Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Evelyn is een aantrekkelijke jongemeid en heb haar regelmatig bezocht maar bij haar heb ik wel het gevoel het wel gezien te hebben na zoveel keren en zoenen is niet echt haar ding. Bahar en Michaela vervelen mij nooit en altijd vaste prik. Michaela haar geweldige lichaam en grote tieten en Bahar haar strakke kut en geweldige pijpkwaliteiten en aangename voorspel. Helaas Bahar nog steeds afwezig en Michaela is verleden tijd ben ik bang.

20 aug 2022
1.328
767
Bahar is inderdaad een tophoer zoals jij vermeldde Robbie boy.
Helaas laatste tijd maar een vinkje whatsapp. Wat is er toch met bahar aan de hand?
Ben overigens benieuwd waar Bulgaarse Vanessa is gebleven. Terug naar de 🇬🇧?

Laatst bewerkt:

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Robbie Andrea zit op bankje 1. dat is het bankje als je binnenkomt meteen rechts in de hoek tegenover de ingang naar boven?

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Bankje 1 is het bankje dat naast de handdoekenkast staat. Als je daar zit kijk je door kamer richting deur naar de tuin, terwijl Andrea je pijpt.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
ik rij er zo naar toe,,,, is woensdag een drukke dag? En ja ben wel aan een pijpbeurt toe... hoe oud is Andrea

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
oke,,, de druk is hoe,,, dus moet ff het witte goud kwijt.... en "De Denker" hebben wij mooi een passie samen !

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Vanmorgen in VV geweest. Ik was de eerste gast. Op bank je Andra gaan zitten. Wat een mooie meid en zonde dat zij inderdaad geen neuken zonder aanbiedt. Maar goed zo'n mooie meid wil je gewoon een keer neuken. Met haar naar boven gegaan en haar 69 gelikt en vervolgens slow geneukt. Hier moet je als oudere man toch ff van genieten. Daarna met Andrea gesproken. Ik wilde graag vorbesamt en dat was mogelijk. Helaas was het niet druk genoeg en na een uur wachten ben ik naast haar gaan zitten. Op de kamer heeft zij mij stand gepijpt. Ik heb haar op de rug gelegd en haar lekkere kutje mogen neuken. Ook daar lekker in klaargekomen. "De Denker"' het is zeker een mooie geile meid in de juiste verhoudingen.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Ik lees veel over Bahar. Is dat dezelfde Bahar van 10 jaar terug. Ik ben pas sinds kort weer in VV. Kwam er vroeger veel en had regelmatig een sessie met Bahar, maar is dat deze nog?

Bijlagen

• Bahar.png
    Bahar.png
    813,8 KB · Weergaven: 174
  • bahar_02.jpg
    bahar_02.jpg
    69,3 KB · Weergaven: 174

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Ik lees veel over Bahar. Is dat dezelfde Bahar van 10 jaar terug. Ik ben pas sinds kort weer in VV. Kwam er vroeger veel en had regelmatig een sessie met Bahar, maar is dat deze nog?
Zelfde Bahar - tegenwoordig is ze slanker vergeleken met die oude foto's

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven