springfield
Toogplakker
- 17 jan 2021
- 62
- 33
Is VV 2e pinksterdag geopend?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is inderdaad Elena. Ze draagt dat rokje, soms een doek, bewust omdat haar billen er niet zo fraai uitzien. Niet iets om je zorgen over te maken, maar mooi is het niet. Wel is ze heerlijk geil en een van de weinige dames die zonder extra bijbetaling alles lekker doorslikt (iets wat 10 jaar terug normaal was bij VV). Een dame die de moeite waard is dus.@frankypanky Dame met rood rokje - had ze kort zwart haar?
Dat is waarschijnlijk Elena - niet de knapste maar wel de geilste
- rimmen, stam schoonlikken nadat je in andere dame bent klaargekomen etc...
Edda, Gaby, Anka, Alexa, Madalina ?slank, petit en niet te oud.
Zo rond 30-35 en dan houd het toch wel op. Weet niet welke leeftijd de overige 3 hebben buiten Madalina?Wat is voor jou "niet te oud"?
Edda, Gaby, Anka, Alexa, Madalina ?
Hoeveel dames zijn er nu op zo'n dag in deze club? Je hebt het over een dame met flinke hangtieten. Zijn er ook bbw types (of tenminste dikkere dames, grote tieten).?Trio Sonja en Veronika
Spotte Veronika op Sofa 9 en nam plaats naast haar
Leuke meid: joviaal, groot hoofd, flinke hangtieten, donkerblond
Gaf goede BJ op de sofa en toen Sonja verscheen kwam vraag voor trio (yes)
Aldus naar boven vertrokken met beide dames.
Lggend op mijn rug heb ik beurtelings 1 dame gelikt terwijk de andere (reverse) op mijn lul zat.
Vervolgens beide in doggy beurtelings genomen en uiteindelijk in Veronika flat doggy gespoten
ps: heb beide dames voorzien van extra tip voor de super service
Momenteel gemiddeld 11 dames dit kan je dagelijks checken op Freiercafe de. ene Paulschen maakt hier bijna elke dag melding van. Dame met flinke hangtieten is Michaela. Echte dikke dames zie ik maar zeldenHoeveel dames zijn er nu op zo'n dag in deze club? Je hebt het over een dame met flinke hangtieten. Zijn er ook bbw types (of tenminste dikkere dames, grote tieten).?
Dat is wel een beetje bbw ja, draagt ook een handdoek of korset over haar buik. Maar vind haar niet echt dik, die lopen daar idd niet.Jasmin is dik