Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Vandaag heel laat aangekomen, net voor sluitingstijd en maar één sessie kunnen maken met Natasha.

Tevreden.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Gaby Sofa nr 9 - slank, jong, haar in knotje, koude attitude - services daarentegen beter als verwacht: voelde haar kutspieren mijn lul masseren, had geen probleem met formaat en na afloop met een complimente opmerking verscheen zowaar een smile :) - ps: CIP is geen optie bij haar
Natascha Sofa nr 14 - was in vrolijke bui en voelt d'r hier aardig thuis, lekkere upsell op de bank, klik met haar voelt als vertrouwd.
Bahar Sofa nr 10 - middelmatige sessie dit keer, liep kantjes er van af
Lucy Sofa nr 4 - goede sessie, DT poging, later ook nog gespot in openbare actie op bank boven :D
Madalina Sofa nr 5 - vertrouwd goed

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bahar sofa 10? Nu is ze helemaal de weg kwijt want sofa 7 is altijd haar zitplek en ze liep er de kantjes vanaf? Zo ken ik haar niet.

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Gaby Sofa nr 9 - slank, jong, haar in knotje, koude attitude - services daarentegen beter als verwacht: voelde haar kutspieren mijn lul masseren, had geen probleem met formaat en na afloop met een complimente opmerking verscheen zowaar een smile :) - ps: CIP is geen optie bij haar
Gaby geen CIP ? Dat lijkt nieuw want in het verleden nooit problemen daarmee gehad.

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Snoepwinkel !

Laatst een bezoek gebracht aan de villa. Ik had niet veel tijd en mijn zinnen gezet op Lucy, Madelina en Anatea. Mochten deze niet aanwezig of bezet zijn dan waren mijn volgende targets Monika (geen idee wie dat moest zijn) en Evelyn. Bij binnenkomst was er een gebrek aan wisselgeld (briefjes van 20 en 10 - houd daar rekening mee - beter om de entree gepast bij je te hebben). Na omkleden en een douche eens gaan kijken of mijn voorkeuren beschikbaar waren. Koffie gepakt en zag dat Lucy op haar bank ging zitten. Gelijk ernaast en haar uitgelegd dat zij mijn Villa Venus ontmaagding een aantal jaren geleden had gedaan en dat ik haar helaas niet meer gezien had. Zij gaf aan dat ze slechts af en toe in de villa werkt en dat ze bovendien een andere baan heeft. Daarnaast gaf ze aan dat na een paar weken neuken ze ook moest bijkomen. Kan ik me voorstellen…
Op de bank uitstekende presales in de vorm van tongzoenen en friemelen. Nadat de koffie op was naar boven, kamer 4 lekker groot. Zij stond op bed terwijl ik aan haar tepels zoog en haar kutje bewerkte. Dat had het gewenste effect en Lucy zei dat ze zeer in de stemming kwam. Haar daarna op bed klaargelikt en het in missio afgemaakt. Na afloop nog lekker liggen knuffelen. Een zeer geslaagde 1e ronde !

2e ronde kwam ik min of meer onverwacht naast Gabriela te zitten. Geen presales - zelfs geen kussen op de bank. Ze liet alleen wat strelen toe. Wel een prachtig lichaam dus toch naar boven. Op bed was het nicht reinspritzen, OK dat respecteer ik. Oma kusjes en bovendien niet likken. Tja, dan is het voor mij moeilijk in de stemming te komen als ik ook van de pijpbeurt weinig voel. Toch maar geprobeerd te neuken na aanbrengen van flutsch maar echt hard kon ik niet worden. Ik voelde niets meer ondanks dat Gabriela haar best deed mij te berijden. Afgebroken en om toch enige waarde uit dit samenzijn te halen haar lichaam lekker gestreeld. Dat kon ze wel waarderen. Zonder service verbetering geen Gabriela meer voor mij.

Tja, de 3e ronde moest dan Madelina of Anatea worden. Ik dacht op een gegeven moment te weten wie Madelina was maar deze dame was telkens bezet. Echter op bank 2 zat een zeer fraaie dame - het bleek Andra te zijn. Andra gaf op de bank eerlijk aan blasen ohne, fikken mit. Tja dat was niet wat ik vandaag wilde dus vriendelijk bedankt en verder gaan kijken. Wellicht dat ik in de toekomst toch een keer met Andra ga kameren maar dan moet ik in een andere stemming zijn. Ze heeft in mijn ogen wel een appetijtelijk lichaam.
Op bijna alle banken lag een handdoek, dus de zitplaatsen voor beren waren beperkt. Ik had niet de indruk dat de dames hard aan het werk waren maar meer dat ze lange pauzes namen. Ik ging dus op een bank zitten met handdoek met het idee te vertrekken als de eigenaresse terugkwam en mij niet zou aanstaan. Na 2x verkassen kwam ik bij toeval op de bank van Monika terecht. Omdat er weinig tijd restte voor mij leek me dit een mooie afsluiting. En inderdaad, Monika levert ! Haar op het bed klaar gelikt en daarna in missio genomen. Monika deed lekker mee en het was een mooie afsluiter.
Ik werd door Lucy uitgelaten met een warme zoen !

Vandaag was voor mij een visueel spektakel. Bijna alle aanwezige dames voldeden aan mijn schoonheidsideaal. Een snoepwinkel voor de ogen. Wat me wel tegenviel was de beperkte service van de 2 dames die ik dacht te strikken. Hun goed recht en dat respecteer ik maar onverwacht in een RTC club. Verder viel Bahar mij op. Wat ik mij van haar herinner is dat ze een normaal postuur had. Intussen vind ik haar mollig op haar buik. Er zijn flink wat kilo's bijgekomen, maar het blijft nog steeds een lekkere dame om te zien.

Conclusie: Een (te kort maar) geslaagd bezoek. Voor Monika en Lucy alleen al zou ik terugkomen, Andra als ik in de goede stemming ben. Gabriela gaat hem op deze manier voor mij niet worden.

Janhenkspermapan

Snuffelaar
17 jul 2019
16
29
vandaag nog bahar lekker volgesaust. Eerst 'zachtjes' ingeneukt met Evelyn, wat een geile fickmaus. En daarna lonkte Bahar de hele tijd naar mij. Ze was tikkeltje afwezig maar kwam goed op gang eenmaal op de kamer en had er weer zin in. Lange subtiele bewegingen met haar tong en passievolle seks. Ik heb weer mooie dag gehad met Evelyn en Bahar.

Prealm

Toogplakker
16 jan 2018
107
132
Vandaag was ik pas om 20:30 uur in VV. Ik dacht dat de sluitingstijd 23:00 uur zou zijn, dat bleek niet het geval. Moest haast maken want voor 21:00 uur was de laatste ronde. Op bank 6 zat, vond ik de mooiste dame en maar bij haar plaats genomen op de bank. Het bleek Alina te zijn en na een kort gesprekje snel naar boven. Op de kamer vertelde dat ik haar niet intern mocht doneren, dat was jammer. Pijpen, beffen en neuken was voor mij eenmalig bij deze dame.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
vandaag weer even binnen gewipt.
mijn suikerdate liet verstek gaan dus dan maar naar de villa.

Monica was er dus de keuze was snel gemaakt. 100%

het was wel volle bak daar vandaag.... met mannen en vrouwen....
met lege zak weer terug naar mijn werk.

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Toch nog een bezoekje aan de villa gebracht om Lucy voor vertrek nog een keer te ontmoeten. Er was de laatste tijd geen aanwezigheidslijst gepubliceerd dus het was een beetje een gok wie aanwezig zouden zijn. Mijn plan was te kameren met Lucy, Anatea en Madelina. Als dat niet mogelijk was, hopelijk een andere aantrekkelijke dame.
Aankomst rond 11 AM. Ik was (nog) niet in de stemming om te kameren dus eerst uitgebreid koffie gedronken. Bijna alle banken hadden een handdoek dus maar ergens gaan zitten met het idee te verkassen als een dame terugkwam en mij niet aanstond. Eerste bank waar ik zat was bank 12. Na enige tijd kwam Elina daar plaatsnemen. Kort kennisgemaakt maar niet mijn type en verhuisd naar bank 10. Daar kwam even later Sonja aan. Even getwijfeld want Sonja kende ik niet maar ik herinnerde me de recensies en een kans gegeven. Daar heb ik geen spijt van gehad. Volop tongzoenen en alles mogelijk. Toen ik na het pijpen haar op de bank op mijn schoot trok stelde ze gelijk voor op de bank te ficken waar ik geen probleem mee had maar Zara op bank 9 wel. Er werd in het Roemeens duidelijk te verstaan gegeven dat dat niet werd geapprecieerd. OK, dan maar naar boven. Het werd kamer 3. Daar een prima sessie beleefd en met Sonja wil ik zeker nog wel eens kameren. Tja, wie werd de volgende ? Ik had Lucy reeds met een andere beer gezien in kamer 11 (op de begane grond) maar kon haar nu niet waarnemen. Gelukkig kwam Anatea (bank 3) beschikbaar en bij haar op de bank gekropen. Anatea geeft een echte GFE. Vol tongzoenen, en als je haar lief behandeld is (bijna) alles mogelijk. Ze lijkt er zelf ook helemaal in op te gaan. Niet een fotomodel naar mijn smaak maar met 150% inzet van haar niet te verslaan ! Tijd voor pauze en een hapje eten om weer op krachten te komen. Opeens zat Lucy op bank 4. Tja, als je al die tijd uit zicht bent dan ben je gelijk de klos. Naast haar plaatsgenomen en na een langdurige sessie op de bank naar boven. Ze vertelde dat ze eerder deze dag 3 uur met een beer had gekamerd en daarom al die tijd niet beschikbaar was. 1 uur met Lucy gekletst, geknuffeld en gesekst. Uiterst aangenaam en ze is een gezellige meid. Hopelijk komt ze snel terug want voor mij een topper. Na Lucy was ik wel klaar maar Madelina stond ook nog op mijn lijstje. Sex was niet mijn doel want ik was redelijk uitgeput maar een leuk samenzijn als introductie zou leuk zijn. Gelukkig kwam ze snel beschikbaar op bank 5. Op de bank werd aangegeven alleen zoenen (niet tongen) en NMC. OK dat is niet wat ik sommige andere beren zie schrijven maar blijkbaar viel ik niet in de juiste categorie bij haar. Op de kamer was het van haar kant in mijn ogen passief en inspiratieloos. Het condoom was te klein waardoor ze er een hand bij moest houden om het om te houden en die hand prikte in mijn lies. Niet aangenaam dus afgebroken. Ik was ook niet meer in staat tot echte sex dus dat was het dan. Madelina en ik lijken geen goede klik te hebben dus herhaling lijkt gering.

Al met al 3 goede sessies en 1 matige - een mooie dag al met al.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Na mijn bezoek aan Arabella en Grimberger sauna voor het toetje naar Villa Venus.. t was erg druk aan t einde van de middag. Alle kamers bezet en de dame die ik wilde, Gaby had al een Deutsche ijsbeer bij haar zitten… ik moest wachten.. 30 minuten.. alle dames kwamen voorbij maar Gaby bleef voor mij de mooiste, jong, petite, skinny..

Het wachten werd beloond want op de kamer gaf ze mij een redelijke blowjob smeerde mijn lolly in met baby olie en ging er heerlijk boven op zitten. Wat een eye candy is zij. Prachtig om naar te kijken als ze bovenop zit.. haar in diverse standjes gebeukt en ze deed lekker mee. Haar missio voorzien van mijn lading, even douchen en toen weer naar huis.. een mooi dagje Duitsland.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zondag iets voor 10 uur in de villa. Barbara verwelkomde mij en zei dat ik vroeg was.
14 dames: Madalina, Monika, Gabriela, Elena, Lucy, Edda, Evelyn, Sonja, Gaby, Jasmin, Bahar, Anatea, Zara en Melissa.
Ik kwam eigenlijk voor Bahar en Anatea maar het liep een klein beetje anders vanwege Melissa.

Melissa was een daverende verrassing voor me en heb ik zeker gemist in Dortmund. Deze blonde goedlachse dame vh Freude 39 en Verena zat rechtsachterin en ik liep gelijk op haar af. Het was haar 1e dag vv. Even bijgepraat en we hadden het ook over een andere Melissa die ik haar een poos niet meer heb gezien. Bekend om haar gevoelige tepels waar je beslist niet aan mocht komen en zongebruinde huid en flinke achterwerk. Ze vertelde me dat ze was gestopt en inmiddels getrouwd. Ik moest wel even slikken want ik kende haar best lang en altijd onder de indruk van haar lichaam met vrouwelijke rondingen.

Op de bank kreeg ik een prima pijpsessie waarna ww een kamer opzochten en dat werd kamer 3 met de grote spiegel. Ze vroeg nog met of zonder en daarna het verzoek om op haar buik te spuiten. Toen ze merkte dat ik dat best jammer vond mocht het toch in haar kutje. Vond ik best wel raar deze aanvankelijke beperking want dit kwam nooit ter sprake. Geil detail is dat ze haar high heels aanhield tijdens de seks. Ze doet lekker actief mee met haar handen om mijn lichaam en in missio zuigend aan mijn tepels en (tong) zoenen is ze ook niet vies van. Melissa is echt heel aardig met echt een goede kont en lange blonde haren. Ze noemde me een seksmachine wat best eens zou kunnen kloppen.

Toen we de kamer uitliepen werd het opeens donker en was het goed oppassen met naar het beneden lopen en in het zitgedeelte ook helemaal donker. Een rare situatie wat gelukkig niet al te lang duurde. Van een andere Hollander vernomen dat ergens water over kwam waardoor elektra tijdelijk uitviel.

Boven nog openbare actie gezien toen ik daar samen met een Hollander op de bank zat. Elena pijpte daar een gast op de bank en vervolgens werd er geneukt maar niet tot het einde aangezien hij het toch op een kamer wilde afmaken. Zag wat heren boven wat rondneuzen op zoek naar klaarblijkelijk open deuren die er niet waren. Wel altijd geil het gekreun en gesteun en gestoot te horen uit de naliggende kamers.

Bahar was vaak alleen op de bank en das eigenlijk best bijzonder want normaliter heeft ze altijd wel of snel gezelschap. Ging dus naast haar zitten en zag dat ze zelfs een buikje begon te ontwikkel en ze gaf dan ook aan zwanger te zijn. Moet zeggen dat Bahar er erg aantrekkelijk uitzag en ze droeg dit keer ook sexy zwarte kousen die steeds wat afzakten en die ze dan weer optrok. We liepen naar boven maar alle kamers bezet dus toen zei Bahar maar even te wachten maar op dat moment kwam kamer 4 vrij die we dus gelijk innamen. Er was trouwens nog een dame die met ons meeliep de kamer in. Ik dacht wat komt zij nou doen want ik had geen behoefte aan een trio maar ze rookten samen een sigaretje. Ik zat ondertussen een beetje aan Bahar en masseerde haar. Later reikte ze mij een flesje babyolie aan en ging ze liggen. Haar nog nooit gemasseerd maar eens moet de eerste keer zijn. Daarna kreeg ik een massage wat ze verrassend goed deed. Seks was best wel goed maar ze was minder actief als voorheen want na het pijpen volgt eigenlijk altijd on top waarbij ze gehurkt op mij komt zitten maar net als de vorige keer ontbrak deze positie. Ze heeft een strak kutje dus klaarkomen wordt dan zeker bespoedigd en toen Bahar aangaf klaar te gaan komen wilde ik niet achterblijven en niet veel later heerlijk gespoten.

Het aantal mannen was goed in verhouding tot het aantal dames. Soms veel dames tegelijk bezet waardoor op bepaalde momenten alle handdoeken en lakens niet meer voorradig waren dus altijd zorgen bijtijds een handdoek te pakken.

Hoop dat Melissa het hier een poos vol zal houden máar volgens mij is het geen dame die dagelijks op de AWL zal verschijnen. Echt goed geboekt werd ze niet ondanks haar goede looks en uitstraling maar zoals met meer dingen geldt: onbekend maakt onbemind maar als de mannen haar weten te vinden zal ze het beslist goed doen want aan haar service en uiterlijk mankeert niets en ze is daarbij lief en aardig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
De maandagochtend ook de villa aangedaan want een kamergang met Anatea was er dit weekend nog niet van gekomen door de aanwezigheid van Melissa afgelopen zondag. In tegenstelling tot zondag geen Bahar, Monica, Evelyn en Zara. Wel Natascha en Alina en zodoende 11 dames.

Ik had deze keer maar behoefte aan één kamergang maar moest wel even wachten want Anatea was al aan het kameren en er zat al iemand op haar bank.

Ik dacht op een maandagochtend zal het wel rustig zijn met mannen want het is toch gewoon het begin van een nieuwe werkweek/-dag en ik had voor maandag gewoon vrij genomen dus of dat ook voor andere mannen geldt of dat ze niet werken geen idee. Ruim 3 kwartier later zat Anatea dan naast me. Ze liep even naar de frisdrankautomaat en een man sprak haar even aan. Ze kwam weer naast me en vroeg om een trio. Ik wist even niet of ze bedoelde met die man erbij of toch met een dame. Met een man erbij had ik wel ja gezegd maar Gaby kwam erbij en toen werd het me duidelijk dat ze bedoelde met haar erbij maar ik wilde geen mff dus we liepen vervolgens naar boven en alle kamers bezet behalve kamer 7.

Seks was weer geweldig. Eerst weer lichaamsverkenning en wat likwerk en met mijn vingers langs haar clitje gegaan maar haar niet gevingerd waar ze misschien best wel voor in was. Pijpen vrij kort gehouden en net als de vorige keer kwam ze bovenop me zitten. Ze kreeg er geen genoeg en bleef maar doorgaan me te berijden en leek er ook echt van te genieten. Wilde na een poos toch naar een ander standje namelijk missio. Volop (tong) zoenen; echt geweldig en heb haar langdurig geneukt. Tussendoor ook (plat) doggy gedaan en afgemaakt in missio en lekker klaargekomen maar het kostte me wel de nodige moeite en energie en na afloop had ik ook geen zin meer om veel langer te blijven en daarbii was het nog mooi weer ook.

Vlak na mijn kamergang met Anatea zag ik haar alweer met een volgende gast naar boven lopen m.a.w. deze dame valt zeker in de smaak bij veel mannen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Melissa was trouwens maandag ook niet aanwezig en ook vandaag stond ze niet op de AWL. Als ze komende dagen nog steeds ontbreekt ben ik bang dat ze het na één dag vv voor gezien houdt.

Terug
Naar boven