Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Toen ik op een maandag in vv was ontbrak Bahar ook; zal wel een vrije dag hebben opgenomen.

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
65
101
Vandaag prima bezetting. Jaren niet in VV geweest. Rustig om 10u gestart met de charmante en sympathieke Monica. Daarna een trio met Larissa en Gaby. Larissa en ik kennen elkaar volgens haar zo'n 13 jaar, dat zal ongetwijfeld kloppen. Heerlijk om met twee enthousiaste dames bezig te zijn. Later nog eens snel alleen met Gaby een leuke kamer gemaakt om tijdig aan te kunnen sluiten aan de file. Ik laat er geen jaren meer overheen gaan alvorens terug te keren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Had vandaag graag willen gaan maar door omstandigheden niet kunnen gaan dus morgenvroeg naar de villa.

Nb: trouwens is de sauna in vv weer in werking?

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
Vanmorgen weer eens naar dit paleis van verderf gegaan.:cool:
10+ dames aanwezig, waaronder Larissa, Gaby, Madalina, Monika, Sonja, Zara, Anka.
Bahar is volgens Larissa op vakantie:(
Larissa als eerste een lekker kamersessie mee gehad en milieu vriendelijk CIP;)
De rust buiten wat vitamine D opgepakt, terug binnen zag ik Monika bij de
kleine lockers wachten op haar zuur verdiende centen.
Dus maar naar haar bank 13 gegaan want ze ziet er weer lekker uit, beetje Pin-up/Rockabilly look.
Was weer heerlijk met haar, moest haar zelfs afremmen anders was het schoot bij het eerste standje eruit geweest
Geen anaal gedaan deze keer hoeft voor mij ook niet perse.
Dacht schrijf maar weer eens een keer.:unsure:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gisteren vv aangedaan en had graag Samira weer eens willen zien maar helaas vrij. Gelukkig wel Bahar dus toen ze op haar bank ging zitten gelijk naast haar plaatsgenomen. Bahar ziet er momenteel geweldig uit. Boven een kamer genomen en geweldige seks. Ze kwam eerst bovenop me liggen en daarna een uitstekende pijpbeurt. Bij het neuken kwam ze boven me staan en liet zich langzaam zakken zodat ze gehurkt op me kwam wat een erg geil standje is. Daarna haar missio genomen en haar vlot volgespoten. Nu een maand op haar wachten want vandaag is ze vertrokken naar Bulgarije.

Voor een tweede kamer twijfelde ik tussen Anatea en Evelyn. Het werd de laatste. Ook prima seks maar het klaarkomen ging niet vanzelf maar daarom wel lekker als het alsnog lukt.

Aanwezige dames waren: Larissa, Bahar, Zara, Madalina, Monika, Anka, Rehny, Amanda, Gaby, Evelyn, Anatea en Elena

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Ik ben maandag terug uit buitenland... ik zou het super vinden als iemand kan bevestigen dat Monika er maandag is...! Ik heb echt een kontje nodig houdt het niet langer uit !!! Alvast bedankt

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Ik ben maandag terug uit buitenland... ik zou het super vinden als iemand kan bevestigen dat Monika er maandag is...! Ik heb echt een kontje nodig houdt het niet langer uit !!! Alvast bedankt
Ik heb Monika net gesproken en ze heeft bevestigd dat ze maandag aanwezig is om jou zaad in haar kontje te ontvangen
Geen dank, graag gedaan

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
@zaadman Monika bedoelde Rosenmontag als uitzondering aanwezigheid, maandagen niet aanwezig.
Had haar verkeerd begrepen

Terug
Naar boven