Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Afgelopen week weer even langs geweest. Had mijn zinnen gezet op Anatea gezet (dankzij de recensies). Bij binnenkomst druk met mannen en veel lege banken met handdoeken. Waar zijn de vrouwen???? Even boven rondgelopen om te kijken of er opendeuren actie was maar helaas. Intussen nog steeds weinig vrouwen op de banken. Een paar waren roken en denk de anderen verstoppertje aan het spelen...... Op de bank van Anatea gaan zitten en wat gewacht. Dat duurde een tijd en plotseling kwam ze aanlopen (de enige met een bril). Ze liep meteen door naar een andere beer die op een bank zat en ging even later met hem naar boven. Daar zit je dan voor Jan ...... Toen ik aan het bedenken was wat dan kwam er een nieuw meisje binnen. Ze werd wegwijs gemaakt en kwam even later in haar werkkleding weer binnen. Haar aangesproken en ze begon inderdaad die dag nieuw in VV. Ze deed alleen pzc en nmc.... Omdat er verder niemand anders van mijn gading beschikbaar was en ik niet voor niets hier wilde zijn met haar naar boven gegaan. Ze doen niet aan (tong)zoenen en het pijpen was middelmatig. Mocht ook niet in haar mond klaarkomen. Al met al een mindere ervaring deze keer. Haar naam is volgens mij Mimi, klein en slank.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Vandaag naar VV gereden. Ik wilde al het hele weekend anaal neuken dus ik had al een paar dagen mijn zinnen op Monika gezet. De laatste keer haar anaal geneukt en dat was heerlijk. Aangekomen gevraagd of Monika er is .... maar helaas vandaag vrij. Klote! Uiteindelijk naast Eveline gaan zitten en daarna naar de kamer. Deze kleine meid heeft mij met veel speeksel gepijpt. Man ik was zo geil. Ik wil haar op de rug leggen en dan diep in de keel gaan neuken maar dat wilde ze niet. Oke dan maar neuken. Eerst haar nog gebeft en vier in haar kutje. Dat was ook maximaal. Baarmoeder gestimuleerd en dat zorgt altijd dat een kutje nat gaat worden. Vervolgens haar geneukt en stotend in haar klaargekomen. Vanwege afspraak in Nederland daarnaar weer snel terug naar huis. Ik vond de bezetting ook mager maar misschien waren de dames al op de kamer. Monika blijft mijn favoriet en misschien deze week nog een keer terug. Ik mis haar kontje.

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Vanochtend vanaf de start aanwezig in de villa. Anatea, de dame met bril, was er dus daar naast gaan zitten. Een gesprek voeren is helaas niet mogelijk aangezien ik geen roemeens spreek en zij geen andere talen. Een paar dingen via haar telefoon met Google translate gewisseld. Op de kamer de bril af, hartstochtelijk tongzoenen zij eerst liggend op mij en na een tijdje andersom en voordat ik er erg in had schoof mij pik in haar. Ze lijkt er zelf enorm van te genieten. Na een tijdje afgedaald naar beneden en haar kut uitgebreid gelikt. Met 2 vingers erin werd ze erg nat en kwam ze klaar. Maar ik moest doorgaan dus maar eens een vingertje in haar kont geprobeerd. Die schoof met gemak naar binnen en zij kreunde van genot. Uiteindelijk haar liggen likken met 3 vingers in haar kont en ze bleef maar klaarkomen terwijl ze met 1 hand in mijn hand bleef knijpen. Echt heel intens. Na een tijdje weer gaan neuken zij onder en daarna doggy. Na een paar minuten dacht ik laat ik mij pik tegen haar sterretje drukken en jawel hoor ze duwde hem er zo in. Ik heb haar flink anaal genomen. Daarna nog verschillende standjes gedaan waarbij zij mij stevig bereden heeft en uiteindelijk haar kutje gevuld met zaad. Heerlijk om met haar zo uitgebreid te kussen en dat ze zelf er enorm van geniet. Echt een topper en wat je noemt een gfe. Voor herhaling vatbaar deze lieve meid. Jammer van het gebrek aan communicatie maar de liefdestaal beheerst ze uitstekend.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@bang40

Als ik vragen mag hoeveel kostte anaal bij haar extra of kon je het gewoon voor de 40€ doen want dat laatste is niet gebruikelijk?

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Nou vragen is lastig door het taalprobleem. Gewoon lekker met haar aan de gang gaan en kijken of ze anaal toestaat. By the way qua formaat ben ik gemiddeld geschapen. Wellicht is dat voor de groot bedeelden onder ons nog een obstakel;-).

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dus met 80€ heb je gratis anaal erbij gekregen want een uur kameren is 80€. Inderdaad beter op de kamer ervaren of anaal wordt toegestaan en niet op de bank. Haar kutje is in ieder geval niet strak want dat heb ik al mogen ervaren dus voor mij is anaal wel te overwegen mits ze mijn pik aankan.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Geloof me anal begrijpt ze echt wel,
Hoe stom kun je zijn....er hangen overal papieren in de club waaruit duidelijk wordt dat ze absoluut niet gecharmeerd zijn van forums zoals deze.

Je gaat dus iets vragen wat spontaan gebeurd is en dus zeker geen alledaagse service is. Dit kan dus alleen via een forum aan elkander bekend gemaakt worden.

Hoe help ik mijn eigen hobby om zeep!

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Mijn tweede ronde gisteren was met Alina. Ik had haar jonger geschat met haar stevige tientjes en slanke lichaam dan de 35 die ze aantikt. Maar later viel mij wel op dat ze de nodige tanden mist.
Op de bank vroeg zij naar mijn vorige lange kamergang met Anatea. Ik heb haar alleen verteld dat het prima was. Alina vroeg zich af hoe dat nou kon omdat ze geen andere taal spreekt (en zij heeft daar duidelijk een mening over).
Op de kamer met Alina gaf ze aan dat ik alleen over haar heen mocht spuiten dus ja dat maar gedaan na een prima pijpbeurt en neukbeurt met veel dirty talk van haar.

Flap

Toogplakker
3 jul 2020
53
39
Hoe stom kun je zijn....er hangen overal papieren in de club waaruit duidelijk wordt dat ze absoluut niet gecharmeerd zijn van forums zoals deze.
Vragen of een dame anaal doet heeft an sich niets met enig forum te maken.

Maar er zijn inderdaad minder snuggere gasten die eea uitgeprint meenemen of naar dit soort fora verwijzen. En van een Duits zuster forum zijn ze zeker niet gecharmeerd, dus dank voor de reminder.

nixus

Snuffelaar
6 apr 2017
20
15
Rosalinda is nu in VV neergestreken.
Na een begin in Arabella en een intermezzo in Acapulco Gold, nu dus in VV.
Heb een kamer met haar gedaan, want zo'n mooie 'teeny' laat ik niet lopen.
Haar borsten zijn minder teeny, niet zo strak dus (meer).
Op de kamer: geen CIP en zoenen voor €20.
Beide dus niet gedaan.
Geen CIP verbaasde mij een beetje, want dat kon voorheen wel.
Misschien komt het doordat ze in Aca gestopt is met de pil oid.
Ze is nog steeds terughoudend en verlegen, maar spreekt inmiddels wat Engels.
Ik mag haar wel, maar de kamer schreeuwt niet direkt naar herhaling.
Misschien later als ze een beetje is 'ingewerkt' in Venus.
Dat zal wel lukken, want het is daar lopende band werk voor haar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven