Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Ik zag op de Duitse site dat zij niet op het lijstje stond,... zij is toch een anaal topper!!! En vorbesamt zou top zijn!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag met Monika daarover gesproken antwoord Befbaas?

Gisteren dus zondag 2 februari stond Monika al niet op de AWL dus dat klopt niet of je was online met haar?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend 10 uur in de villa. Werd binnengelaten door Anatea. Dame zag er aantrekkelijk uit. Een 9-tal dames: Gabriela, Gaby, Andra, Madalina, Lucy, Sonja, Evelyn, Andrea en Anatea. Helaas geen Bahar. Dacht dat ze later wel zou komen opdagen maar in mijn aanwezigheid tot 14.30 uur niet gezien.

Zat te dubben wie als eerste te nemen: Lucy of Anatea? Beiden waren bezet. Zat eerst op de bank van Anatea en vervolgens op die van Lucy. Toen ik Anatea in het zitgedeelte zag lopen weer op haar bank plaatsgenomen. Kort naast haar gezeten want communicatie onmogelijk. Op de kamer geen condoom gezien
Ze ging er zo blank opzitten. Uiteraard heeft ze me eerst gepijpt en heb ik haar langdurig gebeft. Daar reageerde ze goed op en ze kwam bijna schokkend klaar. Neuken echt lekker en ze kreunde er geil bij. Haar vervolgens goed diep volgespoten. Hoop dat ze hier een poos blijft. Ze draagt een bril maar op de kamer gaat die af.

Ongeveer twee en een half uur pauze genomen en met Lucy gaan kameren. Het half uur volgemaakt en haar kutje ook van een lading voorzien.

Volgende keer Evelyn of Anatea en zeker Bahar. Ze is er eigenlijk elke dag maar toevallig vandaag klaarblijkelijk vrij.

Vond het best wel druk met mannen voor een maandag maar gelukkig geen lange wachttijden.

Boven nog een open deur en zag ik een man zich tegoed doen aan Sonja en nog een dame. Voor de rest geen openbare acties. Monika niet gezien.

Muziek was weer geweldig want seventies muziek en dat betekent dat Barbara theke was. In het begin was ze erg aan het hoesten wat een tijd door bleef gaan en wat later wat afnam.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Was er vandaag en gisteren. Gisteren 2 rondjes Anatea en kan het bovenstaande beamen. Sterker nog, ze bleef maar zoenen. Is een populaire dame dus het kan ff duren eer je aan de beurt bent. Ik had geluk denk ik......
Dame heeft geen plakplaatjes of piecings. Ik schat haar op 160cm en ze heeft een redelijk blanke huid. Ze is ook echt ouder dan je zou denken en het lijkt alsof haar beetnjes net iets te kort zijn. Behalve Roemeens geen andere taal. Vond haar wel een beetje ruim en doordat ze kletsnat werd duurde het ff eer ik kwam. Uiterard vond ik dat niet erg..... Mogelijk dat ze voor meer open staat want tijdens het likken dwaalde mijn tong ff naar achteren af en dat werd zeer zeker wel gewaardeerd. Mocht iemand verder gaan dan ik dan hoor ik dat graag.
Waar het gisteren echt druk was, zo druk dat de warmwaterketel de navraag niet kon bijhouden, was het vandaag wat rustiger.
Minpuntje? Ja.... ik gun iedereen zijn ontbijt, ook als het om 1300uur is. Ik gun iedereen zijn sigaret, de kop koffie en een langer gesprek. Maar op een gegeven moment waren echt alle dames aan het eten (en daar hadden ze geen haast mee), uitgebreid aan het roken, aan het bellen etc etc. Welgeteld 8 heren en 0 dames in de woonkamer. Dat had ook anders gekund.
Al met al toch een topmiddag. Voor de liefhebbers; behalve wat fikse pijpbeurten geen openbare actie en ben een keer naar boven gegaan maar alle deuren netjes dicht.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Was er weldegelijk. Altijd mijn sudoku bij de hand. Was er al om 10 uur en rond 14.30 uur vertrokken.

Terug
Naar boven