Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Een nieuw jaar, een nieuw begin. Dus ik wilde het jaar goed beginnen en reisde naar VV sinds een lange tijd.
Vanuit mijn woonplaats is het dik twee uur rijden, maar gelukkig is de Aygo ingeruild voor een KIA met CC en armsteunen. Dat rijdt een stuk aangenamer, kan ik jullie vertellen!

Ik kwam aan rond 1100u, want ik deed het rustig aan vanwege het weer met natte sneeuw onderweg. Eenmaal binnen zag ik snel een 8-tal dames terwijl er minder dan 5 beren waren. Het was een komen en gaan van mannen. Vooral tussen 1130u en 1300u ... Misschien even snel binnen wippen in VV tijdens de middagpauze? :ROFLMAO:

Mijn favoriet Sonja was er niet, die zit nu in Bulgarije. Een groot deel van de dames kende ik niet, behalve Maria. Die zag er een jaar geleden prima uit, maar heeft nu van die Duck-lippen! Maar ik herinnerde mij dat de seks van Maria wel fijn was. Helaas is er veel veranderd in een jaar? Maria deed mee snelle afwerkseks. Door haar gezeur "of ik al was gekomen" te negeren, kon ik wel spuiten. Maar echt fijn was het niet door haar vreemd houding, waardoor ik niet kon doorstoten.

Maar de eerste zaadlozing van 2025 was een feit.

Na een tijdje zag ik verschillende (voor mij) nieuwe dames, waarbij Natasja en Evalina mij het meeste opvielen. Er zat ook nog een mager blondje met bril tegenover de drankautomaat, maar ik houd van normale tot mollige lichamen. Natasja bleef lang weg, dus werd het de 23-jarige Roemeense Evalina (wat ik ervan verstond). Ik werd lekker gepijpt en Evalina gebruikte geen glijmiddel. Wat haat ik dat spul!
En doordat ik lekker mocht doorstoten, was het klaarkomen veel lekkerder met dat strakke kutje.

Dus twee, drie favorieten nu in VV!

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Zondag 5/1 in der Venus; Madalina, Maria, Zara, Natascha, Monika, Andra, Evelyn en Alina.
Ik verwacht dat sommige dames nog met vakantie zijn en in de loop van de komende weken weer aanwezig zijn.
Ik stel daarom mijn bezoek nog even een paar weken uit.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Evelyn zat hier al een poos en is even uitgeweken naar Verena maar nu dus weer terug in vv. Ben wel benieuwd waarom ze maar zo kort in Dortmund is gebleven want aan belangstelling had ze niet te klagen dit gelezen te hebben

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Villa Venus - Madelina today Jan 2nd. Only 6 months in this business, 26 yr old but looks like 21-22 in my eyes. Beautiful face with real glasses,, could pass as German or Swiss if she spoke German, but speaks only English quite fluently and Romanian. Nice body too with natural A/B cup. Wonderful personality, not rushing either. Service not clinical, which was great compared to most girls these days use so much wipes that feels like I'm in a hospital. Most importantly, the first girl in last 2 years who could make me cum inside her naturally from sex, without involving hands to orgasm (my dick is too used to my own hands LOL)! So I commend this catholic girl! I wish she was my secretary in real life.

Please treat her well fellas!
Welk bankje zit Madelina?

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Ik kom net terug uit VV. Bij binnenkomst veel lege banken. Ik ben maar op een lege bank zonder handdoek gaan zitten. Ik had Monika op het oog en zij is aanwezig. Wilde ff eerst iets drinken en dan naast haar gaan zitten. Helaas was een beer me voor. Eigenlijk komt dat goed uit want ik hoop dat ze dan vorbesamt terug zou komen. Snel naar een andere bank verplaatst zodat ik sneller naar haar toe kan lopen als zij weer onder is. Half uur gewacht en meteen naar Monika gelopen. Gevraagd of zij vorbesamt is en het antwoord is "ja." Wij lopen meteen door naar de kamer. Onderweg vraag ik of het veel is en daarop antwoord zij ook "ja." Op de kamer is zij op het bed gaan liggen en ik heb haar gevingerd en gebeft. En inderdaad het kutje was goed gevuld. Heb nog een vinger met sperma in haar mond willen doen maar dat wil Monika niet. Vervolgens pik in de kut en langzaam gaan soppen. Ik kus haar lippen en kijk haar in de ogen. Ik wil graag anaal. Monika wil dat niet ze vindt mijn pik te groot en zeker op deze vroege ochtend. Jammer het was een van de redenen dat ik naar Villa Venus ben gekomen. Ik neuk haar verder en opeens zegt Monika "50 euro"' voor anaal. Hmmm dat is onverwachts. Ik weet dat ik bij Roxana altijd maar 40 euro hoeft te betalen en ik zeg nee geen 50 euro maar 40 euro. Uiteindelijk is dat ook oke"

Glijmiddel op de eikel en langzaam verdwijnt mijn pik in haar kont. in het begin alleen tot de helft maar ik wil meer. Ik druk door en uiteindelijk zit. mijn pik tot aan de stam in haar kont. Het is even zwaar voor haar maar daarna kan ik gaan stoten. Wat is dat heerlijk. Ik kijk of en toe hoe mijn pik in haar kleine kont zit. Dan houd ik het niet meer en geef de volle lading in haar kont.

Top meid Monika

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Kan ook zijn dat ze misschien niet zo goed kon opschieten met haar collega's. Het draait allemaal om geld uiteraard maar als de werksfeer voor een dame niet zo aangenaam is kan dat ook een reden zijn om vroegtijdig te vertrekken.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Hallo, ik las op Freiercafe dat Bahar weer aanwezig is.
Doet Bahar ook anaal e.o. publieke seks?
B.v.d

Terug
Naar boven