Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben niet zo'n liefhebber van anaal en heb het maar eenmaal gevraagd aan Monika want ik las dat ze er zelf over begint en toen dat niet gebeurde vroeg ik het haar een beetje uit nieuwsgierigheid maar ze vond mijn pik te groot maar een andere keer sprak zij mij aan en als ik haar goed heb begrepen kon anaal wel weer.

Flap

Toogplakker
3 jul 2020
53
39
Vandaag een bezoekje gebracht aan de villa. Ik hoopte ook Amanda aan te treffen (ze was deze week nog niet gespot), maar helaas…
Gelukkig wel een paar andere alternatieven die in mijn smaak vallen.
Heb even overwogen om met Alina te kameren, maar een collega was iets sneller. Twijfelde nog steeds, en daarmee werd Maria ook weggekaapt.
Dus me naast Madelina laten neer ploffen, in de hoop dat ze niet zoals de vorige keer (oktober/november) wederom over condooms zou beginnen.
Dat viel vandaag dus 100% mee, ze was goedgehumeurd en we vertrokken snel naar een kamer boven.
Absoluut een leuk ding (als ze een beetje lacht) met een ontzettend lekker kontje.
Ze pijpte me niet onverdienstelijk, maar ik kwam desalniettemin moeilijk op sterkte. Met een klein beetje glijmiddel in missionaris begonnen om na wat gehannes van mijn kant te switchen naar doggy.
Dat ging een stuk beter, en werd nu wel lekker stijf en haar lekker kunnen doorneuken en haar vervolgens mij heb laten neuken.
Uiteindelijk een flinke lading in haar kutje gepompt (wat ze niet erg vond), ze had echter niet verwacht dat het zo veel zou zijn, ze moest nog een aantal keer met doekjes en later het laken eea opvangen.
Na wat relaxen in de sauna nog getwijfeld aan 2e ronde met Maria, maar gezien wat maagklachten toch eerder vertrokken richting de Randstad.
Schade eur 20 + 40 (en 10 extra) totaal eur 70 voor 4 uurtjes binnen.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Lang getwijfeld of ik iets zou schrijven over de "Tote höse "die er afgelopen donderdag heerste in VV. Was er omstreeks 10.30; ongeveer 7 dames aanwezig. Toen ik plaats nam op de bank bij Monika (al vaak mee gekamerd) snauwde zij "wat ik kwam doen"; Bahar had zoals gewoonlijk een afspraak ( een uur lang niemand gezien), Maria en nog een dame zeiden dat ze eerst make-up gingen doen. Absoluut VV onwaardig. Ik heb ook bij de theke vrouw mijn zorgen geuit, en deze kwam ook direct in actie en sprak de dames toe; het was haar ook opgevallen. De zin was toen al lang weg en ben naar Grimbergen ( zie aldaar voor recensie) vertrokken in de hoop daar nog een gezellige relaxte dag te hebben; ik had per slot van rekening lunch meegenomen.

Erik1

Toogplakker
26 jan 2016
67
84
Dag mede wandelaars
Nu zaterdag 25/1 ben ik weer eens in de villa
Nog eens een half en half doen met Sonja en Larissa
Wie kom ik tegen in de villa ?
Normaal gesproken zit ik op sofa 7 naast de sofa van Sonja naar de tv te kijken ( hoe het moet 🤣 )
( Linker schouder heb ik kleine tattoo)
Dus wss zondag een mooie recensie
Erik

Erik1

Toogplakker
26 jan 2016
67
84
Als je begint te spuiten nog snel van kutje wisselen
Zodat elk de helft heeft
Kijk naar een van mijn posts ( ongeveer 2 maand geleden )
Lekker

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gisteren villa venus voor het eerst dit jaar aangedaan en ik was iets voor 10 uur binnen en wat een verschil met de binnenkomst vergeleken met afgelopen zaterdag in Arabella waar het overvol was. Nu was ik als eerste en als enige binnen en dat maak ik zelden mee aangezien je alleen hier voor 10 uur wordt binnengelaten. Barbara was gelukkig weer theke en ik wenste haar het allerbeste voor het komend jaar. Vroeg gelijk waar de zitplek van Lucy was en dat was vooraan; meen banknummer 4.

Na de douche op haar bank gaan zitten en wachtend op Lucy die even later naast me zat. Uiteraard wat bijgepraat en zei haar dat ik het leuk vond dat ze er weer was want bij mijn laatste bezoek aan haar vertelde ze nog dat het wel 3 jaar kon duren dat ze weer terug zou komen maar gelukkig is ze vorige week maandag weer begonnen. Uiteraard gevraagd tot wanneer ze zou blijven en ze gaf aan tot 19 februari aanwezig te zijn.

We namen vervolgens kamernummer 3 want ik hou van wat ruimte en uitzicht van een grote spiegel. Ze vroeg nog wel met of zonder condoom want dat wist ze niet meer. Toch maar voor het laatste gekozen. Ze neukt erg lekker en lijkt er zelf ook van te genieten dus dat maakt het nog geiler. Ze kreunde er ook lekker bij. Diverse standjes gedaan en haar weer goed van een lading voorzien.

Daarna een tijdlang boven vertoeft waar nog een Hollander op de bank zat. Heb met hem een tijdlang gepraat. Ondertussen op het freiercafe gekeken naar het aantal dames en 9 stuks te weten: Natascha, Monika, Zara, Sonja, Evelyn, Andra, Lucy, Gabi en Bahar. Die laatste kwam pas na 12 uur alleen uit de kamer dus was klaarblijkelijk net wakker geworden.

Af en toe was ik beneden in het zitgedeelte en nog steeds erg rustig. Toen ik weer boven was zag ik Bahar met een klant een kamer nemen. Dat duurde zeker niet lang. Had mijn zinnen op Bahar gezet. Toen ze eenmaal op haar bank zat naar haar toegelopen en naast haar gaan zitten. Ze zat me een beetje te plagen dat ze "Termin" had maar daar kijk ik wel doorheen. Bekeek haar aandachtig en werd erg opgewonden van haar fantastische uiterlijk. Ze was nog wat aangekomen en dat staat haar erg goed. Ik had veel zin om haar te neuken dus vervolgens liepen we naar boven. Bahar rookte nog een sigaretje en ondertussen wat babbelen en ze moest regelmatig lachen want ze houdt wel van mijn droge humor. Seks met Bahar vind ik altijd geweldige. Haar pijpkwaliteiten zijn alom bekend. Ze heeft een strak kutje en dat bevordert zeker het klaarkomen. Uiteraard wilde ik Bahar ook laten klaarkomen dus me inhouden niet vroegtijdig te spuiten. Plat doggy vindt ze een lekker standje en haar in een rustig tempo door blijven neuken. Op een gegeven moment merkte ik dat het niet lang meer zou duren dat Bahar ook zover was dus goed geconcentreerd door blijven neuken en nagenoeg gelijktijdig kwamen we tot een hoogtepunt. Echt weer genoten en haar uiterlijk vind ik nu echt onweerstaanbaar.

Was daarna nog even boven en hoorde wat gekreun uit een kamer komen en dat wond me wel op. De deur was open en ik keek en zag Lucy in doggy door een gast genomen worden. Had al tweemaal gespoten dus vond het genoeg en misschien wilde hij niet eens dat ik mee zou doen maar geil blijft het voor mij wel om een dame geneukt te zien worden.

Lucy en Bahar zijn voor mij echt de smaakmakers en de reden om een bezoek aan de villa binnenkort weer te overwegen.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Afgelopen maandag heb ik ook de villa nog eens bezocht. De bekende dames waren niet aanwezig., Behalve Monica!

En ze zag er fantastisch uit. Eigenlijk onbegrijpelijk dat deze nymfomane bij villa Venus werkt.

Ik zag haar vertrekken naar een kamer met een andere man, dus ik heb boven op de galerij gewacht en haar daar opgepikt.

Monica was Monica, tijdens de daad zeer welwillend in alle aspecten, maar na de daad iets te zakelijk.

Herhaling gevaar, 200%

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Goedemorgen heren, is er iemand die een up to date banklijstje heeft?
Wil hier vrijdag weer eens heen gaan. Ben zeer benieuwd naar Monica.
Alvast bedankt en zal altijd iets laten weten.

• Like
Waarderingen: Baco

Xpuitsna

Toogplakker
12 okt 2024
47
32
Ben er nog nooit geweest.
Wel gehoord dat het daar een stuk goedkoper is als hier.

En meeste dames doen nzc begrijp ik noice.

Toch maar is proberen dan binnenkort

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Tenzij je een leasebak van de zaak hebt, zijn er natuurlijk wel vervoerskosten. Afhankelijk van waar je vandaan komt, ben je niet per se 'goedkoop' uit.

Voordeel is dan weer dat je tegen lagere kosten een tweede of een derde kamertje kan nemen.

Het is iig wat anders.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Vanmiddag sinds heel lange tijd hier weer eens beland. Ik begreep gelijk weer waarom. De Sauna stond uit, de sfeer was kansloos en de cola was smakeloos. Nee het is mijn club echt niet, wel een kamer gedaan. Met Monica, goede service van een leuke dame. Ziet er goed uit, lekker pijpen en ballen likken, goed tongzoenen en heerlijk geneukt. Kutje volgespoten en 40 euro afgerekend. Zeilde me nog even afzetten door 100 te vragen, maar daar trap ik niet in natuurlijk. Schade totaal met entree 70 euro en snel door maar Acapulco gold.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
ik morgen dagje vrij .... misschien Monika weer gaan neuken.... hoop dat zij morgen daar is... iemand die dat weet?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ben morgen ook in de villa en al om 10 uur dus ik kan het je laten weten als je wat later komt.

Terug
Naar boven