Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Ondanks dat ik mijzelf had voorgenomen om niet meer naar VV terug te gaan, vanwege een zeer slechte clubdag (zie mijn verslag eerder), toch afgelopen week naar VV gegaan omdat Elena terug is van vakantie en ik nou eenmaal van een zeer hoog GFE gehalte hou:cool:

Haar 2dgn van te voren al geappt of ze er was. En op de dag zelf al vóór 08.00 geappt dat ik onderweg was. Dit om teleurstellingen te voorkomen. Toen ik omstreeks 10.00 binnenkwam was ik niet de eerste wandelaar; er liep zowaar eentje met 2 dames naar boven ( ik zou hen later met open deur terugzien). Na inwisselen van cash, mocht ik zelf een paar handdoeken pakken en mij omkleden. Elena zat in het rookhol en vanwege de heerlijke buitentemperatuur stond de buitendeur open, wat voor niet-rokers een verademing is. Geen pre-sales, we vertrokken direct naar de kamer. Elena wilde zich nog even gaan wassen, echter door minutenlang tongzoenend tegen elkaar aan te staan, kwam dat er niet van. Toen mijn lul op 80% oorlogssterkte stond heb ik Elena zachtjes omgedraaid en zij wist precies wat ik wilde; ging in yoga-doggy (met kussen onder haar knieën) op de rand van het bed zitten en na enkel zachte penetratie pogingen, gleed mijn lul heerlijk naar binnen. Kippenvel!!

Wat massage olie erbij en terwijl ik langzaam ritmisch bewoog, masseerde ik haar nek en schouders waardoor ze heerlijk begon mee te bewegen en te kreunen. Na een tijdje op het bed, waarbij ze een fantastische blow job gaf ( heeft tongpiercing). Niks geen doekjes of spugen! Gewoon zoals het hoort ! GFE:love:! Afgewisseld met 69, waardoor ik heerlijk haar lipjes en bovenkant clit met mijn tong kan bewerken en met mijn kleine vibratortje afwisselend haar clit of haar vagina kon manipuleren. Zoals weleens eerder gebeurde, kwam Elena hierdoor klaar. En dat merk je wel;). Daarna missio en elkaar wat teasen; tenslotte in doggy naar de finale. Ik had geen zin in cip en sprak met haar af dat zij mij in de laatste meters handmatig zou helpen. Een forse detonatie over haar buik en borsten was het gevolg. Moest enkele minuten bijkomen en zag toen ook dat het uur al voorbij was. Geen nood, Elena is geen klokkijkster.
Tja herhalingsgevaar? Ik zou eerder zeggen , verslavingsgevaar:devilish:!

Laatst bewerkt door een moderator:

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
hi mannen super bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag....ik ben super blij Dat zij er maandag is... kan niet wachten.... zaadman zal haar kontje maandag volspuiten,,,, verslag volgt ... zegt het tegen haar dat ik er maandag ben....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ook Maria weer terug dus van de oudgedienden Michaela, Maria, Larissa, Sonja ontbreekt alleen Alexandra en Bahar (vakantie).

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Monika. is slanke vrouw, blond haar en volle lippen,,, heeft wel hangtieten.... maar neukt als de beste

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Doet Michaela ook mmf?
Ben van plan om zondag deze club te bezoeken
Benieuwd of ze weer op haar oude plekje #8 zit

Laatst bewerkt:

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Afgelopen dagen toch weer naar VV gereden. Laatste bezoek met Elena was zeer goed geweest….al rijdende dacht ik eraan dat Monika ook waanzinnig lekker kan suck and fuck ( zij spreekt het liefst Engels;)). Ooit en trio met Gabi (?) gehad waarbij ik ze om de beurt in doggy mocht penetreren….. nondejeu:LOL:.

Aankomst 14.30 en het was best druk die middag met mede wandelaars, ook 30 euro entree heb ik al niet meer betaald…. Na douchen direct op Monika afgestapt en haar de vraag van een medewandelaar direct gesteld. Daarna naar boven voor een kamer met spiegel; na een tijdje fors zoenen, dacht ik Monika om te draaien , echter zij draaide zich vliegensvlug om en begin mij, terwijl ik bij de bedrand stond, heerlijk te pijpen waarbij zij half liggend op bed op bed lag. Na een tijde uiteraard in doggy beland, en toen had ik ook een fantastisch uitzicht op haar lichtbruine sterretje, gewisseld naar missio ; Monika is zo lenig dat je dan ook haar sterretje omhoog ziet komen. Zij had door dat ik regelmatig keek en ze zei dat ik anaal toch een keer moest proberen bij haar. Uitgebreid ruimdenkend nagedacht over dit advies/aanbod en na een tiental minuten, haar eerst in doggy en toen in missio anaal. Omdat ik bescheiden afmetingen heb, ging het allemaal van een leie dakje en ik mocht afwisselend sterretje en tussen de lipjes door….. das lekkur:p! Plotseling de opmerking dat ik ook in haar mond kon eindigen. Ik heb mij op het bed genesteld en heb haar orale kwaliteiten ruimschoots ondervonden. Er ging niets verloren, tja wel in een doek uitgespuugd; das dan wel weer jammer. Ook hier dreigt verslavingsgevaar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het was zeer twijfelachtig of ik vandaag wel met de trein vanaf Arnhem naar Duitsland kon gaan vanwege beperkingen in de materieelinzet tussen Zevenaar en Emmerich. Normaliter vertrek ik 7.45 uur maar door treinuitval ging de eerste trein pas om 10.45 uur dus pas na 12 uur (om precies te zijn 12.45 uur) in de villa en de volle mep entree moeten betalen want hh is hier maar tot 12 uur.

Geen AWL op freiercafe dus helaas Carmen als theke met als gevolg geen seventies en eighties muziek maar irritante nietszeggende muziek waardoor ik regelmatig boven te vinden was om dit gebral maar te ontvluchten. Had vantevoren al gebeld voor de aanwezigheid van Michaëla en Samira en dat werd gelukkig bevestigd.

14 dames aanwezig:
bank 1: Rosalinda;
bank 3:Anatea;
bank 4:Anka;
bank 5:Gaby;
bank 6: Larissa;
bank 7:Gabriela;
bank 8: Michaëla;
bank 9:Monika;
bank10:Zara;
bank12:Samira;
bank13:Maria;.
bank14:Jasmin;
bank16:Rehny
en Elena zat nummerloos tegenover bank 14 en achter bank 3.

Nb: Madalina, Sonja en Bahar (vakantie) ontbraken en Evelyn en Alina momenteel in FKK Dortmund.

Bij binnenkomst zag ik al gelijk Michaëla bij de theke en na het uitkleden en de douche zat Michaëla alleen op haar vertrouwde bankplek dus ging er gelijk naast zitten. Op de bank wat bijgepraat en daarna naar boven gelopen en gekozen voor kamernummer 4 met de grote spiegel en veel ruimte. Op de kamer gaf ik haar zwarte kousen die ze gelijk aantrok en het stond haar erg sexy. Haar lichaam en tieten in één woord geweldig. Heerlijk gesexed en in de missio zoog ze weer lekker aan mijn tepels. Uiteraard (tong) zoenen werd niet overgeslagen en moeiteloos mijn zaad in haar gedeponeerd.

Samira zag ik nu voor het eerst dit jaar. Ook zij heeft een prachtig lichaam maar haar borsten zijn minder fraai. Ze werd erg weinig geboekt en dat zet mij toch aan het twijfelen; dit in tegenstelling tot Anatea die bij mijn aankomst een lange kamergang van meer dan 2 uur maakte en verder werd ze goed geboekt net als Larissa en Rosalinda overigens.

Ik wilde in eerste instantie een tweede kamergang met Samira doen maar Anatea zag ik ook wel zitten en de vorige week had ik haar al niet genomen dus besloot uiteindelijk toch weer voor Anatea te gaan. In het zitgedeelte zat ze me al een paar keer uit te dagen en te plagen. Ben pas laat in de middag ook daadwerkelijk naast haar gaan zitten omdat ik twijfelde tussen haar en Samira en ze was ook vaak (langdurig) bezet. Het is erg jammer dat Anatea geen Duits en Engels spreekt waardoor op de kamer google translate veelvuldig werd geraadpleegd en de seks daardoor een beetje laat op gang kwam. Ze maakte mij duidelijk dat ik haar de vorige week een beetje negeerde of die indruk kreeg ze en wilde meer aandacht van mij en daar was ze wat boos om want ze wilde graag met me kameren. Ik had dat zelf niet in de gaten want ik was erg met Bahar bezig maar ik heb nu wel ondervonden deze dame bij een volgende bezoek wat aandacht te geven waar ze klaarblijkelijk om vraagt en zeker als blijkt dat ze op je is gesteld. Seks met Anatea was geweldig en echt gfe maar ze gaf aan binnenkort te willen vertrekken naar Frankfurt. Ze heeft haar kinderen erg lang niet meer gezien en haar verdienste zouden elders ook beter kunnen/moeten zijn liet ze merken wat ik wel vreemd vindt gezien haar (grote) populariteit. Een groot verlies voor vv want deze dame levert erg goede service en wordt dientengevolge goed geboekt. Zal haar zeker gaan missen mocht ze daadwerkelijk vertrekken.

Zara vertrok halverwege de middag vanwege privéomstandigheden. Alleen in het begin kwam er warm water uit de douches maar daarna helaas alleen koud water. Klerenhangers aanschaffen zou ook geen overbodige luxe zijn want die waren er niet of nauwelijks. Het aantal mannen viel zeker niet tegen maar is ook wel nodig met zoveel dames.

Na de kamergang met Anatea vond ik het welletjes en rond 17.45 uur de villa verlaten en werd ik uitgeleid door Anatea met een vette zoen op de mond als bonus.

levensgenieter6305

Snuffelaar
12 nov 2024
8
30
Perfecto; haar aankomend weekend eindelijk weer van een lading voorzien.
Ik heb een ongeneeslijke ziekte waarbij ik maximaal nog twee maanden heb. Vanochtend vroeg wakker, en voelde me redelijk goed. Als je dan leest dat Michaels weer terug is, kun je maar een ding doen.
Pillen innemen, in de auto stoppen en zorgen dat je vroeg bij Villa Venus bent. Ik kwam binnen en nog geen drie minuten later kwam zij binnen, met waarschijnlijk de eerste klant van die dag. Ik wenkte haar toen ze mijn richting in keek, ze nam vriendelijk afscheid van deze man en komt meteen naast me op de bank zitten. Direct in de aanval, heftig tongend, daarna mijn pik direct stijf pijpen en uiteraard vrij snel de "zimmer" vraag. Daar hebben we alle standjes die ik al ooit eerder met haar deed gedaan om uiteindelijk in missionaris houding een heftige ontlading waarna je de sperma uit haar kut zag komen. Douchen, terug naar de auto en anderhalf uur later weer terug. Ze heeft me vandaag een half uurtje laten geloven dat ik niet ziek ben.
Heerlijk.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Wat balen als Anatea echt weggaat. Ben de laatste keren haar aldoor misgelopen, mede door haar lange kamergangen. Nu in het buitenland dus weet niet of zij inderdaad weggaat. Zit nu in Frankfurt dus moet ik hier maar op haar wachten :)

Terug
Naar boven