Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Da's niet altijd leuk.
Soms laten ze je gewoon links liggen. Een enkele keer stralen ze echt " ja wat doe je hier nog? Ga jij eens snel weg" uit. Ondanks dat je betaald hebt.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
vandaag nog eens een 2 wekelijks bezoek gebracht aan de villa , na de financiële verplichtingen en de nodige hygiene waren er om 10 u 15 nog niet veel dames aanwezig en besloot ik bij Elena plaats te nemen , qua figuur is het mijn type niet maar de seks is altijd denderend met haar , bij het naar de kamer gaan kwam Amanda binnen en dit zou mijn 2 de kamer worden omdat ik hoopte dat ze er vandaag zou zijn .

Na de nodige pauze dus bij Amanda plaats genomen en na de nodige verkenningen zijn we naar boven gegaan , eerst haar achterwaarts staande genomen en toen op het bed hebben we een 69 gedaan , waarbij Amanda ook klaarkwam en toen in cowgirl verder gegaan waarbij ik klaarkwam , toen nog een 10 tal minuten met haar een heerlijk gesprek gehad .

Omdat Rehny ook 1 van mijn venus favorieten is besloot ik de derde kamer met haar te maken , ze begon me al heerlijk deeptroath te pijpen op de bank en na een tijdje zijn we naar boven verhuisd eerst nog verder kussen en knuffelen op bed en na een tijdje begon ik haar te beffen waarbij ze lekker nat werd en toen haar in missio genomen en na een tijd waren mijn nakomelingen in haar kutje verdwenen .

Was aanwezig vandaag in de villa ,

Anka , Andra , Gaby , Samira , Monica ,Larrisa , Sonja , Zara , Amanda , Rheny , Elena en Jasmin .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Jammer dat je Andra niet hebt getest. Heel aantrekkelijke dame als je het mij vraagt en regelmatig bezet en das meestal een goed teken. Ze schijnt nu sinds kort ook katholiek te zijn maar wel de ao-light versie dus nicht reinspritzen. Had graag vernomen of ze wellicht complete service toestaat dus als iemand met haar heeft gekamerd hoor ik het graag.

Helaas nog geen Bahar zoals uit de AWL blijkt en ook Bianca en Ilona ontbreken.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
fyi - mijn recente ervaringen

maria upscaled tits + ass maar helaas een afwerker
andra beauty, BJ average, TZ average, sex perfect, geen nzc (improved?)
samy petite body, BJ average, TZ ok, sex ontop perfect
sonja good looking milf, edging HJ, good massage, TZ ok, BJ perfect, sex perfect

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ja ik was er gisteravond en ik ging naast haar zitten en ze zei je weet toch dat ik met condoom neuk. Ik vertelde haar dit gelezen te hebben op een Duits forum en dat heeft ze zelf ook gelezen. Iemand viel op dat niemand van de mannen opstond toen ze naast Andra zaten maar een beetje te snel geconcludeerd dus over ao-light.

Heel weinig mannen na 18.30 uur en sommige dames vroegen mij om een trio. Diana die aanwezig was is overigens niet die donkere van Romantika/Arabella maar is gewoon een Roemeense. Ze wilde zelfs met me kameren en zat verveeld op haar bank. Ik dacht nog aan haar maar opeens wat later was ze verdwenen.

Gabi, Andrea, Amanda, Bahar, Madalina ontbraken en iets later heb ik Monica ook niet meer gezien op haar bank.

Sprak met Sara. Ze zei lang geleden en ik: ik mis nog 4 dames: Bahar, Michaela, Bianca en Ilona. Sara vertelde dat Ilona er maar één dag was. Ze vertelde slechte service en bijbetalen voor kussen en PZC bij wel 10 mannen dus ze is weggestuurd. Ze was dus een "one day fly". Ik had echter een fantastische kamer met haar met veel intimiteit en geen beperkingen dus ik denk dat ze mij wel zag zitten. Michaela komt niet meer terug volgens Sara. Nu nog wachten op Bianca die wat later dan gepland terugkomt.

Na bij Andra kort op de bank te hebben gezeten naast Samira gaan zitten. Op de bank een verdienstelijke pijpsessie en daarna een kamer opgezocht. Helaas niet klaar kunnen komen dus nog met Sara gaan kameren met de deur open want dat wilde ze. Heerlijk volgespoten waar ze ook om vroeg. Tijdens de seks had ik uitzicht op Sonja want die was bezig zich aan het opmaken in de badkamer boven. Ik was met Sara bezig op kamernummer 4.

Voorlopig even geen vv totdat Bahar en/of Bianca weer terug is.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag een dagje vv. Heel veel dames in alle soorten en maten. Na 12.00 ook een redelijk groot verloop van beren. Zeker niet storend, alle dames waren te boeken.
Tijdens de eerste koffie was Elena heel vriendelijk en net naar me. Ik had ook gelezen dat ze goede diensten leverde.
Zeker niet de knapste van het stel, maar super vriendelijk en leuk. Zo ook op de kamer, ik heb genoten. Alles is wel gepasseerd, behalve anaal. Optisch niet de stunner, maar service mee in de top. Leuke gfe ervaring er bij en voor herhaling vatbaar.
Met Larissa was het goud van Oud. Begint met pijpen op de bank, de rest is vast en zeker, een betrouwbare kamergang dus.
Was lang geleden dat ik in de vv was, maar is weer gestegen op de ranking. Romantica maar drie meiden, de Grim beginnen sommige dames kapsones te krijgen, dus vv een mooi alternatief met vele dames, een stuk of 13.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Villa Venus heeft nu genoeg dames maar de belangrijksten "Bahar en Michaela" ontbreken nog steeds. Bianca is even afwachten maar zeker ook een topper.
Het is jammer dat Bulgaarse Vanessa de villa heeft verlaten en waarschijnlijk in Goch vertoeft volgens Samira.

Elena trekt mij niet bepaald qua uiterlijk maar misschien een gok waard als de service onberispelijk is. Er wordt zeer weinig over haar geschreven op het freiercafe want ze heeft nog niet eens een eigen topic. Roemeense Diana die ik laatst zag vind ik toch een stuk aantrekkelijker. Denk pas vv aan te doen als Bianca of Bahar weer aanwezig zijn.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Binnenkort ben ik in Duisburg op een zaterdag. Hoe is de line-up op die dag gewoonlijk. Ben al een tijd niet meer bij VV geweest. Lees het graag. Eventueel in DM

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Op een Duitse site wordt met regemaat de namen van de aanwezige dames gepubliceerd. Afgelopen week dagelijks 9-12 dames. De keuze is dus reuze🥳
Gewoon gaan en ter plekke beoordelen. Succes en veel plezier.🥰

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Gisteren , in de namiddag, een kijkje genomen. Er waren voldoende dames. Heel veel bankjes waren door dames bezet waardoor er niet zoveel bankjes voor heren beschikbaar waren. Om nou te zeggen dat de dames druk waren is ver van waar. Was wel bijzonder eigenlijk. Tijd verbracht met o.a. Andra en Elena. Dames die in elk denkbaar opzicht verschillend zijn. Naam van de 3e dame is me ff ontschoten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zara vertelde mij dat Bahar in Bulgarije zit dus niet werkzaam in een andere club maar of dat ook echt zo is zullen we niet te weten komen maar blijf het raar vinden dat ze na 7 maanden afwezigheid voor ruim een maand in de villa is en vervolgens weer maandenlang foetsie.

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Mensen gaan en komen toch wanneer ze willen zeg. Ben jij toch een moeial en irritant. Bepalen anderen ook waar en wanneer je ergens aanwezig moet zijn? Hou daar mee op zeg. Als ze er niet meer is is ze er niet meer.. Alsof je geen anderen hebt om te neuken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven