Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Afgelopen woensdag afspraak in VV gemaakt. Aankomst 10.15. Dame in kwestie was er ook. Ik zei, ik ga nog even naar het toilet, bij terugkomst geen dame meer; 10-15 min zitten wachten en ondertussen had Veronica mij al gespot. Zij trok mij al snel naar haar bankje en zei of ik nog een trio wilde. 2wkn geleden een magistrale trio ,met haar en Sonja gehad. Sonja is nu even terug naar Bulgarije.
Ik vroeg wie stel je voor ; Gabriel. Een petit (Bulgaars) opdondertje met kleine borstjes en een verrukkelijk kontje. Vorger zwart haar, nu blond. Daar had deze reiziger wel oren (c.q pik) naar. Met zijn drieën naar boven, grote kamer met spiegel. Ik had die dag ook nog een afspraak in Babylon staan, dus ik wist dat ik niet mijn gehele kruitvoorraad hier kon gaan verschieten. Enfin, dat petit kontje heb ik met een half harde rectie heel voorzichtig in yoga-doggy gepenetreerd en dat paste verrektis goed:cool:. Wisselend beide dames op de bedrand geneukt. Zeer geile aanblik die 2 verschillende kontjes, de ene klein en de ander een stevige kont;). Na een tijdje op bed gaan liggen en Veronica begon mij te pijpen. Dit is DE pijpkoningin.
@Herman098. Veronica is naast Elena diegene die ik wel in staat zie om jouw langdurig te pijpen. Of JIJ het een uur uithoud ….?😏
Ondertussen wilde ik ook Gabriel haar orale kwaliteiten testen. Een vette 8, waarbij ik hier en daar wat aanwijzingen gaf om het genot te verhogen. Toen Veronica weer pijpen en Gabriel kwam met haar hemelse kutje boven bij. Haar heel langzaam liggen te beffen waardoor zij na een paar minuten lekker begon mee te bewegen en ik de indruk had dat zij klaarkwam? Ondertussen werd mij door Veronica , die mij langdurig aan het pijpen was, gemeld dat we al 40 minuten bezig waren😜. Ik heb beide nogmaals in doggy langzaam doorgesmeerd en besloot, binnen het uur, Gabriel te verwennen met een krachtige interne donatie. Veronica maar zeggen dat zij de beste trio's kon uitkiezen; en daar heeft ze ook nog gelijk in!
Na een kleine rustpauze, op naar Babylon voor een goed buffet, sauna en buitenzwembad. Wordt vervolgd.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Vorige week eens weer richting de Villa.
Heerlijk trio gedaan met Larissa en Anka.
Voor de prijs 2 toppers die elkaar heerlijk aanvullen tijdens de sex,

Uiteraard beiden zonder condoom. Mijn zaad achtergelaten in Anka.

Schade was 80 maar heb beiden een tip gegeven en was dus 100 euro kwijt

Ondanks dat er niet altijd de mooiste dames lopen blijft het voor het geld een walhalla

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanaf vandaag geen treinverkeer t/m 25 augustus vanaf Arnhem naar Oberhausen hbf. Bus genomen vanaf Arnhem om 8.29 uur dus zou ik zeker voor 12 uur in de villa moeten zijn maar de chauffeur ging een aantal keren in de fout want hij was blijkbaar niet goed bekend en zodoende ruim een half uur later aangekomen.

Op freiercafe al vernomen dat Samira en Bahar er waren aangevuld met Jasmin, Gabriela, Anka, Maria, Larissa, Elena, Madalina, Michaela en Andra.

Op een gegeven moment liep ik naar boven en ging Samira naar beneden. Ik kreeg gelijk een vette tongzoen van haar. Ik zei ik zie je zo wat ook geschiedde. Keek uiteraard nog naar de bank van Bahar (nummer 7) maar geen handdoek over de bank dus waar ze dan zat? Enfin.; even bijgepraat op de bank en werd ik vervolgens getrakteerd op een prima pijpsessie. De kamers 3 en 4 waren bezet dus namen we de kamer op de bgg (nummer 11). Heerlijke seks gehad en diverse standjes gedaan. Vindt haar lichaam erg aantrekkelijk (vergelijkbaar met Bahar) dus volspuiten geen probleem.

Wilde nog met Bahar gaan kameren maar die zag ik na mijn kamergang op bank 10 zitten met een gast en het zou me niet verbazen dat hij haar voor een halve dag had geboekt wat bij haar vaker voorkomt. Ze bleef minstens een uur met hem op de kamer en wie weet hoelang het nog ging duren? Had geen zin daarop te wachten en na nog geen twee uur verblijf in de villa vertrokken. Een kamergang met Bahar is dus mijn volgende doel maar daarvoor moet je wel wat geluk hebben.

Chrisjansen2030

Snuffelaar
19 jun 2023
21
10
Jasmin is dik
Afgelopen donderdag langs geweest in Duisburg. Eerst even rondgekeken en zag in het gedeelte rechts achterin een dame met grote borsten (type BBW). Deze dame liep met iemand mee naar boven. Aangezien ik de club niet kende vervolgens boven ook even gekeken en daar kwam ik haar weer tegen. Direct maar even naar haar naam gevraagd en zij was inderdaad Jasmin en zij is dus zeker wel mijn type. In eerste instantie was zij bezet maar ben even boven blijven zitten waar op de bank vlak naast de trap een dame door meerdere heren werd verwend (goed om te zien). Jasmin meteen aangesproken toen zij klaar was en mee naar de kamer gegaan. Zelf ben ik iets meer van het uitgebreidere menu dus tongzoenen, deepthroat pijpen, beffen, rimmen, etc etc dat mag er wel bij zitten wat mij betreft (wil daar ook voor betalen). Ik begreep dat Jasmin niet alles doet maar in eerste instantie maar even de kat uit de boom gekeken en kijken waar het op uit zou draaien. In principe wel een goede ervaring met Jasmin gehad maar zoals vaker moet je wellicht een tweede keer doen om wat meer een klik te krijgen. Ben vervolgens beneden een half uurtje gaan zitten, wat gaan drinken en ben toen weer bij Jasmin gaan zitten. De tweede keer beneden op de bank nog even bezig geweest en was ook best wel weer een fijne ervaring. De club kende ik dus niet maar vanwege Jasmin was dit wel een positieve ervaring en mooi om te zien dat je zowel op de bank als boven of in een kamer (privé) los kunt. Voor mij wel 2 nadelen, parkeren was donderdag een ramp (weet niet of dit altijd zo is?) en het gross van de dames is voor mij niet geschikt (simpelweg te slank). Begreep dat Michaela er niet was dus dat is voor mij zeker een reden om terug te komen, wellicht ook wel voor Jasmin. Al met al wel een positieve ervaring gehad en dus een geile donderdagochtend kunnen aftikken. Bedankt voor de tip !!

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ja, doordeweeks is parkeren nogal een uitdaging. Ooit kon ik mijn auto pas thv de benzinestation kwijt...Gelukkig was het prima weer.

Of ik ben in de buurt wegens werk, dan is het ook 15 minuten lopen.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
Jaarlijks ga ik langs bij VV en volgende week ga ik
ik hou van milf : welke milf-en zijn hier aan te raden ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Michaela, Maria en Veronica zijn milfen die aan te raden zijn.

Nb: Vanessa alweer een poosje van de radar en Bahar is er ook weinig en onregelmatig de laatste tijd. Deze 2 toppers daarvoor kom ik naar de villa.

• Like
Waarderingen: dbl

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Alles doorgelezen maar vind niets over het volgende…

Sluit villa Venus elke jaar haar deuren voor aantal dagen i.v.m. de vakantie periode ?
Ik wil tussen 28 juli en 8 Aug heen gaan.

Ik had wel gelezen dat ze een keer in 2023 14 dagen gesloten waren.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Normaal altijd open. De enige 2 sluitingsdagen die min of meer standaard zijn is eerste Kerstdag en Nieuwjaarsdag.

Soms als er weinig vrouwen beschikbaar zijn blijven ze dicht en worden de dames herverdeeld over 'zusterclubs'. Maar dat is iets wat vnl in de winterperiode met de gebruikelijke feestdagen gebeurd. Die sluiting is dan meestal met de smoes dat de kachel het niet doet.🥶

Ze zijn ook een keer gesloten geweest vanwege een verbouwing, maar daar was met de heropening niets van te merken. Of dat in 2023 was....

Kortom, ik verwacht niet dat je voor een gesloten deur zal staan. Dat wil zeggen, geen deur die niet opengaat als je aanbelt.,😉
Zou wel aanraden om freiercafe in de gaten te houden. Er kan natuurlijk altijd iets onverwachts gebeuren en dan zal het daar wel snel benoemt worden.

Veel plezier.

tinus55

Snuffelaar
28 sep 2022
4
15
Ik ga volgende week voor de 2e keer, zin in! Vorige keer 3 kamers gedaan. Tussendoor natuurlijk wachten om weer op sterkte te komen. Om de tijd door te komen is het natuurlijk leuk om te kijken wat er allemaal gebeurt. En wie met wie ik de volgende kamer ga doen. Maar hoe zit het met telefoongebruik? Is dat, op bepaalde plekken toegestaan?

Ik ben zelf een dikke tieten (naturals) fan. Dan zijn Michaela en Jasmin denk ik het beste voor mij?
Ik mis eigenlijk een beetje een tabel op dit forum.
Onderstaande klopt niet, maar wellicht interessant om zoiets in te vullen?

BanknrNaamHerkomstCupLeeftijdHaarkleurLichaamHandelingen
1MichaelaRoemenieDD (natural)45ZwartMolligZoenen
2Jasmin...C (natural)40.....
3xx...A25BLondSlankAnaal, MMF, FMM
4etc

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Tinus nog bedankt voor de recensie van je eerste bezoek...pffff. 3 jr lid nu eerste bericht. Heb je je wel ingelezen in dit forum?
Een trouw forumlid Robbie heeft namelijk hier al een topic met sofanummers. Of verwacht je eigenlijk een reactie dat iemand je ook nog de bezetting inclusief banknummer geeft inclusief cupmaten van de vrouwen?. Telefoongebruik? Ben je er eigenlijk wel geweest dat je daar naar vraagt? Denk voor jou dat ze wel uitzondering maken en dat je ook volop mag filmen met je camera.

Sorry maar wordt zo moedeloos van gasten als u die verdommen om zelf hun eerste bezoek te beschrijven en dan nu met zulke vragen komen

U kunt dan wel een tabel missen maar de rest mist denk ik een keer een recensie van types als u die wel zijn geweest maar zelf dan niet schrijven

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Zo'n tabel voegt niets toe, behalve iets wat bijgehouden moet worden en dat is een klus waar menigeen zich op verkijkt.

Niet alleen is over het algemeen het verloop in een club best groot (behalve dan de zgn veteranen).
Daarnaast zijn sommige zaken subjectief, waaronder 'cupmaat' en 'lichaam'. Wat de een D noemt is voor de ander DD. Maar wat is dan E, groter dan DD? En waarom is er geen CC of BB? AA bestaat dan weer wel geloof ik.

Om maar niet te beginnen over wat het verschil is tussen mager, slank, normaal, mollig, stevig en dik (en alle variaties hierop).

Nee, het devies is om berichten goed te lezen en eruit te halen wat jij interessant vindt. Vervolgens in de praktijk brengen middels een bezoek en verslag doen van je persoonlijke ervaring. Dat voegt toe aan het collectief. Je eerste bericht is daar helaas geen voorbeeld van.

Telefoon... Tja net als voodoo1 vraag ik me af of je idd wel geweest bent. Ga er gerust vanuit dat telefoongebruik in geen enkele club is toegestaan (uitzondering voor de dames natuurlijk). Wordt eigenlijk ook altijd duidelijk aangegeven. Ik heb wel mannen gezien die hem bij zich hielden, maar verder niet gebruikten. Dat werd getolereerd, of niet opgemerkt. Maar als ik het zie, dan lijkt dat laatste niet waarschijnlijk.

robsterino

Toogplakker
7 feb 2022
46
22
Afgelopen dinsdag, 9-tal dames aanwezig, weinig beren gezien, even kort met Michaela gestoeid.
Andra zag er wel lekker uit maar geen nzc. Was op doorreis dus heb het gehouden op 1 rondje.
Telefoon in het rookhol, buiten of bankje op 1ste verdiep kan je gerust gebruiken, in de zaal zou ik het niet direct doen.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Telefoon in het rookhol, buiten of bankje op 1ste verdiep kan je gerust gebruiken, in de zaal zou ik het niet direct doen.
Op de eerste lijkt me niet zo handig daar er wel eens kamerdeuren open staan. Ik zie het daar ook niet zo vaak. Ik ga daar zelf "tussen de bedrijven door" graag met boek of e-reader zitten bijkomen. Dat laatste apparaat moest ik boven wel even uitleggen toen er open deur gekamerd werd.

tinus55

Snuffelaar
28 sep 2022
4
15
Ik snap dat het telefoongebruik een rare vraag is. De vorige keer dat ik er was zat een man op zijn telefoon (zat op bank tegenover bank 15) en kreeg af en toe ook nog een werkbelletje. Vandaar mijn vraag. Ivm werk zou het voor mij handig zijn om tussendoor wat mailtjes te beantwoorden.

Wat betreft de tabel met informatie, het was een idee. Leek mij wel handig, ook wat dingen die je van de dames kunt verwachten en het makkelijker is om iemand te kiezen die bij je wensen past: wel/niet zoenen, gfe etc. Af en toe lees ik dat er dames geen nzc doen, wel handig om te vantevoren toch te weten?

Ik zal als ik binnenkort voor de 2e x ga een review achterlaten van mijn ervaring!

Terug
Naar boven