Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Bahar is een ware pijpkoningin. Door niemand anders in een RTC club, en ik kom er al vele jaren, te evenaren en daarbij een strak kutje en voor mij een mooi uiterlijk. Een dame met zulke eigenschappen vind je niet zomaar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ze is zeker niet de knapste en haar smoel lelijk zou ik beslist niet zeggen maar haar service is onovertroffen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees nu op freiercafe dat donkere Diana uit Romantika/Arabella hier vandaag aanwezig is. De vorige keer dat ik hier was hier een Roemeense Diana op bank 1.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Vanochtend vanuit de omgeving Arnhem naar Duisburg gereden. Geen problemen op de A3. Terug is het altijd wel een dingetje om vanaf Duisburg/OB Sterkrade de afslag naar Emmerich/Arnhem te bereiken. (File).
Rond 9:50 u bij VV. Zeker 12 dames aanwezig, maar namen moet je mij helaas niet vragen. Na de nodige verplichtingen: startbedrag afrekenen, uitkleden, douche in de room zitting genomen. Ik heb e.e.a. weer aanschouwd, zeker hoe de Theke een volgens mij nieuwe dame introduceerde. Al heb ik deze later niet meer gezien.
Mijn eerste kamergang was met Evelyn. Klein, fijn en super lekker. Even ontspannen met een puzzel en even van de sauna genieten op naar een tweede kamergang. Ik zag op bankje 2 een mooie blonde dame. Daar maar eens aangeschoven. Ze stelde zich voor: Andra. Direct werd duidelijk gemaakt dat PZC en NMC is. Oke, het is een mooie dame. Dus een kamergang met haar gehad.
Later nog even wat rond gekeken en terug naar Nederland. Een geslaagd bezoek.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe dames maar helaas vertrekken deze doorgaans snel. Zo ook Ilona die op haar 1e dag in de villa de huisregels overtrad door voor bepaalde diensten extra geld te vragen terwijl dit niet is toegestaan Als iemand iets kan zeggen over de nieuwe dame v.w.b. haar uiterlijke kenmerken dan graag reactie. Momenteel genoeg dames maar echt aantrekkelijke dames ontbreken momenteel. Hou regelmatig de Duitse websites in de gaten voor de terugkeer van Bahar en/of Michaela. Mocht de nieuwe een aanwinst zijn en een blijvertje dan is vv zeker een bezoek waardig want Evelyn en Zara zijn voor mij geschikte dames en de laatste keer was Monica ook opvallend welwillend naar mij toe.

Voormalig lid 41962

Snuffelaar
13 jan 2024
7
4
Morgen moet ik voor werk die richting op en wil ik daarna naar villa Venus om eens lekker aan de slag te gaan. Het lijkt me ook wel leuk om samen met een andere beer een dame uit te kiezen. Is er iemand die interesse heeft om na 18.00 naar venus te gaan?

Ik vertrek vanuit venlo en zou iemand evt nog op kunnen pikken daar.

Voormalig lid 41962

Snuffelaar
13 jan 2024
7
4
Ben net terug en het was weer positief. Eerst een snelle sessie in de sauna met sara/zara. Na een lange pause nog Elena genomen waarna we alletwee wel echt kapot waren. Zodoende ook weer vertrokken om naar Nederland te scheuren.

Spitfiremk

Snuffelaar
12 feb 2018
13
5
Gister geweest, bij binnenkomst redelijk wat mannen aanwezig. Maar die waren relatief snel weer allemaal verdwenen.

2 keer naar de kamer gegaan met Eveline. Kleine geile meid die wel wat kan hebben.

Tijdens de 2de kamergang nog een toeschouwer gehad.

Terug
Naar boven