haar focus op klaar laten komen. Maar zeker een goed eerste begin van de dag met deze dames. Na de douche gevolgd door koffie verder met de sentimental journey met de oudgedienden. Michaela! Welk een genot als zij je naar jouw wens maar heerlijk lang blijft doorpijpen. Toch maar klaargekomen in haar kutje. We waren 40 minuten intensief bezig geweest en ik wilde doorgaan naar 60 minuten, maar dat vond Michaela geen goed idee, ze doet alleen halve uurtjes 😉.
Douchen, koffie, dommelen waar Michaela tussendoor nog wat aftersales bracht, zag ik eindelijk Gabi(Gabriela). Tja, die leuke tietjes en dat strakke kutje wilde ik ook niet missen. Maar haai Larissa kwam zich ook weer melden, ik zou toch echt weer met beiden op de kamer moeten. Tja, wat moet je dan als zwakke man alleen. Na het voorwerk op de bank, dat beide dames per se uitgebreid wilde geven, maar weer naar kamer 2 boven en me gedwee mijn laatste sap laten ontnemen. Het leven is geil.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Vandaag (vrijdag 1-8-2025) kwamen we om 15:00 aan bij deze tent. Het aantal mannen hier binnen waren sowieso meer dan bij de andere FKK waar wij vanochtend waren geweest. Er waren 8 vrouwen aanwezig. Mijn eerste kamer was met Madalina. Zoals altijd was haar service top. Ik mocht bij haar gewoon zonder condoom klaar komen in haar poesje wat zij niet altijd deed bij iedereen. Ik merkte wel dat die vrouw graag tongzoende. Ik wilde dat liever niet omdat alle vrouwen hier roken en als je doet aan tongzoenen dan proeft je gelijk de smerige tabakssmaak. Iets wat de vrouwen niet willen begrijpen hier.

Mijn 2e sessie was met Andra. Blond haar paste haar veel beter dan rood haar. Dat vond zij leuk om te horen. Mijn voornemens was om haar zonder condoom te pakken, maar zij bleef vasthouden dat zij dat niet kon omdat zij een vriendje heeft. Pfff, ammehoela maar ok dan niet. Ik zal het nooit opgeven. Ik vind haar echt zo een lekker ding, en ja ik ben een opticflick persoon. In de kamer begon ze me eerst te pijpen, ik vond het matig wat haar pijpwerk betrof, maar ja tijdens het pijpen mocht ik haar gewoon lekker vingeren. Na pijpwerk zei ik dat het tijd werd om te neuken. 3 posities gedaan: lepeltje, missionaris en doggie. Tijdens de neukpartij pakte zij mijn hoofd vast en begon ze me te tongzoenen en ja hoor hier weer de smerige tabakssmaak die ik proefde tijdens het tongen. Ik zei tegen haar dat zij moet kauwgum in haar mond doen anders wordt het geen tongzoenen. Ik kwam klaar via normale aftrek werk. Ik vond het geil om te zien hoe zij me pijpte en met veel spuug tegelijkertijd ook mijn lul aftrok. Ik kwam goed klaar tegen haar gezicht.

Mijn 3e sessie wou ik met Bahar doen, maar allemachtig, zij bleef ontzettend lang in de kamer nr 11 (begane grond kamer). Niet normaal hoe lang zij in de kamer verbleef. Bahar kan je eigenlijk niet echt meer meetellen als onderdeel van de werkende dames. Zij is slechts beschikbaar voor vaste klanten in haar kring. Dus ging ik maar voor Andrea, aangezien zij maar bleef aandringen bij me. Bij Andrea, vond ik altijd haar pijpkunst geweldig . Ik vind het altijd geweldig om goed te worden gepijpt en klaar te komen in haar mond. Zij wist altijd hoe ik het liefst gepijpt wilde worden. Bij haar had ik nooit de behoefte om te neuken. Haar pijpwerk en klaarkomen in haar mond was voor me voldoende. Ik wist trouwens van een tijdje terug dat haar poesje niet zo strak was. In de kamer zei ze dat ze me in de gaten hield met wie ik neuk. Ik zei tegen haar dat ze dat niet moest doen, aangezien claimgedrag is zo kinderachtig. We zijn allemaal volwassenen.

Mijn 4e sessie wilde ik met Bahar, maar ja zij kwam uit de kamer nr 11 om 20:55. Tegenwoordig 21:00 is het eindtijd. De dames hier gaan niet meer de kamer in na 21:00. Dus mijn sessie met Bahar kon ik wel vergeten. We besloten maar om naar huis te gaan.

Mijn maat ging op kamer met Anka, Jasmin en Michaela. Met Anka vond hij zoals altijd geweldig. De 2e sessie met Jasmin (bank nr 14) was minder omdat zij niet hield van zijn agressieve manier van neuken. Die maat van me houdt van hard neuken, en zij had last van zijn grote lul dus wou ze niet echt meer verder omdat neuken met hem en zijn harde stijl, haar poesje pijn deed. Dus mijn maat was gefrustreed omdat hij nog geen orgasme had en ging voor de laatste sessie verder met Michaela. Zij kon hem goed bevredigen en gaf mijn maat haar 10 euro extra als fooi.

Al met is het een geslaagde dag. Venus is naar onze mening de beste FKK club op dit moment. De overige Fkk's kunnen niet aan tippen wat de vrouwen betreft.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vast weer die grasmat die Bahar opeiste want hij maakte er altijd een dagje Bahar van en inderdaad Bahar is een geval apart want zij wordt vaak langdurig geboekt door vaste klanten dus de AWL biedt geen uitkomst?

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Rond 11:40 gearriveerd en hartelijk ontvangen door dochter van Barbara, Sara.
Omgekleed, gedoucht, handdoekje om en naar boven

Er waren plus minus negen vrouwen en relatief weinig mannen.

Mijn zinnen had ik gezet op Bahar, haar fenomenale pijpkunsten, haar strakke kutje en de goede klik die we hebben maakt het altijd tot een prima kamer gang.

Bahar zat alleen op haar bankje en de 'grasmat', die vaker op zaterdags een groot gedeelte van de dag Bahar claimt, zat op een andere bank en hij werd min of meer door Bahar genegeerd.

Bahar was verheugd om me te zien, plofte naast haar op bankje en kreeg een paar heerlijke zoenen van haar.
Gevraagd of ze geen Termin had met die 'grasmat', maar dat was niet het geval, 'Heute du bist meiner, schatz' fluisterde ze in mijn oor.
Dit keer geen openbare pijpactie van haar, maar togen gelijk naar boven voor de kamer gang.

Op de kamer heerlijke DT sessie, de balletjes werden niet overgeslagen, en ook het zuigen aan mijn tepels wond me bijzonder op.
Daarna zakte Bahar in cowgirl positie over mijn pik heen, ging een beetje stroef, maar met wat spuug gleed ie er uiteindelijk soepel in.
Werd heerlijk door Bahar bereden, waarbij Bahar met haar klitje over mijn buik heen en weer schoof.
Langzaam voerde ze het het tempo op en zag mijn lul in en uit haar strakke kutje gaan, het duurde niet lang of ik schoot al mijn zaad in haar natte kutje, Bahar kreunde zachtjes en bleef nog mijn pik berijden, totdat deze verslapt was.

Nog even wat AST waarbij Bahar trots vertelde, dat ze 4 maanden geleden voor het eerst oma is geworden.
Bij de lockers afscheid genomen met een paar ferme zoenen, verheug me nu alweer op een volgende keer met haar.

Nog even met 2 Nederlanders gesproken en rond 15:00 de villa verlaten.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Onlangs tijdens de vakantie een bezoek gebracht aan VV. Het parkeren in de straat was een uitdaging. Nagenoeg geen normale plek te vinden, dus een straatje verderop een plekje gevonden.
Ondanks dat toch nog rond 10.00 uur binnen. In eerste instantie zag ik ~5 dames, maar naar de verplichtingen: inschrijfgeld, omkleden, douche en even wat drinken hoorde ik dat er nog dames onderweg waren. Michaela was al aanwezig en ze is een van mijn favorieten. Deze keer zat ze op bankje 13 en ben naast haar gaan zitten. Na wat gepraat ging Michaela al op zoek ... niet lang boog ze zich voorover om mij te pijpen (ZC). Pijpen doet je goed. Nog een ander pijpstandje en daarna na de kamers boven om de sessie voort te zetten. Pijpen, beffen en verschillende standjes neuken (ZC). Uiteindelijk weer heerlijk haar kutje gevuld.
Na het douches waren inmiddels o.a. Anka en Andrea binnengekomen. Andrea heeft een tijdje in een andere club gewerkt, maar ze herkende mij direct. Na wat uitgerust te hebben heb ik mij naast haar genesteld. Andrea vind ik een lieve en mooie vrouw (eind 30). Op de bank even bij gepraat en ook zij ging al snel even op inspectie uit. Op de kamer boven een heerlijke sessie. Andrea houdt van 69 en ook ik vind dit super geil met haar. Uiteindelijk ook haar kutje gevuld (ZC).
Nog een tijdje gerelexed in o.a. de sauna en buiten. Nagedacht over een 3e sessie, maar toch besloten om huiswaards te kregen. Met voldoening op weg naar de auto.
Ai.... een briefje van de BOA (of hoe heet deze in Duitsland). Iets met een milieuovertreding. Vreemd, omdat ik de milieuwsticker op de vooruit heb zitten. Wellicht een foutje van de dienstdoende BOA. Even afwachten hoe dit gaat aflopen.

Ergens in de komende weken wederom naar VV voor 2 of meerdere sessies met de dames, een sauna en even relexen buiten.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Onlangs tijdens de vakantie een bezoek gebracht aan VV. Het parkeren in de straat was een uitdaging. Nagenoeg geen normale plek te vinden, dus een straatje verderop een plekje gevonden.
Ondanks dat toch nog rond 10.00 uur binnen. In eerste instantie zag ik ~5 dames, maar naar de verplichtingen: inschrijfgeld, omkleden, douche en even wat drinken hoorde ik dat er nog dames onderweg waren. Michaela was al aanwezig en ze is een van mijn favorieten. Deze keer zat ze op bankje 13 en ben naast haar gaan zitten. Na wat gepraat ging Michaela al op zoek ... niet lang boog ze zich voorover om mij te pijpen (ZC). Pijpen doet je goed. Nog een ander pijpstandje en daarna na de kamers boven om de sessie voort te zetten. Pijpen, beffen en verschillende standjes neuken (ZC). Uiteindelijk weer heerlijk haar kutje gevuld.
Na het douches waren inmiddels o.a. Anka en Andrea binnengekomen. Andrea heeft een tijdje in een andere club gewerkt, maar ze herkende mij direct. Na wat uitgerust te hebben heb ik mij naast haar genesteld. Andrea vind ik een lieve en mooie vrouw (eind 30). Op de bank even bij gepraat en ook zij ging al snel even op inspectie uit. Op de kamer boven een heerlijke sessie. Andrea houdt van 69 en ook ik vind dit super geil met haar. Uiteindelijk ook haar kutje gevuld (ZC).
Nog een tijdje gerelexed in o.a. de sauna en buiten. Nagedacht over een 3e sessie, maar toch besloten om huiswaards te kregen. Met voldoening op weg naar de auto.
Ai.... een briefje van de BOA (of hoe heet deze in Duitsland). Iets met een milieuovertreding. Vreemd, omdat ik de milieuwsticker op de vooruit heb zitten. Wellicht een foutje van de dienstdoende BOA. Even afwachten hoe dit gaat aflopen.

Ergens in de komende weken wederom naar VV voor 2 of meerdere sessies met de dames, een sauna en even relexen buiten.
Heb je niet per ongeluk tegen de richting ingeparkeerd? In Duitsland moet je altijd met de richting mee parkeren.

nixus

Snuffelaar
6 apr 2017
20
15
Ai.... een briefje van de BOA (of hoe heet deze in Duitsland). Iets met een milieuovertreding.

Misschien een grapje van de buren.
Plakken wel vaker een briefje op je auto ruit, als je in hun buurt parkeert!

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Deze week weer voor werk in het Ruhrgebied en dan zeker weer een bezoekje brengen aan VV in Duisburg. Ik hoop dat ik daar weer een sessie met Andrea kan genieten. Fijn dat ze weer op de lijst staat bij VV. Het is al weer een tijdje geleden dat ik bij haar was. Dat was bij Arabella in Bochum. Ik ging daar speciaal naar toe voor haar omdat ze niet meer bij VV was. Na die keer heb ik haar niet meer gezien. Niet in Bochum en niet in Duisburg. Maar nu zie haar dus weer op de lijst. Ik hoop haar te treffen deze week en hoop weer net zo'n geil uur met haar te hebben. Op de bank vertelde ze me dat openbaar pijpen niet meer mocht, jammer, maar dat ze leuke vriendin had voor een trio: Sabrina. Dat werd inderdaad een fijn trio en later heb ik Sabrina nog regelmatig bezocht. Maar mijn date met Andrea alleen was ook geweldig. Ik had gevraagd of "vorbesamt" mogelijk was. Dat was prima zei ze. Wacht maar op me als ik met een klant naar de kamer ben en kom dan na 20/25 minuten naar de kamen. De tweede kamer na de klapdeur links van de ingang. Dat dus gedaan. Na ongeveer 23 minuten ernaar toe. De deur stond op en op dat moment werd ze nog geneukt door die klant, een Duitser van rond de 40. Ik stond te kijken naar het schouwspel en toen ze me zag zei ze in het eenvoudig Engels (want zo communiceer ik met haar): kom maar binnen, hij vindt het oké. Ze neukten nog even door, maar de gast kwam snel daarna in doggy in haar kutje klaar. Het zaad liep eruit. Ze wenkte me en ging op haar rug liggen. Come, fuck me. Dat liet ik me geen twee keer zeggen. Terwijl ik op haar kroop zei de Duitser tegen haar: Ich bezahle dich später, en hij vertrok. In GB's heb ik vaker in gevulde kutjes geneukt, maar dit was zo enorm geil. De manier waarop ze me wenkte, me vroeg om te neuken, het hele geile spel wat ze met me speelde vanaf de bank tot aan de neukbeurt. Het was super. Het duurde helaas niet erg lang tot ik ook in haar spoot, maar mocht nog even genieten van het beeld: zij met haar benen wijd waarbij het zaad eruit liep. Een herinnering die ik nooit vergeet.
Ik hoop weer zoiets met haar mee te maken deze week. Wellicht is er een aardige gast in de club waarmee ik samen met haar kan. Dat doe ik wel vaker bij VV, altijd met de deur open. We zien het wel. Jullie begrijpen dat ik me er weer erg op verheug. Yes, Andrea.!!!!

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Gisteren vóór openingstijd al in VV. Behoorlijke wisseling van vaste dames doorgemaakt. Ook een nieuwe Turks/Bulgaarse dame Daria van 18-19jr. Volgens Bahar, ja die was er de hele dag en ze liep rond of iemand haar anaal wilde neuken, was zij een nicht van haar. Ik dacht, we gaan er eens voor . Dom Dom Dom. Zou geen Duits/Engels/ Frans of Russisch spreken. Via google translate bleek dat zij waarschijnlijk ook niet kan lezen. Toen we voor de sleutel gingen kreeg ze al van de thekefrau te horen , via vertaling van Bahar, dat er geen gesodemieter moest zijn, zoals de dag er voor. Had toen nog kunnen stoppen, echter ik was al helemaal verslingerd aan haar heerlijke kontje en zag deze jonge dame al in doggy voor mij zitten. De details besparend, zij wilde vlug overal vanaf en verandering van posities vond zij maar niks. Regelmatig dat irriterend geluidje tussen de tanden. Met veel discussie heb ik de kamer kunnen rekken tot 25 min, waarbij ze zei dat er geen CIP mogelijk was.. Hoezo dan, op de bank was full-service?

Nadien nog met de thekefrau staan praten en zij vertelde mij het een en ander. Niet voor discussie hier.

Na het nuttigen van de meegebrachte lunch, nog wat gerust en toen voor een 2e​ kamer gekozen voor Maria. Dat was TOP. Full-service zoals het bedoeld is. Wijze les (nogmaals) geleerd. Ga voor ervaring !

P.S. : Ik las op Freiercafe dat Bahar geen kamers had, hetzelfde constateerde ik ook.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Beetje tegenvallend bezoek aan VV vandaag. Oké Andrea was er en ik heb heerlijk met haar kunnen neuken. En wow wat pijpt ze zalig. Maar wat ik nog niet had meegemaakt was dat de deur van de kamer dicht moest. Nieuw beleid werd me verteld. Jammer, zo geil altijd als je kunt meekijken of dat er mee gekeken wordt, wat soms tot leuke sessies leidt. Verder weinig meiden. Had geen zin meer en ben snel verder gegaan.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
update van bericht #4266
De BOA had een briefje achter de ruitenwisser gedaan, omdat ik een milieusticker zou hebben. Na ontvangst van een brief heb ik kunnen aantonen dat de groen milieusticker wel aanwezig was. Uiteindelijk is het dossier gesloten (y)- geen boete.
Bedankt voor de aanvullende waarschuwing door altijd in de rij-richting te parkeren. Parkeer bijvoorkeur ook in een parkeervak. Er zijn straten waar een stop/parkeerverbod geldt op de straat. Zorg dat je geen boete krijgt. Dit geld kun je wellicht beter bij VV besteden. ;)

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Wat ik overigens wel weer prettig vond is dat er wel weer in de huiskamer openlijk gepijpt wordt. Dat was ook weer eens verboden nadat het weer mogelijk was. Het blijft heen en weer gaan. Openbaar neuken zal wel niet terugkomen omdat nzc formeel verboden is. Wat waren dat toch gouden tijden meer dan 6/7 jaar terug toen overal in de club AO zum ende mogelijk was. Komt niet meer terug helaas.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb Bulgaarse Melissa op de bank 1 of 2 jaar geleden rechtsachterin (dus een beetje uit het zicht van de theke) geneukt en Maria zag ik met een handdoek op de grond in het zitgedeelte geneukt worden.

Terug
Naar boven